Daar zitten we nu, succes makker!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is toch al een eredivisie live-topic?
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn hier geen AZ supporters en de gemiddelde PSV’er vindt het vooral oneerlijk dat ze een rustdag minder hebben dan Ajax.
Ik ben toch te skeer voor een abo op foxespn, dus geloof het allemaal wel met dat voetbal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten we nu, succes makker!
Ik heb Inso hoog zitten en ben derhalve achteraf blij niet mijn niet bestaande pensioen erin te hebben geinvesteerd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabbit Ik zag vandaag een paar Vechain tips van onze grote vriend en deskundige Insomnia langskomen.
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Inso hoog zitten en ben derhalve achteraf blij niet mijn niet bestaande pensioen erin te hebben geinvesteerd.
Bizar jaloers. Denk je dat jullie onderlinge verstandhouding inmiddels goed genoeg is om te vragen naar haar exacte cupmaat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb ook nog niks gekocht.
Nog meer topnieuws van vandaag!
[ afbeelding ]
Nee, het begin is er, maar daarvoor moet onze relatie zich toch nog wat verder verdiepen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar jaloers. Denk je dat jullie onderlinge verstandhouding inmiddels goed genoeg is om te vragen naar haar exacte cupmaat?
Het helpt wellicht als je erbij meldt dat je al een andere stemmer mee over de streep hebt weten te trekkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het begin is er, maar daarvoor moet onze relatie zich toch nog wat verder verdiepen.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het helpt wellicht als je erbij meldt dat je al een andere stemmer mee over de streep hebt weten te trekken
Eerst probeer je ons uit alle macht Vechain aan te smeren, en nu gaat meneertje bitcoin kopen.quote:
Vechainquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerst probeer je ons uit alle macht Vechain aan te smeren, en nu gaat meneertje bitcoin kopen.
NOU LEKKER IS DAT!
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:56 schreef Caland het volgende:
Jammer dat je op fok geen woorden kan negeren en ik vind @:atypisch net niet kut genoeg om te blokkeren
Lekker voor ze.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:35 schreef fetX het volgende:
Asscher opgestapt.
Kabinet zal ook wel opstappen / vallen.
Ik zal nog eens serieus meeposten in een topic van je.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom verwijderd ? Die Scrummi is eén van de redenen dar VBL niet loopt
Nou dat weet ik niet. Asscher stopt en geeft hiermee een signaal af ; ik ben niet meer geloofwaardig als lijsttrekker.quote:
Dit zegt alles. Megalomaan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens serieus meeposten in een topic van je.
Achterlijke teringdebiel.
Ik bedoel: er gaat niet veel veranderen als het Kabinet opstapt. Als in; beleidsmatig. En het is nog maar de vraag hoeveel schade het ze écht op gaat leveren. Ik vermoed dat dit allemaal wel beperkt blijft.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Asscher stopt en geeft hiermee een signaal af ; ik ben niet meer geloofwaardig als lijsttrekker.
Wat doen Rutte en Hoekstra? Die vinden zich straks nog wel capabel? Die komen ook veelvuldig voor in dat moeras hé.
ook al blijft hij niet zitten, het zal hem niet enorm veel schaden omdat er zoveel partijen bij betrokken zijnquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Rutte is in staat een genocide recht te lullen. Die blijft gewoon zitten waar 'ie zit.
Ik vond het wel gezellig dat je even meedeed!quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens serieus meeposten in een topic van je.
Achterlijke teringdebiel.
Hallo maatquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
De sfeer zit er goed in zo te zien.
quote:
bij?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Theo gaat weg, antigenot.
@:tompsv @:fetx @:onlogisch @:lenny_leonard
Door z'n lapdance en wat gekanker?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, al een paar dagen niet gekekenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |