Echt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt zin in, duurt nog even maar zal wel een klein laagje komen zeggen ze!
KNMI: "Aan het begin van de middag begint het in Zeeland te sneeuwen. Gedurende de rest van de middag en avond gaat het ook in de rest van het land sneeuwen. Op veel plaatsen valt 1-3 cm, lokaal 3-5 cm."quote:
Daarmee zakt de geloofwaardigheid van de rest van je lijstje tot een waar dieptepunt....quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij had 73 punten. Hij zij ook een pak dingen die me aanstonden
Grapjasquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
KNMI: "Aan het begin van de middag begint het in Zeeland te sneeuwen. Gedurende de rest van de middag en avond gaat het ook in de rest van het land sneeuwen. Op veel plaatsen valt 1-3 cm, lokaal 3-5 cm."
Ja, ik hoop dat ze social media een beetje volgen daar en ook tot die conclusie komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
Eigenlijk is dat uitgekauwde format best saai en bet die Belgen saai4... één spelletje p/d één extitje p/w de rest bankhangen zonder enig onvertogen woord proberen 100 dagen uit te zitten
Best knap in 2021
Hij verdiend die plek welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:33 schreef D. het volgende:
Even een vraagje
Mag ik René op het lijstje met wereldvreemden zetten, of zijn er meer mensen die niet weten wat een bidprentje is?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:33 schreef D. het volgende:
Even een vraagje
Mag ik René op het lijstje met wereldvreemden zetten, of zijn er meer mensen die niet weten wat een bidprentje is?
Ik zit er al sinds gisteren op te wachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
KNMI: "Aan het begin van de middag begint het in Zeeland te sneeuwen. Gedurende de rest van de middag en avond gaat het ook in de rest van het land sneeuwen. Op veel plaatsen valt 1-3 cm, lokaal 3-5 cm."
Ja en Jawelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:33 schreef D. het volgende:
Even een vraagje
Ik kon er niet van slapen, net als vroegah!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit er al sinds gisteren op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |