Was ook al aan t zoeken, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Jammer!
Want dan zie ik een hele discussie maar de aanleiding niet.
Wat raar eigenlijk. Mag de reacties wel lezen maar de rest niet.
IT afdeling zeker?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn jaren nog nooit kinderen meegemaakt op kantoor en ook nog nooit van gehoord behalve in films
Het was iets over mensen en kinderen in bevoorrechte posities. Maar blijkbaar wat te hard tegen sommige schenen, en dus verwijderd. Lees mijn uitgebreidere uitleg in #96 maar als je wil weten wat de bedoeling van de verwijderde post was.quote:
Je vergeet de kleur nu in je uitleg. Dat is waar het wat mij betreft fout gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het was iets over mensen en kinderen in bevoorrechte posities. Maar blijkbaar wat te hard tegen sommige schenen, en dus verwijderd. Lees mijn uitgebreidere uitleg in #96 maar als je wil weten wat de bedoeling van de verwijderde post was.
Als ik daar zou werken dan zou ik de hele dag fucking onproductief zijn maar je hond heeft de dag van zn leven.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja dan neem ik m'n hond gewoon mee naar kantoor hoor.
Zeg er even bij dat je het had over 'witte ouders met geld' en hun voorrecht in die post.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het was iets over mensen en kinderen in bevoorrechte posities. Maar blijkbaar wat te hard tegen sommige schenen, en dus verwijderd. Lees mijn uitgebreidere uitleg in #96 maar als je wil weten wat de bedoeling van de verwijderde post was.
Of je zet de post even terug zodat het wel te volgen is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je vergeet de kleur nu in je uitleg. Dat is waar het wat mij betreft fout gaat.
En nu ga ik wat anders doen.
Blijkbaar was dat het schokkende element. Volgens mij is het volgens de policy niet de bedoeling om verwijderde posts te gaan terugzetten, dus dat was nu net waarom ik het wegliet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je vergeet de kleur nu in je uitleg. Dat is waar het wat mij betreft fout gaat.
En nu ga ik wat anders doen.
quote:De Europese Commissie heeft nog eens 300 miljoen doses van het Pfizer/BioNTech-vaccin besteld. 75 miljoen doses zijn in het tweede kwartaal van dit jaar al beschikbaar, zei Commissievoorzitter Ursula von der Leyen. De Commissie bestelde in november al 200 miljoen doses met een optie op nog eens 100 miljoen. Van die optie wordt al gebruik gemaakt.
Die had ik al gelezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Denk dat ik ook geen minuut rust heb.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik daar zou werken dan zou ik de hele dag fucking onproductief zijn maar je hond heeft de dag van zn leven.
*wil een kantoorbaan
Denk ook niet dat kinderen in een kantoortuin gunstig zijn voor de productiviteit. Of je kinderen nu leuk vindt of niet. Het leidt af.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Denk dat ik ook geen minuut rust heb.
Natuurlijk krijgt de rest niets. De EU probeert wanhopig relevant te blijven in een tijd waar nationale overheden het voor het zeggen hebben. Een PR-stunt om dit aan de Commissie over te laten. Als ze nu doses naar Afrika sturen zal dat nog meer reputatieschade opleveren dan dat gepruts van ze met de inkoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:06 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-met-prikangst.html
Opvallend. En ik vraag me toch af of het allemaal 'Europe first' is of dat de rest van de wereld ook nog wat gaat krijgen.
[..]
Je mag op mijn Teckel passenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik daar zou werken dan zou ik de hele dag fucking onproductief zijn maar je hond heeft de dag van zn leven.
*wil een kantoorbaan
Als we als wisselgeld daarvoor sneller kunnen vaccineren, en sneller iedereen gehad hebben, des te sneller we weer normaal kunnen doen in Europa, vind ik het Europa first misschien even niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:06 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-met-prikangst.html
Opvallend. En ik vraag me toch af of het allemaal 'Europe first' is of dat de rest van de wereld ook nog wat gaat krijgen.
[..]
Inderdaad, en men zou moeten handelen naar het slechtste scenario. Maar pro-actief handelen en vroeg maatregelen treffen zijn zeldzaamheden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel het gaan in VK/Ierland (evenals de kiemsurveillance in Denemarken) lijken me het geen overdreven schattingen.
Het verlengen is bijna wel een zekerheidje toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:17 schreef Sfancta het volgende:
Zullen we de verlenging en maatregelen des doods echt pas de 12e horen, of wellicht vanmiddag al?
Het zal inderdaad een beetje liggen aan het kind en de ouder, op mijn werk zou het sowieso te gevaarlijk zijn maar heb wel eens meegemaakt dat collega's een kind meenamen, dat ging prima.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk ook niet dat kinderen in een kantoortuin gunstig zijn voor de productiviteit. Of je kinderen nu leuk vindt of niet. Het leidt af.
Maar misschien is dat maar een paar dagen zo en wen je eraan, als ware het nieuwe collega's. Mits ze gewoon aan een bureau zitten, achter hun laptop.
quote:Ruptly is live from Naples on Friday, January 8 following an explosion in the car park of the Ponticelli Hospital, where a COVID-19 care centre had been set up, forcing patients to be evacuated.
The blast happened in the early hours of the morning and generated a chasm of about 2,000 square meters that swallowed several cars. There are no reports of casualties as of now.
The cause of the explosion is not yet known.
Bron: NOSquote:Het vaccin van Pfizer/BioNTech lijkt ook te werken tegen de mutatie in de zeer besmettelijke varianten van het coronavirus die in het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika rondgaan. Dat zegt het bedrijf op basis van een laboratoriumstudie die het samen met wetenschappers van de Universiteit van Texas heeft uitgevoerd. De studie is nog niet door onafhankelijke deskundigen beoordeeld.
Ik zet in op tot eind maart minimaal uiteindelijk en uitstel verkiezingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het verlengen is bijna wel een zekerheidje toch?
Ik zet in op 2 weken met nog een optie op 2 weken extra.
Hele gebouw weg joh, zag net een hond zoeken naar mensen, en nu een drone.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:21 schreef StephanL het volgende:
Deze al gepost? Kom ik net tegen op Youtube.
[..]
Jip een hond en drone. Zouden auto's in moeten liggen in die put. Ben benieuwd wat het geweest is. Moet een flinke knal zijn geweest zou je zeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hele gebouw weg joh, zag net een hond zoeken naar mensen, en nu een drone.
Zullen we deze onzin hier ook krijgen met al de wappies?
Fijn.quote:
quote:Mensen met antistoffen in bloed mogelijk achter in vaccinatierij
Het kabinet laat onderzoeken of mensen die corona hebben gehad en antistoffen in hun bloed hebben, misschien als laatste gevaccineerd kunnen worden. Het zou kunnen dat zij minder baat hebben bij een prik en dan ligt het voor de hand om anderen voor te laten gaan.
Minister De Jonge zei vanmorgen dat de Gezondheidsraad en de corona-experts van het Outbreak Management Team zich over dit vraagstuk buigen. Hij verwacht uiterlijk maandag 18 januari een antwoord op de vraag.
Op 19 januari geven premier Rutte en minister De Jonge weer een persconferentie over de coronamaatregelen. Rutte zei deze week al dat hij verwacht dat er geen versoepelingen komen. In Den Haag wordt rekening gehouden met een verlenging van de lockdown met twee weken.
Ik ga gewoon uit van een gasexplosie.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip een hond en drone. Zouden auto's in moeten liggen in die put. Ben benieuwd wat het geweest is. Moet een flinke knal zijn geweest zou je zeggen.
Benieuwd of het dus puur tegen die centra is of een ongelukje.
Hey, ze lezen mee!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:35 schreef Anton91 het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)scholen-overvol.html
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel interessant zijn hoe ze dit willen gaan onderzoeken, dit is volgens mij best tijdrovend, en ook maar de vraag of iedereen evenveel antistoffen heeft, of even hard getroffen door Corona.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het wel eens een gigantisch verschil kan maken omdat ik (als ik de getallen van het RIVM bekijk) denk dat zo'n 20% van de Nederlanders al corona heeft gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn hoe ze dit willen gaan onderzoeken, dit is volgens mij best tijdrovend, en ook maar de vraag of iedereen evenveel antistoffen heeft, of even hard getroffen door Corona.
Naar mijn idee is geen onderscheid maken het makkelijkste om geen tijd te verliezen.
Ben benieuwd. Wel een lastige klus, je moet dan echt iedereen testen op antistoffen en volgens mij is daar geen hele snelle manier voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wie weet! Maar dit is wel goed nieuws als het op een goede geregeld kan worden in het begin.
Zijn ze wel weer vlot bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las laatst iemand zeggen dat dat bij de huisarts kan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Questular het volgende:
Deze vraag zal vast al vaak gesteld zijn. Maar i.v.m. het eventueel al hebben gehad van corona en de antistoffen die je dan al kunt hebben vraag ik mij af of er een mogelijkheid gaat zijn om te laten testen of je al antistoffen hebt en daardoor het vaccin makkelijk al laatste kunt krijgen. Tijdens de 1e golf net voor de lockdown regels ben ik ziek geworden na een verjaardagsbezoek waar iemand met corona aanwezig was. Nooit getest want dat deden ze toen niet.
Wel tijdrovend inderdaad, maar een recente positieve test zou in principe al voldoende moeten zijn of misschien een anti-stoffen sneltest. Geen idee hoe tijdrovend/precies dat is.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Wel een lastige klus, je moet dan echt iedereen testen op antistoffen en volgens mij is daar geen hele snelle manier voor.
Krijg je je vaccinatiebewijs niet en mag je ook pas in 2022 naar een restaurant of Spanje...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Questular het volgende:
Deze vraag zal vast al vaak gesteld zijn. Maar i.v.m. het eventueel al hebben gehad van corona en de antistoffen die je dan al kunt hebben vraag ik mij af of er een mogelijkheid gaat zijn om te laten testen of je al antistoffen hebt en daardoor het vaccin makkelijk al laatste kunt krijgen. Tijdens de 1e golf net voor de lockdown regels ben ik ziek geworden na een verjaardagsbezoek waar iemand met corona aanwezig was. Nooit getest want dat deden ze toen niet.
Zolang de resultaten niet beschikbaar zijn of worden gekoppeld aan het vaccinatiebeleid kan je er helemaal niets mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef Evenstar het volgende:
Ah, beetje Googlen levert inderdaad hits op. Genoeg commerciële bedrijven die dit aanbieden (geen idee hoe betrouwbaar). Schijnt te kunnen via een klein beetje bloed via een vingerprik.
Als je anti-stoffen hebt is dat toch ook prima. Sommige landen laten je toe zonder testen en/of quarantaine als je kan aantonen dat je korter dan 6 maanden geleden COVID-19 hebt gehad bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Krijg je je vaccinatiebewijs niet en mag je ook pas in 2022 naar een restaurant of Spanje...
Lijkt wel een sinkholequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:21 schreef StephanL het volgende:
Deze al gepost? Kom ik net tegen op Youtube.
[..]
Klinkt als een leuke hersenscheet van iemand inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:48 schreef groenen het volgende:
Snap dat dit de wens is, maar gaat nooit lukken.
Het was een reactie op iemand die vroeg of het mogelijk was. Die mogelijkheid is er dus al, of je er wat aan hebt, behalve voor jezelf, is een tweede.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zolang de resultaten niet beschikbaar zijn of worden gekoppeld aan het vaccinatiebeleid kan je er helemaal niets mee.
Het gaat mij ook meer om het feit dat ik dan, en met mij vele, makkelijk kunnen wachten met het vaccin totdat de rest van Nederland aan de beurt is geweest, wij/zij lopen dan toch het minste risico.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je anti-stoffen hebt is dat toch ook prima. Sommige landen laten je toe zonder testen en/of quarantaine als je kan aantonen dat je korter dan 6 maanden geleden COVID-19 hebt gehad bijvoorbeeld.
Zoiets zul je moeten automatiseren of minimaal moeten faciliteren. Als dat niet al in gang gezet is zijn ze wederom simpelweg erg laat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het was een reactie op iemand die vroeg of het mogelijk was. Die mogelijkheid is er dus al, of je er wat aan hebt, behalve voor jezelf, is een tweede.
Natuurlijk is het mogelijk. Doemdenkers hou je altijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het was een reactie op iemand die vroeg of het mogelijk was. Die mogelijkheid is er dus al, of je er wat aan hebt, behalve voor jezelf, is een tweede.
Sinkhole zeggen ze hier. Met meer plaatjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hele gebouw weg joh, zag net een hond zoeken naar mensen, en nu een drone.
Zullen we deze onzin hier ook krijgen met al de wappies?
Yup, hadden deze discussie hier gisteren (of twee dagen geleden) hier ook al. Toen zei ik nog dat ik het raar vond dat men hier niet naar kijkt. Geen idee of het haalbaar is, maar goed dat het in ieder geval onderzocht wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om het feit dat ik dan, en met mij vele, makkelijk kunnen wachten met het vaccin totdat de rest van Nederland aan de beurt is geweest, wij/zij lopen dan toch het minste risico.
De topics gaan ook zo snelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, hadden deze discussie hier gisteren (of twee dagen geleden) hier ook al. Toen zei ik nog dat ik het raar vond dat men hier niet naar kijkt. Geen idee of het haalbaar is, maar goed dat het in ieder geval onderzocht wordt.
Die mogelijkheid bestaat al. Mijn zus heeft het commercieel laten doen i.c.m. een sneltest. Zo'n minuscule prikje in je vinger. Kan volgens mij ook wel via de huisarts. Persoonlijk voor mezelf vraag ik af of dat nu nog zin heeft. In mijn geval was het maart en anti-stoffen zullen wel al zijn verdwenen dan. Bij jou vermoedelijk ook. Wat weer niks zegt over immuniteit trouwens.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Questular het volgende:
Eens hoor, dit had al geregeld moeten zijn om nu bruikbaar te kunnen zijn. Nu nog eerst onderzoeken, conclusie trekken, draaiboek schrijven, opzetten etc en je bent, Nederland kennende, al ergens in Q2.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zoiets zul je moeten automatiseren of minimaal moeten faciliteren. Als dat niet al in gang gezet is zijn ze wederom simpelweg erg laat.
Na 23.00 wordt dat Avondsterretje.quote:
Er zijn er toch inmiddels uit honderdduizenden die zelf weten een positieve test te hebben. Dat terug kunnen koppelen in een systeem moet toch ook geen rocketscience zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn hoe ze dit willen gaan onderzoeken, dit is volgens mij best tijdrovend, en ook maar de vraag of iedereen evenveel antistoffen heeft, of even hard getroffen door Corona.
Naar mijn idee is geen onderscheid maken het makkelijkste om geen tijd te verliezen.
Ik voorzie een administratieve nachtmerrie, dan moet je je laten testen, uitslag vast laten leggen, in een of andere app een officieel iets dat het helemaal klopt....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je anti-stoffen hebt is dat toch ook prima. Sommige landen laten je toe zonder testen en/of quarantaine als je kan aantonen dat je korter dan 6 maanden geleden COVID-19 hebt gehad bijvoorbeeld.
Dacht ook 12-1quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:04 schreef popje het volgende:
Is er nu pas een persconferentie op de 19e, of is dat een typo van de NOS? Het was toch de 12e?
Zou inderdaad de 12e moeten zijn denk ik. Maar misschien vanwege de verwachte verlenging ook wel op de 19e?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:04 schreef popje het volgende:
Is er nu pas een persconferentie op de 19e, of is dat een typo van de NOS? Het was toch de 12e?
Nee engineeringquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
IT afdeling zeker?![]()
Ik heb er meer dan tien gezien in paar jaartjes.
Veel vraagtekens over hoelang je anti-stoffen hebt en wat voor bescherming het biedt etc, dus volgens mij geen zinnig woord over te zeggen. Volgens mij gaan ze voor nu uit van ongeveer zes maanden, maar waar dat op gebaseerd is weet ik eigenlijk niet, Niet echt in verdiept ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef vPlien het volgende:
Het OMT komt vandaag toch met een nieuw advies? Weet iemand wanneer we dit kunnen lezen?
---
Goed dat ze de optie iig onderzoekenIk vraag me af hoe haalbaar het is hier iets mee te doen in de praktijk, maar het is de moeite waard om er even naar te kijken.
Ik ben zelf ziek geweest in februari (als ik het goed heb onthouden) na contact met mijn zus en haar vriend die in december naar Italie zijn verhuisd. (Yeah dat was een nogal rukke timing, hebben maanden in full-lockdown zonder warm water en verwarming enz gezeten daar) dus het zou zomaar kunnen dat het covid was, maar aangezien ze niet in een risico gebied zaten en er niet getest werd enz kan het ook gewoon niks geweest zijn. Maar stel dat, zouden er dan nu nog anti-stoffen gevonden kunnen worden?
Want dat is gewoon al bijna een vol jaar geleden.
Niks zo veranderlijk als de informatie van deze minister.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar dagen terug zou iedereen voor het eind van de zomer ingeënt kunnen zijn toch?
Zelfs het weer is standvastelijker.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als de informatie van deze minister.
Hier kun je hem niet echt op afbranden, het ligt er echt aan in hoeverre de vaccins zijn goedgekeurd en geleverd kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als de informatie van deze minister.
Het is teveel gevraagd om met die leveringszekerheid rekening te houden bij eerdere uitspraken?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hier kun je hem niet echt op afbranden, het ligt er echt aan in hoeverre de vaccins zijn goedgekeurd en geleverd kunnen worden.
Maar hij heeft het nooit gegarandeerd, hij maakt vaccinatiestrategieen onder voorbehoud van levering en goedkeuring, dat de pers het anders verwoord is niet echt zijn fout.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is teveel gevraagd om met die leveringszekerheid rekening te houden bij eerdere uitspraken?
Dat is niet de waarheid:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het nooit gegarandeerd, hij maakt vaccinatiestrategieen onder voorbehoud van levering en goedkeuring, dat de pers het anders verwoord is niet echt zijn fout.
Dat gaat over de start? Niet over wanneer iedereen gevaccineerd zou moeten worden. Als je zijn brief leest "Kamerbrief over de uitwerking vaccinatiestrategie COVID-19" is het veel terughoudender en rekening houden met leveringen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is niet de waarheid:
Hugo de Jonge neemt een bewust risico met noemen vaccinatiedatum
Waar zegt hij dat en wat is de verdere duiding. Tweet geeft verder geen bron?quote:
Reactief of proactief, groot verschil.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:22 schreef BlackLining het volgende:
Verwachten dat een dergelijke wereldwijde onderneming onder de huidige omstandigheden foutloos kan worden uitgevoerd en voorspeld.
Ahja, ik zie het. U heeft gelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat gaat over de start? Niet over wanneer iedereen gevaccineerd zou moeten worden. Als je zijn brief leest "Kamerbrief over de uitwerking vaccinatiestrategie COVID-19" is het veel terughoudender en rekening houden met leveringen.
https://www.rijksoverheid(...)iestrategie-covid-19
Yeah dat is ook zo'n beetje alles wat ik voorbij heb zien komen, dat zal dus nog flink puzzelen worden voor ze als ze niet alleen 'kan dit' maar ook 'hoe dan' gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Veel vraagtekens over hoelang je anti-stoffen hebt en wat voor bescherming het biedt etc, dus volgens mij geen zinnig woord over te zeggen. Volgens mij gaan ze voor nu uit van ongeveer zes maanden, maar waar dat op gebaseerd is weet ik eigenlijk niet, Niet echt in verdiept ook.
Ja en natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:34 schreef groenen het volgende:
Beetje onzinnig dit. Als Janssen en AstraZeneca worden afgekeurd door de EMA hebben we niks inderdaad.
Moet hij dan elke keer melden dat ze nog niks met zekerheid kunnen zeggen?
Iedereen kan zelf hopelijk wel bedenken dat die prognose een voorlopige en onzekere is.
Is er een indicatie dat dit komt door de Zuid-Afrikaanse variant of staat dat hier nog los van? Er wonen/werken volgens mij veel mensen uit de omringende landen in Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog een reden om echt voorbereidingen te treffen en negatieve testen voor reizigers te willen en ook om achteraf te testen. Dit is het patroon van besmettingen in zuidelijk Afrika op het moment, 7-daagse gemiddeldes.
[ link | afbeelding ]
Hey, jij ook hier.quote:
Is dat gezegd? Ik herinner me alleen dat de verwachting was dat er voor de zomer waarschijnlijk genoeg mensen ingeënt zijn om eventueel te versoepelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar dagen terug zou iedereen voor het eind van de zomer ingeënt kunnen zijn toch?
Paniektweet dusquote:Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”
https://www.gids.tv/video(...)t-gevaccineerd-videoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is dat gezegd? Ik herinner me alleen dat de verwachting was dat er voor de zomer waarschijnlijk genoeg mensen ingeënt zijn om eventueel te versoepelen.
FOK!-OMT is weer geraadpleegd.quote:Mensen met antistoffen in bloed mogelijk achteraan in vaccinatierij
Het kabinet laat onderzoeken of mensen die corona hebben gehad en antistoffen in hun bloed hebben, misschien als laatste gevaccineerd kunnen worden. Het zou kunnen dat zij minder baat hebben bij een prik en dan ligt het voor de hand om anderen voor te laten gaan.
Minister De Jonge zei vanmorgen dat de Gezondheidsraad en de corona-experts van het Outbreak Management Team zich over dit vraagstuk buigen.
Premier Rutte en minister De Jonge geven naar verwachting volgende week weer een persconferentie over de coronamaatregelen. Rutte zei deze week al dat hij verwacht dat er geen versoepelingen komen. In Den Haag wordt rekening gehouden met een verlenging van de lockdown met twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |