Oud filmpje, niet relevant voor nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die was weer verwijderd van Twitter, ik kon m niet zien. Iemand ander linkje?
Ja bizar toch. Dit was iemand van de `andere soort media''quote:Op zondag 24 januari 2021 23:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja die Miep die er in eindhoven op aangesproken werd begreep het ook niet en verdraaide het naar dat zij het echte nieuw bracht en de Nos alleen maar nep-nieuws verspreidde ter wijl een vriend van haar helemaal over de zeik ging.
Schijnt oud te zijn. Ik kan hem ook niet meer vindenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die was weer verwijderd van Twitter, ik kon m niet zien. Iemand ander linkje?
Verkiezingen in aantocht héquote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oh het is de schuld van Geert?
Ongekend dit weer.
Mssn moet Thierry dit soort gebeurtenissen ook niet aangrijpen voor zn verkiezingscampagne, en als hij dat wel doet er morgen in de kamer over moet debatteren ipv onderbuikse twitterberichten het net op te poepen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat ze eens verslag gaan doen van het tuig dat daar relt ipv altijd weer die focus op Thierry.
Dat spuitje wat vandaag (helaas) een lekke band had?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ziekenhuis aanvallen zou genoeg reden voor een héél ander spuitje dan een vaccin mogen zijn.
Ze heeft geen werkgevers verklaring, dan gewoon oppakken of boete uitdelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Dit was iemand van de `andere soort media''
Alsof ze in een parallelle wereld leeft.
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat spuitje wat vandaag (helaas) een lekke band had?
Mita van de onafhankelijke verslaggeving in Duitsland, Frankrijk en Eindhovenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Dit was iemand van de `andere soort media''
Alsof ze in een parallelle wereld leeft.
Ik was er na 10 minuten wel klaar mee eigenlijk. Dat doet je hersencellen geen goed daar lang naar te kijkenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mita van de onafhankelijke verslaggeving in Duitsland, Frankrijk en Eindhoven
Ik heb een half uurtje naar haar gekeken, ik weet opeens niet meer wat voor dat het vandaag isquote:Op zondag 24 januari 2021 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was er na 10 minuten wel klaar mee eigenlijk. Dat doet je hersencellen geen goed daar lang naar te kijken
Ja, en die moeten vooral blijven filmen!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Wel prachtig hoe alle zelfbenoemde Feestboek journalisten met hun urenlange streams ervoor zorgen dat de politie een stuk makkelijkere taak heeft om deze raddraaiers van hun bed te lichten.
Ik heb heerlijke boswandeling gemaakt vanmiddagquote:Op zondag 24 januari 2021 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb een half uurtje naar haar gekeken, ik weet opeens niet meer wat voor dat het vandaag is
Oh daar hebben we Bocaj. Forummer tot de doodquote:Op zondag 24 januari 2021 23:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, en die moeten vooral blijven filmen!
Denk dat ze liever gaan hardlopen na het zien van de beeldenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke boswandeling gemaakt vanmiddagMisschien is dat gewoon het beste devies voor deze pipos
Sjon laat er geen gras over groeienquote:Op maandag 25 januari 2021 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon is ook klaar met Jesse.
[ twitter ]
Als ik kijk naar de onrust die er in het hele land vanavond en het optreden van de politie daarbij dan denk ik niet dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen. Op sommige plekken lijkt de politie de situatie totaal niet onder controle te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoezo denken er zoveel dat er over gevolgen van de avondklok niet is nagedacht?
Er is al weken gesproken hierover in het Veiligheidsberaad. En dat geeft ook gewoon een belangrijk advies aan het kabinet.
Het OMT heeft een advies voor de virusbestrijding. Daarnaast spelen er nog andere belangen en het is aan het kabinet dat in het geheel te wegen.
Niet voor niks soms tot frustratie van OMT leden die vinden dat het kabinet te weinig van hun adviezen overneemt. Van Dissel had ook gelijk om in het OMT niet ook allerlei andere vakgebieden op te nemen. Het OMT is er immers voor de virusbestrijding in oa epidemiologische zin. De overige belangen worden via andere kanalen ook wel tot het kabinet en zelfs via het kabinet op tafel. Maar het is wel mode om te roepen dat er blind 1 beroepsgroep gevolgd wordt.
In de sfeer van maatregelen wijkt Nederland niet heel erg af van andere landen. Eerder dat je bij ons nog relatief veel mag en kan. Vooral op het organisatorische gaat relatief veel mis in Nederland. Maar onze politiek en pers heeft het liever over poppetjes en elkaar bevestigen in aannames die helemaal niet zo zwart/wit zijn zoals ze worden geschetst.
Je wilt toch dat de politie het makkelijk krijgt om al die mensen later nog van hun bed te kunnen lichten...quote:Op maandag 25 januari 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar hebben we Bocaj. Forummer tot de dood
Vertel, wat is de reden dat dat moet? Om de echte waarheid nog te laten horen?
Nou, hier krijg je een verdiende like voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je wilt toch dat de politie het makkelijk krijgt om al die mensen later nog van hun bed te kunnen lichten...
Daarom lekker blijven filmen hoe meer beeld online hoe beter lijkt mij!
Hoezo is het zo mis gegaan dan? Zijn de afgelopen jaren wel veel grotere en ernstigere rellen geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de onrust die er in het hele land vanavond en het optreden van de politie daarbij dan denk ik niet dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen. Op sommige plekken lijkt de politie de situatie totaal niet onder controle te hebben.
Ik heb een aantal dagen geleden al gepost dat de politie niet de capaciteit zou hebben om te handhaven en wat blijkt, ze hebben de capaciteit niet om te handhaven.
En morgen zeker weer verbaast zijn bij Op1 dat het zo mis ging want dit kon je echt niet zien aankomen
Eerlijk gezegd vind ik dat het nog verrassend lang goed is gegaan op een paar opstootjes na.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de onrust die er in het hele land vanavond en het optreden van de politie daarbij dan denk ik niet dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen. Op sommige plekken lijkt de politie de situatie totaal niet onder controle te hebben.
Ik heb een aantal dagen geleden al gepost dat de politie niet de capaciteit zou hebben om te handhaven en wat blijkt, ze hebben de capaciteit niet om te handhaven.
En morgen zeker weer verbaast zijn bij Op1 dat het zo mis ging want dit kon je echt niet zien aankomen
De glaszetters kunnen weer lekker wat gaan verdienen... (De gehele keten... er zullen wel een paar dure etalage glazen tussen zitten!)quote:Op maandag 25 januari 2021 00:08 schreef JDx het volgende:
Nou ik ga slapen, alles is morgen ook nog wel kapot.
politiek gewinquote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Klaver Greet de schuld heeft van dit gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |