Tussen biertje 4 en 8 ging ik voor mijn kunnen bizar goed en daarna werd het een dubbel 1 festijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende: [..] Heb je gisteravond nog wat geraakt?
Mijn hoogtepunt gisteravond/nacht was een 174 en een 114 finish.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen biertje 4 en 8 ging ik voor mijn kunnen bizar goed en daarna werd het een dubbel 1 festijn
@:atypisch nou dat dus.
Wtf kun jij daadwerkelijk darten of zo? Ik wist niet eens dat zo hoog finishen mogelijk is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt gisteravond/nacht was een 174 en een 114 finish.
Heb jij al een ludieke vraag voor Zjak?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt gisteravond/nacht was een 174 en een 114 finish.
Wel een beetje, ik zit ook in een dartteam. (lol)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf kun jij daadwerkelijk darten of zo? Ik wist niet eens dat zo hoog finishen mogelijk is.
Ik heb al wat vragen bedacht ja. (niet ludiek)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb jij al een ludieke vraag voor Zjak?
174 kan ook helemaal nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf kun jij daadwerkelijk darten of zo? Ik wist niet eens dat zo hoog finishen mogelijk is.
Ik daag je bij dezen uit. Gegarandeerd dat ik je uit je ritme kan krijgen en je met beide benen op de grond krijg.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik zit ook in een dartteam. (lol)
[..]
Ik heb al wat vragen bedacht ja. (niet ludiek)
Maar wel een leuk initiatief, FOK!goden.
Wel met bier erbij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik daag je bij dezen uit. Gegarandeerd dat ik je uit je ritme kan krijgen en je met beide benen op de grond krijg.
klopt jaquote:
Typisch is nogal dom.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus geeft ook '174 en een finish van 114' aan.
Sinds ik weleens dart ben ik erachter gekomen dat ik niet kan rekenenquote:
Uitgooien met een triple ruikt naar valsspel.quote:
ahquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus geeft ook '174 en een finish van 114' aan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds ik weleens dart ben ik erachter gekomen dat ik niet kan rekenen
Dan geeft je app een mogelijkheid tot uitgooien en als de eerste pijl (altijd dus) elders valt krijg ik een massale black out.
[..]
Uitgooien met een triple ruikt naar valsspel.
Jammer dat je lichaam bij 11 jaar wel besloot volgroeid te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah
ik zie het
sinds ik ouder ben dan 11 vind ik darts ook niet meer zo interessant, vind ik een goed excuus voor deze grote fout
Sub forum ban verdwijnt ook niet zomaar. Je moet smeken in de mailquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt ja
de mensen in BTC hebben geluisterd naar mijn feedback en hebben de SC weer terug gehaald, maar ik heb nog altijd een ban
WANBELEID
ik kan dat wel aardig door mijn glansrijke carrière als biertapperquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan geeft je app een mogelijkheid tot uitgooien en als de eerste pijl (altijd dus) elders valt krijg ik een massale black out.
[..]
Zelf tellen en niet elke keer naar die app kijken, dan leer je het vanzelf.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
de mods reageren ook niet op DM'squote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sub forum ban verdwijnt ook niet zomaar. Je moet smeken in de mail
kwam er laatst achter dat ik 3 cm kleiner ben dan op mijn paspoortquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je lichaam bij 11 jaar wel besloot volgroeid te zijn.
De mods moeten gewoon een beetje normaal doenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de mods reageren ook niet op DM's
bitcoin is populairder dan ooit en het forum is helemaal dood
NiVeAu MoEt OmHoOg
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kwam er laatst achter dat ik 3 cm kleiner ben dan op mijn paspoort
(lol)
hoe dan ook dit is het topic er niet voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezeur over een ban begint een beetje zielig te worden.
dat of emigrerenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor alles is een oplossing
Google jij de antwoorden in het quiztopic of heb jij daadwerkelijk die feitenkennis van 30 jaar voor je tijd?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezeur over een ban begint een beetje zielig te worden.
quote:
Enige reden waarom ik een soort van jaloezie voel rondom jouw "werk". Als ik kon staan en gaan waar ik wilde en mijn werk kon blijven uitvoeren dan was ik allang weggeweestquote:
als ik later groot ben misschienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Enige reden waarom ik een soort van jaloezie voel rondom jouw "werk". Als ik kon staan en gaan waar ik wilde en mijn werk kon blijven uitvoeren dan was ik allang weggeweest
Ik heb best veel nutteloze kennis over voetbal, lees er vaak over en heb een redelijk geheugen. En een pa die vaak over die tijd lult.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Google jij de antwoorden in het quiztopic of heb jij daadwerkelijk die feitenkennis van 30 jaar voor je tijd?
[..]
[..]
Enige reden waarom ik een soort van jaloezie voel rondom jouw "werk". Als ik kon staan en gaan waar ik wilde en mijn werk kon blijven uitvoeren dan was ik allang weggeweest
Cheatorcompletor dat je bent.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb best veel nutteloze kennis over voetbal, lees er vaak over en heb een redelijk geheugen. En een pa die vaak over die tijd lult.
(gewoon wikipedia inderdaad)
Haring natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:37 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo vis halen op de markt
iemand tips?
https://www.facebook.com/(...)fref=nf&__tn__=kCH-Rquote:Serie heads-up!
Kun jij ook niet wachten tot Ewout Genemans op tv te zien is met zijn serie over de KMar? Wij ook niet, maar bij deze vast een voorproefje! 💪
Vandaag was hij aanwezig bij onze Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten (BSB) voor een introductie. Klimmen en klauteren zat er voor Ewout niet bij, maar de collega's hebben hem een goed beeld gegeven over hoe onze mensen getraind worden als het erop aankomt.
In zijn serie komen alle aspecten van de Marechaussee aan bod, zoals de grenspolitietaken ✅, het bewaken en beveiligen✅ en natuurlijk het internationaal en militair politieoptreden✅.
De serie zal naar verwachting in mei op televisie te zien zijn. 🎥
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor alles is een oplossing
Ik vind hem tegenwoordig niet zo vervelend meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
Tong80
Ach, pas de 3e keer in 3 weken tijd.
Hier 148. Op DE MENSUR.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn hoogste finish ooit is 90 geweest. Heb wel een keer single bull gegooid bij een 161 finish
Soms valt het mee maar dan heeft hij later weer hele rare buien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem tegenwoordig niet zo vervelend meer.
170 een keer gegooid (in een 'wedstrijd) om een uur of half 4 's nachts, hele kroeg juichen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
Rechtschreibfehler (ofzo) plaatje gezocht
Nicequote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
170 een keer gegooid (in een 'wedstrijd) om een uur of half 4 's nachts, hele kroeg juichen.
Tot zover deze anekdote.
Ik heb een keer per ongeluk een pijl door mijn teennagel gegooid . Toch wel mijn grootste prestatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
170 een keer gegooid (in een 'wedstrijd) om een uur of half 4 's nachts, hele kroeg juichen.
Tot zover deze anekdote.
NAILED IT!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk een pijl door mijn teennagel gegooid . Toch wel mijn grootste prestatie.
Ja als ik eerst twee keer tripel 20 gooi gooi ik daarna nog een keer voor de tripel 20, maakt niet uit waar ik op sta. Zo vaak gooi ik dat al nietquote:
Hetty gaat genadeloos tegen de cobra's in.quote:
den boschgodquote:
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met die 'Je bent een rund als je met vuurwerk stunt' reclames? Ze geven zoveel geld uit aan onzindingen. Maar goed, een mama die dit iets duidelijker had ingeprent zou ook helpen.quote:
Waren toch nog wel wat goaltjes bij Willem 2 - Groningen hé.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sla vandaag denk ik over
SAmEN kRiJgEn WE sjoRonA eRONder.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sla vandaag denk ik over
Of zal ze doelen op kinderen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hetty gaat genadeloos tegen de cobra's in.
[ twitter ]
Sjorona klinkt als iemands naam uit een tokkiewijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SAmEN kRiJgEn WE sjoRonA eRONder.
En dan keurt de scheids er nog een paar af ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waren toch nog wel wat goaltjes bij Willem 2 - Groningen hé.
Dat moet hij toch van jullie geleerd hebben.quote:
Het blijft niet liggen, heel lafjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ligt er al sneeuw in Papendrecht?
@MarkRuttequote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:23 schreef Caland het volgende:
Hier ligt nog helemaal niks
EN DE ROVERHEID DOET NIETS
In Friesland nog NIETS.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft niet liggen, heel lafjes.
En ligt er al sneeuw in, in welk gat woon je ook al weer???
Wat vinden je ouders van Els? De dochter die ze nooit hebben gehad?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Mooie mensen met een goed hart krijgen waar ze recht op hebben
Hunnie willen vooral niet bij Friesland horen. Praten ook geen fries vaak.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dus Friesland is toch niet zo trots om hunnie waddeneilanden.
VBL / [Live Eredivisie #1355]quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cziommer staat ook altijd bij de kutste wedstrijden.
Wil je asjeblaf bidden voor de Bulgaarse meisjes op het platteland aldaar die nu in deze van God verlaten tijden een tekort aan legaal betaalde arbeid hebben en derhalve in de schimmige wereld van de prostitutie hun brood, kaas en koffie moeten verdienen?quote:
God kan heel veel, maar dit lijkt me zelfs voor God teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem je het welzijn van @:tong80 mee in het gebed?
Wraps, kip, groenten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het opwarmen.
Natuurlijk waarom niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je asjeblaf bidden voor de Bulgaarse meisjes op het platteland aldaar die nu in deze van God verlaten tijden een tekort aan legaal betaalde arbeid hebben en derhalve in de schimmige wereld van de prostitutie hun brood, kaas en koffie moeten verdienen?
Bedankt.
Dat wordt biechten voor Tong, maar als hij God om vergiffenis vraagt dan komt het goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem je het welzijn van @:tong80 mee in het gebed?
Daar heb ik overigens op gestemd en toen zag ik waar andere op stemdequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af of hij lastiggevallen is en iemand zijn rugzak heeft afgepakt of dat hij gewoon uit het niets met dit idee komt
Misschien dachten ze dat ik daarmee op de sidekick doelde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik overigens op gestemd en toen zag ik waar andere op stemde
Hoe zit het met de privacy van een dusdanig poll. Is er een mogelijkheid om te achterhalen wie er op deze weerzinwekkende keuze stemt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat ik daarmee op de sidekick doelde.
Dat zou de keuze volledig terecht maken.
Nee, blijkbaar vindt men privacy belangrijker dan zulke waanzinnige denkbeelden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zit het met de privacy van een dusdanig poll. Is er een mogelijkheid om te achterhalen wie er op deze weerzinwekkende keuze stemt?
Een grapje is leuk maar dit gaat ver, heel ver
Verdomme. Ik ben helaas ietwat aangeschoten dus neem mijzelf in bescherming en laat het voor wat het is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar vindt men privacy belangrijker dan zulke waanzinnige denkbeelden.
Je moet je smerige smoel houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef KingRoland het volgende:
ik ga wat eerder slapen vandaag want morgen weer vroeg op
hij is aan het typenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je smerige smoel houden.
allangquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LOTR al lang gezien idioot.
[ afbeelding ]
oke stoer man idiootquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste heeft hij het al getypt en ten tweede, ik bedoel maar.
dat was genot <3quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak nog eens je huiswerk, simpele
Ja, ik denk het wel broer, maar dat was een heftige tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je dat toentertijd daadwerkelijk ingeleverd eigenlijk?
Leraren opleiding geschiedenis we waren ver heen ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel broer, maar dat was een heftige tijd.
Wat hadden we toen in onze hoofd gap. Jij was nog een stuk ouder ook!!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding geschiedenis we waren ver heen ja.
Nog tot jaar 3 volgehouden hè
Slechts een simpele mbo'er he. Jij had nog een vorm van potentie met zo'n dikke havo diploma.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat hadden we toen in onze hoofd gap. Jij was nog een stuk ouder ook!!
inderdaad zeker als je nu ziet waar ik uitgekomen benquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts een simpele mbo'er he. Jij had nog een vorm van potentie met zo'n dikke havo diploma.
We gaan allemaal dood.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dumbledore gaat dood.
@:jr-style-93 check deze grap
Geen mention gehad. Review niet gelezen.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:56 schreef GGMM het volgende:
Mr robot seizoen 2 gezien.
8,5/10
@:yvonne @:Scrummie @:maxi-mus
In het altijd zonnige Waalwijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
Jodenhoer is in Waalwijk
@:lenny_leonard @:zipportal
NEC - Cambuur op dezelfde tijd. Ik ben er niet trots op maar dan ga ik dat maar kijken.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
Jodenhoer is in Waalwijk
@:lenny_leonard @:zipportal
Denk dat ik die ook ga opzetten ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEC - Cambuur op dezelfde tijd. Ik ben er niet trots op maar dan ga ik dat maar kijken.
Zolang het maar leuk wordt zoals afgelopen weekend vind ik het helemaal mooi.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Ik juich vandaag trouwens voor Feyenoord.
voor de eretreffer?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:09 schreef Buitendam het volgende:
eerste 20 minuten vond ik niet zo leukquote:Op zondag 17 januari 2021 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar leuk wordt zoals afgelopen weekend vind ik het helemaal mooi.
Ik vermoed dat dit niet het geval zal zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar leuk wordt zoals afgelopen weekend vind ik het helemaal mooi.
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Maakte de wedstrijd achteraf gezien wel compleet en mooie doelpunten zoals de 0-2 zijn altijd welkomquote:Op zondag 17 januari 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerste 20 minuten vond ik niet zo leuk
ik vond de 0-1 mooierquote:Op zondag 17 januari 2021 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakte de wedstrijd achteraf gezien wel compleet en mooie doelpunten zoals de 0-2 zijn altijd welkom
Notes openbaren.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:42 schreef Zipportal het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny_Leonard op 17-01-2021 11:58:25 (Post verwijderd, note gezet. TR afgehandeld. ) ]
quote:
https://www.ajaxshowtime.(...)geweldige-graadmeterquote:AjaxbestAjaxbest, vr 15 januari 2021 om 18:15Op fr12 zeggen ze dat hun hopen dat iemand een klap op de pacemaker van blind geeft, of er een magneet langshalen. Wat een ongelooflijke tering mongolen daar joh. Gadverdamme2 -1
Nee. Gelijkspel toch?quote:
Veel erger dan RKC-Willem 2 zal het niet zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme wat een kutdag. Ik zet de tv aan en er is schaatsen op.
NEC - Cambuur aan het kijken...quote:Op zondag 17 januari 2021 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Veel erger dan RKC-Willem 2 zal het niet zijn.
quote:
Ja, ik ook.quote:
Ja, het valt nogal tegen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot paar weken voor de winterstop was Cambuur best genieten met daadwerkelijk redelijk combinatiespel maar de terugval is ingezet.
Ik heb wedstrijden van mijn amateurclub gezien die beter waren.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is me een partij slecht.
Ik vind dat Almere City best prima voetbalt. Constant ook en met een idee. Dat laatste mis ik in deze wedstrijd compleet. Overgeschakeld naar Napoli - Fiorentina.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot paar weken voor de winterstop was Cambuur best genieten met daadwerkelijk redelijk combinatiespel maar de terugval is ingezet.
Ik verlang zelfs een beetje terug naar het schaatsen.quote:
Mijn jeugdliefde staat onderaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat Almere City best prima voetbalt. Constant ook en met een idee. Dat laatste mis ik in deze wedstrijd compleet. Overgeschakeld naar Napoli - Fiorentina.
Welkom terug Mien jong.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag. Bannetje zit er weer op.
6-0
Ik had een hele leuke vraag in het voetbalquiz topic die jij zeker had geweten.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
6-0
Vroeg naar de fles gegrepen?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
6-0
Over de Koreaan ?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had een hele leuke vraag in het voetbalquiz topic die jij zeker had geweten.
MVV staat er ook niet lekker voor.quote:
Welkom terug, ik heb je gemist.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
6-0
Tuurlijk. Hoort erbij als ontbijt.quote:
Scheids fluit wel erg in het voordeel van Napoli.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Napoli v Fiorentina is een fantastische voetbalshow.
Nee, over Diana Ross.quote:
VVV, MVV en Fortuna moeten eens wijs worden en fuseren.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
MVV staat er ook niet lekker voor.
Gisteren een stukje gekeken, ik ken bijna geen een van die schaatsers meer.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verlang zelfs een beetje terug naar het schaatsen.
Die heeft de fake lach en face lift uitgevonden.quote:
Dat heb ik ook. Ard en Keesie.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren een stukje gekeken, ik ken bijna geen een van die schaatsers meer.
MVV, Fortuna en Roda wellicht. Moeilijk uit te leggen voor iemand die niet uit Limburg komt, maar Venlo - Maastricht is een tyfuseind hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VVV, MVV en Fortuna moeten eens wijs worden en fuseren.
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Keepertje heeft wel een goeie baard @:bolasie
Gewoon een bult Nederlanders naturaliseren zie ik. België, Oostenrijk, Zweden en Duitsland hebben genaturaliseerde Nederlanders mee schaatsen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren een stukje gekeken, ik ken bijna geen een van die schaatsers meer.
Die zet ik ook maar even op.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Napoli v Fiorentina is een fantastische voetbalshow.
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NACquote:Op zondag 17 januari 2021 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VVV, MVV en Fortuna moeten eens wijs worden en fuseren.
Ballerquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.
Wat een prachtige pruik onder de kinquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips. Verder is je grap niet leuk.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NAC
En Excelsior en Sparta op eigen benen laten? Voor de rest een prima plan.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NAC
Een geweldig stukje haar voor een waanzinnige speler. Afgelopen nacht ook weer iedereen de moer gesnoerd na een weergaloze show voor de Nets.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een prachtige pruik onder de kin
Volgens mij is er bijna geen land ter wereld waar ze een beetje serieus aan hardschaatsen doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon een bult Nederlanders naturaliseren zie ik. België, Oostenrijk, Zweden en Duitsland hebben genaturaliseerde Nederlanders mee schaatsen.
Noorwegen, Nederland en met name Friesland.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is er bijna geen land ter wereld waar ze een beetje serieus aan hardschaatsen doen.
ik heb net een 2 weken baard geschoren, begon te jeuken met een mondkapje, voelt wel lekker schoon zonderquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En Canada ook een beetje dacht ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noorwegen, Nederland en met name Friesland.
Tegen Rutte.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waartegen wordt nu weer geprotesteerd
De aanstaande nederlaag van feyenoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, alleen die reacties zijn wel aardig.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
VS ook wel rond de olympische spelen, goed voor de medaillespiegelquote:Op zondag 17 januari 2021 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En Canada ook een beetje dacht ik.
Die zijn er wel goed in om zich op dat soort dingen te focussen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
VS ook wel rond de olympische spelen, goed voor de medaillespiegel
quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MED / F.Sinatra gaat verder in het zwart
Nieuwe MED is uit. @:onlogisch
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)monstratie-ontbinden
Kim Jong-Un zou trots zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)monstratie-ontbinden
Waar was hij mod vanquote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MED / F.Sinatra gaat verder in het zwart
Nieuwe MED is uit. @:onlogisch
Na die keer bij de Arena zullen ze daar wel heel erg terughoudend mee zijn. Ze hopen vooral dat het afschrikt.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor het waterkanon, dit schiet natuurlijk niet op.
Volgens mij heb ik hier een tijdje terug ook al eens een filmpje van haar langs zien komen.quote:
Die staat blijkbaar dagelijks bij de tweede kamer om te vragen hoe het met de ziel van Hugo de Jonge isquote:Op zondag 17 januari 2021 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier een tijdje terug ook al eens een filmpje van haar langs zien komen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:18 schreef yvonne het volgende:
Waar is m'n mooie glitterplaatje in de OP
Durf ik nietquote:
AVG maatquote:Op zondag 17 januari 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met een hamburger en tuinbonen.
Peeenstampquote:Op zondag 17 januari 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met een hamburger en tuinbonen.
Wel de V van Vechain, en jij?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie al een vaccinspuitje in je twitternaam gezet?
Een keertje op 23u naar bed gaan is ook geen schandequote:Op zondag 17 januari 2021 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vaste momentje wordt nu ook al bedorven door bitcoin.
Paniek want de koers is een paar procent lagerquote:Op zondag 17 januari 2021 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vaste momentje wordt nu ook al bedorven door bitcoin.
Tering, wat een slechte wedstrijd.quote:
Ja dit is denk ik wel de slechtste wedstrijd die ik van Ajax heb gezien dit seizoen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tering, wat een slechte wedstrijd.
Stukje kelderboxquote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Vermist: Phoebe (16)
SMS Phoebe Uit naar 4045.
Jezus wat een namen weer.
Stukje Friendsquote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
blacked @Cocoquote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Jullie zouden allebei eens Catcher in the Rye moeten lezen.quote:
Gaat over honkbal?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden allebei eens Catcher in the Rye moeten lezen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden allebei eens Catcher in the Rye moeten lezen.
quote:
Ik vind dat zo'n leuke rubriek. Die gaat hier maanden over janken.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit.![]()
VBL / [La Liga #138] Hup Frenkie
@:Zipportal @:wereldgozer @:maxi-mus
Link?quote:Op maandag 18 januari 2021 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Flink wat boomers met een huis die zich druk maken over bitcoin (in COR).
Wat een fluitketels @:onlogisch @:atypisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |