abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2021 @ 14:39:48 #276
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197285522
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar dat zn overzicht niet klopt is toch ronduit schokkend, of ligt dat aan mij?
Snap je punt, maar ik denk dat die overzicht zo vaak is veranderd dat hij en zijn team het ook niet meer goed kunnen bijhouden. Alles blijft veranderen, iedere dag weer. Ben zelf van mening dat hij zich met belangrijke zaken moet bezighouden dan exacte datum van levering, want die weet je echt niet tot een paar dagen van te voren. Q1 Q2 Q3 Q4 is echt het maximale wat hij nou zou moeten doen. Al die maanden, weken, dagen roepen moet hij mee stoppen.
pi_197285554
Verkouden kinderen niet meer welkom op noodopvang Bredase scholen

Dat ze daar maar snel, goed en deugdelijk onderzoek en uitspraken naar gaan doen.
Kinderen zijn vaak verkouden, dat gaat straks een onhoudbare situatie opleveren als de scholen weer opengaan als elke school zijn eigen beleid gaat voeren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197285574
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Snap je punt, maar ik denk dat die overzicht zo vaak is veranderd dat hij en zijn team het ook niet meer goed kunnen bijhouden. Alles blijft veranderen, iedere dag weer. Ben zelf van mening dat hij zich met belangrijke zaken moet bezighouden dan exacte datum van levering, want die weet je echt niet tot een paar dagen van te voren. Q1 Q2 Q3 Q4 is echt het maximale wat hij nou zou moeten doen. Al die maanden, weken, dagen roepen moet hij mee stoppen.
Ach kom nou. Honderden ambtenaren. Dit moet je gewoon op orde hebben. Hoe kun je anders fatsoenlijk plannen?
zie email 27 oktober
pi_197285592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ach kom nou. Honderden ambtenaren. Dit moet je gewoon op orde hebben. Hoe kun je anders fatsoenlijk plannen?
Overheden en plannen?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197285624
6-1-2021 (2422 mutaties) Is er dan ook bekend hoe het komt dat er zoveel mutaties zijn?
pi_197285666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:43 schreef Questular het volgende:
6-1-2021 (2422 mutaties) Is er dan ook bekend hoe het komt dat er zoveel mutaties zijn?
De meest recente voorliggende dag (gisteren) heeft traditioneel gezien altijd de meeste mutaties.

De meeste worden in de eerste 5 dagen gemeld (75%)
De volgende 20% in de 5 dagen daarop
en de rest 5% in de dagen die daarna komen.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:46:41 #282
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_197285675
Ik schat 10.570 :Y
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:48:17 #283
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197285708
Nu er vandaag een mooie daling van 120 patienten is te zien in de verpleegafdelingen, hoop ik ook op wat meer lucht vandaag op de IC afdelingen.

Qua besmettingen gok ik ook op een mooie daling. Gok op 7922 besmettingen.
pi_197285711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar dat zn overzicht niet klopt is toch ronduit schokkend, of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou. Hij heeft herhaaldelijk aangegeven dat dit overzicht onder voorbehoud van levering was en daarmee onzeker. Dat staat er zelfs op.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_197285720
Hugoooooootjeeeeeeee 👎🏻
pi_197285834
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:48 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou. Hij heeft herhaaldelijk aangegeven dat dit overzicht onder voorbehoud van levering was en daarmee onzeker. Dat staat er zelfs op.
Dat snap ik wel. Maar dat betekent toch niet dat de info die op dat moment al bekend is er niet op moet staan?

Dat er onzekerheid is naar de toekomst snap ik...
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 8 januari 2021 @ 14:56:52 #287
5428 crew  miss_sly
pi_197285864
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197285875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:40 schreef _serial_ het volgende:
Verkouden kinderen niet meer welkom op noodopvang Bredase scholen

Dat ze daar maar snel, goed en deugdelijk onderzoek en uitspraken naar gaan doen.
Kinderen zijn vaak verkouden, dat gaat straks een onhoudbare situatie opleveren als de scholen weer opengaan als elke school zijn eigen beleid gaat voeren.
Dit was toen de scholen voorjaar 2020 weer open gingen ook zo. Daar zijn ze toen snel op teruggekomen, want het was geen doen.
pi_197285881
edit spuit11
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197285913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wij blij dat je geen politicus bent geworden dan.
Hoezo? Dat kan toch? Eu heeft nu ook weer voor dit jaar 75 miljoen extra pfizer doses ingekocht, volgens verdeelsleutel krijgen wij er daar ook bijna 3 miljoen van, dat soort dingen bedoel ik dus.

Iemand zei wel op Twitter dat dit niet vreemd was omdat voor eind dit jaar voor max 22% van de wereldbevolking vaccins is, maar die had niet meegenomen dat westerse landen al voor 3 tot 6 keer hun gehele bevolking ingekocht hebben van die miljarden dosissen. Dat kan omdat toch maar ongevaar datzelfde percentage van de wereldbevolking in rijke landen woont lol.

Overigens hadden wij geloof ik krap ingekocht relatief, ik geloof voor maar 3 keer onze hele bevolking ongeveer. Maar dat was voor die miljoenen extra nu weer van Pfizer 😃

De Jonge heeft technisch gelijk dat het mogelijk is dat iedereen is ingeënt eind dit jaar als er zoals hij zegt een aantal tegenslagen zijn, maar als het normaal verloopt moet het lukken. Een tegenslag maakt ook weinig verschil. Dat gaat dan meer ten koste van arme landen zoals Afrika, omdat wij dan (zoals nu dus, vermoed omdat Sanofi vertraging heeft) gewoon compenseren door bv nu weer ff 75 miljoen pfizertjes extra te hoarden. Dat covax gebeuren is dood, lol.

Maar dat neemt niet weg dat waarschijnlijk HIER iedereen voor 31/12/2021 is ingeënt. Dat bedoeld de Jonge natuurlijk, en dat bedoelt de krant ook, we hebben het hier niet over "de wereldbevolking".

Dus als ik de jonge was zou ik doen wat uk, usa, Canada, japan, Australië, nz etc doen en de eu godzijdank ook voor ons: gewoon zo snel mogelijk zorgen voor vaccins voor m'n hele bevolking zodat de beperkingen eraf kunnen, we onze vrijheid terughebben, en de economie weer vol kan draaien.

En gelukkig ben ik dan misschien wel geen politicus, maar doet de eu en ons kabinet dat ook gewoon. Op naar het einde van de beperkingen!
#WeesGeenWhales
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:59:00 #291
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_197285914
quote:
Ja leuk, maar zojuist deze modbreak dan?

quote]1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
[modbreak]een schatting geven over het aantal besmettingen wordt na overleg met de mods hier toegestaan (waarbij menigeen het al een grijs gebied vindt), maar we gaan geen polls maken[/modbreak]
[/quote]
pi_197285930
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:48 schreef quirina het volgende:
Hugoooooootjeeeeeeee 👎🏻
Ik had van de week voor het eerst medelijden met hem. Had ie eindelijk goed nieuws. Besluit Trump een staatsgreep te plegen. Belandt hij ergens op pagina 5...
zie email 27 oktober
  vrijdag 8 januari 2021 @ 14:59:59 #293
14505 OProg
A Life in Music
pi_197285938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
edit spuit11
Er zijn er toch al meer dan 11 geweest? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator vrijdag 8 januari 2021 @ 15:00:17 #294
5428 crew  miss_sly
pi_197285944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
[modbreak]een schatting geven over het aantal besmettingen wordt na overleg met de mods hier toegestaan (waarbij menigeen het al een grijs gebied vindt), maar we gaan geen polls maken[/modbreak]
[/quote]
We hebben het even besproken. In dit topic vinden veel mensen het storend, maar kennelijk is er ook een behoefte aan om wel te schatten. Dat kan dan daar. Iedereen blij O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197285953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 januari 2021 14:27 schreef capricia het volgende:
[/quote]

Het mag nu dus in dat andere topic
zie email 27 oktober
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:02:17 #296
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197286000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Maar dat betekent toch niet dat de info die op dat moment al bekend is er niet op moet staan?

Dat er onzekerheid is naar de toekomst snap ik...
Tja, mijn vrouw wacht al 3 weken langer op haar fiets en die datum word ook steeds weer anders. Is inderdaad de schuld van de planning van mijn vrouw ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197286003
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 14:58 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat je raaskalde. En -kalt. Ik hoop dat je begrijpt dat een minister niet gaat roepen ja nou weet je als het tegenvalt hehe dan ga ik beter mijn best doen :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197286013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:02 schreef zalkc het volgende:

[..]

Tja, mijn vrouw wacht al 3 weken langer op haar fiets en die datum word ook steeds weer anders. Is inderdaad de schuld van de planning van mijn vrouw ;)
Maar dat is hier niet het geval. Als ik haar nu bel dat ze hem de 17e kan ophalen en ze schrijft in haar agenda de 11e. Wie is er dan fout?
zie email 27 oktober
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:03:17 #299
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_197286018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We hebben het even besproken. In dit topic vinden veel mensen het storend, maar kennelijk is er ook een behoefte aan om wel te schatten. Dat kan dan daar. Iedereen blij O+
[/quote]Ok prima ^O^ Beetje verwarrend met die modbreak zojuist ;)
pi_197286025
Als je zo'n vaccin haalt ben je het dan verplicht om het te laten filmen door het NOS journaal ? ik wil er namelijk geen cameraploegen bij hebben :( :'( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')