Papendal kan en dat gaat ook gebruikt worden in Gelderland.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat wij in Nederland echt nergens zulke gigantische ruimtes hebben hoor. Een festivalterrein is daar niet echt geschikt voor als het niet geasfalteerd is lijkt mij.
Zo'n stadion in de VS is wel andere koek dan een stadion in Nederland, meteen een dorp aan ruimte eromheen omdat iedereen en z'n moeder met de auto naar de stadions gaat
Klaar als iedereen al een vaccin heeft gehad.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hugo schijnt te werken aan een app.
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:15 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee echt niet, Nederland valt tegenwoordig op donderdagmiddag om 17.00uur stil
Maandag 9.00uur ben je de eerste weer.
Als Hugo ook nog probeert te sleutelen aan een paspoort, weet ik zeker dat die niet komt.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Angst voor mutaties, zelfs voor vermoeden van is ook onbeperkt houdbaar nadat 80% gevaccineerd is.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd leest. Hij zegt toch juist dat ze moeten sturen op ziekenhuisopnames? Daarmee zegt hij toch juist éxact hetzelfde als jij, namelijk dat het zaak is de druk op de ziekenhuizen weg te nemen??
Hoe dan ook, de context hier was dat ik het had over 95 tot 100% werkende vaccins.
Hij had het dus over nadat iedereen gevaccineerd is. Maar we weten al lang , zoals iedereen hier ook al 0840230432772437 keer heeft aangegeven, en al onze experts in nl ook, en rutte van de week ook weer, dat de 1,5m en andere beperkingen (GOD-ZIJ-DANK) opgeheven kunnen worden als iedereen gevaccineerd is. Maar deze gebruiker gelooft daar om de een of andere voor niemand duidelijke reden niet meer in ofzo...
Dus ik hoop wat hij zegt, maar dat is ook zo, wat hij zegt accepteert de rest van NL al maanden als een vaststaand feit...
Ik hoop gewoon dat we snel iedereen gevaccineerd hebben zodat ik in het najaar weer lekker gezellig zonder beperkingen naar een event kan en vrienden kan maken en gezelligheid en kan LEVEN.
Maar wel nadat de vaccinatiecampagne klaar is. -_-
Alleen de stad Los Angeles heeft al 4 miljoen inwoners, he? Dat is een kwart van de gehele Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat wij in Nederland echt nergens zulke gigantische ruimtes hebben hoor. Een festivalterrein is daar niet echt geschikt voor als het niet geasfalteerd is lijkt mij.
Zo'n stadion in de VS is wel andere koek dan een stadion in Nederland, meteen een dorp aan ruimte eromheen omdat iedereen en z'n moeder met de auto naar de stadions gaat
Dat hebben we al heel lang.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:24 schreef Grishenko_ het volgende:
Hopelijk krijgen wij geen vaccinatie-paspoort.
Kan je je al ergens inschrijven als scrum master voor de interactieve sessie?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook als je naar het buitenland wil gaan, evenement wil bezoeken, etcetera?quote:
NHS is van derdewereldniveau. Mijn vriendin heeft een jaar of twee in London gewoon en gewerkt en ze heeft geen goed woord over voor de NHS. Zelfs voor de coronacrisis zit je in het VK uren op je beurt te wachten in een ziekenhuisgang. Of het ambulancepersoneel zet thuis thee voor je omdat je de komende uren toch niet in het ziekenhuis terecht kunt.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
is dat echt zo? Ik dacht altijd gehoord te hebben dat de zorg in UK erg goed was, of waren dat biased USA bronnen die het vergeleken met de shithole-standaarden daar?
Okay, we're doomed.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Feitelijk is dus nog niemand gevaccineerd in Nederland.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Benny het volgende:
https://coronabeeld.nl/
Was deze link hier al bekend? Overzichtje met vaccinaties (in de planning)
Als ze een signaal willen afgeven met de avondklok, moeten ze die om 5 voor 12 laten in gaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Als Hugo ook nog probeert te sleutelen aan een paspoort, weet ik zeker dat die niet komt.
Oh nee hé ... ... .... ....quote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alleen de stad Los Angeles heeft al 4 miljoen inwoners, he? Dat is een kwart van de gehele Nederlandse bevolking.
Avondklok van 03:00 tot 05:00quote:Op zondag 17 januari 2021 21:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ze een signaal willen afgeven met de avondklok, moeten ze die om 5 voor 12 laten in gaan.
Dan snapt iedereen dat de shit aan is.
Oke, mooi zo latenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je aanvragen bij de GGD, he? Wordt ook wel het gele boekje genoemd en is een internationaal geldig reisdocument.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ook als je naar het buitenland wil gaan, evenement wil bezoeken, etcetera?
Mwa, op het Pinkpopterrein bijvoorbeeld kan veel hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef Evenstar het volgende:
Vond die beelden uit VS wel indrukwekkend, van die mega vaccinatieterreinen waar je met de auto langs kan rijden.
Goed geregeld, maar natuurlijk hebben wij hier geen ruimte voor
Klopt dit? Er staat 75k mensen gevaccineerd maar bij andere bronnen pas 55kquote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Benny het volgende:
https://coronabeeld.nl/
Was deze link hier al bekend? Overzichtje met vaccinaties (in de planning)
Die sociale maatregelen gaan nog wel even duren want we weten niet eens hoe lang de vaccins werken.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Angst voor mutaties, zelfs voor vermoeden van is ook onbeperkt houdbaar nadat 80% gevaccineerd is.
Er wordt ook nu mede gestuurd op ziekenhuisopnames. Vele parameters worden meegenomen in de beslissingen. Maar het is wat reageren tegen beter weten in tegen deze user. Het is meer hopen om met zulke reacties toch enigszins zijn egocentrische houding te kunnen aanstippen, maar is vrees ik ijdele hoop.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd leest. Hij zegt toch juist dat ze moeten sturen op ziekenhuisopnames? Daarmee zegt hij toch juist éxact hetzelfde als jij, namelijk dat het zaak is de druk op de ziekenhuizen weg te nemen??
Hoe dan ook, de context hier was dat ik het had over 95 tot 100% werkende vaccins.
Hij had het dus over nadat iedereen gevaccineerd is. Maar we weten al lang , zoals iedereen hier ook al 0840230432772437 keer heeft aangegeven, en al onze experts in nl ook, en rutte van de week ook weer, dat de 1,5m en andere beperkingen (GOD-ZIJ-DANK) opgeheven kunnen worden als iedereen gevaccineerd is. Maar deze gebruiker gelooft daar om de een of andere voor niemand duidelijke reden niet meer in ofzo...
Dus ik hoop wat hij zegt, maar dat is ook zo, wat hij zegt accepteert de rest van NL al maanden als een vaststaand feit...
Ik hoop gewoon dat we snel iedereen gevaccineerd hebben zodat ik in het najaar weer lekker gezellig zonder beperkingen naar een event kan en vrienden kan maken en gezelligheid en kan LEVEN.
Maar wel nadat de vaccinatiecampagne klaar is. -_-
In Engeland de komende maanden dan nog nietquote:Op zondag 17 januari 2021 21:28 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Feitelijk is dus nog niemand gevaccineerd in Nederland.
Maar wordt de toegang ontzegd als je het gele boekje niet bij je hebt?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je aanvragen bij de GGD, he? Wordt ook wel het gele boekje genoemd en is een internationaal geldig reisdocument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |