Wanouweer.quote:
Uitgebreide review.quote:
Nee niets. Hoe is het met de hond?quote:
Die wil z'n bench niet meer in sinds de kat daar gelegen heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee niets. Hoe is het met de hond?
Eindelijk!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren Amazon Prime genomen.
Dit ter info.
Voor The Expanse of wat?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren Amazon Prime genomen.
Dit ter info.
Snap ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die wil z'n bench niet meer in sinds de kat daar gelegen heeft
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november wasquote:
Prima serie.quote:
hahahahaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november was![]()
@:maxi-mus) erg terughoudend met het aangaan van dat soort abonnementen.
Misschien ga ik de Harry Potter films wel kijken die staan er allemaal op@:jr-style-93
Maar sowieso The Expanse en Mr. Robot.
En misschien This is Us die wordt enorm goed beoordeeld maar lijkt een wijvenserie
jij hebt toch wel een goede smaak qua entertainmentquote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november was![]()
Misschien ga ik de Harry Potter films wel kijken die staan er allemaal op@:jr-style-93
En misschien This is Us die wordt enorm goed beoordeeld maar lijkt een wijvenserie
This is US is een waivenjankseriequote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bazenserie is dat jaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Ik ben The Shield momenteel aan het kijken op Amazon prime, niks mis mee. En het kost bijna niets.
hey yvonne heb jij al bitcoin gekocht?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
This is US is een waivenjankserie
Mr Robot is zooooooooooooooooooooooooooooooooo briljant.
The Expanse is een must see.
The man in the high castle is ook briljant behalve de laatste 2 afleveringen, kun je overslaan
Ik heb 0,41 op de bank, ik geloof nooit dat het me daarmee lukt.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey yvonne heb jij al bitcoin gekocht?
Gezien.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
Oh en Doctor Sleep staat er ook op zie ik
Iedereen die die film nog niet gezien heeft ga die film kijken
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb 0,41 op de bank, ik geloof nooit dat het me daarmee lukt.
King, die ga ik kijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
This is us ga je niet kijken hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
Wtf waarom krijg je meteen een jaarverlenging bij Disney+? En waarom deed je niet meteen de opzegging toen je het niks vond zodat het na die termijn over is? (lol)quote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke beloofdquote:
Oh ja die vergeet ik steeds.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:43 schreef yvonne het volgende:
Kijk dan Mrs Maisel, die is nog grappig ook.
Oh, die heb ik eergister opgezegd. Waardeloos vond ik dat.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef yvonne het volgende:
En Disney+ kun je best houden, komt in februari een hoop bij.
Ik approve deze post.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
HAD JE MAAR SNELLER MOETEN ZIJN.
@:scrummie
Alleen maar Marvel en Star Wars meuk volgens mij.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef yvonne het volgende:
En Disney+ kun je best houden, komt in februari een hoop bij.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ri-nieuw-kanaal-starquote:Op maandag 11 januari 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh, die heb ik eergister opgezegd. Waardeloos vond ik dat.
Deze zin loopt niet zo lekker.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Expanse maak bij deze ook even een mentale notitie van.
Zie onder je.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar Marvel en Star Wars meuk volgens mij.
Nee ik vond de sfeer te goed op dat moment!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet zo lekker.
Maar ik zie nu dat dit al even geleden was dus waarschijnlijk ben je hier al op gewezen.
Oh, wat aardig van je.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vond de sfeer te goed op dat moment!
Ah dat is wel verstandig van Disney, ze hebben toch al die FOX-zooi in hun bezit dus kunnen ze het maar beter aanbieden ook.quote:
Hmm, nouja.. voorlopig red ik mij wel met HBO en netflix.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ri-nieuw-kanaal-star
wow komt er serie van wheel of time?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Amazon Prime nemen wanneer Wheel of Time erop komt.
En die LotR serie, kan best genot worden.
Wist je dat niet nee? Komt waarschijnlijk ergens dit jaar uit.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow komt er serie van wheel of time?
nee, ben vorig jaar ergens begonnen met de luisterboekenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat niet nee? Komt waarschijnlijk ergens dit jaar uit.
Ik heb er ook een tijdje over gedaan hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, ben vorig jaar ergens begonnen met de luisterboeken
moet daar maar weer eens mee verder gaan dan om er weer in te komen
Heb je de boeken gelezen? Ik had je post nog niet gezienquote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee nog niet maar leuk dat mijn goede humeur nog even verpest wordt omdat jij zondig de betweter moet uithangen.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet zo lekker.
Maar ik zie nu dat dit al even geleden was dus waarschijnlijk ben je hier al op gewezen.
Sorry maat.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet maar leuk dat mijn goede humeur nog even verpest wordt omdat jij zondig de betweter moet uithangen.
Nee maar WoT is volgens mij al klaar met filmen. Rondom die Superbowl zullen ze misschien met een trailer komen.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Ik had je post nog niet gezien
En zijn van die 2 series al een soort van datum bekend of nog niet?
Wanneer komt die LotR serie? Dan ga ik ook Amazon nemenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo rollen @fetX en ik ook. Vooral in BB forum. Ter info.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
HAD JE MAAR SNELLER MOETEN ZIJN.
Ik had Spaghetti Bolognese (zonder plakken kaas)quote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
Met rookworst neem ik aan?quote:
@Evenstar en @F.Sinatra leven rent free in mijn hoofdquote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Mijn post over dat huurvrij in je hoofd mongooltje is verwijderd. @:el-stinho
Ter info.
En de Roverheid DOET NIKS.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:evenstar en @:F.Sinatra leven rent free in mijn hoofd
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Mijn post over dat huurvrij in je hoofd mongooltje is verwijderd. @:el-stinho
Ter info.
Stoofvlees rode kool en aardappeltjes.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een kant-en-klaar maaltijdsalade. Geen trek in gekook.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot straksquote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo rollen @:fetx en ik ook. Vooral in BB forum. Ter info.
Indian curryquote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Ik ben een he/him tegenwoordig.quote:
je kan alles zijn wat je wil zijn yvonnequote:Op maandag 11 januari 2021 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een he/him tegenwoordig.
Volgende week voel ik me een unicorn
Ik wil jou zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan alles zijn wat je wil zijn yvonne
we leven in een vrij land
@Klummie was geen slijmbal trouwens.quote:
Wie?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:Klummie was geen slijmbal trouwens.
[..]
[..]
Warm bad hier.quote:
Je weet dat ik me nu zooooooooo moet inhouden.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL is een warm bad. Vraag maar aan een willekeurig persoon.
Nog steeds geen symptomen?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat ik me nu zooooooooo moet inhouden.
@:skysherriff
Zo vulgair weer.quote:
Wie?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat ik me nu zooooooooo moet inhouden.
@:skysherrif
niet gekliktquote:
Terecht dat @skysheriff verkeerd wordt gespeld, maar skysherriff vind ik ook wel bijzonder.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier roddelen we niet.
@:Skysherrif
quote:
Ja, dat moet wel kunnen lijkt me.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moet raar lopen wil ik nu nog symptomatisch worden, ik kruip ergens in de loop van deze week ook weer gewoon naast d'r in bed. @:AFCNiels
Of deze user: Cynix ®quote:Op maandag 11 januari 2021 19:29 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een spelfout in je username zetten en je bent van alle mentions af.
Voetjes van de vloer genot.quote:
Komt dat door dat extra chromosoompje?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat @:skysheriff verkeerd wordt gespeld, maar skysherriff vind ik ook wel bijzonder.
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat voor één. Boooh, YvonneGodin
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik had een like binnen van user @:aTypisch maar die is weer weggehaald.
Ik ben WOEST
Dit boeit niemand.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef aTypisch het volgende:
ze gooien je uit een forum en verbieden je vervolgens om ze aan te spreken
ik ben ook WOEST
Stuur er even een mailtje overquote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef aTypisch het volgende:
ik ben ook WOEST
Heel goed scrummie!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je je maar moeten gedragen!
Dat is niet waar. Verder eens met @GGMM .quote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef aTypisch het volgende:
ik ben ook WOEST
bepaal jij nietquote:Op maandag 11 januari 2021 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Verder eens met @:ggmm .
Een mention is niet nodig als je quote maat.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gaan we denk ik niet zo snel meer zien eerwaarde @:Scrummie
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mention is niet nodig als je quote maat.
Jij hebt veel aan je hoofd zeg!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
M'n backspin. Rackets bestellen. M'n moeder bellen. Dit smaakt naar gravel. The next level!
Goeie. Like gegeven.quote:
Ik wel. @GGMM jij ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Likewise! (haha, snap je hem????)
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummiequote:Op maandag 11 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je je maar moeten gedragen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Matig, zal het stressgerelateerd zijn door de rare financiële wereld waarin jij je beweegt?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Ik kom er echt nooit meer, dus heb ik hier verder geen mening over ouwe reus.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummie
Wtf nee dan heb ik zeker geen last van roos.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze @:atypisch
Gebruik ik al jaren, nergens last van.Laatst dacht ik oh misschien komt dat omdat ik gewoon geen roos meer heb toen ging ik "normale" shampoo proberen en zaten mijn schouders na 2 dagen weer onder!
Deze gebruik ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik ik al jaren, nergens last van.Laatst dacht ik oh misschien komt dat omdat ik gewoon geen roos meer heb toen ging ik "normale" shampoo proberen en zaten mijn schouders na 2 dagen weer onder!
Dit smaakt naar gravel.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat was wat overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf nee dan heb ik zeker geen last van roos.
Gooi jezelf wegquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook last van roos.
Toen heb ik haar maar geruild voor Jessica (de Linda was op)!
Hahahahaha
Log uit.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook last van roos.
Toen heb ik haar maar geruild voor Jessica (de Linda was op)!
Hahahahaha
ik zal het doorgevenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zit het ook voor je ogen bij het typen?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Hoe zit het met jullie corona-coup? Ik ben iemand die altijd kort haar heeft, dus na 5 weken geen kapper laat wel zijn sporen na zeg maar.
Ja, bij mij is het ook ernstig. En nu weer 3 weken langerquote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Hoe zit het met jullie corona-coup? Ik ben iemand die altijd kort haar heeft, dus na 5 weken geen kapper laat wel zijn sporen na zeg maar.
Deze post verdient een like.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit het ook voor je ogen bij het typen?
Koop gewoon voor 0.0000002358 bitcoin een tondeuze.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
het kan bijna in een knotje hierquote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)nterviewen~bb021464/
Tondeuse hè.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Kan jou uiterlijk vertoon nou schelen als thuiswerkend forumbeest?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Wat intens droevig dit. (en vrij racistisch)quote:Op maandag 11 januari 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)nterviewen~bb021464/
@Anneloos gaat er zo mee aan de slagquote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Daar kan jij als blanke man helemaal geen mening over hebben.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat intens droevig dit. (en vrij racistisch)
Graag voor- en napics.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos gaat er zo mee aan de slag
jouquote:Op maandag 11 januari 2021 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jou uiterlijk vertoon nou schelen als thuiswerkend forumbeest?
*wittequote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan jij als blanke man helemaal geen mening over hebben.
Geen like.quote:
Hij dacht dat je 'jouw uiterlijk' bedoeldequote:
Echt hequote:Op maandag 11 januari 2021 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat Littlerabbit eens met rust.
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dacht dat je 'jouw uiterlijk' bedoelde
ipv wat kan jou dat nou schelen
Dit is een blunder van onlogisch dus en dat gaan we minimaal 5 topics lang uitmelken
Ach laat ze maar. Wat kan jouw het schelenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, daar was ik inmiddels ook al achter.
Nee, niet doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach laat ze maar. Wat kan jouw het schelen
Lijkt mij wel. Gelukkig speel ik zelf tegenwoordig de mbo troef en zelfs ik zag dat hij fout zat.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dacht dat je 'jouw uiterlijk' bedoelde
ipv wat kan jou dat nou schelen
Dit is een blunder van onlogisch dus en dat gaan we minimaal 5 topics lang uitmelken
*wittequote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan jij als blanke man helemaal geen mening over hebben.
tijd voor een extra lening om de dip te kopenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bounce van Bitcoin, die wordt pas mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |