Niks zo veranderlijk als de informatie van deze minister.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar dagen terug zou iedereen voor het eind van de zomer ingeënt kunnen zijn toch?
Zelfs het weer is standvastelijker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als de informatie van deze minister.
Hier kun je hem niet echt op afbranden, het ligt er echt aan in hoeverre de vaccins zijn goedgekeurd en geleverd kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als de informatie van deze minister.
Het is teveel gevraagd om met die leveringszekerheid rekening te houden bij eerdere uitspraken?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hier kun je hem niet echt op afbranden, het ligt er echt aan in hoeverre de vaccins zijn goedgekeurd en geleverd kunnen worden.
Maar hij heeft het nooit gegarandeerd, hij maakt vaccinatiestrategieen onder voorbehoud van levering en goedkeuring, dat de pers het anders verwoord is niet echt zijn fout.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is teveel gevraagd om met die leveringszekerheid rekening te houden bij eerdere uitspraken?
Dat is niet de waarheid:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het nooit gegarandeerd, hij maakt vaccinatiestrategieen onder voorbehoud van levering en goedkeuring, dat de pers het anders verwoord is niet echt zijn fout.
Dat gaat over de start? Niet over wanneer iedereen gevaccineerd zou moeten worden. Als je zijn brief leest "Kamerbrief over de uitwerking vaccinatiestrategie COVID-19" is het veel terughoudender en rekening houden met leveringen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is niet de waarheid:
Hugo de Jonge neemt een bewust risico met noemen vaccinatiedatum
Waar zegt hij dat en wat is de verdere duiding. Tweet geeft verder geen bron?quote:
Reactief of proactief, groot verschil.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef BlackLining het volgende:
Verwachten dat een dergelijke wereldwijde onderneming onder de huidige omstandigheden foutloos kan worden uitgevoerd en voorspeld.
Ahja, ik zie het. U heeft gelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat gaat over de start? Niet over wanneer iedereen gevaccineerd zou moeten worden. Als je zijn brief leest "Kamerbrief over de uitwerking vaccinatiestrategie COVID-19" is het veel terughoudender en rekening houden met leveringen.
https://www.rijksoverheid(...)iestrategie-covid-19
Yeah dat is ook zo'n beetje alles wat ik voorbij heb zien komen, dat zal dus nog flink puzzelen worden voor ze als ze niet alleen 'kan dit' maar ook 'hoe dan' gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Veel vraagtekens over hoelang je anti-stoffen hebt en wat voor bescherming het biedt etc, dus volgens mij geen zinnig woord over te zeggen. Volgens mij gaan ze voor nu uit van ongeveer zes maanden, maar waar dat op gebaseerd is weet ik eigenlijk niet, Niet echt in verdiept ook.
Ja en natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:34 schreef groenen het volgende:
Beetje onzinnig dit. Als Janssen en AstraZeneca worden afgekeurd door de EMA hebben we niks inderdaad.
Moet hij dan elke keer melden dat ze nog niks met zekerheid kunnen zeggen?
Iedereen kan zelf hopelijk wel bedenken dat die prognose een voorlopige en onzekere is.
Is er een indicatie dat dit komt door de Zuid-Afrikaanse variant of staat dat hier nog los van? Er wonen/werken volgens mij veel mensen uit de omringende landen in Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog een reden om echt voorbereidingen te treffen en negatieve testen voor reizigers te willen en ook om achteraf te testen. Dit is het patroon van besmettingen in zuidelijk Afrika op het moment, 7-daagse gemiddeldes.
[ link | afbeelding ]
Hey, jij ook hier.quote:
Is dat gezegd? Ik herinner me alleen dat de verwachting was dat er voor de zomer waarschijnlijk genoeg mensen ingeënt zijn om eventueel te versoepelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar dagen terug zou iedereen voor het eind van de zomer ingeënt kunnen zijn toch?
Paniektweet dusquote:Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”
https://www.gids.tv/video(...)t-gevaccineerd-videoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is dat gezegd? Ik herinner me alleen dat de verwachting was dat er voor de zomer waarschijnlijk genoeg mensen ingeënt zijn om eventueel te versoepelen.
FOK!-OMT is weer geraadpleegd.quote:Mensen met antistoffen in bloed mogelijk achteraan in vaccinatierij
Het kabinet laat onderzoeken of mensen die corona hebben gehad en antistoffen in hun bloed hebben, misschien als laatste gevaccineerd kunnen worden. Het zou kunnen dat zij minder baat hebben bij een prik en dan ligt het voor de hand om anderen voor te laten gaan.
Minister De Jonge zei vanmorgen dat de Gezondheidsraad en de corona-experts van het Outbreak Management Team zich over dit vraagstuk buigen.
Premier Rutte en minister De Jonge geven naar verwachting volgende week weer een persconferentie over de coronamaatregelen. Rutte zei deze week al dat hij verwacht dat er geen versoepelingen komen. In Den Haag wordt rekening gehouden met een verlenging van de lockdown met twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |