abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:20:37 #176
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197283569
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Een paar dagen terug zou iedereen voor het eind van de zomer ingeënt kunnen zijn toch?
Niks zo veranderlijk als de informatie van deze minister.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:21:24 #177
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197283583
Zel
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zelfs het weer is standvastelijker.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197283591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hier kun je hem niet echt op afbranden, het ligt er echt aan in hoeverre de vaccins zijn goedgekeurd en geleverd kunnen worden.
pi_197283614
Verwachten dat een dergelijke wereldwijde onderneming onder de huidige omstandigheden foutloos kan worden uitgevoerd en voorspeld. :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:23:29 #180
38496 Perrin
pi_197283621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Hier kun je hem niet echt op afbranden, het ligt er echt aan in hoeverre de vaccins zijn goedgekeurd en geleverd kunnen worden.
Het is teveel gevraagd om met die leveringszekerheid rekening te houden bij eerdere uitspraken?
(edit: dat doet ie ook, excuses)

[ Bericht 2% gewijzigd door Perrin op 08-01-2021 12:37:22 ]
pi_197283635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:23 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is teveel gevraagd om met die leveringszekerheid rekening te houden bij eerdere uitspraken?
Maar hij heeft het nooit gegarandeerd, hij maakt vaccinatiestrategieen onder voorbehoud van levering en goedkeuring, dat de pers het anders verwoord is niet echt zijn fout.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:27:40 #182
38496 Perrin
pi_197283663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:25 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Maar hij heeft het nooit gegarandeerd, hij maakt vaccinatiestrategieen onder voorbehoud van levering en goedkeuring, dat de pers het anders verwoord is niet echt zijn fout.
Dat is niet de waarheid:

Hugo de Jonge neemt een bewust risico met noemen vaccinatiedatum
pi_197283672
Sowieso niet iedereen gevaccineerd. Schat dat 20% het ook helemaal niet wil.
pi_197283722
quote:
Dat gaat over de start? Niet over wanneer iedereen gevaccineerd zou moeten worden. Als je zijn brief leest "Kamerbrief over de uitwerking vaccinatiestrategie COVID-19" is het veel terughoudender en rekening houden met leveringen.

https://www.rijksoverheid(...)iestrategie-covid-19
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:32:55 #185
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197283723
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

HUGOED
Waar zegt hij dat en wat is de verdere duiding. Tweet geeft verder geen bron?
Maargoed, niet iets wat onverwacht is (als het waar is).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197283726
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef BlackLining het volgende:
Verwachten dat een dergelijke wereldwijde onderneming onder de huidige omstandigheden foutloos kan worden uitgevoerd en voorspeld. :')
Reactief of proactief, groot verschil.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197283746
Beetje onzinnig dit. Als Janssen en AstraZeneca worden afgekeurd door de EMA hebben we niks inderdaad.

Moet hij dan elke keer melden dat ze nog niks met zekerheid kunnen zeggen?

Iedereen kan zelf hopelijk wel bedenken dat die prognose een voorlopige en onzekere is.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:36:23 #188
38496 Perrin
pi_197283780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat gaat over de start? Niet over wanneer iedereen gevaccineerd zou moeten worden. Als je zijn brief leest "Kamerbrief over de uitwerking vaccinatiestrategie COVID-19" is het veel terughoudender en rekening houden met leveringen.

https://www.rijksoverheid(...)iestrategie-covid-19
Ahja, ik zie het. U heeft gelijk.
pi_197283806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:13 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Veel vraagtekens over hoelang je anti-stoffen hebt en wat voor bescherming het biedt etc, dus volgens mij geen zinnig woord over te zeggen. Volgens mij gaan ze voor nu uit van ongeveer zes maanden, maar waar dat op gebaseerd is weet ik eigenlijk niet, Niet echt in verdiept ook.
Yeah dat is ook zo'n beetje alles wat ik voorbij heb zien komen, dat zal dus nog flink puzzelen worden voor ze als ze niet alleen 'kan dit' maar ook 'hoe dan' gaan onderzoeken. :)

Voor mij maakt het niet veel uit, ik sta afaik toch ergens achter in de rij en who knows wat er allemaal speelt tegen die tijd ;) Maar het is wel interessante materie dit.
pi_197283814
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

HUGOED
:{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197283895
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:34 schreef groenen het volgende:
Beetje onzinnig dit. Als Janssen en AstraZeneca worden afgekeurd door de EMA hebben we niks inderdaad.

Moet hij dan elke keer melden dat ze nog niks met zekerheid kunnen zeggen?

Iedereen kan zelf hopelijk wel bedenken dat die prognose een voorlopige en onzekere is.
Ja en natuurlijk niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197283912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog een reden om echt voorbereidingen te treffen en negatieve testen voor reizigers te willen en ook om achteraf te testen. Dit is het patroon van besmettingen in zuidelijk Afrika op het moment, 7-daagse gemiddeldes.

[ link | afbeelding ]
Is er een indicatie dat dit komt door de Zuid-Afrikaanse variant of staat dat hier nog los van? Er wonen/werken volgens mij veel mensen uit de omringende landen in Zuid-Afrika.

quote:
11s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

:W Hallo Evenstar

Shit, busted -O-
Hey, jij ook hier.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_197283917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Een paar dagen terug zou iedereen voor het eind van de zomer ingeënt kunnen zijn toch?
Is dat gezegd? Ik herinner me alleen dat de verwachting was dat er voor de zomer waarschijnlijk genoeg mensen ingeënt zijn om eventueel te versoepelen.
pi_197283930
Ik kom dit artikel tegen als ik de tekst in de tweet google, maar yeah dat is gewoon een herhaling van wat hij in de brief schreef en dinsdag in de tweede kamer zei.

Niet echt iets nieuws dus, nogal wiedes dat het nog alle kanten op kan gaan met de planning aangezien de vaccins met de grote leveringen nog niet goedgekeurd zijn.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:47:26 #195
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197283932
https://www.telegraaf.nl/(...)it-jaar-gevaccineerd

quote:
Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”
Paniektweet dus :').
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197283935
En tot overmaat van ramp smaakt de Chinees ook niet meer zoals we gewend zijn. :{
https://www.telegraaf.nl/(...)e-vlucht-voor-corona
Hoe ironisch...
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:47:56 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197283937
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:46 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Is dat gezegd? Ik herinner me alleen dat de verwachting was dat er voor de zomer waarschijnlijk genoeg mensen ingeënt zijn om eventueel te versoepelen.
https://www.gids.tv/video(...)t-gevaccineerd-video

Als zegt hij wel mogelijk
pi_197283938
quote:
Mensen met antistoffen in bloed mogelijk achteraan in vaccinatierij

Het kabinet laat onderzoeken of mensen die corona hebben gehad en antistoffen in hun bloed hebben, misschien als laatste gevaccineerd kunnen worden. Het zou kunnen dat zij minder baat hebben bij een prik en dan ligt het voor de hand om anderen voor te laten gaan.

Minister De Jonge zei vanmorgen dat de Gezondheidsraad en de corona-experts van het Outbreak Management Team zich over dit vraagstuk buigen.

Premier Rutte en minister De Jonge geven naar verwachting volgende week weer een persconferentie over de coronamaatregelen. Rutte zei deze week al dat hij verwacht dat er geen versoepelingen komen. In Den Haag wordt rekening gehouden met een verlenging van de lockdown met twee weken.
FOK!-OMT is weer geraadpleegd. _O_
pi_197283942
Terwijl Zuid Afrika een probleem kreeg, lagen de mensen op het strand en ging het nachtleven door.
Zien we ook niet gewoon cijfers die zo zijn omdat er heel laat wordt ingegrepen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Noek op 08-01-2021 12:59:17 ]
Go hard or go home
pi_197283946
Uit de limburger, een citaat:

"Dat zegt de minister vrijdagochtend in reactie op het nieuws dat Nederland de komende tijd wellicht minder vaccins binnenkrijgt dan waar De Jonge in de planning rekening mee heeft gehouden. In het schema dat hij deze week presenteert, zou iedere volwassene eind september het vaccin hebben gekregen. Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”

...

....

.....

"Alles kan, we weten het niet".

Denkt hij dat dit een grap is ofzo? Waarom zit hij er nog? Mijn god wat een kneus!
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')