Wanouweer.quote:
Uitgebreide review.quote:
Nee niets. Hoe is het met de hond?quote:
Die wil z'n bench niet meer in sinds de kat daar gelegen heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee niets. Hoe is het met de hond?
Eindelijk!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren Amazon Prime genomen.
Dit ter info.
Voor The Expanse of wat?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren Amazon Prime genomen.
Dit ter info.
Snap ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die wil z'n bench niet meer in sinds de kat daar gelegen heeft
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november wasquote:
Prima serie.quote:
hahahahaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november was![]()
@:maxi-mus) erg terughoudend met het aangaan van dat soort abonnementen.
Misschien ga ik de Harry Potter films wel kijken die staan er allemaal op@:jr-style-93
Maar sowieso The Expanse en Mr. Robot.
En misschien This is Us die wordt enorm goed beoordeeld maar lijkt een wijvenserie
jij hebt toch wel een goede smaak qua entertainmentquote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben sinds het Disney+ fiasco (die overigens weer met een jaar verlengd is omdat ik december in mijn hoofd had maar het november was![]()
Misschien ga ik de Harry Potter films wel kijken die staan er allemaal op@:jr-style-93
En misschien This is Us die wordt enorm goed beoordeeld maar lijkt een wijvenserie
This is US is een waivenjankseriequote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bazenserie is dat jaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Ik ben The Shield momenteel aan het kijken op Amazon prime, niks mis mee. En het kost bijna niets.
hey yvonne heb jij al bitcoin gekocht?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
This is US is een waivenjankserie
Mr Robot is zooooooooooooooooooooooooooooooooo briljant.
The Expanse is een must see.
The man in the high castle is ook briljant behalve de laatste 2 afleveringen, kun je overslaan
Ik heb 0,41 op de bank, ik geloof nooit dat het me daarmee lukt.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey yvonne heb jij al bitcoin gekocht?
Gezien.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
Oh en Doctor Sleep staat er ook op zie ik
Iedereen die die film nog niet gezien heeft ga die film kijken
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb 0,41 op de bank, ik geloof nooit dat het me daarmee lukt.
King, die ga ik kijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
This is us ga je niet kijken hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
Wtf waarom krijg je meteen een jaarverlenging bij Disney+? En waarom deed je niet meteen de opzegging toen je het niks vond zodat het na die termijn over is? (lol)quote:Op maandag 11 januari 2021 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke beloofdquote:
Oh ja die vergeet ik steeds.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:43 schreef yvonne het volgende:
Kijk dan Mrs Maisel, die is nog grappig ook.
Oh, die heb ik eergister opgezegd. Waardeloos vond ik dat.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef yvonne het volgende:
En Disney+ kun je best houden, komt in februari een hoop bij.
Ik approve deze post.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
HAD JE MAAR SNELLER MOETEN ZIJN.
@:scrummie
Alleen maar Marvel en Star Wars meuk volgens mij.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef yvonne het volgende:
En Disney+ kun je best houden, komt in februari een hoop bij.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ri-nieuw-kanaal-starquote:Op maandag 11 januari 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh, die heb ik eergister opgezegd. Waardeloos vond ik dat.
Deze zin loopt niet zo lekker.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Expanse maak bij deze ook even een mentale notitie van.
Zie onder je.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar Marvel en Star Wars meuk volgens mij.
Nee ik vond de sfeer te goed op dat moment!quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet zo lekker.
Maar ik zie nu dat dit al even geleden was dus waarschijnlijk ben je hier al op gewezen.
Oh, wat aardig van je.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vond de sfeer te goed op dat moment!
Ah dat is wel verstandig van Disney, ze hebben toch al die FOX-zooi in hun bezit dus kunnen ze het maar beter aanbieden ook.quote:
Hmm, nouja.. voorlopig red ik mij wel met HBO en netflix.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ri-nieuw-kanaal-star
wow komt er serie van wheel of time?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Amazon Prime nemen wanneer Wheel of Time erop komt.
En die LotR serie, kan best genot worden.
Wist je dat niet nee? Komt waarschijnlijk ergens dit jaar uit.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow komt er serie van wheel of time?
nee, ben vorig jaar ergens begonnen met de luisterboekenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat niet nee? Komt waarschijnlijk ergens dit jaar uit.
Ik heb er ook een tijdje over gedaan hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, ben vorig jaar ergens begonnen met de luisterboeken
moet daar maar weer eens mee verder gaan dan om er weer in te komen
Heb je de boeken gelezen? Ik had je post nog niet gezienquote:Op maandag 11 januari 2021 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Amazon Prime nemen wanneer Wheel of Time erop komt.
En die LotR serie, kan best genot worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |