Terecht dat @skysheriff verkeerd wordt gespeld, maar skysherriff vind ik ook wel bijzonder.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier roddelen we niet.
@:Skysherrif
quote:
Ja, dat moet wel kunnen lijkt me.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moet raar lopen wil ik nu nog symptomatisch worden, ik kruip ergens in de loop van deze week ook weer gewoon naast d'r in bed. @:AFCNiels
Of deze user: Cynix ®quote:Op maandag 11 januari 2021 19:29 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een spelfout in je username zetten en je bent van alle mentions af.
Voetjes van de vloer genot.quote:
Komt dat door dat extra chromosoompje?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht dat @:skysheriff verkeerd wordt gespeld, maar skysherriff vind ik ook wel bijzonder.
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat voor één. Boooh, YvonneGodin
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik had een like binnen van user @:aTypisch maar die is weer weggehaald.
Ik ben WOEST
Dit boeit niemand.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef aTypisch het volgende:
ze gooien je uit een forum en verbieden je vervolgens om ze aan te spreken
ik ben ook WOEST
Stuur er even een mailtje overquote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef aTypisch het volgende:
ik ben ook WOEST
Heel goed scrummie!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je je maar moeten gedragen!
Dat is niet waar. Verder eens met @GGMM .quote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef aTypisch het volgende:
ik ben ook WOEST
bepaal jij nietquote:Op maandag 11 januari 2021 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Verder eens met @:ggmm .
Een mention is niet nodig als je quote maat.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gaan we denk ik niet zo snel meer zien eerwaarde @:Scrummie
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een mention is niet nodig als je quote maat.
Jij hebt veel aan je hoofd zeg!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
M'n backspin. Rackets bestellen. M'n moeder bellen. Dit smaakt naar gravel. The next level!
Goeie. Like gegeven.quote:
Ik wel. @GGMM jij ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Likewise! (haha, snap je hem????)
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummiequote:Op maandag 11 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je je maar moeten gedragen!
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Matig, zal het stressgerelateerd zijn door de rare financiële wereld waarin jij je beweegt?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wel soms
helpt head and shoulder geen reet bij
Ik kom er echt nooit meer, dus heb ik hier verder geen mening over ouwe reus.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze hebben er een altcoin forum van gemaakt scrummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |