God kan heel veel, maar dit lijkt me zelfs voor God teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem je het welzijn van @:tong80 mee in het gebed?
Wraps, kip, groenten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het opwarmen.
Natuurlijk waarom niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je asjeblaf bidden voor de Bulgaarse meisjes op het platteland aldaar die nu in deze van God verlaten tijden een tekort aan legaal betaalde arbeid hebben en derhalve in de schimmige wereld van de prostitutie hun brood, kaas en koffie moeten verdienen?
Bedankt.
Dat wordt biechten voor Tong, maar als hij God om vergiffenis vraagt dan komt het goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem je het welzijn van @:tong80 mee in het gebed?
Daar heb ik overigens op gestemd en toen zag ik waar andere op stemdequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af of hij lastiggevallen is en iemand zijn rugzak heeft afgepakt of dat hij gewoon uit het niets met dit idee komt
Misschien dachten ze dat ik daarmee op de sidekick doelde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik overigens op gestemd en toen zag ik waar andere op stemde
Hoe zit het met de privacy van een dusdanig poll. Is er een mogelijkheid om te achterhalen wie er op deze weerzinwekkende keuze stemt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat ik daarmee op de sidekick doelde.
Dat zou de keuze volledig terecht maken.
Nee, blijkbaar vindt men privacy belangrijker dan zulke waanzinnige denkbeelden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zit het met de privacy van een dusdanig poll. Is er een mogelijkheid om te achterhalen wie er op deze weerzinwekkende keuze stemt?
Een grapje is leuk maar dit gaat ver, heel ver
Verdomme. Ik ben helaas ietwat aangeschoten dus neem mijzelf in bescherming en laat het voor wat het is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar vindt men privacy belangrijker dan zulke waanzinnige denkbeelden.
Je moet je smerige smoel houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef KingRoland het volgende:
ik ga wat eerder slapen vandaag want morgen weer vroeg op
hij is aan het typenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je smerige smoel houden.
allangquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LOTR al lang gezien idioot.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |