Ja pff, zal wel weer aan mij liggen en dat ik een stresskip ben hoor, maar ik vind het nog helemaal niet leukquote:Op donderdag 14 januari 2021 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana succes met de oven!Het gaat vast goed! Niet bang worden van het boekje dat het zo omschrijft dat er iets heel ergs gebeurt als je iets fout doet
Even doorzetten, het gaat vast goed!quote:Op donderdag 14 januari 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja pff, zal wel weer aan mij liggen en dat ik een stresskip ben hoor, maar ik vind het nog helemaal niet leuk
Veel te bang dat er iets misgaat oid of dat dat ding meteen vies wordt.
Maar heb ook een ''''trauma''''' van toen er telkens iets misging met de elektriciteit hier, dus dat moet even slijten.
Welke diepvriespizza gaat erin? En het gaat vast goedkomen met je ovenquote:Op donderdag 14 januari 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja pff, zal wel weer aan mij liggen en dat ik een stresskip ben hoor, maar ik vind het nog helemaal niet leuk
Veel te bang dat er iets misgaat oid of dat dat ding meteen vies wordt.
Maar heb ook een ''''trauma''''' van toen er telkens iets misging met de elektriciteit hier, dus dat moet even slijten.
de Casa di Mama Speciale.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke diepvriespizza gaat erin? En het gaat vast goedkomen met je oven![]()
Ik heb al veel te lang geen diepvriespizza meer gehad
Vervelend is dat inderdaad. Dat je alleen maar van die ambachtelijke pizza’s uit een authentiek Italiaans restaurant eet, in plaats van die deeghompen van Dr. Oetker.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke diepvriespizza gaat erin? En het gaat vast goedkomen met je oven![]()
Ik heb al veel te lang geen diepvriespizza meer gehad
Die heb ik óók al heel lang niet meer gehadquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vervelend is dat inderdaad. Dat je alleen maar van die ambachtelijke pizza’s uit een authentiek Italiaans restaurant eet, in plaats van die deeghompen van Dr. Oetker.
Ik heb net tapas besteld.quote:Op donderdag 14 januari 2021 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Note to self, over een half uur de bestelling bij Domino's plaatsen
Domino's is wel beter dan New York Pizzaquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Als ik pizza eet is ie via Domino's en gelukkig bezorgen die sinds kort hier in de wijk omdat er een locatie dichtbij genoeg is geopend
Helemaal eensquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Domino's is wel beter dan New York Pizza
Ik heb vandaag een half boek uitgelezen! Vind het best een goede score van mezelf.quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu verder met een boek uitlezen
Ik hoop van het weekend weer eens te lezen. Na een lange werkdag heb ik meer zin in lui tv kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een half boek uitgelezen! Vind het best een goede score van mezelf.
Wat lees je?quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu verder met een boek uitlezen
Gouden bergen? Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een half boek uitgelezen! Vind het best een goede score van mezelf.
Wij bestellen vaak via New York Pizza, daar hebben we korting voorquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Als ik pizza eet is ie via Domino's en gelukkig bezorgen die sinds kort hier in de wijk omdat er een locatie dichtbij genoeg is geopend
Bohhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |