Ja bedankt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
En als je om 20:00 tot 22:00 je boodschappen niet meer kunt doen zal iedereen dat voor 20:00 moeten doen en wordt het op dat moment dus veel drukker in supermarkten.
Ik weet dat de discussie al over is, maar ik bedacht net dit argument nog
Geloof jij Albert Verlinde of RTL en Ali B?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:20 schreef GGMM het volgende:
W
[..]
Was tijdens het inruimen van de vaatwasser.
W @:onlogisch
Korte samenvatting graagquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof jij Albert Verlinde of RTL en Ali B?
Dat zei @Caland ook al.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
En als je om 20:00 tot 22:00 je boodschappen niet meer kunt doen zal iedereen dat voor 20:00 moeten doen en wordt het op dat moment dus veel drukker in supermarkten.
Ik weet dat de discussie al over is, maar ik bedacht net dit argument nog
Hoelaat is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Is er geen PSV-AZ topic of doen we dat alleen bij toppers?
Ja niets mis mee, ik heb er zin in.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank. Mooie tijd wel.
[ afbeelding ]
Juich je ook voor PSV?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niets mis mee, ik heb er zin in.
De nr2 tegen de nr5, is toch geen heel bijzonder duel op dit moment.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijkt mij wel maar goed. Niet mijn probleem ik maak alleen topics aan als Ajax moet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nr2 tegen de nr5, is toch geen heel bijzonder duel op dit moment.
Afhankelijk van de positie van PSV hoeft er van mij niet eens een topic gemaakt te worden voor Ajax-PSV of voor Feyenoord-PSV eigenlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel maar goed. Niet mijn probleem ik maak alleen topics aan als Ajax moet.
Dat mag, het was zondag best gezellig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afhankelijk van de positie van PSV hoeft er van mij niet eens een topic gemaakt te worden voor Ajax-PSV of voor Feyenoord-PSV eigenlijk.
Soms is iets leuk vinden ook gewoon genoeg toch.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef GGMM het volgende:
Zo'n apart topic vind ik juist leuk![]()
Eigenlijk was dat het, ik heb niet echt argumenten.
Twee provincieclubs tegen elkaar lijkt me niet echt topicwaardig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn hier geen AZ supporters en de gemiddelde PSV’er vindt het vooral oneerlijk dat ze een rustdag minder hebben dan Ajax.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef GGMM het volgende:
Zo'n apart topic vind ik juist leuk![]()
Eigenlijk was dat het, ik heb niet echt argumenten.
Oh ja ik bedoelde ook meer in het algemeen, niet per se nu op dit moment.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn hier geen AZ supporters en de gemiddelde PSV’er vindt het vooral oneerlijk dat ze een rustdag minder hebben dan Ajax.
De rest begreep het wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde ook meer in het algemeen, niet per se nu op dit moment.
Er is toch al een eredivisie live-topic?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |