abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 januari 2021 @ 21:11:56 #162
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197474937
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef Sfancta het volgende:
Zijn er hier ook mensen die het vaccin niet willen, of mag daarover geen woord gerept worden?
Dat mag. Zijn er genoeg hier, wel een minderheid geloof ik.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 17 januari 2021 @ 21:12:01 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197474942
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je deze stropop herhalen? Er is je al meerdere malen op gewezen. Er is niemand die zegt dat kinderen niet besmettelijk zouden zijn.
WTF? :')
Of je leest even terug naar het vorige topic waar je gezeik tegen mij begon omdat ik het zogenaamde niet besmettelijk zijn van kinderen ter discussie stelde.

Maar ik ben wel weer klaar met je getroll :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197474950
https://news.sky.com/stor(...)8-598-cases-12190635
38K

en Ierland:
https://www.thejournal.ie(...)s-2-5327671-Jan2021/
3K
"open the pubs" (zoals ook in de comments te lezen is ;) )
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:12:25 #165
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_197474953
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb je toch mensen nodig die die prikken gaan zetten, en die kun je dan net zo goed op normale tijden laten werken. De fysieke ruimte lijkt me wel het minste probleem.

's Nachts vaccineren lijkt me meer een PR-stunt dan een noodzakelijk fenomeen.
Ok, maar waarom kan het in Israel en de UK wel gebeuren? Het gaat toch om een noodgeval hoor ik de regering en ziekenhuizen vertellen, of is de situatie toch niet zo ernstig?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_197474962
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb je toch mensen nodig die die prikken gaan zetten, en die kun je dan net zo goed op normale tijden laten werken. De fysieke ruimte lijkt me wel het minste probleem.

's Nachts vaccineren lijkt me meer een PR-stunt dan een noodzakelijk fenomeen.
Capaciteitsbeperking zal inderdaad vooral personeel zijn.
Als het locaties of faciliteiten zijn, kunnen ze misschien de evenementenbranche vragen, die hebben toch niks te doen :P
pi_197474977
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Groot-Brittanië waar je met drie families kerst kon vieren en waar je nog lekker kon kerstshoppen.

Ik kan kritiek vanuit Groot-Brittanië echt maar moeilijk serieus nemen.
Dat is niet waar.

Sowieso is er geen beleid voor Groot-Brittanie als geheel, er is beleid in Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland en het beleid is in alle regio's anders. Verder was bepaald niet geheel Engeland onder die regels.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:13:32 #168
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197474993
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ok, maar waarom kan het in Israel en de UK wel gebeuren? Het gaat toch om een noodgeval hoor ik de regering en ziekenhuizen vertellen, of is de situatie toch niet zo ernstig?
Van beide landen hebben de leiders wat te bewijzen.

Ik kan werkelijk niet verzinnen waarom je de mensen die 's nachts spuiten lopen te zetten, dat niet gewoon overdag of in de normale avonduren zouden kunnen doen. Lijkt me fijner voor iedereen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 17 januari 2021 @ 21:13:44 #169
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_197474999
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Capaciteitsbeperking zal inderdaad vooral personeel zijn.
Als het locaties of faciliteiten zijn, kunnen ze misschien de evenementenbranche vragen, die hebben toch niks te doen :P
Idd, win-win situatie. Alleen je moet er wel kennis of ervaring hebben met vaccineren lijkt me.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zondag 17 januari 2021 @ 21:13:52 #170
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197475003
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:10 schreef Anton91 het volgende:

[..]

We gaan vanaf morgen wel op grotere schaal beginnen dacht ik. Dus dan zal het wel harder gaan.
Daar heb ik echt geen vertrouwen (meer) in.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 21:14:03 #171
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197475010
Vond die beelden uit VS wel indrukwekkend, van die mega vaccinatieterreinen waar je met de auto langs kan rijden.

Goed geregeld, maar natuurlijk hebben wij hier geen ruimte voor :D
pi_197475018
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:59 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Wat mij betreft gaan ze dag en nacht prikken als er écht veel vaccins zijn. Dat doen ze nu in Israel en de UK ook.
We doen eerst een avondklok en gaan dan dag en nacht vaccineren ;)
pi_197475022
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:06 schreef erkel het volgende:

[..]

Je hebt geen zorgpersoneel in je vriendenkring of familie of wel? Als je een keer een gesprek hebt met iemand uit een ziekenhuis, dan snap je misschien beter hoe nijpend de situatie is of kan worden.

En ja, ook voor jou kan dat gevolgen hebben. Stel je voor dat alle maatregelen versoepeld worden en je in een auto-ongeluk terecht komt en bijvoorbeeld je schouder verbrijzeld raakt. Dan ben je niet blij als ze je een shot morfine geven en aangeven overmorgen maar terug te komen.
ik denk dat je het verkeerd leest. Hij zegt toch juist dat ze moeten sturen op ziekenhuisopnames? Daarmee zegt hij toch juist éxact hetzelfde als jij, namelijk dat het zaak is de druk op de ziekenhuizen weg te nemen??

Hoe dan ook, de context hier was dat ik het had over 95 tot 100% werkende vaccins.

Hij had het dus over nadat iedereen gevaccineerd is. Maar we weten al lang , zoals iedereen hier ook al 0840230432772437 keer heeft aangegeven, en al onze experts in nl ook, en rutte van de week ook weer, dat de 1,5m en andere beperkingen (GOD-ZIJ-DANK) opgeheven kunnen worden als iedereen gevaccineerd is. Maar deze gebruiker gelooft daar om de een of andere voor niemand duidelijke reden niet meer in ofzo...

Dus ik hoop wat hij zegt, maar dat is ook zo, wat hij zegt accepteert de rest van NL al maanden als een vaststaand feit...

Ik hoop gewoon dat we snel iedereen gevaccineerd hebben zodat ik in het najaar weer lekker gezellig zonder beperkingen naar een event kan en vrienden kan maken en gezelligheid en kan LEVEN.

Maar wel nadat de vaccinatiecampagne klaar is. -_-
#WeesGeenWhales
pi_197475029
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Zij hebben beide wel buiten de EU om gekocht. Maar de limiterende factor is de hoeveelheid vaccins, dus je kunt wel 's nachts gaan vaccineren, maar dan moet je wel eerst zorgen dat je er overdag minder vaccineert anders heb je niets meer over voor de nacht.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:14:43 #175
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_197475030
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Van beide landen hebben de leiders wat te bewijzen.

Ik kan werkelijk niet verzinnen waarom je de mensen die 's nachts spuiten lopen te zetten, dat niet gewoon overdag of in de normale avonduren zouden kunnen doen. Lijkt me fijner voor iedereen.
Veel mensen zitten ook in een nachtdienst, die kan je toch dan die nacht prikken?
Het moet zsm gebeuren, er is letterlijk geen tijd te verliezen wat mij betreft.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:14:59 #176
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_197475038
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee. Het duurt zo lang het duurt om voldoende mensen te vaccineren. Daar heeft het wel of niet naar de winkel kunnen gaan niets mee te maken.
Oh, het aantal zieken zal zeker oplopen. Het aantal opnames op. Het aantal doden ook.
Maar idd, het aantal mensen die een vaccinatie krijgen zal niet stagneren. We houden wellicht wat meer over.

'Nee. Gewoon nee.' Heavens, wat is het? De jaren '60? :D
(Un)masking for the greater good.
pi_197475042
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In een woord? Ja.
is dat echt zo? Ik dacht altijd gehoord te hebben dat de zorg in UK erg goed was, of waren dat biased USA bronnen die het vergeleken met de shithole-standaarden daar?
#WeesGeenWhales
pi_197475044
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

WTF? :')
Of je leest even terug naar het vorige topic waar je gezeik tegen mij begon omdat ik het niet zogenaamde niet besmettelijk zijn van kinderen ter discussie stelde.

Nee, dat heb je weer helemaal verkeerd.

Niemand zegt dat kinderen niet besmettelijk zijn. Er wordt onderzoek gedaan hoe het zit met besmettelijkheid onder kinderen van de nieuwe variant. Er is nieuwe informatie uit Engeland en Ierland waar uit blijkt dat het niet of nauwelijks besmettelijker is voor kinderen dan de oude variant. Allemaal feiten die jouw ungefundeerde gewauwel onderuit halen. Maar je blijft je onzin maar herhalen.
pi_197475058
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef Evenstar het volgende:
Vond die beelden uit VS wel indrukwekkend, van die mega vaccinatieterreinen waar je met de auto langs kan rijden.

Goed geregeld, maar natuurlijk hebben wij hier geen ruimte voor :D
Maar op zich past dat hier denk ik ook niet in het protocol, omdat ze toch mensen een kwartier willen observeren erna?
pi_197475059
quote:
88s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:03 schreef Celestien het volgende:

[..]

Geen probleem mee.
Maar het klinkt niet erg Nederlands: 's nachts vaccineren. Zo ver zullen we wel niet gaan.
Nee echt niet, Nederland valt tegenwoordig op donderdagmiddag om 17.00uur stil
Maandag 9.00uur ben je de eerste weer.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')