Sorry, ik wil nog wel graag reactie,quote:Op maandag 25 januari 2021 00:18 schreef MegaKaas het volgende:
Weet niet wat me het meest stoort.
Klaver zelf.
Of linkse huppelmeisjes die niet doorhebben dat Klaver zelf niets bedenkt maar alles ingefluisterd krijgt.
Hij is het enige lid van zn partij, dus als iemand die hem steunt op een eiland iets tegenstrijdigs roept, dan moet hij dat toch altijd verantwoorden? (als het aan partijen als in dit geval GL ligt tenminste)quote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef timmmmm het volgende:
Maar even in alle ernst, ik dacht dat Wilders zich toch expres ver hield van alle complotgekkies en viruswaanzin, heb ik iets gemist dat Klaver hem hier mede voor verantwoordelijk houdt?
Zo, Klaver krijgt even een flinke draai om zijn oren.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen idee... maar zag wel deze tweet voorbij komen...
[ twitter ]
Staat gewoon in een van de tweets van Jesse, maar zoals ik als zei:quote:Op maandag 25 januari 2021 00:20 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand die tweet nog van PVV Urk? Zullen ze wel weggehaald hebben
quote:Op maandag 25 januari 2021 00:19 schreef maan_man het volgende:
Ze hebben laten weten dat ze een motie hebben ingediend waarin is verzocht om de avondklok niet te handhaven. Vergelijkbaar met de lokale politiek die het boerke- en kraakverbod niet wilde handhaven.
Nou sorry, ik wist niet dat je boos zou worden.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:22 schreef maan_man het volgende:
[..]
Staat gewoon in een van de tweets van Jesse, maar zoals ik als zei:
[..]
Boos? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou sorry, ik wist niet dat je boos zou worden.
Overigens vind ik een motie om de avondklok niet te handhaven wat anders dan oproepen om rellen
Wel komisch dat Jesse Klaver dat ondemocratisch vindt. Vind ik iets voor te zeggen, maar misschien moet je dat dan ook roepen als je partijgenoot dit in Amsterdam doet en niet alleen als het in je straatje past.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Overigens vind ik een motie om de avondklok niet te handhaven wat anders dan oproepen om rellen
Op Urk mogen ze op zondag al zo weinig, en dan kunnen ze niet eens naar de kerk, moet voor sommige mensen hard aangekomen zijn..quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, hij heeft gewoon netjes antwoord op je vraag met je vooringenomen “ze zullen het wel verwijderd hebben”quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dacht ik omdat men deed of de PVV Urk de onlusten van gisteravond steunde, dit bleek niet uit de tweets dus ik dacht dat ze dat wel gedaan hadden en tot inkeer gekomen waren.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, hij heeft gewoon netjes antwoord op je vraag met je vooringenomen “ze zullen het wel verwijderd hebben”
quote:Op maandag 25 januari 2021 00:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo, Klaver krijgt even een flinke draai om zijn oren.
Graag gedaan ouwe reusquote:Op maandag 25 januari 2021 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Netjes. Dat verbaast niks.Thanks voor de mention maat.
@:fetx @:wereldgozer @:erasmus
Maakt niet uit joh, Wopke trekt de beurs.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:28 schreef hoechst het volgende:
Voor hoeveel euro is er al schade aangericht?
Van dat geld konden ze ook gewoon niet bezuinigen op de zorg en wouten.
Gewoon een dagje alle beelden terugkijken en dan heb je dat al weer terugverdiend met boetesquote:Op maandag 25 januari 2021 00:28 schreef hoechst het volgende:
Voor hoeveel euro is er al schade aangericht?
Van dat geld konden ze ook gewoon niet bezuinigen op de zorg en wouten.
Graag gedaan pikquote:Op maandag 25 januari 2021 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Netjes. Dat verbaast niks.Thanks voor de mention maat.
@:fetx @:wereldgozer @:erasmus
Lijkt wel een act zo langzamerhandquote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar weken terug was hij zelfs nog pro-antifa. Met antifa UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |