abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197282639
Nog een reden om echt voorbereidingen te treffen en negatieve testen voor reizigers te willen en ook om achteraf te testen. Dit is het patroon van besmettingen in zuidelijk Afrika op het moment, 7-daagse gemiddeldes.

Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 11:23:19 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197282661
quote:
Het vaccin van Pfizer/BioNTech lijkt ook te werken tegen de mutatie in de zeer besmettelijke varianten van het coronavirus die in het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika rondgaan. Dat zegt het bedrijf op basis van een laboratoriumstudie die het samen met wetenschappers van de Universiteit van Texas heeft uitgevoerd. De studie is nog niet door onafhankelijke deskundigen beoordeeld.
Bron: NOS

_O_
pi_197282663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:18 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Het verlengen is bijna wel een zekerheidje toch?
Ik zet in op 2 weken met nog een optie op 2 weken extra.
Ik zet in op tot eind maart minimaal uiteindelijk en uitstel verkiezingen.
pi_197282666
Positief nieuws dat de EU en dus Nederland extra vaccins van Pfizer gekocht hebben die vanaf het tweede kwartaal geleverd kunnen worden. Nog niet voor nu maar kan wel schelen in het sneller bereiken van het dempend effect in Q2.
pi_197282742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:21 schreef StephanL het volgende:

Deze al gepost? Kom ik net tegen op Youtube.
[..]

Hele gebouw weg joh, zag net een hond zoeken naar mensen, en nu een drone.

Zullen we deze onzin hier ook krijgen met al de wappies?
pi_197282752
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]

_O_
Dat is wel heel goed nieuws imo.
pi_197282766
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:28 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Hele gebouw weg joh, zag net een hond zoeken naar mensen, en nu een drone.

Zullen we deze onzin hier ook krijgen met al de wappies?
Jip een hond en drone. Zouden auto's in moeten liggen in die put. Ben benieuwd wat het geweest is. Moet een flinke knal zijn geweest zou je zeggen.

Benieuwd of het dus puur tegen die centra is of een ongelukje.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:31:02 #133
14505 OProg
A Life in Music
pi_197282773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]

_O_
Fijn. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197282812
Alvast present.
pi_197282837
https://nos.nl/liveblog/2(...)scholen-overvol.html
quote:
Mensen met antistoffen in bloed mogelijk achter in vaccinatierij
Het kabinet laat onderzoeken of mensen die corona hebben gehad en antistoffen in hun bloed hebben, misschien als laatste gevaccineerd kunnen worden. Het zou kunnen dat zij minder baat hebben bij een prik en dan ligt het voor de hand om anderen voor te laten gaan.

Minister De Jonge zei vanmorgen dat de Gezondheidsraad en de corona-experts van het Outbreak Management Team zich over dit vraagstuk buigen. Hij verwacht uiterlijk maandag 18 januari een antwoord op de vraag.

Op 19 januari geven premier Rutte en minister De Jonge weer een persconferentie over de coronamaatregelen. Rutte zei deze week al dat hij verwacht dat er geen versoepelingen komen. In Den Haag wordt rekening gehouden met een verlenging van de lockdown met twee weken.
*O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:36:36 #136
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197282853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:30 schreef StephanL het volgende:

[..]

Jip een hond en drone. Zouden auto's in moeten liggen in die put. Ben benieuwd wat het geweest is. Moet een flinke knal zijn geweest zou je zeggen.

Benieuwd of het dus puur tegen die centra is of een ongelukje.
Ik ga gewoon uit van een gasexplosie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 11:39:29 #137
416575 crew  Evenstar
pi_197282907
quote:
Hey, ze lezen mee!

:W hoi Hugo
pi_197282914
quote:
Zou wel interessant zijn hoe ze dit willen gaan onderzoeken, dit is volgens mij best tijdrovend, en ook maar de vraag of iedereen evenveel antistoffen heeft, of even hard getroffen door Corona.
Naar mijn idee is geen onderscheid maken het makkelijkste om geen tijd te verliezen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197282930
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Hey, ze lezen mee!

:W hoi Hugo
Wie weet! Maar dit is wel goed nieuws als het op een goede geregeld kan worden in het begin.
pi_197282952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Zou wel interessant zijn hoe ze dit willen gaan onderzoeken, dit is volgens mij best tijdrovend, en ook maar de vraag of iedereen evenveel antistoffen heeft, of even hard getroffen door Corona.
Naar mijn idee is geen onderscheid maken het makkelijkste om geen tijd te verliezen.
Ik denk dat het wel eens een gigantisch verschil kan maken omdat ik (als ik de getallen van het RIVM bekijk) denk dat zo'n 20% van de Nederlanders al corona heeft gehad.
pi_197282959
Deze vraag zal vast al vaak gesteld zijn. Maar i.v.m. het eventueel al hebben gehad van corona en de antistoffen die je dan al kunt hebben vraag ik mij af of er een mogelijkheid gaat zijn om te laten testen of je al antistoffen hebt en daardoor het vaccin makkelijk al laatste kunt krijgen. Tijdens de 1e golf net voor de lockdown regels ben ik ziek geworden na een verjaardagsbezoek waar iemand met corona aanwezig was. Nooit getest want dat deden ze toen niet.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 11:42:17 #142
416575 crew  Evenstar
pi_197282962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:40 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Wie weet! Maar dit is wel goed nieuws als het op een goede geregeld kan worden in het begin.
Ben benieuwd. Wel een lastige klus, je moet dan echt iedereen testen op antistoffen en volgens mij is daar geen hele snelle manier voor.
pi_197282966
quote:
Zijn ze wel weer vlot bij.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197282979
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Questular het volgende:
Deze vraag zal vast al vaak gesteld zijn. Maar i.v.m. het eventueel al hebben gehad van corona en de antistoffen die je dan al kunt hebben vraag ik mij af of er een mogelijkheid gaat zijn om te laten testen of je al antistoffen hebt en daardoor het vaccin makkelijk al laatste kunt krijgen. Tijdens de 1e golf net voor de lockdown regels ben ik ziek geworden na een verjaardagsbezoek waar iemand met corona aanwezig was. Nooit getest want dat deden ze toen niet.
Ik las laatst iemand zeggen dat dat bij de huisarts kan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 11:43:40 #145
416575 crew  Evenstar
pi_197282991
Volgens mij kan dat ook al bij commerciële bedrijven toch? Dacht dat ik er laatst één tegenkwam toen ik iets anders aan het zoeken was.
pi_197282999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Wel een lastige klus, je moet dan echt iedereen testen op antistoffen en volgens mij is daar geen hele snelle manier voor.
Wel tijdrovend inderdaad, maar een recente positieve test zou in principe al voldoende moeten zijn of misschien een anti-stoffen sneltest. Geen idee hoe tijdrovend/precies dat is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 11:46:19 #147
416575 crew  Evenstar
pi_197283028
Ah, beetje Googlen levert inderdaad hits op. Genoeg commerciële bedrijven die dit aanbieden (geen idee hoe betrouwbaar). Schijnt te kunnen via een klein beetje bloed via een vingerprik.
pi_197283052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:42 schreef Questular het volgende:
Krijg je je vaccinatiebewijs niet en mag je ook pas in 2022 naar een restaurant of Spanje...
pi_197283066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:46 schreef Evenstar het volgende:
Ah, beetje Googlen levert inderdaad hits op. Genoeg commerciële bedrijven die dit aanbieden (geen idee hoe betrouwbaar). Schijnt te kunnen via een klein beetje bloed via een vingerprik.
Zolang de resultaten niet beschikbaar zijn of worden gekoppeld aan het vaccinatiebeleid kan je er helemaal niets mee.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197283067
Snap dat dit de wens is, maar gaat nooit lukken.
- verwijderd door admin -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')