Welkom terug!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, terug in Nederland
Opvallendste aan de grens? De Brandweer van Kennemerland was ter plaatse in IJmuiden om de covid testen na te kijken die reizigers moesten overleggen. Grote aantallen douane beambten en meer KMAR dan voorheen maar goed, dat kan ook gewoon met Brexit te maken hebben.
62% na één prik. Na de 2e prik zou die ook ergens rond de 90-95& zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha, én is maar 62% effectief.
En die krijgt het gezonde volk.
Als ik een spuitje krijg voor een virus waar ik hoogstwaarschijnlijk geen last van zal hebben wil ik de beste van de beste. Niet deze inferieure spul.
Misschien geneest hij nu ook van zijn duckface.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Simmertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)euwkerk-heeft-corona
![]()
![]()
![]()
![]()
Even serieus, moeten we nou van elke BN-er weten dat ze corona hebben
5000+quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:23 schreef _serial_ het volgende:
We doen maar weer eens een poll
[poll=1334]
Ah... op die manier!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
5000+
Grootste kans om gelijk te hebben
Vooral irritant hoe hij het allemaal weg wuift; alsof het allemaal niet zo uitmaakt. Terwijl hij in de afgelopen maanden toch echt telkens vol hield dat dit de enige uitweg is: vaccins. En dan zo koeltjes doen. Ik zou me dood schamen als ik belofte na belofte zou breken en ondertussen wel maatregel na maatregel zou invoeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit geeft toch wel weer te denken..:
Hoe in control ben je nog als dit soort basale administratie al niet op orde is?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral irritant hoe hij het allemaal weg wuift; alsof het allemaal niet zo uitmaakt. Terwijl hij in de afgelopen maanden toch echt telkens vol hield dat dit de enige uitweg is: vaccins. En dan zo koeltjes doen. Ik zou me dood schamen als ik belofte na belofte zou breken en ondertussen wel maatregel na maatregel zou invoeren.
En dat hij nog steeds minister is kan ik ook met m'n kop niet bij. Mja, hopen dat hij de verkiezingen niet overleefd.
Sorry maar dit vind ik echt belachelijk besluit.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
[modbreak]een schatting geven over het aantal besmettingen wordt na overleg met de mods hier toegestaan (waarbij menigeen het al een grijs gebied vindt), maar we gaan geen polls maken[/modbreak]
Ik zie eigenlijk ook liever een poll dan 10 losse voorspellingen waarvan je je afvraagt of het de echte cijfers zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik echt belachelijk besluit.
Tal van dingen mogen hier wel blijven staan en worden niet gemod.
Maar een poll die ook echt al tientallen keren voorbij gekomen is moet ineens per direct weg.
Dit is nu net wat forum bezoek soms een beetje leuk maakt.
Niet. En dat weet hij best. Een van de storende dingen; hij weet dat hij bepaalde beloftes/uitspraken niet moet maken/uitspreken, juist omdat er meer partijen bij betrokken zijn (en omdat hij zelf niet gemaakt is voor deze baan imo). Toch spreekt hij telkens voor z'n beurt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe in control ben je nog als dit soort basale administratie al niet op orde is?
Goed ingeschatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
We doen toch al maanden niks anders hier dan schattingen maken?
Eens, liever een poll dan 100 posts met random gokgetallen erin.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar een poll die ook echt al tientallen keren voorbij gekomen is moet ineens per direct weg.
Dit is nu net wat forum bezoek aan dit forum nog soms een beetje leuk maakt.
Het scheelt ook nog eens 10 tallen losse posts.
Het ging mede mis omdat hij alles wilde doen. Voorbeeld: Hij wilde persé die spoedwet maken indertijd. Terwijl dat iets was dat veel meer iets was voor justitie maar het leek wel een soort prestigeproject te worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe in control ben je nog als dit soort basale administratie al niet op orde is?
Dat kunnen we samenvatten als "Going from bad to worse" en dat geldt voor het hele VK, London is nu uitgeroepen tot een noodsituatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Dat is dus gelukt!![]()
Maar ja... nu moeten we het wel zonder live verslag uit Wales doen...![]()
Hij kan in principe toch weinig doen aan wanneer dingen geleverd worden. Dit gaat allemaal via de EU. Kijk als de rest van de EU miljoenen vaccins krijgt en wij nog steeds niks is het een ander verhaal, maar ik kan hem dit niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooral irritant hoe hij het allemaal weg wuift; alsof het allemaal niet zo uitmaakt. Terwijl hij in de afgelopen maanden toch echt telkens vol hield dat dit de enige uitweg is: vaccins. En dan zo koeltjes doen. Ik zou me dood schamen als ik belofte na belofte zou breken en ondertussen wel maatregel na maatregel zou invoeren.
En dat hij nog steeds minister is kan ik ook met m'n kop niet bij. Mja, hopen dat hij de verkiezingen niet overleefd.
Heb het even achter gelegd. Okay?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit is nu net wat forum bezoek aan dit forum nog soms een beetje leuk maakt.
Het scheelt ook nog eens 10 tallen losse posts.
Hij is niet verkiesbaar, maar dan kun je nog steeds minister worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar dat zn overzicht niet klopt is toch ronduit schokkend, of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij kan in principe toch weinig doen aan wanneer dingen geleverd worden. Dit gaat allemaal via de EU. Kijk als de rest van de EU miljoenen vaccins krijgt en wij nog steeds niks is het een ander verhaal, maar ik kan hem dit niet kwalijk nemen.
Daarnaast vind ik serieus niet dat hij bij iedere zin of bij iedere keer dat hij spreekt hoeft te zeggen dat het alleen geldt als alles volgens planning gaat.
Wij kunnen hem kwalijk nemen dat de GGD niet klaar stond, wij kunnen hem kwalijk nemen dat wij niet in 2020 al gestart zijn, maar dingen omtrent levering ligt echt niet aan hem. Ja, hij en/of zijn team had wel even beter kunnen kijken of het allemaal wel klopte, maar geloof hierin echt wel dat hij niet bewust foute informatie zit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |