oke stoer man idiootquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste heeft hij het al getypt en ten tweede, ik bedoel maar.
dat was genot <3quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak nog eens je huiswerk, simpele
Ja, ik denk het wel broer, maar dat was een heftige tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je dat toentertijd daadwerkelijk ingeleverd eigenlijk?
Leraren opleiding geschiedenis we waren ver heen ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel broer, maar dat was een heftige tijd.
Wat hadden we toen in onze hoofd gap. Jij was nog een stuk ouder ook!!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding geschiedenis we waren ver heen ja.
Nog tot jaar 3 volgehouden hè
Slechts een simpele mbo'er he. Jij had nog een vorm van potentie met zo'n dikke havo diploma.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat hadden we toen in onze hoofd gap. Jij was nog een stuk ouder ook!!
inderdaad zeker als je nu ziet waar ik uitgekomen benquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts een simpele mbo'er he. Jij had nog een vorm van potentie met zo'n dikke havo diploma.
We gaan allemaal dood.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dumbledore gaat dood.
@:jr-style-93 check deze grap
Geen mention gehad. Review niet gelezen.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:56 schreef GGMM het volgende:
Mr robot seizoen 2 gezien.
8,5/10
@:yvonne @:Scrummie @:maxi-mus
In het altijd zonnige Waalwijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
Jodenhoer is in Waalwijk
@:lenny_leonard @:zipportal
NEC - Cambuur op dezelfde tijd. Ik ben er niet trots op maar dan ga ik dat maar kijken.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
Jodenhoer is in Waalwijk
@:lenny_leonard @:zipportal
Denk dat ik die ook ga opzetten ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEC - Cambuur op dezelfde tijd. Ik ben er niet trots op maar dan ga ik dat maar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |