Wtf nee dan heb ik zeker geen last van roos.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze @:atypisch
Gebruik ik al jaren, nergens last van.Laatst dacht ik oh misschien komt dat omdat ik gewoon geen roos meer heb toen ging ik "normale" shampoo proberen en zaten mijn schouders na 2 dagen weer onder!
Deze gebruik ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik ik al jaren, nergens last van.Laatst dacht ik oh misschien komt dat omdat ik gewoon geen roos meer heb toen ging ik "normale" shampoo proberen en zaten mijn schouders na 2 dagen weer onder!
Dit smaakt naar gravel.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat was wat overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf nee dan heb ik zeker geen last van roos.
Gooi jezelf wegquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook last van roos.
Toen heb ik haar maar geruild voor Jessica (de Linda was op)!
Hahahahaha
Log uit.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook last van roos.
Toen heb ik haar maar geruild voor Jessica (de Linda was op)!
Hahahahaha
ik zal het doorgevenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zit het ook voor je ogen bij het typen?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Hoe zit het met jullie corona-coup? Ik ben iemand die altijd kort haar heeft, dus na 5 weken geen kapper laat wel zijn sporen na zeg maar.
Ja, bij mij is het ook ernstig. En nu weer 3 weken langerquote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Hoe zit het met jullie corona-coup? Ik ben iemand die altijd kort haar heeft, dus na 5 weken geen kapper laat wel zijn sporen na zeg maar.
Deze post verdient een like.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit het ook voor je ogen bij het typen?
Koop gewoon voor 0.0000002358 bitcoin een tondeuze.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
het kan bijna in een knotje hierquote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie
https://www.volkskrant.nl(...)nterviewen~bb021464/
Tondeuse hè.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Kan jou uiterlijk vertoon nou schelen als thuiswerkend forumbeest?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Wat intens droevig dit. (en vrij racistisch)quote:Op maandag 11 januari 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie
https://www.volkskrant.nl(...)nterviewen~bb021464/
@Anneloos gaat er zo mee aan de slagquote:Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Daar kan jij als blanke man helemaal geen mening over hebben.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat intens droevig dit. (en vrij racistisch)
Graag voor- en napics.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos gaat er zo mee aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |