Redelijk mooie tijd icm postnummer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Zipportal het volgende:
Filmpje van Ed, begint al slecht. Verticale rommel.
PITTIGE MENING GEDETECTEERDquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over een volwassen man die 'warzone klapt'.
Vooral erg jammer dat je mij laatst niet hebt getagd in een filmpje van Ed. Maar nu je mij als eerste noemt is dat vergeven en vergeten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind(RIP) @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell(RIP) @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
Okquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral erg jammer dat je mij laatst niet hebt getagd in een filmpje van Ed. Maar nu je mij als eerste noemt is dat vergeven en vergeten.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de combobreaker?
Zou me van je tegenvallen maat.
Ja mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de combobreaker?
Zou me van je tegenvallen maat.
Ja, erg mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maatHopelijk was het gezellig
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga snel uitloggen. Beter wordt het niet.
Doei.
Ik dacht dat je al een aantal seizoenen gezien had maar dat was iemand anders zeker. (Scrummie?)quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
Eerste 4 á 5 afleveringen Mr. Robot gezien overigens.
7,5/10
@:scrummie @:yvonne @:maxi-mus
Dat zal wel dan ja!quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een aantal seizoenen gezien had maar dat was iemand anders zeker. (Scrummie?)
Eerste twee ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een aantal seizoenen gezien had maar dat was iemand anders zeker. (Scrummie?)
Prima review. En prima cijfer voor het begin lijkt me.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
7,5/10
Ja wat is het nu, 4 of 5 afleveringen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
7,5/10
Ik vind die x-ray functie (of hoe heet het) wel handig, dat je bij Amazon Prime direct kan zien welk nummer het is dat je hoort.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review. En prima cijfer voor het begin lijkt me.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja wat is het nu, 4 of 5 afleveringen?
Klinkt handig ja. Nog niet gebruikt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind die x-ray functie (of hoe heet het) wel handig, dat je bij Amazon Prime direct kan zien welk nummer het is dat je hoort.
Je kan het IMDB cijfer ook meteen zien!quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind die x-ray functie (of hoe heet het) wel handig, dat je bij Amazon Prime direct kan zien welk nummer het is dat je hoort.
strabuckquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
strabuck zit in the mandalorian
kijkers van battlestar galactica vinden dit leuk
He, speelde zij ook niet in Lost?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Na seizoen 1 gestopt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
7,5/10
Nee, niet eens een beetje.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, speelde zij ook niet in Lost?
Lostquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, speelde zij ook niet in Lost?
strabuckquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
24?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dat was een ander.
Waar ken ik haar dan van. Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken!
Volgens mij heb ik het 3 of 4 seizoenen volgehouden. Maar die hebben uiteindelijk toch een seizoen of 20 gemaakt?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef aTypisch het volgende:
lost was best leuk voor een paar seizoenen
Nee joh, 6.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het 3 of 4 seizoenen volgehouden. Maar die hebben uiteindelijk toch een seizoen of 20 gemaakt?
Nee, 5 of 6quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het 3 of 4 seizoenen volgehouden. Maar die hebben uiteindelijk toch een seizoen of 20 gemaakt?
6 seizoenen volgens imdbquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |