abonnement Unibet Coolblue
pi_196602600
Ik ben 22, maar nu al bang om ouder te worden en er later niet mooi en strak uit te zien en rimpels..

Ik let wel al op mijn voeding en beweging. Maar wil misschien nog wat extra doen voor mijn huid.

Wat is jullie ervaring met een jade roller bijvoorbeeld? Of met micro needling. Laatstgenoemde weet ik niet of het handig is om het nu al op deze leeftijd te gebruiken. Ik heb wel steeds lichte rode eczeem achtige puistjes op mijn wangen, vooral als ik stress heb of suiker heb gegeten. En niet goed slaap.
pi_196602915
Want alleen zonder rimpels en strak is mooi ofzo?
Kind toch :N
  maandag 7 december 2020 @ 17:47:23 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196602920
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 17:34 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben 22, maar nu al bang om ouder te worden en er later niet mooi en strak uit te zien en rimpels..
:{ Rimpels maakt je toch niet minder mooi. Misschien vooral wat aan je mindset doen in plaats van je huid ;)
pi_196603167
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 17:34 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben 22, maar nu al bang om ouder te worden en er later niet mooi en strak uit te zien en rimpels..

Ik let wel al op mijn voeding en beweging. Maar wil misschien nog wat extra doen voor mijn huid.

Wat is jullie ervaring met een jade roller bijvoorbeeld? Of met micro needling. Laatstgenoemde weet ik niet of het handig is om het nu al op deze leeftijd te gebruiken. Ik heb wel steeds lichte rode eczeem achtige puistjes op mijn wangen, vooral als ik stress heb of suiker heb gegeten. En niet goed slaap.
Als je dit doel is, kan je beter niks meer doen. Niet meer lezen, niet meer verliefd worden, niet meer eten en drinken, en vooral niet meer denken.
Kortom, gewoon dom blijven.
Stel je eens voor hoe een 70+ eruit ziet zonder rimpels.
Niet echt geloofwaardig.
Meegroeien, en vooral boven die oppervlakkige uiterlijkheden achter je laten.
Rimpels zijn niet het ergste, een oma die zich gedraagt als een grietje van 16, dat is pas erg en heel genant.
Elke leeftijd heeft zijn eigen belangrijke punten.
  Spellchecker maandag 7 december 2020 @ 18:15:16 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196604117
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:{ Rimpels maakt je toch niet minder mooi. Misschien vooral wat aan je mindset doen in plaats van je huid ;)
Ik werk graag aan beide. Natuurlijk krijg je op je 70e wel rimpels, maar wil gewoon altijd goed in mijn vel zitten. En mijn uiterlijk helpt daarbij.
pi_196604179
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Als je dit doel is, kan je beter niks meer doen. Niet meer lezen, niet meer verliefd worden, niet meer eten en drinken, en vooral niet meer denken.
Kortom, gewoon dom blijven.
Stel je eens voor hoe een 70+ eruit ziet zonder rimpels.
Niet echt geloofwaardig.
Meegroeien, en vooral boven die oppervlakkige uiterlijkheden achter je laten.
Rimpels zijn niet het ergste, een oma die zich gedraagt als een grietje van 16, dat is pas erg en heel genant.
Elke leeftijd heeft zijn eigen belangrijke punten.
Ben gewoon een beetje bang voor het ouder worden. That’s all.

Ben stiekem al blij dat ik de indruk heb dat ik hier kinderachtig wordt bevonden _O-
pi_196604330
SPF smeren, niet roken, geen stress, voldoende drinken.
  maandag 7 december 2020 @ 20:09:27 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196606254
Je gezicht niet bewegen. Is tegen rimpels. Goed volhouden.
pi_196609611
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPF smeren, niet roken, geen stress, voldoende drinken.
Dit precies. En lekker fruit en groente eten (= antioxidanten).
Meer kan je echt niet doen. En je bent 22. Zo'n vaart zal het echt niet lopen denk ik..
  maandag 7 december 2020 @ 22:51:46 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_196609627
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPF smeren, niet roken, geen stress, voldoende drinken.
Water dan wel. Geen bier. :P
disclaimer
pi_196609636
En ik heb zelf het idee, je kan allemaal fancy dingen uitproberen (micro-needling, jade-rollers, noem maar op) en het is heel leuk en voelt ook goed, maar netto doet het weinig.
Dan zijn bovenstaande tips van mw. Puff beter.

+ basic hygiene en niet teveel troep op je gezicht smeren, gezond eten. Dan kom je al een heel eind.
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:34:24 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196617147
Ach, uiteindelijk worden we allemaal lelijk.
  dinsdag 8 december 2020 @ 23:04:07 #14
493821 amgellaa
www.instagram.com/amgellaa
pi_196629413
Een gezonde huid komt van binnenuit. Dus gezond eten en voldoende water drinken. Alcohol, suikers en geraffineerde suikers (de suikers in chips, snoep, taart etc). Voldoende slapen, elke dag je make-up verwijderen en het liefst zo min mogelijk make-up gebruiken aangezien deze de poriën verstoppen. Zorgen dat je geen droge huid hebt, want een droge huid verouderd nou eenmaal sneller. Gebruik van een goede dag en nachtcrème. Voor de dagcreme eentje gebruiken met spf erin toegevoegd. Zo min mogelijk zonnen en wanneer je dit wel doet altijd je insmeren met een goede zonnebrandcreme.
pi_196671893
Maak je op jouw leeftijd alsjeblieft niet druk over rimpels! Die krijg je uiteindelijk toch, de een eerder of later. Tenzij je je hoofd laat volspuiten met Botox en fillers, en helaas doen hedendaagse twintigers dat ook al. Straks is het huilen als ze 40 zijn want dan zijn het monsters geworden.

Gewoon gezond eten, genoeg water drinken, altijd een SPF gebruiken, make up verwijderen als je gaat slapen en lekker genieten van je leven. En spiegel je niet aan al die insta wijven die er filters overheen gooien. Totaal onrealistisch en nep.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_196672858
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:51 schreef kleinvogelijn het volgende:
Maak je op jouw leeftijd alsjeblieft niet druk over rimpels! Die krijg je uiteindelijk toch, de een eerder of later. Tenzij je je hoofd laat volspuiten met Botox en fillers, en helaas doen hedendaagse twintigers dat ook al. Straks is het huilen als ze 40 zijn want dan zijn het monsters geworden.

Gewoon gezond eten, genoeg water drinken, altijd een SPF gebruiken, make up verwijderen als je gaat slapen en lekker genieten van je leven. En spiegel je niet aan al die insta wijven die er filters overheen gooien. Totaal onrealistisch en nep.
Jaaa dat is ook zo.. ik maak er nu minder druk over en ga gewoon gezond leven.
pi_196672948
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Jaaa dat is ook zo.. ik maak er nu minder druk over en ga gewoon gezond leven.
Goed zo! Toen ik 22 was maakten wij ons niet druk om rimpels, want jong. Maar wij hadden veel minder last van schoonheidsidealen, gephotoshopte koppen met gladde huiden en al helemaal geen apps die je gezicht ‘mooier’ maken. Ik ben nu 43 en heb nog steeds heel weinig rimpels, alleen lachrimpeltjes en die zijn van plezier, niet van zorgen om ouderdom ^O^
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_196741725
Ik denk dat je moet stoppen met te veel nadenken over oud worden. Probeer gewoon puistjes op uw huid te behandelen.
pi_196818381
Zonnebrandcreme is de beste anti aging cream.
En met je gezicht uit de zon blijven natuurlijk.
Reinig je gezicht elke dag ook als je geen make-up gebruikt.
En gebruik naast een dagcréme ook een goede nachtcrème.
Exfolieer je huid regelmatig en gebruik een masker aangepast op de behoefte van je huid.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:57:47 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196819220
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 11:50 schreef quirina het volgende:
Zonnebrandcreme is de beste anti aging cream.
En met je gezicht uit de zon blijven natuurlijk.
Reinig je gezicht elke dag ook als je geen make-up gebruikt.
En gebruik naast een dagcréme ook een goede nachtcrème.
Exfolieer je huid regelmatig en gebruik een masker aangepast op de behoefte van je huid.
Dit was je 15.000ste post.
Gefeliciteerd met dit verder totaal nutteloze feitje.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196842472
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit was je 15.000ste post.
Gefeliciteerd met dit verder totaal nutteloze feitje.

[ afbeelding ]
Oh en nu?
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 15:18:24 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196842561
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 15:14 schreef quirina het volgende:

[..]

Oh en nu?
Helemaal niks. Het viel me toevallig op. En de autist in mij maakt daar dan altijd melding van 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196905050
Genoeg water drinken, niet roken, geen alcohol, iedere ochtend én avond je huid reinigen + dag- en nachtcrème gebruiken. Overdag een hoge SPF. Niet SPF 15 maar minimaal 30, het liefst 50.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_196905066
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Helemaal niks. Het viel me toevallig op. En de autist in mij maakt daar dan altijd melding van 8-)
Daar heb ik ook altijd last van, maar meestal post ik 't niet :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 16:33:40 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196905352
quote:
88s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Daar heb ik ook altijd last van, maar meestal post ik 't niet :P
Was ik maar zo sterk ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')