abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197283954
quote:
De Jonge: "mogelijk iedereen in de zomer ingeënt" --> De Jonge zegt voor de zomer iedereen ingeënt. _O_
De Jonge: "maar mogelijk ook pas volgend jaar" --> De Jonge zegt dat niet iedereen dit jaar ingeënt wordt. :(
De Jonge: "ik kan geen voorspelling doen" --> De Jonge doet maar wat en heeft geen idee. :(

:')
pi_197283967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:48 schreef eragon2890 het volgende:
Uit de limburger, een citaat:

"Dat zegt de minister vrijdagochtend in reactie op het nieuws dat Nederland de komende tijd wellicht minder vaccins binnenkrijgt dan waar De Jonge in de planning rekening mee heeft gehouden. In het schema dat hij deze week presenteert, zou iedere volwassene eind september het vaccin hebben gekregen. Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”

...

....

.....

"Alles kan, we weten het niet".

Denkt hij dat dit een grap is ofzo? Waarom zit hij er nog? Mijn god wat een kneus!
Moet hij kunnen ruiken of en wanneer de vaccins worden goedgekeurd en hoe de exacte leveringen gaan zijn het komende half jaar? :')
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:50:08 #203
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197283972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:48 schreef eragon2890 het volgende:
Uit de limburger, een citaat:

"Dat zegt de minister vrijdagochtend in reactie op het nieuws dat Nederland de komende tijd wellicht minder vaccins binnenkrijgt dan waar De Jonge in de planning rekening mee heeft gehouden. In het schema dat hij deze week presenteert, zou iedere volwassene eind september het vaccin hebben gekregen. Maar dat kan ook zomaar langer gaan duren, zegt de minister: „Dat kan. Of eerder, dat kan ook. Alles kan, we weten het niet.”

...

....

.....

"Alles kan, we weten het niet".

Denkt hij dat dit een grap is ofzo? Waarom zit hij er nog? Mijn god wat een kneus!
Wat zou jij dan gezegd hebben, wetende dat die info iedere keer wisselt?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197283984
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

HUGOED
Sinds wanneer is de "moeder van Thule /Doke/Mera" een ook maar enigszins relevante bron?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:51:43 #205
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197283989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de "moeder van Thule/Doke/Mera" een ook maar enigszins relevante bron?
MAAR ER STAAT EEN VINKJE!!!!!

:')_____
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197284004
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:48 schreef Noek het volgende:
Terwijl Zuid Afrika een probleem krijg, lagen de mensen op het strand en ging het nachtleven door.
Zien we ook niet gewoon cijfers die zo zijn omdat er heel laat wordt ingegrepen?
Ben je gek, dat gebeurt alleen in Nederland.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197284018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Inderdaad, en men zou moeten handelen naar het slechtste scenario. Maar pro-actief handelen en vroeg maatregelen treffen zijn zeldzaamheden.
Tja, wat zou je voorstellen dan? Toen de Britse variant bekend was is vrijwel direct al het niet-essentiële verkeer naar het VK aan banden gelegd.
pi_197284087
quote:

[..]

Sinds wanneer is de "moeder van Thule /Doke/Mera" een ook maar enigszins relevante bron?
En het is dat het in haar omschrijving staat, anders had je dat ook niet kunnen weten.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:01:07 #209
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197284117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:51 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

MAAR ER STAAT EEN VINKJE!!!!!

:')_____
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:06:50 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197284192
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:34 schreef groenen het volgende:
Beetje onzinnig dit. Als Janssen en AstraZeneca worden afgekeurd door de EMA hebben we niks inderdaad.

Moet hij dan elke keer melden dat ze nog niks met zekerheid kunnen zeggen?

Iedereen kan zelf hopelijk wel bedenken dat die prognose een voorlopige en onzekere is.
Afgekeurd zal wel niet, maar AZ moet wel eerst die aanvraag indienen. Hopelijk schieten ze daar een beetje mee op.
pi_197284224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Afgekeurd zal wel niet, maar AZ moet wel eerst die aanvraag indienen. Hopelijk schieten ze daar een beetje mee op.
Waar wachten ze eigenlijk op met die aanvraag? :?
Heb ik ff gemist kennelijk.
pi_197284252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:50 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Wat zou jij dan gezegd hebben, wetende dat die info iedere keer wisselt?
"We hebben al meer dan 60 miljoen doses besteld, en als sommigen tegenvallen ga ik mij inzetten meer van anderen sneller te krijgen, mede omdat wij nog steeds diepe zakken hebben, zodat de 1.5m en andere beperkingen zo snel mogelijk kunnen worden afgeschaft en alle Nederlanders hun oude Vrijheid zo snel mogelijk weer terugkrijgen."

Ongeveer.
#WeesGeenWhales
pi_197284263
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

"We hebben al meer dan 60 miljoen doses besteld, en als sommigen tegenvallen ga ik mij inzetten meer van anderen sneller te krijgen, mede omdat wij nog steeds diepe zakken hebben, zodat de 1.5m en andere beperkingen zo snel mogelijk kunnen worden afgeschaft en alle Nederlanders hun oude Vrijheid zo snel mogelijk weer terugkrijgen."

Ongeveer.
Wij blij dat je geen politicus bent geworden dan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197284271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Waar wachten ze eigenlijk op met die aanvraag? :?
Heb ik ff gemist kennelijk.
https://www.lc.nl/buitenl(...)ij-EMA-26326200.html

quote:
AstraZeneca: alle gegevens vaccin ingediend bij EMA

Farmaceut AstraZeneca heeft alle data over het Covid-19 vaccin dat samen met de Universiteit van Oxford wordt ontwikkeld overhandigd aan het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA). Dat heeft een woordvoerder van de Brits-Zweedse farmaceut gezegd, nadat het EMA had gemeld dat er meer informatie nodig was alvorens het bureau kan overgaan tot goedkeuring van het vaccin voor de Europese Unie.

Het EMA zegt dat er nog aanvullende informatie over de kwaliteit, veiligheid en de effectiviteit van het vaccin noodzakelijk is om een goedkeuring voor de markt te kunnen krijgen. Het bureau heeft AstraZeneca daarom om extra wetenschappelijke informatie gevraagd.

Het geneesmiddelenbureau liet woensdag in een update weten dat er in de afgelopen weken tijdens het zogeheten rolling review vooruitgang is geboekt in de beoordeling van het vaccin, maar dat het waarschijnlijk niet in staat zal zijn om het vaccin komende maand al goed te keuren.

"AstraZeneca heeft in een continue basis data verstrekt en zal nauw blijven samenwerken met het EMA om de start van een formeel goedkeuringsproces te ondersteunen", zegt een woordvoerder van de farmaceut.
Artikel van 30 december. Maar ergens las ik ook dat volgens mij rond eind januari meer resultaten verwacht worden uit de US.
pi_197284307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:45 schreef Salina het volgende:

[..]

Is er een indicatie dat dit komt door de Zuid-Afrikaanse variant of staat dat hier nog los van? Er wonen/werken volgens mij veel mensen uit de omringende landen in Zuid-Afrika.
[..]

Hey, jij ook hier.
Veel mensen uit Zimbabwe werken in Zuid Afrika en zijn met de kerst naar huis gegaan in Zimbabwe. Zim, Zam, Bots krijgen ziektes vooral binnen via vrachtwagen chauffeurs, aangezien vrijwel alles via vrachtwagen binnen moeten komen.
Ik denk dat veel van die toename met de ZA variant te maken heeft, en misschien ook een deel omdat mensen wat meer binnenzitten ivm de regentijd (als is dat in Bots en Nam nauwelijks van invloed want daar regent het sowieso niet veel).
pi_197284322
quote:
AstraZeneca vraagt waarschijnlijk volgende week in de Europese unie om groen licht voor zijn coronavaccin. Mogelijk voor eind januari heeft de Europese toezichthouder, het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA), een oordeel klaar.

Het EMA kan meer over de termijnen zeggen wanneer de aanvraag is ingediend, aldus algemeen directeur van de organisatie, de Ierse Emer Cooke. Het EMA heeft twee vaccins al positief beoordeeld, van Pfizer/BioNTech en van Moderna.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iale-spuit~ad253041/

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Niet alleen Hugo de Jong, maar ook AstraZeneca leest met ons mee :D :D :D
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:19:53 #217
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197284339
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)iale-spuit~ad253041/

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Niet alleen Hugo de Jong, maar ook AstraZeneca leest met ons mee :D :D :D
Astra is de spuit die het plebs krijgt toch?

;)
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:20:53 #218
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197284352
twitter

Dagelijkse cijfers nu dus :)
pi_197284357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:13 schreef Anton91 het volgende:

[..]

https://www.lc.nl/buitenl(...)ij-EMA-26326200.html
[..]

Artikel van 30 december. Maar ergens las ik ook dat volgens mij rond eind januari meer resultaten verwacht worden uit de US.
Thanks. ^O^
pi_197284363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:19 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

;)

Maarja, dat kan allemaal nog veranderen natuurlijk. Maar volgens mij wel het meeste data beschikbaar en de beste resultaten onder de jongeren. Wat gewoon prima is.
pi_197284369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:54 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Tja, wat zou je voorstellen dan? Toen de Britse variant bekend was is vrijwel direct al het niet-essentiële verkeer naar het VK aan banden gelegd.
Voor een paar dagen. Wat men had kunnen doen:
Onmiddelijk instellen dat mensen met een negatieve test resultaat aan moeten komen
Instellen dat mensen binnen 5 dagen na aankomst nogmaals, of zelfs 2 keer getest worde. Bijvoorbeeld door ze EUR200 bij binnenkomst te laten betalen en die terug te geven na het testen
Iedereen die na 1 dec uit VK was gekomen oproepen zich te laten testen, symptomen of niet (en ook met reizigers uit ZA toen dat bekend werd)
Landelijk intensiever positieve samples sequencen, ipv den ~1% nu, dat opkrikken naar ~10% (net zoals in Denemarken)
In regios waar het is aangetroffen nog intensiever sequencen om gevallen op te sporen, ook samples selecteren voor sequencing op basis van contact onderzoek
Prioriteit geven voor contact onderzoek van gedetecteerde gevallen van de varianten

Misschien win je er een paar weken mee voordat die nieuwe strain dominant wordt, misschien anderhalve maand, maar besef wel dat je tegen die tijd honderdduizenden mensen per week aan het vaccineren bent, dus dat kan aardig wat uitmaken. Zeker voor de kwetsbare groepen.
Of je kunt je schouders ophalen en zeggen dat er niets aan te doen is, en dezelfde kant op gaan als het VK en Ierland, zonder eigenlijk te weten wanneer dat gaat gebeuren, maar het wel zo snel mogelijk laten gebeuren, dat kan natuurlijk ook.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:22:53 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197284371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:19 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

;)
Ook mensen van 18-60 met een medische indicatie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197284395
quote:

[..]

Allemachtig :{
pi_197284457
twitter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 13:32:31 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197284470
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:31 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
*O* *O* *O*

Hoop echt dat de resultaten goed zijn en het snel goedgekeurd wordt, want deze gaat veel opleveren _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')