Ja dat soort dingen moeten er gebeuren, weer beetje actie in de tent!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Het zou toch geweldig zijn als de nieuwe even haarfijn gaan vertellen dat snapjuhlie op zit te stoken en wist dat theo op els had gestemd en zo.
Er wordt een hoop gehuicheld!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
els en naomi
over dat ze aan het lachen was tijdens de nominaties
'je bent een heel leuk mens'
waar ze op gaat stemmen
Ja echt. Dit is waar je toch voor kijkt..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:58 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen moeten er gebeuren, weer beetje actie in de tent!
Yesss! Ben echt benieuwd wanneer de nieuwe gaat komen!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja echt. Dit is waar je toch voor kijkt..
De nieuwe hebben altijd meer informatie dan de mensen die binnen zitten.
Dat moet het vuurwerk vandaan komen.
naomiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat jullie willen naar Els en Natte Alie kijken ...
Inderdaad, beetje kwetsbaar ook, iets te zachtaardig, weinig gewend...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:01 schreef Sestra666 het volgende:
naomi is gewoon een naief vrouwtje denk ik. zit geen kwaad in
bij BE kun je helaas niet kiezen, en ik vertik het om er videoland voor aan te schaffenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker even ergeren!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
waar ging het over?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:03 schreef JACM het volgende:
Ow dat gesprek mogen we natuurlijk niet horen
betalen pannenkoekquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:02 schreef danilel het volgende:
[..]
bij BE kun je helaas niet kiezen, en ik vertik het om er videoland voor aan te schaffen
Iemand vroeg of Els wist dat ze later erin zou komen. Els begon toen dat ze dat online las... en plop wegquote:
aha, thanxquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:04 schreef JACM het volgende:
[..]
Iemand vroeg of Els wist dat ze later erin zou komen. Els begon toen dat ze dat online las... en plop weg
Wat dat betreft snap ik nog steeds geen zak van dat scenaro.. of het aantal van 12 op pijl peil moet blijven of dat het afbouwen naar 3 finalisten al is begonnenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Yesss! Ben echt benieuwd wanneer de nieuwe gaat komen!
Ik ben een klein beetje boosquote:
Filosoof is hetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:05 schreef spapaars het volgende:
Van die René wordt je ook niet echt vrolijk.
De hele dag door bloedserieus.
Wat is het tegenovergestelde van een filosoof?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Filosoof is het
Maar vind het wel okay. Stelt wel grappige vragen.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:07 schreef Bottebb het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van een filosoof?
Bedacht ik me ook..even de andere streaming opgezetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:07 schreef JACM het volgende:
Gezellige gesprekken over begrafenissen en crematies zo op de vroege ochtend
Nee ze zijn daar ook echt niet duidelijk over.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik nog steeds geen zak van dat scenaro.. of het aantal van 12 op pijl peil moet blijven of dat het afbouwen naar 3 finalisten al is begonnen
Toch vind ik wel dat hij wat aan het veranderen is in positieve zin, ik hoop wel dat hij erin blijft!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:05 schreef spapaars het volgende:
Van die René wordt je ook niet echt vrolijk.
De hele dag door bloedserieus.
Els is gewoon vele malen kutter gewordenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Toch vind ik wel dat hij wat aan het veranderen is in positieve zin, ik hoop wel dat hij erin blijft!
Die komt echt nog wel los, als die deze nominatie overleeft komt die 10x zo sterk terug dat huis inquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Toch vind ik wel dat hij wat aan het veranderen is in positieve zin, ik hoop wel dat hij erin blijft!
Verandert vast zo, maar nie gezellig zo nee!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze zijn op beide streams erg gezellig bezig... Misschien even wat anders dan bb opzetten
Inderdaad! Ik hoop dat ze nog gaat rebelleren, dan hebben we er nog wat aan!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:12 schreef JACM het volgende:
[..]
Els is gewoon vele malen kutter geworden
Dat denk ik dus ook ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:13 schreef Bottebb het volgende:
[..]
Die komt echt nog wel los, als die deze nominatie overleeft komt die 10x zo sterk terug dat huis in
Els zat net al te liegen tegen Naomiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik hoop dat ze nog gaat rebelleren, dan hebben we er nog wat aan!
Zo zal wel een werk zijn om bij te houden kerel!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb dit lijstje al gisteren gepost. Maar in EXcel heb ik een sheet waarbij elke bewoner is gestart met 50 punten. Zeggen ze/ of doen ze iets leuk in postieve zin krijgen ze van mij 1 tot 5 punten extra. Doen ze iets slechts/ Of zeggen ze slechte dingen krijgen van mij -1 tot -5 punten.
Jill 85
Liese 84
Naomi 79
Thomas 66
Nick 65
Jowi 60
Zoey 55
Daniëlle 50
Rene 40
Els 35
Nathalie 24
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb dit lijstje al gisteren gepost. Maar in EXcel heb ik een sheet waarbij elke bewoner is gestart met 50 punten. Zeggen ze/ of doen ze iets leuk in postieve zin krijgen ze van mij 1 tot 5 punten extra. Doen ze iets slechts/ Of zeggen ze slechte dingen krijgen van mij -1 tot -5 punten.
Jill 85
Liese 84
Naomi 79
Thomas 66
Nick 65
Jowi 60
Zoey 55
Daniëlle 50
Rene 40
Els 35
Nathalie 24
Ja, echt ja, maar mag nog wat meer vuurwerk. Ze blijft te bescheiden imo.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Els zat net al te liegen tegen Naomi
Nick heeft volgens mij een relatiequote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:15 schreef Hunter het volgende:
Naomi komt volgens mij uit een bubble waar mensen alleen maar het met elkaar eens zijn en positief zijn en vegan zijn. Die is het echte leven niet gewend.
Die Rene, is die nou autistisch? Er is iets mee.
En Nick moet nog uit de kast komen, die zit er in voor Jowie.
Er is idd iets met Renequote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:15 schreef Hunter het volgende:
Naomi komt volgens mij uit een bubble waar mensen alleen maar het met elkaar eens zijn en positief zijn en vegan zijn. Die is het echte leven niet gewend.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zo zal wel een werk zijn om bij te houden kerel!
Vind ik leuk om te doenquote:
Dat denk ik ook, zij is denk ik ook heel beschermd opgevoed. Wel een lieve meid vind ik!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:15 schreef Hunter het volgende:
All you need is Jillquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Vind ik leuk om te doen
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:16 schreef JACM het volgende:
Thomas noemt zwaaaaar levuhhhhh van Kaandorp op
Nathalie is de geboorte daarvan
Jill heeft dat ook wel een beetjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zij is denk ik ook heel beschermd opgevoed. Wel een lieve meid vind ik!
Heb je ook zo'n lijstje van COSsers?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Vind ik leuk om te doen
Grappigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese 87
Jill 85
Naomi 79
Thomas 66
Nick 65
Jowi 63
Zoey 55
Daniëlle 50
Rene 40
Els 35
Nathalie 24
Naomi is inderdaad wat onzekerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:15 schreef Hunter het volgende:
Hoe kan Nathalie zo veel punten hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese 87
Jill 85
Naomi 79
Thomas 66
Nick 65
Jowi 63
Zoey 55
Daniëlle 50
Rene 40
Els 35
Nathalie 24
Klopt, maar die komt ook nog heel jong over. Lieve meid!quote:
Vergeet je hond niet uit te laten..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese 87
Jill 85
Naomi 79
Thomas 66
Nick 65
Jowi 63
Zoey 55
Daniëlle 50
Rene 40
Els 35
Nathalie 24
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n lijstje van COSsers?
Inderdaad, Nathalie zou -50 moeten hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe kan Nathalie zo veel punten hebben?
Dus als Theo er nog in zat, zou die in de min gestaan hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese 87
Jill 85
Naomi 79
Thomas 66
Nick 65
Jowi 63
Zoey 55
Daniëlle 50
Rene 40
Els 35
Nathalie 24
Hij had 73 punten. Hij zij ook een pak dingen die me aanstondenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dus als Theo er nog in zat, zou die in de min gestaan hebben?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij had 73 punten. Hij zij ook een pak dingen die me aanstonden
Willekeur dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zoiets, je zou het haast zeggen!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:24 schreef JACM het volgende:
Is Nick verstoppertje spelen met Jill of zo?
Hier in =West Vlaanderen sneeuwt het al, maar blijft niet liggenquote:
Echt zin in, duurt nog even maar zal wel een klein laagje komen zeggen ze!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier in =West Vlaanderen sneeuwt het al, maar blijft niet liggen
Oh jammer, maar misschien komt dat nog, dat het verder afkoelt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier in =West Vlaanderen sneeuwt het al, maar blijft niet liggen
Echt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt zin in, duurt nog even maar zal wel een klein laagje komen zeggen ze!
KNMI: "Aan het begin van de middag begint het in Zeeland te sneeuwen. Gedurende de rest van de middag en avond gaat het ook in de rest van het land sneeuwen. Op veel plaatsen valt 1-3 cm, lokaal 3-5 cm."quote:
Daarmee zakt de geloofwaardigheid van de rest van je lijstje tot een waar dieptepunt....quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
KNMI: "Aan het begin van de middag begint het in Zeeland te sneeuwen. Gedurende de rest van de middag en avond gaat het ook in de rest van het land sneeuwen. Op veel plaatsen valt 1-3 cm, lokaal 3-5 cm."
Ja, ik hoop dat ze social media een beetje volgen daar en ook tot die conclusie komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
Eigenlijk is dat uitgekauwde format best saai en bet die Belgen saai4... één spelletje p/d één extitje p/w de rest bankhangen zonder enig onvertogen woord proberen 100 dagen uit te zitten
Best knap in 2021
Hij verdiend die plek welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:33 schreef D. het volgende:
Even een vraagje
Mag ik René op het lijstje met wereldvreemden zetten, of zijn er meer mensen die niet weten wat een bidprentje is?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:33 schreef D. het volgende:
Even een vraagje
Mag ik René op het lijstje met wereldvreemden zetten, of zijn er meer mensen die niet weten wat een bidprentje is?
Ik zit er al sinds gisteren op te wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
KNMI: "Aan het begin van de middag begint het in Zeeland te sneeuwen. Gedurende de rest van de middag en avond gaat het ook in de rest van het land sneeuwen. Op veel plaatsen valt 1-3 cm, lokaal 3-5 cm."
Ja en Jawelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:33 schreef D. het volgende:
Even een vraagje
Ik kon er niet van slapen, net als vroegah!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit er al sinds gisteren op te wachten
Hier in Brabant ook wel hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:35 schreef JACM het volgende:
Ik denk dat bidprentje Noord-Hollands is dan. Ik hoor het hier wel eens voorbij komen
Ik had gisteren al gekeken, einde van de middag hier pasquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik kon er niet van slapen, net als vroegah!
Geloof wat jezelf wil, het is een persoonlijk lijstje, Niet algemeen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarmee zakt de geloofwaardigheid van de rest van je lijstje tot een waar dieptepunt....
Hier ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gisteren al gekeken, einde van de middag hier pas
Tof!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Vanavond heb ik een uitnodiging voor een avondje sneeuw hottub...
Komt wel erg dichtbij zo
Ja ik zag het, gelijk weer een k*tsfeer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:39 schreef JACM het volgende:
Nathalie en Els komen binnen gelopen... Nathalie weer met een grote chagrijnige kop
Ik ken de term wel, maar wat het precies is heb ik op moeten zoeken:quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:33 schreef D. het volgende:
Even een vraagje
Ze moeten breien, geen tijd voor sneeuwpopquote:
Sjaal voor sneeuwpop!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moeten breien, geen tijd voor sneeuwpop
Zuid Gelderland hier, heel normaal bidprentjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ken de term wel, maar wat het precies is heb ik op moeten zoeken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bidprentje
Denk dat het in van oorsprong Katholieke gebieden (België en het zuiden van Nederland) bekender is dan in Noord-Nederland.
Vandaar ook mij vraag hierquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ken de term wel, maar wat het precies is heb ik op moeten zoeken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bidprentje
Denk dat het in van oorsprong Katholieke gebieden (België en het zuiden van Nederland) bekender is dan in Noord-Nederland.
Friet en bidprentjesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zuid Gelderland hier, heel normaal bidprentjes.
Moet je het eerst leren natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je kan toch gsmme wel ff zelf opzetten
kneusgehalte
Ik heb er nog nooit een gehad/gezien (Zuid-Holland), maar heb dan ook geen familie of vrienden met een Rooms-Katholieke achtergrond.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zuid Gelderland hier, heel normaal bidprentjes.
echt hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je kan toch gsmme wel ff zelf opzetten
kneusgehalte
Overijssel hier. Ik ken het woord, maar zou ook moeten googlen wat het precies inhoudtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaar ook mij vraag hier
Ik stond er van te kijken dat iemand als René het niet kent, dus bedacht me dat het dan wellicht niet een landelijk iets was
57 geloof ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:48 schreef Sestra666 het volgende:
hoe oud is Els, dat leer je toch op de basisschool
Kan ze steken opzetten?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:49 schreef spapaars het volgende:
Els met 4 jaar huishoudschool doet het wel even voor.
Is breien niet universeel?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken jij Chinees breien?
Bidprentje voor in je kerkboekquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gehad/gezien (Zuid-Holland), maar heb dan ook geen familie of vrienden met een Rooms-Katholieke achtergrond.
Dat is wel een beetje kansloosquote:
Iedereen kan het leren toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel een schitterende blunder van BB zijn als blijkt dat niemand kan breien.
Nee, en hier blijft het amper liggenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Heeft iemand al sneeuwis het bij BB al wit
Dat was een grapje als kind, dan deed je twee grashalmen in iemands mond en trok die dn van lkinks naar echts en had diegene de mond vol graakorrels ..quote:
Iedereen leert toch wel (minstens ) op school dacht ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kansloos![]()
Ik ben 33 en heb nog leren naaien op de basisschool en van mijn moeder leren handwerken
Blunder? Juist hilarischquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel een schitterende blunder van BB zijn als blijkt dat niemand kan breien.
Klopt, dat deden wij ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een grapje als kind, dan deed je twee grashalmen in iemands mond en trok die dn van lkinks naar echts en had diegene de mond vol graakorrels ..
Je moet het ervaren
De meisjes in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen leert toch wel (minstens ) op school dacht ik
je bent schlimm en strengquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
10 idioten
kont afvegen is de max
op zich wel heel knap gecast
vind ze maar es
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
steel van de zwabber
steel van de bezem
. ff opzetten
hopla 2 uurtjes een deken
sukkels
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een grapje als kind, dan deed je twee grashalmen in iemands mond en trok die dn van lkinks naar echts en had diegene de mond vol graakorrels ..
Je moet het ervaren
Boefjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij hadden handwerken met Zuster Amabilis op school.
(Die wij stiekum Zuster amma billis noemden )
Die heeft er natuurlijk weer geen zin inquote:
Gaat uitgebreid geroosterde boterhammen maken voor zichzelfquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft er natuurlijk weer geen zin in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja toch? Lijkt me ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, meer levensverhalen van bewoners ...
HeldjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik brei wel eens met koperdraadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja toch? Lijkt me ook
Wij hadden gewoon een textiel
Alleen ik geef toe dat dit mijn passie is
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, meer levensverhalen van bewoners ...
HELD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komen ze allemaal ?
Het breien zelf heb ik op school wel eens gedaan, maar het opzetten zou ik ook niet weten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik heb het ooit geleerd op de basisschool, zou het ook nog wel kunnen denk ik. Maar opzetten; neen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het breien zelf heb ik op school wel eens gedaan, maar het opzetten zou ik ook niet weten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het breien zelf heb ik op school wel eens gedaan, maar het opzetten zou ik ook niet weten.
Wat een kansloos wijfquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:00 schreef spapaars het volgende:
Ze doen allemaal enthousiast mee
[ afbeelding ]
Ja, die grap kwam totaal niet over!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hylarische Raneee
komt iemand van toilet
oh d8 dat je een bruine trui aan het breien was
.. humor van die knul
hy la risch
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef D. het volgende:
Is wel ouderwets breien, is dat tegenwoordig niet draadloos?
dr moet toch wat in die kinquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:00 schreef spapaars het volgende:
Ze doen allemaal enthousiast mee
[ afbeelding ]
Die is zijn nieuwe tactiek aan het breien!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:02 schreef spapaars het volgende:
Nog zo'n brei fanatiekeling
[ afbeelding ]
Mooi gecapped! Echt weer leuke Jill grimassen!quote:
Laat mij raden Theoquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Steken, wurgen, ingewandelen eruit scheppen, en van een klif gooien
That's it
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Steken, wurgen, ingewandelen eruit scheppen, en van een klif gooien
That's it
Lekker drummenquote:
Dat kon niet missenquote:
Ik zag deze,,, lama.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:02 schreef IkFok het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 januari 2021 11:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[/quote
Daar komen ze nooit zelfstandig uit als ik dit filmpje zo zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |