Kan iemand mij uitleggen waarom mensen op Klaver stemmen?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Klaver Greet de schuld heeft van dit gebeuren?
Ik denk dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen, ze hadden ook op dag 1 de de KMAR volledig hun gang kunnen laten gaan en de BE evt in kunnen zetten als dat een volksopstand in de hand werkte.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de onrust die er in het hele land vanavond en het optreden van de politie daarbij dan denk ik niet dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen. Op sommige plekken lijkt de politie de situatie totaal niet onder controle te hebben.
Ik heb een aantal dagen geleden al gepost dat de politie niet de capaciteit zou hebben om te handhaven en wat blijkt, ze hebben de capaciteit niet om te handhaven.
En morgen zeker weer verbaast zijn bij Op1 dat het zo mis ging want dit kon je echt niet zien aankomen
En in de avond weer nog meer kapot.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:08 schreef JDx het volgende:
Nou ik ga slapen, alles is morgen ook nog wel kapot.
Die hebben het laatste decennium vaak in de regering gezeten inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:10 schreef MegaKaas het volgende:
Niet teveel over nadenken mensen. Dadelijk allemaal weer GroenLinks stemmen En nog meer totaal onaangepaste wappies ons landje binnenlaten![]()
diversiteit is onze grootste kracht jeweettog![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 00:10 schreef MegaKaas het volgende:
Niet teveel over nadenken mensen. Dadelijk allemaal weer GroenLinks stemmen En nog meer totaal onaangepaste wappies ons landje binnenlaten![]()
diversiteit is onze grootste kracht jeweettog![]()
Greet is de tante van Geert toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaver, Greet, Baudet, allemaal engnekken.
Mensen die deze situatie vergelijken met vroeger zijn veel ergerquote:
Me dunkt dat iedereen klaar is met Klaver? Wat een vermoeiende man. Stem EXTREEMRECHTS.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon is ook klaar met Jesse.
[ twitter ]
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 25 januari 2021 00:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen op Klaver stemmen?
Geen idee... maar zag wel deze tweet voorbij komen...quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Verkiezingstijd, aandacht, Jesse durft het te zeggen, Kaag niet, daar wat stemmers weghalen. Kijk op de PVV stemmer heeft dit geen invloed. Dit is bij de ideologisch aanpalende partijen wat kiezers proberen weg te halen.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
De PVV in Urk had iets opruiends getweet.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Die gaat komende keer roepen dat hij ook 'baalt' en het lelijke politiek vindt.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen idee... maar zag wel deze tweet voorbij komen...
[ twitter ]
De toestanden in Urk zijn meer het gevolg van wat er zou gebeuren als je vader en moeder ook broer en zus zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De PVV in Urk had iets opruiends getweet.
Urker ziektequote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De toestanden in Urk zijn meer het gevolg van wat er zou gebeuren als je vader en moeder ook broer en zus zijn.
Opruiends? Ze hebben laten weten dat ze een motie hebben ingediend waarin is verzocht om de avondklok niet te handhaven. Vergelijkbaar met de lokale politiek die het boerke- en kraakverbod niet wilde handhaven. Was dat ook opruiend?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De PVV in Urk had iets opruiends getweet.
Zoals iedereen in de politiekquote:Op maandag 25 januari 2021 00:18 schreef MegaKaas het volgende:
Weet niet wat me het meest stoort.
Klaver zelf.
Of linkse huppelmeisjes die niet doorhebben dat Klaver zelf niets bedenkt maar alles ingefluisterd krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |