Eigenlijk is dit qua timing gewoon ideaal omdat Janssen ook vrij snel goedkeuring denkt te kunnen aanvragen.quote:
quote:De Amerikaanse farmaceut Johnson & Johnson (J&J) verwacht het coronavaccin ergens in het voorjaar klaar te hebben. Het vaccin van J&J wordt ontwikkeld door dochterbedrijf Janssen in Leiden. Groot voordeel van dit vaccin is volgens de ontwikkelaars dat er maar één keer gevaccineerd hoeft te worden. Begin december is het EMA een rolling review gestart. Dat houdt in dat de resultaten van lopende onderzoeken gedeeld worden met het EMA, terwijl het onderzoek nog in volle gang is.
Topman Paul Stoffels zei half december op de Belgische televisie dat er een grote studie loopt in Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Afrika met in totaal 40.000 mensen. Volgens Stoffels wordt deze studie eind januari afgerond en komt het bedrijf dan met onderzoeksresultaten naar buiten. Daaruit moet blijken of het vaccin mensen in de praktijk beschermt tegen covid-19. Hij hoopt dat er in maart in Amerika kan worden begonnen met vaccineren en een maand later in Europa.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En wat is 'het dashboard'? Waar kunnen we dat percentage zien?
Ook even deze note:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En wat is 'het dashboard'? Waar kunnen we dat percentage zien?
En of dat idd minder geschikt zou zijn voor mensen met een chronische auto-immuunziekte of niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat de resultaten goed zijn en het snel goedgekeurd wordt, want deze gaat veel opleveren
quote:
Thanks allebei! Die had ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook even deze note:
[ twitter ]
Dit is het dashboard:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl
Haha, én is maar 62% effectief.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En of dat idd minder geschikt zou zijn voor mensen met een chronische auto-immuunziekte of niet.
AZ zou een hevigere respons van het immuunsysteem veroorzaken dan Pfizer en Moderna.
Daar is nog niet alles over bekend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha, én is maar 62% effectief.
En die krijgt het gezonde volk.
Maar niemand in de testgroep is dacht ik in het ziekenhuis beland. Dat is het meest belangrijke, dus vooral voor de wat 'ouderen' 45-60 jarigen met overgewicht en onderliggende lijden is dit gewoon een heel goed vaccin en dus ook voor de samenleving omdat het de druk op de zorg vermindert.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik een spuitje krijg voor een virus waar ik hoogstwaarschijnlijk geen last van zal hebben wil ik de beste van de beste. Niet deze inferieure spul.
Ben wel benieuwd naar de laatste resultaten en hoe werkzaam het precies is per leeftijdscategorie,.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik een spuitje krijg voor een virus waar ik hoogstwaarschijnlijk geen last van zal hebben wil ik de beste van de beste. Niet deze inferieure spul.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:47 schreef Mammietje het volgende:
En tot overmaat van ramp smaakt de Chinees ook niet meer zoals we gewend zijn.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)e-vlucht-voor-corona
Hoe ironisch...
quote:Bezorgde familieleden van de babi pangang-chefs...
Er staan best al veel resultaten van de vaccins in de onderzoeksrapporten (zie OP)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de laatste resultaten en hoe werkzaam het precies is per leeftijdscategorie,.
Verrassendquote:
Weet je na.. Hoe oud ben je? Zoveel jaar nog niet wat de nieuwscriteria zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Simmertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)euwkerk-heeft-corona
![]()
![]()
![]()
![]()
Even serieus, moeten we nou van elke BN-er weten dat ze corona hebben
Ietwat triggerende nieuwskop. Waar daar staat tegenover dat veel kantoren, waar je met meer mensen in contact komt, (nu echt) dicht waren. En dat met oud & nieuw meer supermarkten dicht waren.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Simmertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)euwkerk-heeft-corona
![]()
![]()
![]()
![]()
Even serieus, moeten we nou van elke BN-er weten dat ze corona hebben
Zouden de andere gasten van die special al getest zijn?quote:Zaterdag zou de nieuwe show van Van Nieuwkerk, na een special op oudejaarsavond, van start gaan. In plaats daarvan komt er nu een nieuwe aflevering van het KRO-NCRV-programma ’Nieuwe Boeren’.
Welkom terug!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, terug in Nederland
Opvallendste aan de grens? De Brandweer van Kennemerland was ter plaatse in IJmuiden om de covid testen na te kijken die reizigers moesten overleggen. Grote aantallen douane beambten en meer KMAR dan voorheen maar goed, dat kan ook gewoon met Brexit te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |