4000 mensen in het ziekenhuis erbij in 1 dag en Nederlandse ziekenhuizen kiepen meteen om.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die eerste maatregelen waren nodig. De avondklok niet.
De avondklok is ingezet doordat ze bang waren voor de Britse variant, maar de Britse variant stelt niks voor want in Engeland neemt het allang alweer af. En we zijn net 2 a 3 weken na de feestdagen waardoor de besmettingen sowieso wel zouden gaan stijgen. Dat snappen zelfs die wappies wel.
Wat een mongoolquote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef RipCity het volgende:
Burgemeester Eindhoven: 'We zijn op weg naar een burgeroorlog'![]()
![]()
https://www.hartvannederl(...)ndhoven-burgeroorlog
Maar burgeroorlog?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwaarste rellen in 40 jaar volgens de Politiebond.
Nee, ik bedoel alleen dat het dom is om steeds een rechts/links labeltje aan alles te plakken.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijken mij niet echt krakerts.
Avondklok om 18:00 al in laten gaan en een alcohol verbod vanaf 16:00!quote:
Uhm, dat doet letterlijk elke kraker zelf.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen dat het dom is om steeds een rechts/links labeltje aan alles te plakken.
Ik heb in 2005 groepen ME’ers weg zien rennen van een menigte, dus letterlijk schild neergooien en het op een sprintje zetten, terwijl op een andere plek weer ME’ers letterlijk van het paard werden afgetrokken door de menigte. Dat ging sowieso wel goed los toen op 4-5 verschillende plekken rondom de Kuipquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorbeelden waar het zwaarder was?
Als na 2 weken avondklok blijkt dat het inderdaad geen zin heeft gehad, wat ik overigens ook niet uitsluit, dan wordt het weer opgeheven. Nu alsnog die avondklok opheffen is dus wel naar de pijpen van deze relschoppers dansen. Ze houden het maar 2 weken uit en anders kan je nog langer brommen. Ben zelf ook niet dusdanig voorstander van een avondklok maar ik geef alleen aan dat dit volk net zo hard relt bij een avondklok als bij een mondkapjesplicht.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die eerste maatregelen waren nodig. De avondklok niet.
De avondklok is ingezet doordat ze bang waren voor de Britse variant, maar de Britse variant stelt niks voor want in Engeland neemt het allang alweer af. En we zijn net 2 a 3 weken na de feestdagen waardoor de besmettingen sowieso wel zouden gaan stijgen. Dat snappen zelfs die wappies wel.
En beiden moet je je oren niet naar laten hangen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Wappies dijn de gasten die op een kleedje voor een met stenen gooiende menigte gaan zitten of die ondanks meerdere verbale waarschuwingen het nodig vinden om nog geen 10 meter van een water kanon te staan onde het mom van vredig protest, de vandalen en het tuig dat daar achter met stenen en fietsen staat te gooien en winkels loopt te plunderen hebben een hele andere agenda dan protesteren tegen maatregelen.
Linkshandigen zijn over het algemeen erg creatiefquote:
Ik kan me na de krakersrellen eigenlijk niet veel rellen meer herrinneren die ook maar in de buurt komen van wat er vandaag gebeurd is, maar om de krakersrellen erbij te halen is dan ook weer behoorlijk overdreven.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar burgeroorlog?
Even serieus, dit waren grote rellen voor NL begrippen.
Overdrijven is ook een vak.
Gewoon hetzelfde wat we deden.quote:
Paar weken terug was hij zelfs nog pro-antifa. Met antifa UI.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel raar hoor nikon. Vorig jaar pro fvd en rechts en anti regering, nu pro staatscontrole, wat ga je volgend jaar doen? Bij de hippies aansluiten?
empathisch, hoogopgeleid, zelfstandig denkend... lijkt me prima.quote:
Ik ben "links" geboren, maar m'n ouders hebben me rechts opgedrongen, want dat zou handiger zijn, nu krijg ik met beide handen niks klaarquote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Linkshandigen zijn over het algemeen erg creatief
Ja verdeel en heers. Zwart en wit, wappies en "normale mensen".quote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef VacaLoca het volgende:
Corona heeft mooi alle debielen in de schijnwerpers gezet, wordt alleen lastig samen te leven met die wappies als we weer terug naar 'normaal' kunnen.
Maar denk maar niet dat ze zich laten vaccerneren met 5G!!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als na 2 weken avondklok blijkt dat het inderdaad geen zin heeft gehad, wat ik overigens ook niet uitsluit, dan wordt het weer opgeheven. Nu alsnog die avondklok opheffen is dus wel naar de pijpen van deze relschoppers dansen. Ze houden het maar 2 weken uit en anders kan je nog langer brommen. Ben zelf ook niet dusdanig voorstander van een avondklok maar ik geef alleen aan dat dit volk net zo hard relt bij een avondklok als bij een mondkapjesplicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |