press r for respect. rrrrrrrrrrrrquote:
Het virus is ook niet waar je bang voor hoeft te zijn, maar de chaos.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrijheid ook. Zo bleek van de week wel weer.
Nee gewoon m'n eigen hontquote:
Lijkt me ook een verzinsel.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef Revanches het volgende:
Zie geen beelden van ziekenhuis in Enschede
Ze zijn snel he!quote:Op zondag 24 januari 2021 22:39 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
post was al verwijderd door de mods
Had die vanavond wel verwacht eigenlijk maar hij lijkt een Trumpje te doenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een toespraak van Rutte zal er wel weer komen.
Dat maakt hem, voor zover mogelijk, nog sneuer.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef Momo het volgende:
Geert heeft zo te zien zijn tweet over de Schilderswijk al verwijderd.
Misschien valt het mij toevallig op maar op die filmpjes hoor ik de hele tijd 'wollah wollah'. Dus ik denk nu dat het voornamelijk marokkaantjes zijn die rellen.quote:
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er in andere landen ook rellen tegen de avondklok/maatregelen?
Ja oa. in Spanje was er ook onrust.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er in andere landen ook rellen tegen de avondklok/maatregelen?
gvd wat triestquote:
Sjebbetig Kemp Remunjs.quote:
Dan heb je wel lef...eerlijk is eerlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dit soort figuren die vuurwerk in een ziekenhuis gooien en met een zwaard de politie aanvallen mogen echt de meest zware straffen krijgen die ons rechtssysteem kent. Wat een losers.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef KennyPowers het volgende:
moodZo waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Gelukkig staat de politie er rustig naar te kijkenquote:
Al die tokkies zitten in appgroepen/telegramgroepen elkaar op te jutten en hebben niks te doen, et voila.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Al die ongeregeldheden en rellen vandaag hè, ik vraag me af hoe dit dan begint. Overdag in eindhoven bijvoorbeeld, was er wel een vreedzaam protest, is dit uitgelopen in rellen? Of kwamen ze meteen om te rellen?
Mensen zijn vaak terecht boos, maar dit is niet de manier om dat te uittenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef byah het volgende:
Tsja, de scheuren in de samenleving worden pijnlijk duidelijk, teveel mensen zijn boos om allerlei redenen
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar er zijn wel eens dagen dat ik geen ramen ingooi bij het ziekenhuis omdat ik het niet eens ben met ome Markquote:
Een groot deel kwam om te rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Al die ongeregeldheden en rellen vandaag hè, ik vraag me af hoe dit dan begint. Overdag in eindhoven bijvoorbeeld, was er wel een vreedzaam protest, is dit uitgelopen in rellen? Of kwamen ze meteen om te rellen?
Je valt in herhaling vriend.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Toch wel weer een gigantische inschattingsfout van de regering die avondklok.
Ze moeten nog een paar weken.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Gelukkig staat de politie er rustig naar te kijken
Eerst vreedzaam protest, maar dan gaan relschoppers zich er tussen mengenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink dan meestal te veel alcohol en val dan huilend in slaapquote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar er zijn wel eens dagen dat ik geen ramen ingooi bij het ziekenhuis omdat ik het niet eens ben met ome Mark
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef KennyPowers het volgende:
moodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe dat eigenlijk iedere woensdag. Maar ja, ik woon dan ook in Enschede.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar er zijn wel eens dagen dat ik geen ramen ingooi bij het ziekenhuis omdat ik het niet eens ben met ome Mark
Tja, dit is natuurlijk hun frustratie vanwege de lange wachtlijsten in de geestelijke gezondheidszorg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |