Mwa er zijn genoeg mensen die buiten sporten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De impact zou nihil zijn als iedereen zich nu aan de regels houdt, blijkbaar willen ze het vooral om de feestjes onder jongeren en het op straat hangen tegen te gaan.
Ja je hebt gelijk, de avondklok is een drastische ingreep.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa er zijn genoeg mensen die buiten sporten.
En die feestjes en dat hangen is nu ook al verboden, het is niet zo dat een extra regel om het nog meer verboden te maken dat zal tegenhouden
Vaak staat hier voor die tijd (laten we zeggen tussen 16.00 en 19.00u een rij bij de appie voor een fucking winkelwagentje. Precies de reden waarom ik daarna ga.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook gewoon eerder bij 90% van de mensen.
Ja niks de avondklok is vreselijk, het moet niet, het is tweede wereldoorlog, het is spertijd, we gaan allemaal dood.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak staat hier voor die tijd (laten we zeggen tussen 16.00 en 19.00u een rij bij de appie voor een fucking winkelwagentje. Precies de reden waarom ik daarna ga.
Wat heb je dan precies opgelost.
Ja dat zei ik net ook al.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
Als de impact nihil is kan je het net zo goed niet invoeren.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco hep de OP in de ere gesteld. Dat verdient wel een like.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Is er geen PSV-AZ topic of doen we dat alleen bij toppers?
@Dagoduck gaat er nu één aanmaken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Onderliggend Noord-Hollands lijden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Dagoduck gaat er nu één aanmaken.
Ja bedankt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
En als je om 20:00 tot 22:00 je boodschappen niet meer kunt doen zal iedereen dat voor 20:00 moeten doen en wordt het op dat moment dus veel drukker in supermarkten.
Ik weet dat de discussie al over is, maar ik bedacht net dit argument nog
Geloof jij Albert Verlinde of RTL en Ali B?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:20 schreef GGMM het volgende:
W
[..]
Was tijdens het inruimen van de vaatwasser.
W @:onlogisch
Korte samenvatting graagquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof jij Albert Verlinde of RTL en Ali B?
Dat zei @Caland ook al.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
En als je om 20:00 tot 22:00 je boodschappen niet meer kunt doen zal iedereen dat voor 20:00 moeten doen en wordt het op dat moment dus veel drukker in supermarkten.
Ik weet dat de discussie al over is, maar ik bedacht net dit argument nog
Hoelaat is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ja niets mis mee, ik heb er zin in.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank. Mooie tijd wel.
[ afbeelding ]
Juich je ook voor PSV?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niets mis mee, ik heb er zin in.
De nr2 tegen de nr5, is toch geen heel bijzonder duel op dit moment.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |