Bidprentje voor in je kerkboekquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gehad/gezien (Zuid-Holland), maar heb dan ook geen familie of vrienden met een Rooms-Katholieke achtergrond.
Dat is wel een beetje kansloosquote:
Iedereen kan het leren toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel een schitterende blunder van BB zijn als blijkt dat niemand kan breien.
Nee, en hier blijft het amper liggenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Heeft iemand al sneeuwis het bij BB al wit
Dat was een grapje als kind, dan deed je twee grashalmen in iemands mond en trok die dn van lkinks naar echts en had diegene de mond vol graakorrels ..quote:
Iedereen leert toch wel (minstens ) op school dacht ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kansloos![]()
Ik ben 33 en heb nog leren naaien op de basisschool en van mijn moeder leren handwerken
Blunder? Juist hilarischquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel een schitterende blunder van BB zijn als blijkt dat niemand kan breien.
Klopt, dat deden wij ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een grapje als kind, dan deed je twee grashalmen in iemands mond en trok die dn van lkinks naar echts en had diegene de mond vol graakorrels ..
Je moet het ervaren
De meisjes in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen leert toch wel (minstens ) op school dacht ik
je bent schlimm en strengquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
10 idioten
kont afvegen is de max
op zich wel heel knap gecast
vind ze maar es
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |