En een hoop zullen ongetwijfeld al bekend zijn bij de politie en het OM...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat komt de komende dagen wel, politie heeft beelden genoeg,
Dat loop wel erg uit de hand jaquote:Op zondag 24 januari 2021 22:59 schreef ACT-F het volgende:
Staat Breda al in het lijstje?
[ twitter ]
Als je zo gestoord bent dat je de ruiten in gaat gooien bij een ziekenhuis, zou ik er niet rouwig om zijn als de politie het wapen trektquote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat, wat me een beetje verbaast is dat er maar relatief weinig arrestaties zijn en dat lui dus hoogstens weg komen met een boete van 95 euro. Wat mij betreft krijgen al die relschoppers gewoon een kruisje achter hun naam op hun strafblad... grafsteen
Ik mag inderdaad hopen dat die lui nog opgespoord worden, maar je zou verwachten dat er nu al wat achter slot en grendel zouden zijn gegooidquote:
Ik dacht dat steden vernielen en plunderen meer iets van BLM was?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij zit zeker te genieten nu, lekker Trumpiaans de boel slopen omdat je 'boos' bent op de polletiek...
Waarschijnlijk krijgen ze als "straf" weer een buurthuis of een rap clinic wanneer ze al een buurthuis hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Worden nog genoeg opgepakt op basis van onder andere camerabeelden hoor.
Je hoort ook echt alleen maar Marokkanen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef jameshond7 het volgende:
Nederland: jongeren die rellen
Twitteraars: #marokkanen
Hebben ze ook, je kunt alleen niet iedereen oppakken vanavondquote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat die lui nog opgespoord worden, maar je zou verwachten dat er nu al wat achter slot en grendel zouden zijn gegooid
Lijk mij uitgestorven.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk nu op het Museumplein?
Smack moet er nog negers bij halen, anders raakt 'ie in de war.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik dacht dat steden vernielen en plunderen meer iets van BLM was?
Corona slaat wild om zich heenquote:
Ga zelf de politiek in.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prachtig.
[..]
Nee, maar laten we niet beginnen over wat daar allemaal al fout is gegaan....
Ik wil nog slapen vannacht zeg maar.
En viruswappies, hooligans en verveelde jongeren...quote:Op zondag 24 januari 2021 23:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik dacht dat steden vernielen en plunderen meer iets van BLM was?
Ja, mooi, maar ze stonden toch echt tegen de ramen vna het ziekenhuis te beuken op dat filmpje.quote:
Even met tie-wraps aan een lantaarnpaal vastmaken en weer ophalen zodra de avondklok voorbij isquote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
Één arrestatie is 2 agenten van straat en ze komen er nu al tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |