Papendal kan en dat gaat ook gebruikt worden in Gelderland.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat wij in Nederland echt nergens zulke gigantische ruimtes hebben hoor. Een festivalterrein is daar niet echt geschikt voor als het niet geasfalteerd is lijkt mij.
Zo'n stadion in de VS is wel andere koek dan een stadion in Nederland, meteen een dorp aan ruimte eromheen omdat iedereen en z'n moeder met de auto naar de stadions gaat
Klaar als iedereen al een vaccin heeft gehad.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hugo schijnt te werken aan een app.
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:15 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee echt niet, Nederland valt tegenwoordig op donderdagmiddag om 17.00uur stil
Maandag 9.00uur ben je de eerste weer.
Als Hugo ook nog probeert te sleutelen aan een paspoort, weet ik zeker dat die niet komt.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Angst voor mutaties, zelfs voor vermoeden van is ook onbeperkt houdbaar nadat 80% gevaccineerd is.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd leest. Hij zegt toch juist dat ze moeten sturen op ziekenhuisopnames? Daarmee zegt hij toch juist éxact hetzelfde als jij, namelijk dat het zaak is de druk op de ziekenhuizen weg te nemen??
Hoe dan ook, de context hier was dat ik het had over 95 tot 100% werkende vaccins.
Hij had het dus over nadat iedereen gevaccineerd is. Maar we weten al lang , zoals iedereen hier ook al 0840230432772437 keer heeft aangegeven, en al onze experts in nl ook, en rutte van de week ook weer, dat de 1,5m en andere beperkingen (GOD-ZIJ-DANK) opgeheven kunnen worden als iedereen gevaccineerd is. Maar deze gebruiker gelooft daar om de een of andere voor niemand duidelijke reden niet meer in ofzo...
Dus ik hoop wat hij zegt, maar dat is ook zo, wat hij zegt accepteert de rest van NL al maanden als een vaststaand feit...
Ik hoop gewoon dat we snel iedereen gevaccineerd hebben zodat ik in het najaar weer lekker gezellig zonder beperkingen naar een event kan en vrienden kan maken en gezelligheid en kan LEVEN.
Maar wel nadat de vaccinatiecampagne klaar is. -_-
Alleen de stad Los Angeles heeft al 4 miljoen inwoners, he? Dat is een kwart van de gehele Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat wij in Nederland echt nergens zulke gigantische ruimtes hebben hoor. Een festivalterrein is daar niet echt geschikt voor als het niet geasfalteerd is lijkt mij.
Zo'n stadion in de VS is wel andere koek dan een stadion in Nederland, meteen een dorp aan ruimte eromheen omdat iedereen en z'n moeder met de auto naar de stadions gaat
Dat hebben we al heel lang.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:24 schreef Grishenko_ het volgende:
Hopelijk krijgen wij geen vaccinatie-paspoort.
Kan je je al ergens inschrijven als scrum master voor de interactieve sessie?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook als je naar het buitenland wil gaan, evenement wil bezoeken, etcetera?quote:
NHS is van derdewereldniveau. Mijn vriendin heeft een jaar of twee in London gewoon en gewerkt en ze heeft geen goed woord over voor de NHS. Zelfs voor de coronacrisis zit je in het VK uren op je beurt te wachten in een ziekenhuisgang. Of het ambulancepersoneel zet thuis thee voor je omdat je de komende uren toch niet in het ziekenhuis terecht kunt.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
is dat echt zo? Ik dacht altijd gehoord te hebben dat de zorg in UK erg goed was, of waren dat biased USA bronnen die het vergeleken met de shithole-standaarden daar?
Okay, we're doomed.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Feitelijk is dus nog niemand gevaccineerd in Nederland.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Benny het volgende:
https://coronabeeld.nl/
Was deze link hier al bekend? Overzichtje met vaccinaties (in de planning)
Als ze een signaal willen afgeven met de avondklok, moeten ze die om 5 voor 12 laten in gaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Als Hugo ook nog probeert te sleutelen aan een paspoort, weet ik zeker dat die niet komt.
Oh nee hé ... ... .... ....quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alleen de stad Los Angeles heeft al 4 miljoen inwoners, he? Dat is een kwart van de gehele Nederlandse bevolking.
Avondklok van 03:00 tot 05:00quote:Op zondag 17 januari 2021 21:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ze een signaal willen afgeven met de avondklok, moeten ze die om 5 voor 12 laten in gaan.
Dan snapt iedereen dat de shit aan is.
Oke, mooi zo latenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je aanvragen bij de GGD, he? Wordt ook wel het gele boekje genoemd en is een internationaal geldig reisdocument.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ook als je naar het buitenland wil gaan, evenement wil bezoeken, etcetera?
Mwa, op het Pinkpopterrein bijvoorbeeld kan veel hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef Evenstar het volgende:
Vond die beelden uit VS wel indrukwekkend, van die mega vaccinatieterreinen waar je met de auto langs kan rijden.
Goed geregeld, maar natuurlijk hebben wij hier geen ruimte voor
Klopt dit? Er staat 75k mensen gevaccineerd maar bij andere bronnen pas 55kquote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Benny het volgende:
https://coronabeeld.nl/
Was deze link hier al bekend? Overzichtje met vaccinaties (in de planning)
Die sociale maatregelen gaan nog wel even duren want we weten niet eens hoe lang de vaccins werken.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Angst voor mutaties, zelfs voor vermoeden van is ook onbeperkt houdbaar nadat 80% gevaccineerd is.
Er wordt ook nu mede gestuurd op ziekenhuisopnames. Vele parameters worden meegenomen in de beslissingen. Maar het is wat reageren tegen beter weten in tegen deze user. Het is meer hopen om met zulke reacties toch enigszins zijn egocentrische houding te kunnen aanstippen, maar is vrees ik ijdele hoop.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd leest. Hij zegt toch juist dat ze moeten sturen op ziekenhuisopnames? Daarmee zegt hij toch juist éxact hetzelfde als jij, namelijk dat het zaak is de druk op de ziekenhuizen weg te nemen??
Hoe dan ook, de context hier was dat ik het had over 95 tot 100% werkende vaccins.
Hij had het dus over nadat iedereen gevaccineerd is. Maar we weten al lang , zoals iedereen hier ook al 0840230432772437 keer heeft aangegeven, en al onze experts in nl ook, en rutte van de week ook weer, dat de 1,5m en andere beperkingen (GOD-ZIJ-DANK) opgeheven kunnen worden als iedereen gevaccineerd is. Maar deze gebruiker gelooft daar om de een of andere voor niemand duidelijke reden niet meer in ofzo...
Dus ik hoop wat hij zegt, maar dat is ook zo, wat hij zegt accepteert de rest van NL al maanden als een vaststaand feit...
Ik hoop gewoon dat we snel iedereen gevaccineerd hebben zodat ik in het najaar weer lekker gezellig zonder beperkingen naar een event kan en vrienden kan maken en gezelligheid en kan LEVEN.
Maar wel nadat de vaccinatiecampagne klaar is. -_-
In Engeland de komende maanden dan nog nietquote:Op zondag 17 januari 2021 21:28 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Feitelijk is dus nog niemand gevaccineerd in Nederland.
Maar wordt de toegang ontzegd als je het gele boekje niet bij je hebt?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je aanvragen bij de GGD, he? Wordt ook wel het gele boekje genoemd en is een internationaal geldig reisdocument.
Dat hoop je dan maar. Nog buiten buiten ziekenhuizen zal de angst ook aanzienlijk zijn dat zo'n mutatie de integriteit van het vaccin aantast. Dan ben je natuurlijk verder van huis.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar tegen die tijd dat die nieuwe variant de meest dominante is, hebben we in Nederland al minstens 20% gehad die al de infectie heeft doorgemaakt en zijn de ziekenhuizen alweer een stuk leger. Ook hebben we tegen die tijd hopelijk veel meer vaccins gezet dan dat de UK op dat moment had.
Waar heb jij het over? Wat heeft dat te maken met het feit of er een vaccinatie paspoort bestaat?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar wordt de toegang ontzegd als je het gele boekje niet bij je hebt?
Dat laatste is alleen wel zeer onwaarschijnlijk. Als je minder viral load in je hebt; wat die vaccins te lijf gaan, heb je ook minder kans mensen te besmetten, en die brede vaccinatiegraad versterkt dit eigenlijk nog meer als collectief.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die sociale maatregelen gaan nog wel even duren want we weten niet eens hoe lang de vaccins werken.
Daarbij kan je het nog steeds overdragen, je wordt alleen niet/minder ziek.
Dat gevoel ben ik inmiddels een beetje kwijt. Het kabinet stuurt nu met name het beleid aan op de angst voor het Britse variant.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Er wordt ook nu mede gestuurd op ziekenhuisopnames.
Jawel. Dat is voor iedere Nederlander op aanvraag beschikbaar. Of je het nodig hebt is een ander verhaal maar dat vroeg niemandquote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voor mensen die nog nooit verder dan 3 uur gereisd hebben niet.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je naartoe reist, ik reis ook genoeg maar heb dat nog nooit hoeven hebben.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je een beetje de context leest lijkt het me duidelijk dat hij doelt op een vaccinatiepaspoort waarmee je maatregelen niet meer hoeft na te leven. Zoals geopperd door die Duitser.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Wat heeft dat te maken met het feit of er een vaccinatie paspoort bestaat?
Moet ik je dat serieus uitleggen? Het was overduidelijk dat ik het vaccinatiepaspoort bedoelde als belemmering voor de toegang tot evenementen. Dat jij stelde dat er iets bestaat als het gele boekje doet daar niets van af.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Wat heeft dat te maken met het feit of er een vaccinatie paspoort bestaat?
Er staat inderdaad nog niet veel definitief vast.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen wel zeer onwaarschijnlijk. Als je minder viral load in je hebt; wat die vaccins te lijf gaan, heb je ook minder kans mensen te besmetten, en die brede vaccinatiegraad versterkt dit eigenlijk nog meer als collectief.
In de Kuip, Arena, Rai, Jaarbeurshallen, Gelredome enz. ook natuurlijk, er zijn in het hele land redelijk ruime voetbalstadions, met ieder voldoende parkeerruimte om degenen die daar in dat tijdsslot gevaccineerd kunnen worden ook te laten parkeren.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef diedrick het volgende:
[..]
Mwa, op het Pinkpopterrein bijvoorbeeld kan veel hoor.
Waar blijkt dat uit dan, tijdens de initiële uitbraak is de zorg daar toch niet meer of minder ongevallen dan bijvoorbeeld hier in Nederland of andere Europese landen?quote:
Hier had ik het laatst ook over. Voetbalstadions kunnen prima gebruikt worden als vaccinatielocaties,quote:Op zondag 17 januari 2021 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de Kuip, Arena, Rai, Jaarbeurshallen, Gelredome enz. ook natuurlijk, er zijn in het hele land redelijk ruime voetbalstadions, met ieder voldoende parkeerruimte om degenen die daar in dat tijdsslot gevaccineerd kunnen worden ook te laten parkeren.
En laten we eens wild doen, laat ze mensen uit 1 huishouden tegelijkertijd uitnodigen, dan kunnen ze samen in één auto komen.
Maar op zich hoeft het toch geen massaal event te worden? Het kan ook best kleinschaliger maar lokaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst ook over. Voetbalstadions kunnen prima gebruikt worden als vaccinatielocaties,
Dan is er toch geen reden meer voor lockdowns, avondklokken en bezoekverboden? Als je niet meer op de IC (of überhaupt in het ziekenhuis) terecht komt wanneer je corona oploopt mag besmetting toch geen probleem meer zijn?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die sociale maatregelen gaan nog wel even duren want we weten niet eens hoe lang de vaccins werken.
Wat je niet lijkt door te hebben is dat Nederland al heel lang een vaccinatie paspoort heeft, dat komt er dus niet want het is er al. Of je dat moet gaan tonen bij evenementen? Ik heb geen idee, mischien wel, mischien is dat gewoon in Nederland verboden om te vragen, kan allemaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:34 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Moet ik je dat serieus uitleggen? Het was overduidelijk dat ik het vaccinatiepaspoort bedoelde als belemmering voor de toegang tot evenementen. Dat jij stelde dat er iets bestaat als het gele boekje doet daar niets van af.
Heb je een bron voor deze paniekzaaierij?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar. Nog buiten buiten ziekenhuizen zal de angst ook aanzienlijk zijn dat zo'n mutatie de integriteit van het vaccin aantast. Dan ben je natuurlijk verder van huis.
Goh, in België hebben ze ook asociale boomers.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Meneer helemaal over te toeren omdat er geen Jonagold appels meer zijn.
Jonagold is het nieuwe WC papier tijdens deze derde golf.
Zucht, je snapt precies wat ik bedoelde. Niet zo pietluttig doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat je niet lijkt door te hebben is dat Nederland al heel lang een vaccinatie paspoort heeft, dat komt er dus niet want het is er al. Of je dat moet gaan tonen bij evenementen? Ik heb geen idee, mischien wel, mischien is dat gewoon in Nederland verboden om te vragen, kan allemaal.
De Jonagold is toch voor sommigen de appel onder de appelsquote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Meneer helemaal over te toeren omdat er geen Jonagold appels meer zijn.
Jonagold is het nieuwe WC papier tijdens deze derde golf.
en dat zijn er heel veel....vergis je nietquote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jacques Vermeire serieus nemen....quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Goh, in België hebben ze ook asociale boomers.
Nee man.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
De Jonagold is toch voor sommigen de appel onder de appels
Tuurlijk hebben wij wel wat ruimte om dingen groots op te zetten, maar echt niks van zo'n omvang, misschien de TT?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef diedrick het volgende:
[..]
Mwa, op het Pinkpopterrein bijvoorbeeld kan veel hoor.
Bron ???quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Boeiuh.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:45 schreef halfway het volgende:
Ik heb eens grof zitten tellen wat Corona de overheid tot nu toe gekost. Ik kom op ongeveer 360 miljoen euro per dag.
Iemand daar misschien exacte getallen van?
Je vergeet 1 klein dingetje, 1 persoon was genoeg om de hele wereld te besmetten.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen wel zeer onwaarschijnlijk. Als je minder viral load in je hebt; wat die vaccins te lijf gaan, heb je ook minder kans mensen te besmetten, en die brede vaccinatiegraad versterkt dit eigenlijk nog meer als collectief.
Nee dat is alleen wat er dagelijks naar de KLM gaatquote:Op zondag 17 januari 2021 21:45 schreef halfway het volgende:
Ik heb eens grof zitten tellen wat Corona de overheid tot nu toe gekost. Ik kom op ongeveer 360 miljoen euro per dag.
Iemand daar misschien exacte getallen van?
Nee want eenzaam dit dat.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef MoreDakka het volgende:
Overigens, een landelijke sluiting van alle verzorgingstehuizen is een maatregel die eerder genomen moet worden dan een avondklok. Ze kunnen weer open als de bewoners gevaccineerd zijn.
had toch allang gebeurd moeten zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef MoreDakka het volgende:
Overigens, een landelijke sluiting van alle verzorgingstehuizen is een maatregel die eerder genomen moet worden dan een avondklok. Ze kunnen weer open als de bewoners gevaccineerd zijn.
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Heb je een bron voor deze paniekzaaierij?
Ik ga morgen m'n kist bestellenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Artikelen linkjes in het draadje.
Logischerwijze klopt dat niet. Als er iemand is die bezoek ontvangt dan is er dus ook een bezoeker die dat blijkbaar waardevol vindt.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee want eenzaam dit dat.
Je begrijpt toch ondertussen wel dat alleen samen van 1 kant komt?
Tientallen doden hadden voorkomen kunnen worden alleen deze maand al.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
had toch allang gebeurd moeten zijn.
mijn familie bezoekt hun geestelijk en lichamelijk gehandicapte zus ook nog gewoon vrolijk.
de ene week 2, de andere week weer met 2.....
gewoon omdat het kan![]()
heb er wel wat van gezegd waar ze nu mee bezig zijn en of ze niet even een maandje kunnen wachten.
word je schaapachtig aangekeken natuurlijk
sterker nog, de bezoeker vind het vaak waardevoller/noodzakelijk dan de ontvanger.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Logischerwijze klopt dat niet. Als er iemand is die bezoek ontvant dan is er dus ook een bezoeker die dat blijkbaar waardevol vindt.
Ik moet alleen het Midden-Oosten en Noord-Afrika nog voor een volle kaartquote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ twitter ]
En beiden kunnen elkaar infecteren. Zeer waardevolquote:Op zondag 17 januari 2021 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Logischerwijze klopt dat niet. Als er iemand is die bezoek ontvangt dan is er dus ook een bezoeker die dat blijkbaar waardevol vindt.
Dat is niet de rationale voor de maatregelen en dat is het al 9 maanden lang niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tientallen doden hadden voorkomen kunnen worden alleen deze maand al.
Die variant is dus nog besmettelijkerquote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ok.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet de rationale voor de maatregelen en dat is het al 9 maanden lang niet.
Dat klopt, een onbeschermde wereld zonder vaccins. Nu hebben we (hopelijk) effectieve vaccins en hopelijk vallen die mutaties inderdaad mee qua immuniteit omzeilen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:47 schreef halfway het volgende:
[..]
Je vergeet 1 klein dingetje, 1 persoon was genoeg om de hele wereld te besmetten.
Ja, dat kan. Maar dat was dus het punt niet waar het om ging, als je de context had gelezen had je dat geweten.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En beiden kunnen elkaar infecteren. Zeer waardevol
en onze tante woont in een woongroep...lekker als die hele groep besmet word door familie die het leuk/noodzakelijk vind.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En beiden kunnen elkaar infecteren. Zeer waardevol
Ja klopt ook natuurlijk. Maar een schande dat dat niet aan banden is gelegd.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Logischerwijze klopt dat niet. Als er iemand is die bezoek ontvangt dan is er dus ook een bezoeker die dat blijkbaar waardevol vindt.
More on the E484K mutation. Escaping neutralizing antibodies could mean some convalescent plasma, some antibody drugs, and maybe even vaccines could be disrupted a little. But need more studies to prove itquote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Die variant is dus nog besmettelijker
Ja, maar het vaccin is de oplossing.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Die variant is dus nog besmettelijker
is er bekend wat er precies gemuteerd is ??? aangezien de vaccins het hele spike eiwit aanpakkenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
More on the E484K mutation. Escaping neutralizing antibodies could mean some convalescent plasma, some antibody drugs, and maybe even vaccines could be disrupted a little. But need more studies to prove it
Laten we hopen dat het vaccin wel werkt...
NOSquote:Het OMT schat in dat het op dit moment bij zo'n 10 procent van de coronabesmettingen gaat om de Britse coronamutatie, maar in de loop van volgende maand zou dat al 50 procent kunnen zijn. Als dat gebeurt, waarschuwt het Outbreak Management Team, zal de huidige afname van het aantal infecties, ziekenhuisopnames en IC-opnames stagneren en in maart weer stijgen. Vanaf april kan dat dan leiden tot een hernieuwde grote druk op de zorg.
Het is om een signaal af te geven hč.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef leolinedance het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-overleg-in-catshuis
Avondklok stap dichterbij na overleg in Catshuis
"Of de maatregel echt zoden aan de dijk zet, is niet duidelijk."het staat er echt...
dat is onhoudbaar....quote:Op zondag 17 januari 2021 21:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, maar het vaccin is de oplossing.
We gaan het zien, mijn voorspelling is dat de huidige situatie nog wel het hele jaar duurt met soms kleine versoepeling (maar niet veel).
en ergens met kerst een echte avondklok ?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is om een signaal af te geven hč.
Over twee weken komt dan weer het volgende signaal.
We zullen t.z.t. het Duitse voorbeeld wel gaan volgen en de publieke ruimte gaan heropenen voor de mensen die al gevaccineerd zijn. De mensen die toch al gezond waren en daarom pas later een spuitje krijgen die kunnen nog wel een paar maande wachten, toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, maar het vaccin is de oplossing.
We gaan het zien, mijn voorspelling is dat de huidige situatie nog wel het hele jaar duurt met soms kleine versoepeling (maar niet veel).
Hoezo, 'schat in'. Ze wisten toch precies hoeveel gevallen er waren?quote:
yup! net nog een appeltaart mee gemaaktquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo, 'schat in'. Ze wisten toch precies hoeveel gevallen er waren?
Ik blijf erbij, die plotse stijging in december was gewoon al de Britse variant.
spaanplaatquote:
Maar nog steeds gebaseerd op aannames.quote:
Hoezo, is al exact duidelijk hoe de vaccins reageren op al die nieuwe varianten dan?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Heb je een bron voor deze paniekzaaierij?
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is er bekend wat er precies gemuteerd is ??? aangezien de vaccins het hele spike eiwit aanpakken
er moet erg veel muteren willen de vaccins niet meer werken.
En geloof je ondertussen wel dat die variant hier toeneemt?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Veel te weinig informatie om beleid op te baseren.
Ja jij weet het vast beter dan de deskundigen die die varianten onderzoeken ben vergelijkenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo, 'schat in'. Ze wisten toch precies hoeveel gevallen er waren?
Ik blijf erbij, die plotse stijging in december was gewoon al de Britse variant.
Neequote:Op zondag 17 januari 2021 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo, is al exact duidelijk hoe de vaccins reageren op al die nieuwe varianten dan?
Jammer he van die bal op de latquote:Op zondag 17 januari 2021 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jij weet het vast beter dan de deskundigen die die varianten onderzoeken ben vergelijken.
Man wat kansloos dit.
bron ?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ook die mutatie heeft weer een mutatie gekregen en ze noemen het nu maar kort P1.
Is mogelijk 10 keer potenter tegen een vaccin, dus reken maar uit die winst met iedereen vaccineren.
Zijn we net klaar, kunnen ze al de volgende spuit gaan ontwikkelen en voordat we die allemaal hebben zijn we weer 3 jaar verder met Rutte en Hugo.
Niet genoeg informatie om daar iets over te zeggen.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En geloof je ondertussen wel dat die variant hier toeneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |