Er was geen vergunning, dus iedereen kwam al met de bedoeling ongehoorzaam te zijnquote:Op zondag 24 januari 2021 22:50 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dit is wel sneu inderdaad. Ook de mensen die wel op een vreedzame manier willen demonstreren zijn hier de dupe van.
Oh ja, samen met de rest van het Kartel en de Elite.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die zitten in de kelder van Vapiano’s babybloed te drinken
Oh, heb je het gefilmd?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:54 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Bakstenen tegen/door de ruiten van de SEH, ziekenhuis ligt midden in het centrum, nog steeds erg onrustig
In het centrum nog steeds veel onrust. Groep demonstranten (relschoppers)quote:Op zondag 24 januari 2021 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn de relschoppers nog in de buurt daar?
Echt bizarquote:
Alweer?quote:
Deze lui worden echt wel opgespoord uiteindelijk en uit bed gevist (niet op werk, want dat hebben die paupers niet) en krijgen wel iets meer dan enkel een boete.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat, wat me een beetje verbaast is dat er maar relatief weinig arrestaties zijn en dat lui dus hoogstens weg komen met een boete van 95 euro. Wat mij betreft krijgen al die relschoppers gewoon een kruisje achter hun naam op hun strafblad...
Worden nog genoeg opgepakt op basis van onder andere camerabeelden hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat, wat me een beetje verbaast is dat er maar relatief weinig arrestaties zijn en dat lui dus hoogstens weg komen met een boete van 95 euro. Wat mij betreft krijgen al die relschoppers gewoon een kruisje achter hun naam op hun strafblad...
Dom is nog complimenteus voor dit uitschot.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, echte verzetshelden dit.
Terrassen en winkels in elkaar slaan... doen ze niet voor zichzelf, doen ze voor het volk dat last heeft van corona. Zoals terrashouders en winkeliers.
Ik zei al: DOM volk.
https://www.nu.nl/coronav(...)land.html?redirect=1quote:Politiebond vreest nog 'dagen of weken' van rellen in Nederland
In meerdere steden heeft de politie zondag moeten ingrijpen vanwege demonstraties tegen de avondklok die sinds zaterdagavond van kracht is. De politiebond vreest dat het nog "dagen of weken" onrustig blijft, zegt hoofdbestuurder Koen Simmers van de Nederlandse Politiebond vanavond in Nieuwsuur. Lees hier meer
Prachtig.quote:
Nee, maar laten we niet beginnen over wat daar allemaal al fout is gegaan....quote:Op zondag 24 januari 2021 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zie ik niet rellen op straat nu, eigenlijk.
Één arrestatie is 2 agenten van straat en ze komen er nu al tekort.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit klopt natuurlijk nietquote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat, wat me een beetje verbaast is dat er maar relatief weinig arrestaties zijn en dat lui dus hoogstens weg komen met een boete van 95 euro.
Dat komt de komende dagen wel, politie heeft beelden genoeg,quote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Chaos pakt ons allemaal, niet alleen de politici.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral die in de hoofden van politici.
Stond niet in het OMT advies dat Rutte zelf had aangevraagd zeker?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)land.html?redirect=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |