Net zoiets als dat ik probeer een bank te overvallen en met een hamer tegen het kogelwerende glas sta te rammen?quote:
En daarna strafschoppenquote:
PVV Urk riep in een motie op de avondklok niet te handhaven. Kun je van vinden wat je wil, maar dit is geen oproep tot geweld. Het is te vergelijken met lokale politiek die het boerka- en kraakverbod niet wilde handhaven.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Die reacties van Wilders, mi gado... zijn eigen partij roept op in Urk om de boel op te stoken, vervolgens ligt ie een dag onder een steen en nu er in de schilderswijk net als op 20 andere plekken rellen uitbreken gaat ie vanuit de onderbuik lopen tweeten... gooi jezelf toch weg!
Nja de ruiten zijn niet ingegooid toch?quote:
executie op het dorpsplein dusquote:
Ja hoor pedro...quote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Nj
[..]
Nja de ruiten zijn niet ingegooid toch?
Wel een verschil met bakstenen door de ramen.
Of ga je dat nou ook ontkennen.
Mede door de wappies gaan de maatregelen nog heel lang durenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan is de avondklok misschien afgelopen
Ja hoor. Ik kan alleen niet zo veel met dat soort posts.quote:
Hoezo? Dat ze het probreren is al fucking triest. Opsluiten dit soort idiotenquote:
Dat je zelf verantwoordelijkheid gaat nemen en zo? Iets gaat doen?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan alleen niet zo veel met dat soort posts.
Ik was gewoon ff enthousiast over Zwolliequote:Op zondag 24 januari 2021 23:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Zwolle een provincie dan.
In de wijk waar dit gefilmd is stonden de kinderen twintig jaar geleden al met messen naar je te zwaaien als je er doorheen fietste. De Donderberg is echt klein Marrakech.quote:
Een poging doen tot of het echt doen is een wereld van verschil jaquote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja de ruiten zijn niet ingegooid toch?
Wel een verschil met bakstenen door de ramen.
Of ga je dat nou ook ontkennen.
Magquote:Op zondag 24 januari 2021 23:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff enthousiast over Zwollie..my bad
Oh ja het komt door de wappies. Die zijn natuurlijk massaal corona aan het verspreiden bij de protesten.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mede door de wappies gaan de maatregelen nog heel lang duren
Nah, de 9e zou de avondklok niet ophouden. Deze rellers zijn nu wel een mooie zondebok voor als de duur verlengd gaat worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mede door de wappies gaan de maatregelen nog heel lang duren
Misschien ooit.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brug te ver?
Gewoon blijven roeptoeteren hoe k*t alles is?
Oh, walgelijk. Daar was op oudjaarsavond ook al ME heen. Iemand die ik ken is toen opgepakt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
https://www.waldnet.nl/wn(...)eugd_op_de_been.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |