Juistquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet morgen ook naar kantoor. Dus ja, ben me bewust dat er mensen zijn die gewoon naar werk moeten
Oudjaar is veel rustiger dan ditquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Begint een beetje op oudjaarsavond te lijken
Staat niks verkeerd in die tweetquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Starhopper het volgende:
Hier nog maar een keertjeFvD doet een Trumpje.
[ afbeelding ]
Die was rustiger dit jaar.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Begint een beetje op oudjaarsavond te lijken
Forum, het afvoerputje van de Nederlandse politiekquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ieder jaar rustiger dan ditquote:
Ze moedigen de relschoppers aanquote:Op zondag 24 januari 2021 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Staat niks verkeerd in die tweet
Trump, FvD, complotwappies... een pot nat.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou je hier als politieke partij niet van willen distantiëren inderdaad. Dan zoek je ook wel echt next level droevigheid opquote:Op zondag 24 januari 2021 23:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
Forum, het afvoerputje van de Nederlandse politiek
Inderdaad is goed. Ga iemand anders opzoeken. Jecbegint eentonig te worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt gelukkig bij jou nooit. De hoeveelheid posts die jij quote zonder zelf met argumenten te komen. Maar de chaos is groter bij de politici dan bij de raddraaiers buiten. Is goed Red
Er zijn ook mensen in NL die echt wat doen hè zodat jij water, stroom, gas, eten, drinken, een huis een straat en een uitkering hebt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, de reistijd van thuis naar thuis is inderdaad best ver
Deze postquote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in NL die echt wat doen hè zodat jij water, stroom, gas, eten, drinken, een huis een straat en een uitkering hebt.
Ik werk ook achter een verachtelijke laptop maar we moeten het hebben van onze mensen in het veld.
Jajaja, rustig maar...nogmaals, ook ik moet morgen gewoon naar kantoor..sjeez....quote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zit in ook mensen in NL die echt wat doen hè zodat jij water, stroom, gas, eten, drinken, een huis een straat en een uitkering hebt.
Ik werk ook achter een verachtelijke laptop maar we moeten het hebben van onze mensen in het veld.
Ik denk dat we er niets over horenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik verwacht dat Rutte morgen het boetekleed aantrekt. Allemaal het gevolg van zijn idiote avondklok.
We zagen dit echt niet aankomen hoor
Bij het registreren heb je een letter in je naam verkeerd ingetypt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik verwacht dat Rutte morgen het boetekleed aantrekt. Allemaal het gevolg van zijn idiote avondklok.
We zagen dit echt niet aankomen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |