De Jonge: "mogelijk iedereen in de zomer ingeënt" --> De Jonge zegt voor de zomer iedereen ingeënt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)it-jaar-gevaccineerd
[..]
Paniektweet dus.
Moet hij kunnen ruiken of en wanneer de vaccins worden goedgekeurd en hoe de exacte leveringen gaan zijn het komende half jaar?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:48 schreef eragon2890 het volgende:
Uit de limburger, een citaat:
"Dat zegt de minister vrijdagochtend in reactie op het nieuws dat Nederland de komende tijd wellicht minder vaccins binnenkrijgt dan waar De Jonge in de planning rekening mee heeft gehouden. In het schema dat hij deze week presenteert, zou iedere volwassene eind september het vaccin hebben gekregen. Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”
...
....
.....
"Alles kan, we weten het niet".
Denkt hij dat dit een grap is ofzo? Waarom zit hij er nog? Mijn god wat een kneus!
Wat zou jij dan gezegd hebben, wetende dat die info iedere keer wisselt?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:48 schreef eragon2890 het volgende:
Uit de limburger, een citaat:
"Dat zegt de minister vrijdagochtend in reactie op het nieuws dat Nederland de komende tijd wellicht minder vaccins binnenkrijgt dan waar De Jonge in de planning rekening mee heeft gehouden. In het schema dat hij deze week presenteert, zou iedere volwassene eind september het vaccin hebben gekregen. Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”
...
....
.....
"Alles kan, we weten het niet".
Denkt hij dat dit een grap is ofzo? Waarom zit hij er nog? Mijn god wat een kneus!
MAAR ER STAAT EEN VINKJE!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de "moeder van Thule/Doke/Mera" een ook maar enigszins relevante bron?
Ben je gek, dat gebeurt alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:48 schreef Noek het volgende:
Terwijl Zuid Afrika een probleem krijg, lagen de mensen op het strand en ging het nachtleven door.
Zien we ook niet gewoon cijfers die zo zijn omdat er heel laat wordt ingegrepen?
Tja, wat zou je voorstellen dan? Toen de Britse variant bekend was is vrijwel direct al het niet-essentiële verkeer naar het VK aan banden gelegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Inderdaad, en men zou moeten handelen naar het slechtste scenario. Maar pro-actief handelen en vroeg maatregelen treffen zijn zeldzaamheden.
En het is dat het in haar omschrijving staat, anders had je dat ook niet kunnen weten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de "moeder van Thule /Doke/Mera" een ook maar enigszins relevante bron?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
MAAR ER STAAT EEN VINKJE!!!!!_____
Afgekeurd zal wel niet, maar AZ moet wel eerst die aanvraag indienen. Hopelijk schieten ze daar een beetje mee op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:34 schreef groenen het volgende:
Beetje onzinnig dit. Als Janssen en AstraZeneca worden afgekeurd door de EMA hebben we niks inderdaad.
Moet hij dan elke keer melden dat ze nog niks met zekerheid kunnen zeggen?
Iedereen kan zelf hopelijk wel bedenken dat die prognose een voorlopige en onzekere is.
Waar wachten ze eigenlijk op met die aanvraag?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Afgekeurd zal wel niet, maar AZ moet wel eerst die aanvraag indienen. Hopelijk schieten ze daar een beetje mee op.
"We hebben al meer dan 60 miljoen doses besteld, en als sommigen tegenvallen ga ik mij inzetten meer van anderen sneller te krijgen, mede omdat wij nog steeds diepe zakken hebben, zodat de 1.5m en andere beperkingen zo snel mogelijk kunnen worden afgeschaft en alle Nederlanders hun oude Vrijheid zo snel mogelijk weer terugkrijgen."quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Wat zou jij dan gezegd hebben, wetende dat die info iedere keer wisselt?
Wij blij dat je geen politicus bent geworden dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:12 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
"We hebben al meer dan 60 miljoen doses besteld, en als sommigen tegenvallen ga ik mij inzetten meer van anderen sneller te krijgen, mede omdat wij nog steeds diepe zakken hebben, zodat de 1.5m en andere beperkingen zo snel mogelijk kunnen worden afgeschaft en alle Nederlanders hun oude Vrijheid zo snel mogelijk weer terugkrijgen."
Ongeveer.
https://www.lc.nl/buitenl(...)ij-EMA-26326200.htmlquote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Waar wachten ze eigenlijk op met die aanvraag?![]()
Heb ik ff gemist kennelijk.
Artikel van 30 december. Maar ergens las ik ook dat volgens mij rond eind januari meer resultaten verwacht worden uit de US.quote:AstraZeneca: alle gegevens vaccin ingediend bij EMA
Farmaceut AstraZeneca heeft alle data over het Covid-19 vaccin dat samen met de Universiteit van Oxford wordt ontwikkeld overhandigd aan het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA). Dat heeft een woordvoerder van de Brits-Zweedse farmaceut gezegd, nadat het EMA had gemeld dat er meer informatie nodig was alvorens het bureau kan overgaan tot goedkeuring van het vaccin voor de Europese Unie.
Het EMA zegt dat er nog aanvullende informatie over de kwaliteit, veiligheid en de effectiviteit van het vaccin noodzakelijk is om een goedkeuring voor de markt te kunnen krijgen. Het bureau heeft AstraZeneca daarom om extra wetenschappelijke informatie gevraagd.
Het geneesmiddelenbureau liet woensdag in een update weten dat er in de afgelopen weken tijdens het zogeheten rolling review vooruitgang is geboekt in de beoordeling van het vaccin, maar dat het waarschijnlijk niet in staat zal zijn om het vaccin komende maand al goed te keuren.
"AstraZeneca heeft in een continue basis data verstrekt en zal nauw blijven samenwerken met het EMA om de start van een formeel goedkeuringsproces te ondersteunen", zegt een woordvoerder van de farmaceut.
Veel mensen uit Zimbabwe werken in Zuid Afrika en zijn met de kerst naar huis gegaan in Zimbabwe. Zim, Zam, Bots krijgen ziektes vooral binnen via vrachtwagen chauffeurs, aangezien vrijwel alles via vrachtwagen binnen moeten komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Is er een indicatie dat dit komt door de Zuid-Afrikaanse variant of staat dat hier nog los van? Er wonen/werken volgens mij veel mensen uit de omringende landen in Zuid-Afrika.
[..]
Hey, jij ook hier.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iale-spuit~ad253041/quote:AstraZeneca vraagt waarschijnlijk volgende week in de Europese unie om groen licht voor zijn coronavaccin. Mogelijk voor eind januari heeft de Europese toezichthouder, het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA), een oordeel klaar.
Het EMA kan meer over de termijnen zeggen wanneer de aanvraag is ingediend, aldus algemeen directeur van de organisatie, de Ierse Emer Cooke. Het EMA heeft twee vaccins al positief beoordeeld, van Pfizer/BioNTech en van Moderna.
Astra is de spuit die het plebs krijgt toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)iale-spuit~ad253041/
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alleen Hugo de Jong, maar ook AstraZeneca leest met ons mee![]()
![]()
![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.lc.nl/buitenl(...)ij-EMA-26326200.html
[..]
Artikel van 30 december. Maar ergens las ik ook dat volgens mij rond eind januari meer resultaten verwacht worden uit de US.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Astra is de spuit die het plebs krijgt toch?
Voor een paar dagen. Wat men had kunnen doen:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, wat zou je voorstellen dan? Toen de Britse variant bekend was is vrijwel direct al het niet-essentiële verkeer naar het VK aan banden gelegd.
Ook mensen van 18-60 met een medische indicatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Astra is de spuit die het plebs krijgt toch?
Allemachtigquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de "moeder van Thule /Doke/Mera" een ook maar enigszins relevante bron?
quote:
Eigenlijk is dit qua timing gewoon ideaal omdat Janssen ook vrij snel goedkeuring denkt te kunnen aanvragen.quote:
quote:De Amerikaanse farmaceut Johnson & Johnson (J&J) verwacht het coronavaccin ergens in het voorjaar klaar te hebben. Het vaccin van J&J wordt ontwikkeld door dochterbedrijf Janssen in Leiden. Groot voordeel van dit vaccin is volgens de ontwikkelaars dat er maar één keer gevaccineerd hoeft te worden. Begin december is het EMA een rolling review gestart. Dat houdt in dat de resultaten van lopende onderzoeken gedeeld worden met het EMA, terwijl het onderzoek nog in volle gang is.
Topman Paul Stoffels zei half december op de Belgische televisie dat er een grote studie loopt in Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Afrika met in totaal 40.000 mensen. Volgens Stoffels wordt deze studie eind januari afgerond en komt het bedrijf dan met onderzoeksresultaten naar buiten. Daaruit moet blijken of het vaccin mensen in de praktijk beschermt tegen covid-19. Hij hoopt dat er in maart in Amerika kan worden begonnen met vaccineren en een maand later in Europa.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En wat is 'het dashboard'? Waar kunnen we dat percentage zien?
Ook even deze note:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En wat is 'het dashboard'? Waar kunnen we dat percentage zien?
En of dat idd minder geschikt zou zijn voor mensen met een chronische auto-immuunziekte of niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat de resultaten goed zijn en het snel goedgekeurd wordt, want deze gaat veel opleveren
quote:
Thanks allebei! Die had ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook even deze note:
[ twitter ]
Dit is het dashboard:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl
Haha, én is maar 62% effectief.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En of dat idd minder geschikt zou zijn voor mensen met een chronische auto-immuunziekte of niet.
AZ zou een hevigere respons van het immuunsysteem veroorzaken dan Pfizer en Moderna.
Daar is nog niet alles over bekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha, én is maar 62% effectief.
En die krijgt het gezonde volk.
Maar niemand in de testgroep is dacht ik in het ziekenhuis beland. Dat is het meest belangrijke, dus vooral voor de wat 'ouderen' 45-60 jarigen met overgewicht en onderliggende lijden is dit gewoon een heel goed vaccin en dus ook voor de samenleving omdat het de druk op de zorg vermindert.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik een spuitje krijg voor een virus waar ik hoogstwaarschijnlijk geen last van zal hebben wil ik de beste van de beste. Niet deze inferieure spul.
Ben wel benieuwd naar de laatste resultaten en hoe werkzaam het precies is per leeftijdscategorie,.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik een spuitje krijg voor een virus waar ik hoogstwaarschijnlijk geen last van zal hebben wil ik de beste van de beste. Niet deze inferieure spul.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:47 schreef Mammietje het volgende:
En tot overmaat van ramp smaakt de Chinees ook niet meer zoals we gewend zijn.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)e-vlucht-voor-corona
Hoe ironisch...
quote:Bezorgde familieleden van de babi pangang-chefs...
Er staan best al veel resultaten van de vaccins in de onderzoeksrapporten (zie OP)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de laatste resultaten en hoe werkzaam het precies is per leeftijdscategorie,.
Verrassendquote:
Weet je na.. Hoe oud ben je? Zoveel jaar nog niet wat de nieuwscriteria zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Simmertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)euwkerk-heeft-corona
![]()
![]()
![]()
![]()
Even serieus, moeten we nou van elke BN-er weten dat ze corona hebben
Ietwat triggerende nieuwskop. Waar daar staat tegenover dat veel kantoren, waar je met meer mensen in contact komt, (nu echt) dicht waren. En dat met oud & nieuw meer supermarkten dicht waren.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Simmertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zouden de andere gasten van die special al getest zijn?quote:Zaterdag zou de nieuwe show van Van Nieuwkerk, na een special op oudejaarsavond, van start gaan. In plaats daarvan komt er nu een nieuwe aflevering van het KRO-NCRV-programma ’Nieuwe Boeren’.
Welkom terug!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, terug in Nederland
Opvallendste aan de grens? De Brandweer van Kennemerland was ter plaatse in IJmuiden om de covid testen na te kijken die reizigers moesten overleggen. Grote aantallen douane beambten en meer KMAR dan voorheen maar goed, dat kan ook gewoon met Brexit te maken hebben.
Welkom terug!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, terug in Nederland
Opvallendste aan de grens? De Brandweer van Kennemerland was ter plaatse in IJmuiden om de covid testen na te kijken die reizigers moesten overleggen. Grote aantallen douane beambten en meer KMAR dan voorheen maar goed, dat kan ook gewoon met Brexit te maken hebben.
62% na één prik. Na de 2e prik zou die ook ergens rond de 90-95& zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien geneest hij nu ook van zijn duckface.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Simmertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
5000+quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef _serial_ het volgende:
We doen maar weer eens een poll
[poll=1334]
Ah... op die manier!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
5000+
Grootste kans om gelijk te hebben
Vooral irritant hoe hij het allemaal weg wuift; alsof het allemaal niet zo uitmaakt. Terwijl hij in de afgelopen maanden toch echt telkens vol hield dat dit de enige uitweg is: vaccins. En dan zo koeltjes doen. Ik zou me dood schamen als ik belofte na belofte zou breken en ondertussen wel maatregel na maatregel zou invoeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit geeft toch wel weer te denken..:
Hoe in control ben je nog als dit soort basale administratie al niet op orde is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral irritant hoe hij het allemaal weg wuift; alsof het allemaal niet zo uitmaakt. Terwijl hij in de afgelopen maanden toch echt telkens vol hield dat dit de enige uitweg is: vaccins. En dan zo koeltjes doen. Ik zou me dood schamen als ik belofte na belofte zou breken en ondertussen wel maatregel na maatregel zou invoeren.
En dat hij nog steeds minister is kan ik ook met m'n kop niet bij. Mja, hopen dat hij de verkiezingen niet overleefd.
Sorry maar dit vind ik echt belachelijk besluit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
[modbreak]een schatting geven over het aantal besmettingen wordt na overleg met de mods hier toegestaan (waarbij menigeen het al een grijs gebied vindt), maar we gaan geen polls maken[/modbreak]
Ik zie eigenlijk ook liever een poll dan 10 losse voorspellingen waarvan je je afvraagt of het de echte cijfers zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik echt belachelijk besluit.
Tal van dingen mogen hier wel blijven staan en worden niet gemod.
Maar een poll die ook echt al tientallen keren voorbij gekomen is moet ineens per direct weg.
Dit is nu net wat forum bezoek soms een beetje leuk maakt.
Niet. En dat weet hij best. Een van de storende dingen; hij weet dat hij bepaalde beloftes/uitspraken niet moet maken/uitspreken, juist omdat er meer partijen bij betrokken zijn (en omdat hij zelf niet gemaakt is voor deze baan imo). Toch spreekt hij telkens voor z'n beurt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe in control ben je nog als dit soort basale administratie al niet op orde is?
Goed ingeschatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
We doen toch al maanden niks anders hier dan schattingen maken?
Eens, liever een poll dan 100 posts met random gokgetallen erin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar een poll die ook echt al tientallen keren voorbij gekomen is moet ineens per direct weg.
Dit is nu net wat forum bezoek aan dit forum nog soms een beetje leuk maakt.
Het scheelt ook nog eens 10 tallen losse posts.
Het ging mede mis omdat hij alles wilde doen. Voorbeeld: Hij wilde persé die spoedwet maken indertijd. Terwijl dat iets was dat veel meer iets was voor justitie maar het leek wel een soort prestigeproject te worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe in control ben je nog als dit soort basale administratie al niet op orde is?
Dat kunnen we samenvatten als "Going from bad to worse" en dat geldt voor het hele VK, London is nu uitgeroepen tot een noodsituatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Dat is dus gelukt!![]()
Maar ja... nu moeten we het wel zonder live verslag uit Wales doen...![]()
Hij kan in principe toch weinig doen aan wanneer dingen geleverd worden. Dit gaat allemaal via de EU. Kijk als de rest van de EU miljoenen vaccins krijgt en wij nog steeds niks is het een ander verhaal, maar ik kan hem dit niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral irritant hoe hij het allemaal weg wuift; alsof het allemaal niet zo uitmaakt. Terwijl hij in de afgelopen maanden toch echt telkens vol hield dat dit de enige uitweg is: vaccins. En dan zo koeltjes doen. Ik zou me dood schamen als ik belofte na belofte zou breken en ondertussen wel maatregel na maatregel zou invoeren.
En dat hij nog steeds minister is kan ik ook met m'n kop niet bij. Mja, hopen dat hij de verkiezingen niet overleefd.
Heb het even achter gelegd. Okay?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit is nu net wat forum bezoek aan dit forum nog soms een beetje leuk maakt.
Het scheelt ook nog eens 10 tallen losse posts.
Hij is niet verkiesbaar, maar dan kun je nog steeds minister worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar dat zn overzicht niet klopt is toch ronduit schokkend, of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij kan in principe toch weinig doen aan wanneer dingen geleverd worden. Dit gaat allemaal via de EU. Kijk als de rest van de EU miljoenen vaccins krijgt en wij nog steeds niks is het een ander verhaal, maar ik kan hem dit niet kwalijk nemen.
Daarnaast vind ik serieus niet dat hij bij iedere zin of bij iedere keer dat hij spreekt hoeft te zeggen dat het alleen geldt als alles volgens planning gaat.
Wij kunnen hem kwalijk nemen dat de GGD niet klaar stond, wij kunnen hem kwalijk nemen dat wij niet in 2020 al gestart zijn, maar dingen omtrent levering ligt echt niet aan hem. Ja, hij en/of zijn team had wel even beter kunnen kijken of het allemaal wel klopte, maar geloof hierin echt wel dat hij niet bewust foute informatie zit te geven.
Snap je punt, maar ik denk dat die overzicht zo vaak is veranderd dat hij en zijn team het ook niet meer goed kunnen bijhouden. Alles blijft veranderen, iedere dag weer. Ben zelf van mening dat hij zich met belangrijke zaken moet bezighouden dan exacte datum van levering, want die weet je echt niet tot een paar dagen van te voren. Q1 Q2 Q3 Q4 is echt het maximale wat hij nou zou moeten doen. Al die maanden, weken, dagen roepen moet hij mee stoppen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat zn overzicht niet klopt is toch ronduit schokkend, of ligt dat aan mij?
Ach kom nou. Honderden ambtenaren. Dit moet je gewoon op orde hebben. Hoe kun je anders fatsoenlijk plannen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap je punt, maar ik denk dat die overzicht zo vaak is veranderd dat hij en zijn team het ook niet meer goed kunnen bijhouden. Alles blijft veranderen, iedere dag weer. Ben zelf van mening dat hij zich met belangrijke zaken moet bezighouden dan exacte datum van levering, want die weet je echt niet tot een paar dagen van te voren. Q1 Q2 Q3 Q4 is echt het maximale wat hij nou zou moeten doen. Al die maanden, weken, dagen roepen moet hij mee stoppen.
Overheden en plannen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach kom nou. Honderden ambtenaren. Dit moet je gewoon op orde hebben. Hoe kun je anders fatsoenlijk plannen?
De meest recente voorliggende dag (gisteren) heeft traditioneel gezien altijd de meeste mutaties.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef Questular het volgende:
6-1-2021 (2422 mutaties) Is er dan ook bekend hoe het komt dat er zoveel mutaties zijn?
Dat ligt aan jou. Hij heeft herhaaldelijk aangegeven dat dit overzicht onder voorbehoud van levering was en daarmee onzeker. Dat staat er zelfs op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat zn overzicht niet klopt is toch ronduit schokkend, of ligt dat aan mij?
Dat snap ik wel. Maar dat betekent toch niet dat de info die op dat moment al bekend is er niet op moet staan?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:48 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Hij heeft herhaaldelijk aangegeven dat dit overzicht onder voorbehoud van levering was en daarmee onzeker. Dat staat er zelfs op.
Dit was toen de scholen voorjaar 2020 weer open gingen ook zo. Daar zijn ze toen snel op teruggekomen, want het was geen doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:40 schreef _serial_ het volgende:
Verkouden kinderen niet meer welkom op noodopvang Bredase scholen
Dat ze daar maar snel, goed en deugdelijk onderzoek en uitspraken naar gaan doen.
Kinderen zijn vaak verkouden, dat gaat straks een onhoudbare situatie opleveren als de scholen weer opengaan als elke school zijn eigen beleid gaat voeren.
Hoezo? Dat kan toch? Eu heeft nu ook weer voor dit jaar 75 miljoen extra pfizer doses ingekocht, volgens verdeelsleutel krijgen wij er daar ook bijna 3 miljoen van, dat soort dingen bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij blij dat je geen politicus bent geworden dan.
Ja leuk, maar zojuist deze modbreak dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Voor schattingen en polls:
COR / Place your bets: de dagelijkse cijfers
Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
Ik had van de week voor het eerst medelijden met hem. Had ie eindelijk goed nieuws. Besluit Trump een staatsgreep te plegen. Belandt hij ergens op pagina 5...quote:
Er zijn er toch al meer dan 11 geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
[/quote]quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja leuk, maar zojuist deze modbreak dan?
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
[modbreak]een schatting geven over het aantal besmettingen wordt na overleg met de mods hier toegestaan (waarbij menigeen het al een grijs gebied vindt), maar we gaan geen polls maken[/modbreak]
[/quote]quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja leuk, maar zojuist deze modbreak dan?
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
Tja, mijn vrouw wacht al 3 weken langer op haar fiets en die datum word ook steeds weer anders. Is inderdaad de schuld van de planning van mijn vrouwquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar dat betekent toch niet dat de info die op dat moment al bekend is er niet op moet staan?
Dat er onzekerheid is naar de toekomst snap ik...
Omdat je raaskalde. En -kalt. Ik hoop dat je begrijpt dat een minister niet gaat roepen ja nou weet je als het tegenvalt hehe dan ga ik beter mijn best doenquote:
Maar dat is hier niet het geval. Als ik haar nu bel dat ze hem de 17e kan ophalen en ze schrijft in haar agenda de 11e. Wie is er dan fout?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Tja, mijn vrouw wacht al 3 weken langer op haar fiets en die datum word ook steeds weer anders. Is inderdaad de schuld van de planning van mijn vrouw
We hebben het even besproken. In dit topic vinden veel mensen het storend, maar kennelijk is er ook een behoefte aan om wel te schatten. Dat kan dan daar. Iedereen blijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |