Ik merk een patroon op en je zal een keer gelijk krijgenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Emmen gaat vandaag stunten.
3-2
Het prachtige Emmen mag niet degraderen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik merk een patroon op en je zal een keer gelijk krijgen
Emmen is een prachtige club, Lukkien is de juiste man op de juiste plaats, maar ik vrees dat hun meer op z'n plek zijn in de KKDquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het prachtige Emmen mag niet degraderen.
Da's alles.
Cziommer doet alleen maar kutwedstrijden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"Het is niet leuk voor Telgenkamp om die tape op de goal te zien."
Cziommer is er weer hoor.
Achja. Zo zijn er nog 4 ploegen die meer op hun plek zijn in de KKD.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Emmen is een prachtige club, Lukkien is de juiste man op de juiste plaats, maar ik vrees dat hun meer op z'n plek zijn in de KKD
maar ja je weet nooit, de bal is rond, en ik heb raardere uitslagen gezien in onze competitie tegenwoordig
Wat vreselijk lelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat een lange jas. Jodenhoer hebben ze ook erin gewikkeld.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuilniszakjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ESPNquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse kampioen? Fox zoekt weer een nieuwe hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |