Fantastiewoorden mogen best, ik heb geen moeite met 'internagelaktisch' bijvoorbeeld. Maar één fantasiewoord in een nummer en dan ook nog met zo'n accent dat je het niet zeker weet vind ik wel irritantquote:
Het zijn verdorie net mensen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sprinters die niet om kunnen gaan met een valpartij.
Bij nader inzien moet ik het met je eens zijn, niet alle fantatsiewoorden zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 16:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Fantastiewoorden mogen best, ik heb geen moeite met 'internagelaktisch' bijvoorbeeld. Maar één fantasiewoord in een nummer en dan ook nog met zo'n accent dat je het niet zeker weet vind ik wel irritant
quote:
NEE.quote:
Maar dat gaat over basketbal!quote:
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ten Hag is een Tukker, die is chronisch dronken
Ik denk dat 'ie er vandaag nog een paar extra ophadquote:Op zondag 17 januari 2021 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ten Hag is een Tukker, die is chronisch dronken
Deze mededeling leggen we even neer bij de daarvoor bedoelde instanties.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me hier niet meer welkom, dus ik ben er vandoor.
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gok en hoop dat het te maken heeft met Cyan's haat jegens voetbal en het feit dat Ajax - Feyenoord net is begonnen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik ben wel verrast, hoe komt het dat je dat zo ervaart?
Het heeft toch hopelijk niet te maken met de posts van vanmorgen (over drukte in het bos of drukte op zondag), dat was toch gewoon een misverstand?
Oooo dan is het goedquote:Op zondag 17 januari 2021 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok en hoop dat het te maken heeft met Cyan's haat jegens voetbal en het feit dat Ajax - Feyenoord net is begonnen.
Onze Luctor heeft een kapotte PI-sensor vandaag denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooo dan is het goed
Ik schrok al![]()
Soms zo lastig dat je geen gezichtsuitdrukkingen en intonatie hebt
Twosome is een onderschatte Litouwse parel!quote:
Is er iets loos?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nergens spijt van.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok en hoop dat het te maken heeft met Cyan's haat jegens voetbal en het feit dat Ajax - Feyenoord net is begonnen.
Je bent zelf een onderschatte Litouwse parel.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Twosome is een onderschatte Litouwse parel!
Aaaawh, dank je!quote:Op zondag 17 januari 2021 16:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent zelf een onderschatte Litouwse parel.
Ik respecteer het niet, ik negeer het gewoon, werkt ook primaquote:Op zondag 17 januari 2021 16:56 schreef Arizona het volgende:
Ik hou ook niet van voetbal. Maar ik respecteer het wel!
Friedevoetbalpeople!
Niet helemaal serieus bedoeld, maar toch wel een beetje. Het gaat halve topics lang over cremepjes, pakketjes, valpartijen en dat soort dingen en dan gaat er één post over voetbal en dan ga je meteen klagen. Niet zo aanstellenquote:
Ik heb het niet over posts, maar over wat er op tv tussendoor komt als ik schaatsen aan het kijken ben (en waardoor we ritten missen (quote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet helemaal serieus bedoeld, maar toch wel een beetje. Het gaat halve topics lang over cremepjes, pakketjes, valpartijen en dat soort dingen en dan gaat er één post over voetbal en dan ga je meteen klagen. Niet zo aanstellen
Dit inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet helemaal serieus bedoeld, maar toch wel een beetje. Het gaat halve topics lang over cremepjes, pakketjes,
Dat laatste is op zich wel klachtwaardig inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over posts, maar over wat er op tv tussendoor komt als ik schaatsen aan het kijken ben (en waardoor we ritten missen ().
Laat mij je niet tegenhouden om te posten hoor. Zie ook m'n post boven je.quote:
Je bent in elk geval wel een influencer. Ik las dit artikel en moest meteen aan je denkenquote:
Ow, dan is de timing wat onhandig. Nu kwam het bij mij over alsof we het hier maar niet over voetbal moeten hebben. Fijn dat dat wel mag, nu zal ik niet opstandig allemaal voetbalposts makenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over posts, maar over wat er op tv tussendoor komt als ik schaatsen aan het kijken ben (en waardoor we ritten missen ().
Dat is ook wel terechtquote:
Echt, post lekker over voetbal. Of over welke sport dan ook. Of over iets geks, laten we zeggen het songfestival ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dan is de timing wat onhandig. Nu kwam het bij mij over alsof we het hier maar niet over voetbal moeten hebben. Fijn dat dat wel mag, nu zal ik niet opstandig allemaal voetbalposts maken
Dat gebeurt bij de NOS wel vaker. Bij een WK voetbal gebeurt het ook vaak zat dat ze pas overschakelen naar de wedstrijd als het (buitenlandse) volkslied al halverwege isIk geloof dat we bij Argentinië - Nigeria wel eens een minuut van de tweede helft gemist hebben, omdat Pierre van Hooijdonk nog even een fragment uit de eerste helft wilde laten zien. Nou is dat op zich niet heel erg, want Argentinië en Nigeria loten ongeveer elk WK tegen elkaar
Dat laatste is wel heel gek hoor. 🤪quote:Op zondag 17 januari 2021 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Echt, post lekker over voetbal. Of over welke sport dan ook. Of over iets geks, laten we zeggen het songfestival ofzo.
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook wel terechtIk heb het onderwerp gevolgd en je hebt me bijna overgehaald om ook een keer een gezichtscreme uit te proberen
Hahaha, ik heb toevallig net een boek gelezen over de influencerwereld en zat heel de tijd te denken, dat is zó niks voor mij.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent in elk geval wel een influencer. Ik las dit artikel en moest meteen aan je denken
https://www.volkskrant.nl(...)winterhuid~b8cdc142/
Ja, we zijn lekker op dreef.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Arizona het volgende:
We zijn wel heel goed vandaag in het verkeerd interpreteren van posts van anderen
Ow, dat moet je niet doen hoor! Het is geen vervelend onderwerp en het is ook niet zo dat het er elke dag over gaat. Bovendien weet ik er best weinig van af, dus kan ik er ook nog wat van opsteken en is het leerzamer dan wanneer het over voetbal gaatquote:Op zondag 17 januari 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb mezelf in ieder geval wel bewust op een 'over skincare praten'-restrictie gezet, dus denk niet dat ik niet mijn best doe voor jullie!!
Als onze producten binnen zijn, zullen we het er dan nog wel even over hebben?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb mezelf in ieder geval wel bewust op een 'over skincare praten'-restrictie gezet, dus denk niet dat ik niet mijn best doe voor jullie!!
LIF / Huidverzorgingquote:Op zondag 17 januari 2021 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als onze producten binnen zijn, zullen we het er dan nog wel even over hebben?
Of misschien kunnen we een subtopic starten?
[SCSC] Skin Care Slow Chat?
Ja ik dacht, ik trek het even in het extreme.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat laatste is wel heel gek hoor. 🤪
Ja, nee, doe ik wel. Want ik heb zelf ook wel door dat heel de tijd over iets praten gewoon irritant is voor anderen, zou ik andersom waarschijnlijk ook vindenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat moet je niet doen hoor! Het is geen vervelend onderwerp en het is ook niet zo dat het er elke dag over gaat. Bovendien weet ik er best weinig van af, dus kan ik er ook nog wat van opsteken en is het leerzamer dan wanneer het over voetbal gaat
Je hebt er toch een paar goede tips van andere dames aan overgehouden.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Of over skincare, cremes, F1. Wat je bezighoudt.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Echt, post lekker over voetbal. Of over welke sport dan ook. Of over iets geks, laten we zeggen het songfestival ofzo.
Ik wéét het niet hoor.quote:
Ja dit is de PMS-SC.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
De spanning is hier vandaag om te
[ afbeelding ]
Want die spanning komt alleen door de vrouwen? Ik vind dit behoorlijk seksistisch Straniquote:
Oh is DAT hoe het werkt!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan kan ze me beter per DM beledigen...
Nee nee dat zou ik nooit zo direct durven te bewerenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Want die spanning komt alleen door de vrouwen? Ik vind dit behoorlijk seksistisch Strani
quote:
Dit dusquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Want die spanning komt alleen door de vrouwen? Ik vind dit behoorlijk seksistisch Strani
Wij begrijpen elkaar gewoon erg goed.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo blij dat ik jou heb als ondertiteling.
Wat gek dat je dat verkeerd begreep @:Strani
Deze man, niet normaal hoor.quote:Wanneer jij en je vrienden wachten tot het vliegtuig arriveert
#TeamMEANquote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar gewoon erg goed.
Bij de vrouwen was er ook nog wel eens een Duitse of Tsjechische die won.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
Als je schaatser bent denk je toch ook, die klote Nederlanders ook altijd.
Het kan mij niet gay genoeg zijn hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, nee, doe ik wel. Want ik heb zelf ook wel door dat heel de tijd over iets praten gewoon irritant is voor anderen, zou ik andersom waarschijnlijk ook vinden
Edit: als je er meer over wil weten dan raad ik wel het Youtubekanaal aan van Hyram, die weet er echt veel vanaf. En hij doet het ook wel leuk. Als je tegen vrij 'gay' gedrag kan.
Jaloersquote:Op zondag 17 januari 2021 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah, op zich heb ik al wel een vrij zachte en egale huid
Ja het is nu ook wel wat dubbel, aangezien de Nederlanders voor deze toernooien concurrentie van elkaar hebben en sommige anderen konden niet eens trainen de afgelopen tijd, maar soms lijkt het me wel frustrerend.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij de vrouwen was er ook nog wel eens een Duitse of Tsjechische die won.
Maar dat was individuele kwaliteit terwijl Nederland een hele brede basis heeft.
Voor de sport moeten we eigenlijk echt hopen op minder Nederlandse gouden medailles volgend jaar.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het is nu ook wel wat dubbel, aangezien de Nederlanders voor deze toernooien concurrentie van elkaar hebben en sommige anderen konden niet eens trainen de afgelopen tijd, maar soms lijkt het me wel frustrerend.
En denk ook dat het juist voor de sport ook goed is dat er anderen in ieder geval kunnen winnen.
Ja ik hoop stiekem dat die armbanden niet echt dit te trekken zijn, lijkt me echt vragen om moeilijkheden danquote:Op zondag 17 januari 2021 17:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hiermee ben je goedkoper uit.
https://www.kortpack.nl/n(...)qt_w6TwaAvfqEALw_wcB
Probleem met schaatsen als Olympische sport is dat er teveel grote winterspelen landen zijn waar schaatsen als niet relevant gezien wordt. Zou al een forse verbetering zijn als de Shorttrack landen ook allemaal langebaan schaatsen zouden doen op niveauquote:Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de sport moeten we eigenlijk echt hopen op minder Nederlandse gouden medailles volgend jaar.
Maar ja, als je dan aan het kijken bent wil je ook dat Nederlanders alle medailles pakken.
En dat gaan we zoals het er nu naar uitziet ook stukje bij beetje dominerenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:46 schreef Koen66 het volgende:
Shorttrack is pas laatste jaren in NL groot geworden
Mjah daar heb je nog steeds ook dat Aziaten en Italianen het nog een belangrijke sport vindenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat gaan we zoals het er nu naar uitziet ook stukje bij beetje domineren
Als je die lijst ook ziet bij het mannen allround. Vanaf 1983 is maar 6x een niet Nederlander Europees kampioen geweest.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de sport moeten we eigenlijk echt hopen op minder Nederlandse gouden medailles volgend jaar.
Maar ja, als je dan aan het kijken bent wil je ook dat Nederlanders alle medailles pakken.
In welke zin denk je dat hij het bedoeld?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
[..]
Deze man, niet normaal hoor.
,Nils van der Poel. Binnen nu en 5 jaar gaat hij Europees kampioen worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:50 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger waren de Zweden ook goed in langebaan schaatsen, daar doet echt niemand het meer lijkt het
Het is gewoon genetisch, kunnen wij ook niets aan doen!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat gaan we zoals het er nu naar uitziet ook stukje bij beetje domineren
Ik denk dat @Em31 hiernaar verwijst.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
In welke zin denk je dat hij het bedoeld?
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
,Nils van der Poel. Binnen nu en 5 jaar gaat hij Europees kampioen worden.
Sluiten naadloos op elkaar aan, deze postsquote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is gewoon genetisch, kunnen wij ook niets aan doen!
Dat nummer is voor mij echt heeerlijk sentiment naar m’n basisschooljaren.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen dat nummer net uit was heb ik me daar enorm aan geërgerd, want ik was ervan overtuigd dat ze nooit écht 'fantastig' kon zingen en dat ik het dus maar verkeerd bleef verstaan. Toen bleek dat dat niet zo was werd het er niet per se heel veel beter op
Ja maar het lijkt iets anders in die reactie. Want eigenlijk is de enige logische reactie, bizar wat die man allemaal moet meemakenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Em31 hiernaar verwijst.
https://nos.nl/artikel/23(...)d-op-luchthaven.html
Moet wel zeggen dat het wel wat beter lijkt te worden? Voor mijn gevoel dan. Meer (nieuwe) landen, toch wel wat talenten ook weer. Noorwegen, Canada, etc. hebben er wel slechter voorgestaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Probleem met schaatsen als Olympische sport is dat er teveel grote winterspelen landen zijn waar schaatsen als niet relevant gezien wordt. Zou al een forse verbetering zijn als de Shorttrack landen ook allemaal langebaan schaatsen zouden doen op niveau
Haha je hebt zeker net dit weekend niet gekekenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:50 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger waren de Zweden ook goed in langebaan schaatsen, daar doet echt niemand het meer lijkt het
Lijkt me dat hij bedoelt dat ze hem op staan te wachten zeg maar, omdat ze hem op willen pakken. Niet normaal dat hij gewoon gaat.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt iets anders in die reactie. Want eigenlijk is de enige logische reactie, bizar wat die man allemaal moet meemaken
Om hier toch nog even op in te hakenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het kan mij niet gay genoeg zijn hoorMjah, op zich heb ik al wel een vrij zachte en egale huid, dus als ik een creme zou proberen, dan ben ik al tevreden met het huismerk van een kruidvat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |