Wauw dat klinkt echt heel anders dan verwacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Merci beaucoup!quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen een vage kwaliteit leak, liedje zal wel op eind van de show zitten.
Ze zijn hier de geschiedenis aan het doorspreken. Met winnaars en IJslandse inzendingen. Het merendeel is beter dan er bij Zweden te horen valt.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:27 schreef Meridiaan het volgende:
Even dit topic als sideside naast Zweden
Ik ben nu overgeschakeld naar Chrome en daar werkt de link wel. In Edge niet.quote:
Een Eurovisie highlightshow met praatgedeeltes, of een talkshow met veel muzikale breaks.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
Geen idee waar ik naar zit te kijken. Een talkshow?
Ik heb Fok ook even mee naar Chrome genomen en krijg meteen de balk weer te zien.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben nu overgeschakeld naar Chrome en daar werkt de link wel. In Edge niet.
Volgens mij krijgen we zo de videoclip te zienquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef Strani het volgende:
Dit is nog erger dan Spanje, begrijp ik? Een avondvullende show voor één liedje?
Klopt, maar wel met erg goede interval acts.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:59 schreef Strani het volgende:
Dit is nog erger dan Spanje, begrijp ik? Een avondvullende show voor één liedje?
Ik kijk ook nuquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met erg goede interval acts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |