Als je anti-stoffen hebt is dat toch ook prima. Sommige landen laten je toe zonder testen en/of quarantaine als je kan aantonen dat je korter dan 6 maanden geleden COVID-19 hebt gehad bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Krijg je je vaccinatiebewijs niet en mag je ook pas in 2022 naar een restaurant of Spanje...
Lijkt wel een sinkholequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:21 schreef StephanL het volgende:
Deze al gepost? Kom ik net tegen op Youtube.
[..]
Klinkt als een leuke hersenscheet van iemand inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:48 schreef groenen het volgende:
Snap dat dit de wens is, maar gaat nooit lukken.
Het was een reactie op iemand die vroeg of het mogelijk was. Die mogelijkheid is er dus al, of je er wat aan hebt, behalve voor jezelf, is een tweede.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zolang de resultaten niet beschikbaar zijn of worden gekoppeld aan het vaccinatiebeleid kan je er helemaal niets mee.
Het gaat mij ook meer om het feit dat ik dan, en met mij vele, makkelijk kunnen wachten met het vaccin totdat de rest van Nederland aan de beurt is geweest, wij/zij lopen dan toch het minste risico.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je anti-stoffen hebt is dat toch ook prima. Sommige landen laten je toe zonder testen en/of quarantaine als je kan aantonen dat je korter dan 6 maanden geleden COVID-19 hebt gehad bijvoorbeeld.
Zoiets zul je moeten automatiseren of minimaal moeten faciliteren. Als dat niet al in gang gezet is zijn ze wederom simpelweg erg laat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het was een reactie op iemand die vroeg of het mogelijk was. Die mogelijkheid is er dus al, of je er wat aan hebt, behalve voor jezelf, is een tweede.
Natuurlijk is het mogelijk. Doemdenkers hou je altijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het was een reactie op iemand die vroeg of het mogelijk was. Die mogelijkheid is er dus al, of je er wat aan hebt, behalve voor jezelf, is een tweede.
Sinkhole zeggen ze hier. Met meer plaatjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hele gebouw weg joh, zag net een hond zoeken naar mensen, en nu een drone.
Zullen we deze onzin hier ook krijgen met al de wappies?
Yup, hadden deze discussie hier gisteren (of twee dagen geleden) hier ook al. Toen zei ik nog dat ik het raar vond dat men hier niet naar kijkt. Geen idee of het haalbaar is, maar goed dat het in ieder geval onderzocht wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om het feit dat ik dan, en met mij vele, makkelijk kunnen wachten met het vaccin totdat de rest van Nederland aan de beurt is geweest, wij/zij lopen dan toch het minste risico.
De topics gaan ook zo snelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, hadden deze discussie hier gisteren (of twee dagen geleden) hier ook al. Toen zei ik nog dat ik het raar vond dat men hier niet naar kijkt. Geen idee of het haalbaar is, maar goed dat het in ieder geval onderzocht wordt.
Die mogelijkheid bestaat al. Mijn zus heeft het commercieel laten doen i.c.m. een sneltest. Zo'n minuscule prikje in je vinger. Kan volgens mij ook wel via de huisarts. Persoonlijk voor mezelf vraag ik af of dat nu nog zin heeft. In mijn geval was het maart en anti-stoffen zullen wel al zijn verdwenen dan. Bij jou vermoedelijk ook. Wat weer niks zegt over immuniteit trouwens.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Questular het volgende:
Deze vraag zal vast al vaak gesteld zijn. Maar i.v.m. het eventueel al hebben gehad van corona en de antistoffen die je dan al kunt hebben vraag ik mij af of er een mogelijkheid gaat zijn om te laten testen of je al antistoffen hebt en daardoor het vaccin makkelijk al laatste kunt krijgen. Tijdens de 1e golf net voor de lockdown regels ben ik ziek geworden na een verjaardagsbezoek waar iemand met corona aanwezig was. Nooit getest want dat deden ze toen niet.
Eens hoor, dit had al geregeld moeten zijn om nu bruikbaar te kunnen zijn. Nu nog eerst onderzoeken, conclusie trekken, draaiboek schrijven, opzetten etc en je bent, Nederland kennende, al ergens in Q2.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zoiets zul je moeten automatiseren of minimaal moeten faciliteren. Als dat niet al in gang gezet is zijn ze wederom simpelweg erg laat.
Na 23.00 wordt dat Avondsterretje.quote:
Er zijn er toch inmiddels uit honderdduizenden die zelf weten een positieve test te hebben. Dat terug kunnen koppelen in een systeem moet toch ook geen rocketscience zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn hoe ze dit willen gaan onderzoeken, dit is volgens mij best tijdrovend, en ook maar de vraag of iedereen evenveel antistoffen heeft, of even hard getroffen door Corona.
Naar mijn idee is geen onderscheid maken het makkelijkste om geen tijd te verliezen.
Ik voorzie een administratieve nachtmerrie, dan moet je je laten testen, uitslag vast laten leggen, in een of andere app een officieel iets dat het helemaal klopt....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je anti-stoffen hebt is dat toch ook prima. Sommige landen laten je toe zonder testen en/of quarantaine als je kan aantonen dat je korter dan 6 maanden geleden COVID-19 hebt gehad bijvoorbeeld.
Dacht ook 12-1quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:04 schreef popje het volgende:
Is er nu pas een persconferentie op de 19e, of is dat een typo van de NOS? Het was toch de 12e?
Zou inderdaad de 12e moeten zijn denk ik. Maar misschien vanwege de verwachte verlenging ook wel op de 19e?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:04 schreef popje het volgende:
Is er nu pas een persconferentie op de 19e, of is dat een typo van de NOS? Het was toch de 12e?
Nee engineeringquote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
IT afdeling zeker?![]()
Ik heb er meer dan tien gezien in paar jaartjes.
Veel vraagtekens over hoelang je anti-stoffen hebt en wat voor bescherming het biedt etc, dus volgens mij geen zinnig woord over te zeggen. Volgens mij gaan ze voor nu uit van ongeveer zes maanden, maar waar dat op gebaseerd is weet ik eigenlijk niet, Niet echt in verdiept ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:09 schreef vPlien het volgende:
Het OMT komt vandaag toch met een nieuw advies? Weet iemand wanneer we dit kunnen lezen?
---
Goed dat ze de optie iig onderzoekenIk vraag me af hoe haalbaar het is hier iets mee te doen in de praktijk, maar het is de moeite waard om er even naar te kijken.
Ik ben zelf ziek geweest in februari (als ik het goed heb onthouden) na contact met mijn zus en haar vriend die in december naar Italie zijn verhuisd. (Yeah dat was een nogal rukke timing, hebben maanden in full-lockdown zonder warm water en verwarming enz gezeten daar) dus het zou zomaar kunnen dat het covid was, maar aangezien ze niet in een risico gebied zaten en er niet getest werd enz kan het ook gewoon niks geweest zijn. Maar stel dat, zouden er dan nu nog anti-stoffen gevonden kunnen worden?
Want dat is gewoon al bijna een vol jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |