quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
steel van de zwabber
steel van de bezem
. ff opzetten
hopla 2 uurtjes een deken
sukkels
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een grapje als kind, dan deed je twee grashalmen in iemands mond en trok die dn van lkinks naar echts en had diegene de mond vol graakorrels ..
Je moet het ervaren
Boefjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij hadden handwerken met Zuster Amabilis op school.
(Die wij stiekum Zuster amma billis noemden )
Die heeft er natuurlijk weer geen zin inquote:
Gaat uitgebreid geroosterde boterhammen maken voor zichzelfquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft er natuurlijk weer geen zin in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja toch? Lijkt me ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen leert toch wel (minstens ) op school dacht ik
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, meer levensverhalen van bewoners ...
HeldjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik brei wel eens met koperdraadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja toch? Lijkt me ook
Wij hadden gewoon een textiel
Alleen ik geef toe dat dit mijn passie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |