Nee nog niet maar leuk dat mijn goede humeur nog even verpest wordt omdat jij zondig de betweter moet uithangen.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet zo lekker.
Maar ik zie nu dat dit al even geleden was dus waarschijnlijk ben je hier al op gewezen.
Sorry maat.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet maar leuk dat mijn goede humeur nog even verpest wordt omdat jij zondig de betweter moet uithangen.
Nee maar WoT is volgens mij al klaar met filmen. Rondom die Superbowl zullen ze misschien met een trailer komen.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de boeken gelezen? Ik had je post nog niet gezien
En zijn van die 2 series al een soort van datum bekend of nog niet?
Wanneer komt die LotR serie? Dan ga ik ook Amazon nemenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Amazon Prime nemen wanneer Wheel of Time erop komt.
En die LotR serie, kan best genot worden.
Zo rollen @fetX en ik ook. Vooral in BB forum. Ter info.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
HAD JE MAAR SNELLER MOETEN ZIJN.
@:scrummie
Ik had Spaghetti Bolognese (zonder plakken kaas)quote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
Met rookworst neem ik aan?quote:
@Evenstar en @F.Sinatra leven rent free in mijn hoofdquote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Mijn post over dat huurvrij in je hoofd mongooltje is verwijderd. @:el-stinho
Ter info.
En de Roverheid DOET NIKS.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:evenstar en @:F.Sinatra leven rent free in mijn hoofd
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Mijn post over dat huurvrij in je hoofd mongooltje is verwijderd. @:el-stinho
Ter info.
Stoofvlees rode kool en aardappeltjes.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een kant-en-klaar maaltijdsalade. Geen trek in gekook.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot straksquote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo rollen @:fetx en ik ook. Vooral in BB forum. Ter info.
Indian curryquote:Op maandag 11 januari 2021 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |