abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:50:07 #102
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197455866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat Maan inderdaad eventueel wel iets zou kunnen worden op het ESF, met het juiste lied en als zij zelf ook echt wíl.
Er wordt veel op Maan afgegeven maar zo slecht vind ik d'r inderdaad niet
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:51:11 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197455878
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik snap dat sowieso niet. Mijn zwager is er ook zo een, kan prima thuiswerken maar vindt het op kantoor beter en z'n werkgever vindt het ook wel prima allemaal :(
Ik ben sinds maart misschien 10-15x om div noodzakelijke redenen op kantoor geweest, verder altijd netjes thuis. Ja ik werk ook liever op de zaak.
Ik heb ook liever de mix die wij in de toekomst gaan hanteren. Helft van de week thuiswerken en de helft op kantoor. Dan heb je het beste van beide werelden. Maar wij zijn alleen vanaf half juli t/m september deels op kantoor geweest. Waarbij er niet teveel tegelijkertijd mochten komen. En toen de cijfers weer opliepen zijn we daar ook mee gestopt.

Nu werkt een enkeling nog weleens één dag per paar weken op kantoor, na overleg met onze manager. Maar verder werkt iedereen gewoon thuis en dat blijven we ook doen.

Ondanks dat iedereen elkaar als collega gewoon mist en we het grotendeels ook wel zat zijn. Maar we gaan echt niet op kantoor zitten, zolang de boel niet op orde is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:52:23 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197455900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:52:57 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197455908
quote:
87s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Je bent zelf een huismoeder.
Duimpje omlaag |:)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:53:31 #106
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197455916
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik heb ook liever de mix die wij in de toekomst gaan hanteren. Helft van de week thuiswerken en de helft op kantoor. Dan heb je het beste van beide werelden. Maar wij zijn alleen vanaf half juli t/m september deels op kantoor geweest. Waarbij er niet teveel tegelijkertijd mochten komen. En toen de cijfers weer opliepen zijn we daar ook mee gestopt.

Nu werkt een enkeling nog weleens één dag per paar weken op kantoor, na overleg met onze manager. Maar verder werkt iedereen gewoon thuis en dat blijven we ook doen.

Ondanks dat iedereen elkaar als collega gewoon mist en we het grotendeels ook wel zat zijn. Maar we gaan echt niet op kantoor zitten, zolang de boel niet op orde is.
Alleen in juli en september op de woensdag wel eens geweest, en in andere maanden om bv iets op te halen, of als ik naar de autodealer in Almere moest
Same shit, different day
SC hopper present
  ESF Reporter zaterdag 16 januari 2021 @ 22:54:01 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_197455928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

En wat de regering betreft. Ik mis daar toch nog steeds de visie. De scholen kunnen niet open. Maar is er al gekeken of het überbaupt effect heeft? En ze zijn nu al een week bezig om die avondklok er maar door te drukken, terwijl het effect ervan nihil is en nog belangrijker als nu al veel mensen makkelijk de regels kunnen overtreden omdat er geen controle is en/of het niet wordt aangepakt, waarom denken ze dan dat de avondklok wel nageleefd kan worden?
Ik snap er ook niks van. Het voornaamste doel van de avondklok (en dat hebben ze al herhaaldelijk gezegd) is dat ze groepsvorming van met name jongeren buiten willen voorkomen. Is er dan werkelijk niemand in dat OMT die verwacht dat als iedereen geacht wordt tussen 20:00 en 04:00 binnen te blijven, je zo situaties krijgt waar jongeren met z’n allen BINNEN afspreken (waar je nog slechter kan handhaven dan buiten), rond een uur of 19:45, zich daar klem feesten en dan kruipend iets na vier uur ‘s nachts weer naar huis gaan? En is dat dan veiliger dan een twee uur durende hang-out in een verlaten speeltuintje om 9 uur ‘s avonds?
pi_197455949
Uitgerekend nu ik WIDM voor het eerst niet kijk wordt het een tof seizoen? :P :')
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 16 januari 2021 @ 22:56:08 #109
87554 Cee
Welluk?
pi_197455983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Uitgerekend nu ik WIDM voor het eerst niet kijk wordt het een tof seizoen? :P :')
Nou, zo ver durf ik niet te gaan maar ik vond het echt fijne opdrachten, mooie beelden, vlot gemonteerd, het uur ging zó voorbij!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:56:10 #110
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197455985
quote:
87s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Je bent zelf een huismoeder.
O+
pi_197455991
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:56 schreef Cee het volgende:

[..]

Nou, zo ver durf ik niet te gaan maar ik vond het echt fijne opdrachten, mooie beelden, vlot gemonteerd, het uur ging zó voorbij!
Zucht, moet ik nu toch gaan kijken dan ;(
Koel en donker bewaren
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:57:47 #112
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197456017
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:56 schreef Cee het volgende:

[..]

Nou, zo ver durf ik niet te gaan maar ik vond het echt fijne opdrachten, mooie beelden, vlot gemonteerd, het uur ging zó voorbij!
Eens. Tot op dit moment is het beter dan seizoen 19, 20 en het jubileumseizoen vind ik. Is natuurlijk nog geen België-niveau maar dit is gewoon prima en spannend ^O^
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:58:20 #113
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456026
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks van. Het voornaamste doel van de avondklok (en dat hebben ze al herhaaldelijk gezegd) is dat ze groepsvorming van met name jongeren buiten willen voorkomen. Is er dan werkelijk niemand in dat OMT die verwacht dat als iedereen geacht wordt tussen 20:00 en 04:00 binnen te blijven, je zo situaties krijgt waar jongeren met z’n allen BINNEN afspreken (waar je nog slechter kan handhaven dan buiten), rond een uur of 19:45, zich daar klem feesten en dan kruipend iets na vier uur ‘s nachts weer naar huis gaan? En is dat dan veiliger dan een twee uur durende hang-out in een verlaten speeltuintje om 9 uur ‘s avonds?
Inderdaad :')
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 22:59:55 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456054
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Het voornaamste doel van de avondklok (en dat hebben ze al herhaaldelijk gezegd) is dat ze groepsvorming van met name jongeren buiten willen voorkomen. Is er dan werkelijk niemand in dat OMT die verwacht dat als iedereen geacht wordt tussen 20:00 en 04:00 binnen te blijven, je zo situaties krijgt waar jongeren met z’n allen BINNEN afspreken (waar je nog slechter kan handhaven dan buiten), rond een uur of 19:45, zich daar klem te feesten en dan kruipend iets na vier uur ‘s nachts weer naar huis gaan? En is dat dan veiliger dan een twee uur durende hang-out in een verlaten speeltuintje om 9 uur ‘s avonds?
Het zijn eigenlijk vooral symbolische redenen waarom ze de avondklok willen invoeren. Want in de praktijk veranderd er niets wat nu al niet zou mogen. Die feestjes mogen nu al niet, waarbij het verbod op straat te komen dan weliswaar het zou moeten bemoeilijken. Maar gezien de handhaving een probleem is, zal dat weinig verschil geven.

Verder gaan mensen toch wel bij elkaar op bezoek, maar dan eerder op de dag. Alleen mensen die echt per se in de avond dat willen zullen dat niet doen.

En wat je zegt is dat je daarmee jongeren en anderen nog verder naar binnen drukt, waardoor er juist meer besmettingen komen.

Uiteindelijk zou een avondklok zeker effect kunnen hebben en kunnen werken. Maar dan moet de handhaving er wel zijn. En gezien die er al niet met huidige maatregelen is tja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zaterdag 16 januari 2021 @ 23:02:35 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_197456097
Iemand van mijn galerij heeft gisteren een pakketje voor me aangenomen en ik ben al vijf keer vandaag langs geweest en hij is steeds niet thuis. |:)
Is ook een best rare gast, in de 14 jaar dat ik hier woon heeft ie alleen maar half gegromd als ik hoi zei en zijn keuken is ook altijd super smerig met overal aangekoekte pannen en lege potjes en slingerplanten.

En nu heeft ie m’n trui. |:)
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 23:03:21 #116
375570 crew  Cyan9
pi_197456110
quote:
87s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Je bent zelf een huismoeder.
Rawr
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:03:51 #117
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456117
Eigenlijk is de meest effectieve maatregel een bezoekverbod. Dat je dus alleen maar de straat op mag voor medische doeleinden, boodschappen, huisdier uitlaten en uiteraard werk. Dan geldt uiteraard alsnog dat dit nauwelijks te handhaven is. Maar de meeste mensen die dan nu nog overdag bij elkaar over de vloer komen, zullen die regels echt niet durven en willen te overtreden.

De mensen die zich misdragen houdt je uiteraard nog steeds. Maar de mensen die het wel goed bedoelen kunnen elkaar dan niet meer per ongeluk besmetten. Want dat gebeurd ook nog genoeg.

Zou ik dit persoonlijk willen? Nee absoluut niet. Waarbuiten je dan ook wel wat richting een politiestaat gaat. Maar het is wel de meest duidelijke maatregel die er is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 23:04:11 #118
375570 crew  Cyan9
pi_197456125
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Duimpje omlaag |:)
Je bent zelf een duimpje omlaag.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:04:27 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456132
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Je bent zelf een duimpje omlaag.
Middelvinger omhoog.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:05:03 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456146
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:02 schreef Cee het volgende:
Iemand van mijn galerij heeft gisteren een pakketje voor me aangenomen en ik ben al vijf keer vandaag langs geweest en hij is steeds niet thuis. |:)
Is ook een best rare gast, in de 14 jaar dat ik hier woon heeft ie alleen maar half gegromd als ik hoi zei en zijn keuken is ook altijd super smerig met overal aangekoekte pannen en lege potjes en slingerplanten.

En nu heeft ie m’n trui. |:)
Leuk is dat als iets bij de buren gebracht wordt. En dan helemaal als diegene elke keer niet thuis is :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 23:05:04 #121
375570 crew  Cyan9
pi_197456147
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Middelvinger omhoog.
Touché.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter zaterdag 16 januari 2021 @ 23:07:14 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_197456182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het zijn eigenlijk vooral symbolische redenen waarom ze de avondklok willen invoeren. Want in de praktijk veranderd er niets wat nu al niet zou mogen. Die feestjes mogen nu al niet, waarbij het verbod op straat te komen dan weliswaar het zou moeten bemoeilijken. Maar gezien de handhaving een probleem is, zal dat weinig verschil geven.

Verder gaan mensen toch wel bij elkaar op bezoek, maar dan eerder op de dag. Alleen mensen die echt per se in de avond dat willen zullen dat niet doen.

En wat je zegt is dat je daarmee jongeren en anderen nog verder naar binnen drukt, waardoor er juist meer besmettingen komen.

Uiteindelijk zou een avondklok zeker effect kunnen hebben en kunnen werken. Maar dan moet de handhaving er wel zijn. En gezien die er al niet met huidige maatregelen is tja.
Avondklok vind ik ook alleen een goed idee als die handhaving ook flink wordt opgeschroefd, en die capaciteit is er amper, denk ik.
Oh, en wat te denken van het tijdsvak waarin ze daarbij mensen dwingen om (dagelijkse) boodschappen te doen. Dat wordt echt topdrukte in de supermarkten tussen 5 en 7, daar waar veel mensen die overdag werken juist de latere uurtjes naar de supermarkt gaan omdat het dan rustiger is én de boel weer wat is aangevuld.
Maar, er zal vast heel goed over zijn nagedacht. :P
pi_197456219
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:44 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Eens. Ze zijn best bezig met een sterk seizoen maken ^O^ Ik mis de lokale bevolking ook totaal niet, al lijkt er volgende week wel wat in te zitten met de locals.
Het verbaasde me dat de abseil-instructeur zijn mondkapje onder zijn neus had :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef Guanabana het volgende:
Uitgerekend nu ik WIDM voor het eerst niet kijk wordt het een tof seizoen? :P :')
Je kan nog steeds kijken hoor :D
  ESF Reporter zaterdag 16 januari 2021 @ 23:09:28 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_197456223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Leuk is dat als iets bij de buren gebracht wordt. En dan helemaal als diegene elke keer niet thuis is :{
Ik neem ook regelmatig een pakketje van andere bewoners aan en als het er na een aantal uur nog bij mij ligt ben ik zo’n sucker die dan zelf even bij ze aanbelt zodat ze het zsm hebben (en ik niet toevallig net in m’n badjas rondloop wanneer ze het op komen halen).
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:10:06 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456235
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Avondklok vind ik ook alleen een goed idee als die handhaving ook flink wordt opgeschroefd, en die capaciteit is er amper, denk ik.
Oh, en wat te denken van het tijdsvak waarin ze daarbij mensen dwingen om (dagelijkse) boodschappen te doen. Dat wordt echt topdrukte in de supermarkten tussen 5 en 7, daar waar veel mensen die overdag werken juist de latere uurtjes naar de supermarkt gaan omdat het dan rustiger is én de boel weer wat is aangevuld.
Maar, er zal vast heel goed over zijn nagedacht. :P
Ja. Heb daar het wel nog met iemand over gehad dat je door de avondklok juist minder spreiding krijgt voor boodschappen. Daarom was het maar goed ook dat ze de ideeën die ze ergens vorig jaar hadden om zondag de winkels dicht te gooien etc. niet hadden doorgevoerd. Daardoor zou je dan meer druk op de zaterdag krijgen. Alleen maar meer kansen op besmetting.

Daarom vind ik de tijden van de lockdown ook zo opmerkelijk. Die begint om 18.00, dat betekend drie uur minder tijd voor boodschappen. Waarbij je ook niet meer na werktijd er naartoe kan en ook niet buiten kunt wandelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:11:55 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456267
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik neem ook regelmatig een pakketje van andere bewoners aan en als het er na een aantal uur nog bij mij ligt ben ik zo’n sucker die dan zelf even bij ze aanbelt zodat ze het zsm hebben (en ik niet toevallig net in m’n badjas rondloop wanneer ze het op komen halen).
Dat zou ik zelf ook doen. Ik woon op de bovenste etage van mijn portiek en de mensen beneden zijn bijna altijd thuis. Dus ze geven het zelden bij mij af. Maar de verdwaalde keer dat het wel gebeurd heb ik wel bij de buren aangebeld op een gegeven moment omdat ze het niet zelf kwamen halen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zaterdag 16 januari 2021 @ 23:14:11 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_197456311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:

[..]


Daarom vind ik de tijden van de lockdown ook zo opmerkelijk. Die begint om 18.00, dat betekend drie uur minder tijd voor boodschappen. Waarbij je ook niet meer na werktijd er naartoe kan en ook niet buiten kunt wandelen.
Wacht even, je hebt het nu wel specifiek over Frankrijk toch? Want een avondklok hier vanaf 18:00 uur kan ik écht niet handelen.
Dan koop ik een riempje voor Freddie en ga ik m’n kat uitlaten.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:17:41 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456364
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:14 schreef Cee het volgende:

[..]

Wacht even, je hebt het nu wel specifiek over Frankrijk toch? Want een avondklok hier vanaf 18:00 uur kan ik écht niet handelen.
Dan koop ik een riempje voor Freddie en ga ik m’n kat uitlaten.
Ja 18.00 geldt voor Frankrijk. En die is ook echt ingesteld.

Onze avondklok is nog steeds de vraag of die doorgaat. Al is de wens van de regering hiervoor zo groot dat die er vrijwel zeker gaat komen. De tijd die nu steeds daarvoor genoemd wordt is 20.00 tot 04.00 (waarbij het dan weer gek is dat die niet tot 06.00 zou doorlopen).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:22:46 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456460
Wat dan weer de pakketjes betreft. Ik laat al een aantal (bijna) alles bezorgen bij een afhaalpunt/afhaalkluis. Al is dat voor mij ook wel makkelijk gezegd omdat ik heel veel opties dichtbij heb.

Ik vind het zelf niks dat mijn buren opgezadeld zouden worden met pakketjes omdat het opeens op een ander moment bezorgd wordt. Plus dat ik zelf het irritant vind om nog te moeten wachten tot wanneer ze komen.

Helaas werden er begin december dan net drie pakketjes bezorgd door mijn werkgever en een leverancier van ons, dus daar kon ik zelf niet bij kiezen. En ik was niet thuis (want ik verwachte niets), dus toen weer bij mijn buren bezorgd. Voelde me gelijk weer bezwaard dat ze het moesten aannemen.

Nou ja twee pakketjes dan, de derde werd gewoon voor mijn deur in het portiek gezet door de bezorger :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:23:32 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456480
Oh ja die drie pakketjes kwamen ook nog eens van drie verschillende bezorgdiensten. DHL van eigen bedrijf, PostNL van moederbedrijf en DPD van leverancier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:24:52 #131
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456502
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja 18.00 geldt voor Frankrijk. En die is ook echt ingesteld.

Onze avondklok is nog steeds de vraag of die doorgaat. Al is de wens van de regering hiervoor zo groot dat die er vrijwel zeker gaat komen. De tijd die nu steeds daarvoor genoemd wordt is 20.00 tot 04.00 (waarbij het dan weer gek is dat die niet tot 06.00 zou doorlopen).
Zo krijg je inderdaad nog steeds dat feestende studenten nu van 19:55 tot 4:00 binnen tekeer gaan
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:25:57 #132
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456530
Enige echt effectieve lockdown is de Chinese variant met patrouilles politie en leger door de straten heen die mensen arresteren die buiten komen
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:26:41 #133
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456545
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Zo krijg je inderdaad nog steeds dat feestende studenten nu van 19:55 tot 4:00 binnen tekeer gaan
Dat ook. Maar degenen die naar een feestje willen zullen dat sowieso wel blijven doen.

En verder zullen alle 20 tot 100 jarigen elkaar ook gewoon blijven opzoeken voor acht uur om dan ondanks dat er wel aan gedacht wordt te vaak te dichtbij te komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:27:49 #134
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat ook. Maar degenen die naar een feestje willen zullen dat sowieso wel blijven doen.

En verder zullen alle 20 tot 100 jarigen elkaar ook gewoon blijven opzoeken voor acht uur om dan ondanks dat er wel aan gedacht wordt te vaak te dichtbij te komen.
Yep, en dat gebeurt in landen met een echte lockdown (volgens westerse begrippen) net zo goed ook
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:28:18 #135
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197456581
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Enige echt effectieve lockdown is de Chinese variant met patrouilles politie en leger door de straten heen die mensen arresteren die buiten komen
Mwa, tijdens de eerste golf waren alle verschillende soorten lockdowns in Europa uiteindelijk ook effectief.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:29:06 #136
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456600
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Mwa, tijdens de eerste golf waren alle verschillende soorten lockdowns in Europa uiteindelijk ook effectief.
Die waren in lente en zomer en zonder 'Britse variant'
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:29:52 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456612
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Yep, en dat gebeurt in landen met een echte lockdown (volgens westerse begrippen) net zo goed ook
Ja en nee. In Zuid-Europa is het veel gebruikelijker om in de avond nog op straat te zijn. Dus daar is het nogal ingrijpend. Plus dat de politie daar wel een wat andere status heeft bij de burgers.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:30:21 #138
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197456619
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Die waren in lente en zomer en zonder 'Britse variant'
Ja dat klopt, we zullen zien wat er nu gaat gebeuren inderdaad.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:30:47 #139
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456632
Wat ik gewoon niet snap is dat we in NL geen vaccinatie strategie ala Israël kunnen hebben, die hebben nu zowat al de hele bevolking gedaan
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:32:00 #140
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197456657
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is dat we in NL geen vaccinatie strategie ala Israël kunnen hebben, die hebben nu zowat al de hele bevolking gedaan
Nouuu iets meer dan 20% twee dagen geleden. Da's nog heel veel, dat wel natuurlijk. Maar niet zowat iedereen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:33:28 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456679
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is dat we in NL geen vaccinatie strategie ala Israël kunnen hebben, die hebben nu zowat al de hele bevolking gedaan
We zijn zeker te laat begonnen en er is nog genoeg mis. Waarbij het vooral kwalijk is dat er niet naar de fouten wordt gekeken van de landen die al eerder begonnen zijn. Maar het is wat gek om te zeggen dat NL daar naar had moeten kijken als geen enkel land bij ons in de buurt al heel erg ver is met vaccineren.

De Belgen niet, de Duitsers, Britten en Fransen ook niet. Dus zal de Israëlische manier wel niet zo makkelijk te kopiëren zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 23:33:59 #142
375570 crew  Cyan9
pi_197456696
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Wat ik gewoon niet snap is dat we in NL geen vaccinatie strategie ala Israël kunnen hebben, die hebben nu zowat al de hele bevolking gedaan
Die hebben wel echt een belachelijke hoeveelheid geld uitgegeven om vaccins in te kopen, en hebben toch ook flink wat minder inwoners.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:34:14 #143
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456702
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja en nee. In Zuid-Europa is het veel gebruikelijker om in de avond nog op straat te zijn. Dus daar is het nogal ingrijpend. Plus dat de politie daar wel een wat andere status heeft bij de burgers.
Toen ik in augustus in Italië kwam zag ik dingen gebeuren die in NL op dat moment ondenkbaar waren en kon me toen goed voorstellen waarom het in het voorjaar daar zo mis was gegaan.
Zaten bij Venetië in een restaurant, lange tafel met tientallen Italiaanse mensen, zeker geen huisgezin, en uitgebreid knuffelen en niks geen mondkapjes, ook niet bij naar de wc gaan
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:35:08 #144
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456716
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:33 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Die hebben wel echt een belachelijke hoeveelheid geld uitgegeven om vaccins in te kopen, en hebben toch ook flink wat minder inwoners.
Ja, maar dat geld hebben wij intussen ook al ruimschoots moeten uitgeven aan bedrijven ondersteunen.
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:36:25 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456738
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Toen ik in augustus in Italië kwam zag ik dingen gebeuren die in NL op dat moment ondenkbaar waren en kon me toen goed voorstellen waarom het in het voorjaar daar zo mis was gegaan.
Zaten bij Venetië in een restaurant, lange tafel met tientallen Italiaanse mensen, zeker geen huisgezin, en uitgebreid knuffelen en niks geen mondkapjes, ook niet bij naar de wc gaan
En ik was eind september in Rome, waar het veel en veel beter geregeld was dan hier. En bijna iedereen zich aan de maatregelen hield. Het is maar net waar je naar kijkt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:37:08 #146
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456754
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

We zijn zeker te laat begonnen en er is nog genoeg mis. Waarbij het vooral kwalijk is dat er niet naar de fouten wordt gekeken van de landen die al eerder begonnen zijn. Maar het is wat gek om te zeggen dat NL daar naar had moeten kijken als geen enkel land bij ons in de buurt al heel erg ver is met vaccineren.

De Belgen niet, de Duitsers, Britten en Fransen ook niet. Dus zal de Israëlische manier wel niet zo makkelijk te kopiëren zijn.
Engelsen zijn al ruimschoots rond de 2 miljoen intussen (OK, gestart in december) en wij net iets van 40000 met kennelijk een dikke 100k in de koeling. Ik zou zeggen doorprikken met die hap
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:38:45 #147
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

En ik was eind september in Rome, waar het veel en veel beter geregeld was dan hier. En bijna iedereen zich aan de maatregelen hield. Het is maar net waar je naar kijkt.
En ik was in augustus ook in Oostenrijk behalve in supermarkt en skilift leek het serieus of Corona daar op dat moment een onbekend fenomeen was, geen maatregel te bespeuren
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 23:39:51 #148
375570 crew  Cyan9
pi_197456813
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ja, maar dat geld hebben wij intussen ook al ruimschoots moeten uitgeven aan bedrijven ondersteunen.
Wat nog steeds had gemoeten als er meer vaccins waren ingekocht. :P
Neemt niet weg dat er wel degelijk heel wat fouten zijn gemaakt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:41:03 #149
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Wat nog steeds had gemoeten als er meer vaccins waren ingekocht. :P
Neemt niet weg dat er wel degelijk heel wat fouten zijn gemaakt.
Ach ja, iedereen maakt een dergelijke crisis voor het eerst mee, ook regering en RIVM
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:41:36 #150
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197456859
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat Maan inderdaad eventueel wel iets zou kunnen worden op het ESF, met het juiste lied en als zij zelf ook echt wíl.
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat Maan echt niet zo slecht zou zijn hoor. Maar dan moet ze wel zelf écht willen en het niet als PR zien. En een kneitergoed nummer :P
Originele mening wel Mollie :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:42:14 #151
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456868
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Engelsen zijn al ruimschoots rond de 2 miljoen intussen (OK, gestart in december) en wij net iets van 40000 met kennelijk een dikke 100k in de koeling. Ik zou zeggen doorprikken met die hap
Er zijn geen officiële getallen bekend in Nederland, aangezien dit niet naar buiten gebracht. Dus echte aantal kan anders zijn.En die twee miljoen zijn dat Engelsen of Britten?

Ook hiervoor geldt, dat Nederland het zeker niet goed. Maar ook hier is het een vergelijking die erg makkelijk is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:42:45 #152
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456877
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:41 schreef Meke het volgende:

[..]


[..]

Originele mening wel Mollie :P
Maan for ESF w/
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:43:58 #153
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197456900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Er zijn geen officiële getallen bekend in Nederland, aangezien dit niet naar buiten gebracht. Dus echte aantal kan anders zijn.En die twee miljoen zijn dat Engelsen of Britten?

Ook hiervoor geldt, dat Nederland het zeker niet goed. Maar ook hier is het een vergelijking die erg makkelijk is.
Het wordt wel regelmatig op sites en het journaal geroepen z gisteren kan ik me herinneren 44k te hebben gehoord
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:45:21 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197456932
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:43 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Het wordt wel regelmatig op sites en het journaal geroepen z gisteren kan ik me herinneren 44k te hebben gehoord
Ah ok. Maar dat is dan een schatting die zelf maken. Want i.i.t. België worden er geen officiële getallen naar buiten gebracht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:49:36 #155
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197457030
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:45 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah ok. Maar dat is dan een schatting die zelf maken. Want i.i.t. België worden er geen officiële getallen naar buiten gebracht.
Dat zeggen ze er dan uiteraard weer niet bij :P
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:50:53 #156
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197457060
Heeft het er ook niet mee te maken dat Groot-Brittannië en Israël allebei niks met het Europese inkoopbeleid te maken hebben? Ik heb het niet heel strak gevolgd, maar dacht dat wij voor levering ook afhankelijk zijn van de EU? Dus lijkt me sowieso geen vergelijking die te maken is dan
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:51:49 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197457077
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:50 schreef Meke het volgende:
Heeft het er ook niet mee te maken dat Groot-Brittannië en Israël allebei niks met het Europese inkoopbeleid te maken hebben? Ik heb het niet heel strak gevolgd, maar dacht dat wij voor levering ook afhankelijk zijn van de EU? Dus lijkt me sowieso geen vergelijking die te maken is dan
Ook dat is een punt ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 januari 2021 @ 23:54:31 #158
375570 crew  Cyan9
pi_197457124
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ook dat is een punt ja.
Eentje maar?

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 23:55:43 #159
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197457152
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:50 schreef Meke het volgende:
Heeft het er ook niet mee te maken dat Groot-Brittannië en Israël allebei niks met het Europese inkoopbeleid te maken hebben? Ik heb het niet heel strak gevolgd, maar dacht dat wij voor levering ook afhankelijk zijn van de EU? Dus lijkt me sowieso geen vergelijking die te maken is dan
Ja, wij hebben alles Europees ingekocht, om gebruik te maken van de betere onderhandelingspositie :Y
Dus er kan ook nog maar beperkt geprikt worden en dat proberen ze dan ook nog enigszins geleidelijk uit te smeren. Als het goed is, gaat het gas er wel op als we de vaccins eenmaal in grote aantallen hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door Hamlapjes op 17-01-2021 00:01:34 ]
  zondag 17 januari 2021 @ 00:05:00 #160
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197457298
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:50 schreef Meke het volgende:
Heeft het er ook niet mee te maken dat Groot-Brittannië en Israël allebei niks met het Europese inkoopbeleid te maken hebben? Ik heb het niet heel strak gevolgd, maar dacht dat wij voor levering ook afhankelijk zijn van de EU? Dus lijkt me sowieso geen vergelijking die te maken is dan
klopt wel, die konden eerder starten omdat ze niet gehouden waren aan dat Europese goedkeuringsinstituut
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 00:05:30 #161
375570 crew  Cyan9
pi_197457305
Het sneeuwt hier nog steeds heel lichtjes.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 17 januari 2021 @ 00:05:43 #162
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197457308
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:41 schreef Meke het volgende:

[..]

[..]

Originele mening wel Mollie :P
GMTA toch :P
  zondag 17 januari 2021 @ 00:05:48 #163
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197457310
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ja, wij hebben alles Europees ingekocht, om gebruik te maken van de betere onderhandelingspositie :Y
Dus er kan ook nog maar beperkt geprikt worden en dat proberen ze dan ook nog enigszins geleidelijk uit te smeren. Als het goed is, gaat het gas er wel op als we de vaccins eenmaal in grote aantallen hebben!
we gaan het zien, anders starten we maar een Fok ESF vaccinatieprogramma :P
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 17 januari 2021 @ 00:06:12 #164
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197457315
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 23:41 schreef Meke het volgende:

[..]

[..]

Originele mening wel Mollie :P
Ik had overigens jouw reactie helemaal niet gezien :D
  zondag 17 januari 2021 @ 00:11:59 #165
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197457374
quote:
88s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:05 schreef Koen66 het volgende:

[..]

klopt wel, die konden eerder starten omdat ze niet gehouden waren aan dat Europese goedkeuringsinstituut
Het VK? Was in december nog gewoon aangesloten bij de EMA, hoor :P
Alleen kunnen landen altijd zelf besluiten om in gevallen van nood zo’n vaccin vast toe te laten en daar heeft het VK dus gebruik van gemaakt (uiteraard ook om het als een Brexit win te kunnen presenteren).
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 januari 2021 @ 00:15:42 #166
163650 Greys
pi_197457422
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 januari 2021 @ 00:22:15 #167
163650 Greys
pi_197457477
Serieus geen FLAUW IDEE waarom ik dat nou ineens in het Engels tweette trouwens. :') Lekker internationaal holadiejee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 00:24:31 #168
39237 crew  H_T
2733
pi_197457490
quote:
11s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:22 schreef Greys het volgende:
Serieus geen FLAUW IDEE waarom ik dat nou ineens in het Engels tweette trouwens. :') Lekker internationaal holadiejee.
Vast een gebrek aan vitamine oliebol :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 januari 2021 @ 00:24:37 #169
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197457493
quote:
11s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:22 schreef Greys het volgende:
Serieus geen FLAUW IDEE waarom ik dat nou ineens in het Engels tweette trouwens. :') Lekker internationaal holadiejee.
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 17 januari 2021 @ 00:24:59 #170
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197457496
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:24 schreef H_T het volgende:

[..]

Vast een gebrek aan vitamine oliebol :Y
dank je, nu heb ik zin in een oliebol :{
Same shit, different day
SC hopper present
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 januari 2021 @ 00:31:31 #171
163650 Greys
pi_197457539
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:24 schreef H_T het volgende:

[..]

Vast een gebrek aan vitamine oliebol :Y
Ja! Ze waren vanmorgen om half twaalf alweer uitverkocht bij de bakker. *kras*

Eén of andere klojo had er twintig genomen. Voor in de vriezer. Hebberd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 00:32:50 #172
39237 crew  H_T
2733
pi_197457542
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Ze waren vanmorgen om half twaalf alweer uitverkocht bij de bakker. *kras*

Eén of andere klojo had er twintig genomen. Voor in de vriezer. Hebberd.
Dus volgende week haal je er zelf 30 zodat je dat probleem niet meer tegen komt?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 januari 2021 @ 01:02:32 #173
163650 Greys
pi_197457732
quote:
12s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:32 schreef H_T het volgende:

[..]

Dus volgende week haal je er zelf 30 zodat je dat probleem niet meer tegen komt?
De mevrouw van de bakker wist nog niet zeker of ze ze dan weer hebben maar ik hoop dat mijn bibberlip toen ze dat zei ze overtuigd heeft. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 01:09:51 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_197457801
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 01:02 schreef Greys het volgende:

[..]

De mevrouw van de bakker wist nog niet zeker of ze ze dan weer hebben maar ik hoop dat mijn bibberlip toen ze dat zei ze overtuigd heeft. :o
Mijn lokale supermarkt heeft nog wel een paar pakken oliebollenmix liggen anders! Ik denk alleen niet dat ze geschikt zijn voor in de airfryer :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 januari 2021 @ 07:05:54 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197458574
Goedemorgen :W :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197458867
:W c_/
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 09:04:04 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197459042
Goedemorgen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 09:36:34 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_197459254
:W
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 januari 2021 @ 09:45:18 #179
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197459338
Goedemorgen lieve mensen! Allemaal een luie zondag gepland?

Ik moet werken, maar dat komt ook wel goed.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 09:45:39 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_197459341
Ik denk dat ik vandaag wat inzendingen uit een NSF ga bekijken :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 januari 2021 @ 09:51:15 #181
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197459396
Ik moet allerlei dingen voor m'n vrijwilligerswerk doen die ik al te lang uitgesteld heb ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197459404
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:45 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen lieve mensen! Allemaal een luie zondag gepland?

Ik moet werken, maar dat komt ook wel goed.
Helaas ook dat laatste -O-
Ik hoop wel dat ik er ergens nog een sneeuwwandeling kan inplannen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 17 januari 2021 @ 09:59:21 #183
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197459473
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:51 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Helaas ook dat laatste -O-
Ik hoop wel dat ik er ergens nog een sneeuwwandeling kan inplannen.
Ah ja dat zou tussendoor wel lekker zijn!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 17 januari 2021 @ 09:59:43 #184
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197459476
quote:
81s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:51 schreef Meke het volgende:
Ik moet allerlei dingen voor m'n vrijwilligerswerk doen die ik al te lang uitgesteld heb ;(
Ik zal je vanavond vragen wat daarvan gekomen is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 10:00:56 #185
39237 crew  H_T
2733
pi_197459488
Ik heb gisteren wel door de sneeuw kunnen lopen, maar gluhwein na afloop zat er niet in ;( Misschien vandaag maar eens kijken of dat bij een grotere supermarkt nog wel op voorraad is als er nog sneeuw ligt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197459646
Hier is >95% van de sneeuw alweer weg.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 17 januari 2021 @ 10:16:35 #187
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197459653
Nou ik heb vannacht tot een uur of 1:40 NFL gekeken en vandaag gaan we vrolijk verder met schaatsen kijken en vanaf 21 uur weer NFL. Prima sportweekendje wel.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 10:21:04 #188
39237 crew  H_T
2733
pi_197459703
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:16 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb vannacht tot een uur of 1:40 NFL gekeken en vandaag gaan we vrolijk verder met schaatsen kijken en vanaf 21 uur weer NFL. Prima sportweekendje wel.
Heb je al een favoriet op het oog voor de Superbowl?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 januari 2021 @ 10:26:06 #189
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197459763
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:21 schreef H_T het volgende:

[..]

Heb je al een favoriet op het oog voor de Superbowl?
'Mijn' team Green Bay Packers (ook nog maar recent geadopteerd hoor, want ik volg het vanaf dit seizoen nog maar écht) gaat wel heel lekker, prima overwinning ook vannacht. Voor vanavond ben ik heel benieuwd naar wat de Kansas City Chiefs doen, die hadden de beste regular season van allemaal.

En dan speelt Tom Brady vanavond ook nog met de Tampa Bay Buccaneers dus dat kan ook weer interessant worden :Y
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter zondag 17 januari 2021 @ 10:37:58 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_197459927
Zowat alle sneeuw is weg hier.
Pluspunt: ik kan gaan hardlopen. w/
  zondag 17 januari 2021 @ 10:40:32 #191
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197459976
Hier ligt nog wel een laagje en het is glibberig!

Ik kan op de laptop dit topic niet meer openen en mobiel nog wel?
Ook echt alleen dit topic |:)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197460038
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:40 schreef Arizona het volgende:
Hier ligt nog wel een laagje en het is glibberig!

Ik kan op de laptop dit topic niet meer openen en mobiel nog wel?
Ook echt alleen dit topic |:)
Shit jongens, die ban voor Arizona is maar voor de helft gelukt.
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 10:44:57 #193
375570 crew  Cyan9
pi_197460039
Goedemorgennn :z
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 10:46:49 #194
39237 crew  H_T
2733
pi_197460067
Ik ga wat was in de machine doen. Misschien doe ik hem daarna zelfs aan :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197460116
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Shit jongens, die ban voor Arizona is maar voor de helft gelukt.
Nadat ik dit gepost had kon ik het topic ook niet meer openen _O-
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 10:52:10 #196
375570 crew  Cyan9
pi_197460141
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nadat ik dit gepost had kon ik het topic ook niet meer openen _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 10:54:11 #197
39237 crew  H_T
2733
pi_197460186
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nadat ik dit gepost had kon ik het topic ook niet meer openen _O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 januari 2021 @ 10:54:19 #198
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197460189
De sneeuw is alweer weg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 17 januari 2021 @ 10:54:59 #199
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197460203
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:46 schreef H_T het volgende:
Ik ga wat was in de machine doen. Misschien doe ik hem daarna zelfs aan :o
Op dezelfde dag :o

WAT een discipline _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 januari 2021 @ 10:58:19 #200
39237 crew  H_T
2733
pi_197460258
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Op dezelfde dag :o

WAT een discipline _O_
Ja he? Ik ben daarna wel weer gaan liggen, want je moet ook niet te veel van jezelf vragen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 januari 2021 @ 10:58:44 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197460267
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:58 schreef H_T het volgende:

[..]

Ja he? Ik ben daarna wel weer gaan liggen, want je moet ook niet te veel van jezelf vragen
Gelijk heb je.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_197460271
quote:
6s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:52 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 10:54 schreef H_T het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')