nette burgers die onderweg zijn naar een sollicitatiegesprekquote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Geeft het UWV ook al zulke verklaringen uit?
Geen idee, ken Enschede niet. Wellicht horen de ramen bij een ander pand ofzoquote:Op zondag 24 januari 2021 23:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, mooi, maar ze stonden toch echt tegen de ramen vna het ziekenhuis te beuken op dat filmpje.
Fixedquote:Op zondag 24 januari 2021 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Chaos rondom Corona slaat wild om zich heen
Mimimimimiquote:
Drenthe en Groningen?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:03 schreef DW457 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog provincies waar het wel rustig is
Ik ken Enschede wel.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ken Enschede niet. Wellicht horen de ramen bij een ander pand ofzo
Zeeland bijvoorbeeld. Altijd strontchagrijnig maar rellen doen ze er niet. Toch knap.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:03 schreef DW457 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog provincies waar het wel rustig is
Ik zou er dan wel meerdere emmers koud water overheen gooien, jammer dat het niet vriest.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Even met tie-wraps aan een lantaarnpaal vastmaken en weer ophalen zodra de avondklok voorbij is
Is wel het ziekenhuis daarquote:Op zondag 24 januari 2021 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ken Enschede niet. Wellicht horen de ramen bij een ander pand ofzo
Politie keek er naar en deed niets..quote:Op zondag 24 januari 2021 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je zo gestoord bent dat je de ruiten in gaat gooien bij een ziekenhuis, zou ik er niet rouwig om zijn als de politie het wapen trekt
Brug te ver?quote:
Ach hoe handig. De oproep nog even verder verspreiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |