abonnement Unibet Coolblue
pi_197258722
quote:
'Wild Wednesday': Trump-supporters bestormen Capitool Washington, zitting Senaat afgebroken

Vice-president Mike Pence en anderen overgebracht naar veilige locatie

WASHINGTON - Het Capitool in Washington is in een noodgebied veranderd nadat een woedende menigte Trump-supporters het politieke centrum van de hoofdstad bestormde. Een zitting van de Amerikaanse Senaat waarin de verkiezingsuitslag zou worden vastgesteld, is afgebroken. Volgens Amerikaanse media worden de politici naar een veilige locatie weggeleid. Tal van demonstranten hebben zich naar binnen gewerkt, zelfs tot binnen de ruimte waar de Amerikaanse Senaat normaal gesproken vergadert. De burgemeester heeft een avondklok ingesteld.

Trump-supporters betreden de trappen van het Capitool, het politiek centrum in Washington waar woensdag de verkiezingsuitslag wordt bevestigd.

Mogelijk willen de Trump-supporters het Capitool bezetten. De Amerikaanse vicepresident Mike Pence en de prominente senator Chuck Grassley worden overgebracht naar een veilige locatie. Dat zegt een senator tegen het Amerikaanse NBC News. Pence is als vicepresident ook de voorzitter van de Senaat. Grassley is de zogeheten 'president pro tempore', die optreedt als senaatsvoorzitter als de vicepresident afwezig is.

Volgens persbureau Reuters zijn aanhangers van president Trump voor het gebouw slaags geraakt met de politie. Het Huis van Afgevaardigden en de Senaat hebben onverwacht een noodpauze ingelast. Op beelden is te zien dat Trump-supporters het Capitool al filmend binnenwandelen met vlaggen. Ook is er rook te zien, maar waarvan is onduidelijk.

Ook zijn er harde botsingen tussen ordetroepen en Trump-supporters. Woensdag hoorden ze slecht nieuws: de Democraten krijgen door de verkiezingen in Georgia vermoedelijk de controle in zowel het Huis als de Senaat.

Terwijl zijn aanhangers het Amerikaanse Congres bestormden, kwam president Donald Trump niet met een oproep aan hen om te vertrekken en tot rust te komen. In plaats daarvan uitte hij kritiek op zijn eigen vicepresident, Mike Pence. Die ,,had niet de moed om te doen wat had moeten worden gedaan om ons land en onze grondwet te beschermen", schreef Trump op Twitter. ,,De Verenigde Staten eisen de waarheid!", voegde hij eraan toe. Later riep Trump wel op de politie en handhavers te respecteren en vredelievend te blijven. ,,Zij staan aan de kant van ons land."

De Amerikaanse vicepresident Mike Pence weigerde op eigen houtje de ceremonie te saboteren waarmee officieel wordt vastgesteld dat Joe Biden de winnaar is van de presidentsverkiezingen in november. Trump had van tevoren zijn plaatsvervanger opnieuw opgeroepen een stokje te steken voor de officiële winst van Biden.

Liveblogs
https://nos.nl/liveblog/2(...)dklok-ingesteld.html

https://www.nu.nl/verkiez(...)dklok-ingesteld.html

https://www.telegraaf.nl/(...)ng-senaat-afgebroken
pi_197258725
pi_197258740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:35 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wie zag die vier jaar geleden dan aankomen? Doe ff normaal man.
vier jaar geleden misschien niet. Maar na vier jaar Trump weet je wel wat je voor vlees in de kuip hebt. Hij zal vast wat goeds hebben gedaan dan dat ze weer op hem stemmen, maar van buitenaf zie je vooral een enorm narcistische man die compleet geen weet heeft wat zijn woorden voor gevolgen hebben. Of erger, juist wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197258743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:35 schreef Tengano het volgende:

[..]

Wie zag die vier jaar geleden dan aankomen? Doe ff normaal man.
Ik had het dan ook expliciet niet over vier jaar geleden. Ik had het over mensen die vier jaar lang met hem hebben meegelogen om zijn wangedrag maar te verdedigen en die dit jaar in nog grotere getale op hem gestemd hebben.
Dat je bij wijze van grap op die rare vent van tv stemt moet je verder zelf weten, ik veroordeel ook niemand die dit jaar op Kanye heeft gestemd, maar er bestaat wel zoiets als voortschrijdend inzicht.
pi_197258750
Die foto van die vent met zn poten op het bureau, ik hoop dat hij heeft kunnen genieten van zijn 5 minutes of fame want de kans is aanzienlijk dat hij de komende 20 jaar het zeepje moet oprapen in een gemeenschappelijke doucheruimte :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197258751
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je willens en wetens een gevaarlijke gek tot de machtigste man op aarde maakt, dan spoor je inderdaad niet.
Als ik dat nog moet uitleggen dan is er echt wat mis met je.
Maar ik vond de vraag wel goed, wat is dan het alternatief?
pi_197258758
Als het federal crimes zijn dan zie ik nog wel gebeuren dat Trump pardons gaat uitdelen.
pi_197258764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar ik vond de vraag wel goed, wat is dan het alternatief?
Kanye. Oh wacht, nog iemand die denkt dat hij god is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:40:03 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258769
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

vier jaar geleden misschien niet. Maar na vier jaar Trump weet je wel wat je voor vlees in de kuip hebt. Hij zal vast wat goeds hebben gedaan dan dat ze weer op hem stemmen, maar van buitenaf zie je vooral een enorm narcistische man die compleet geen weet heeft wat zijn woorden voor gevolgen hebben. Of erger, juist wel.
Niet iedereen herkent narcisten. Om dat te laten gebeuren is iets waar narcisten goed in zijn.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:40:33 #10
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197258779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:34 schreef Kansenjongere het volgende: [..] Als je willens en wetens een gevaarlijke gek tot de machtigste man op aarde maakt, dan spoor je inderdaad niet. Als ik dat nog moet uitleggen dan is er echt wat mis met je.
Al die wereldoorlogen de afgelopen vier jaar inderdaad. De wereldvrede onder Obama is volledig weggevaagd. De vraag was: wat moet je dan doen als je Republikein bent? Persoonlijk gericht gewauwel zoals je slotzin kun je achterwege laten, dat voegt niets toe en zet je punt ook geen kracht bij.
pi_197258792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:22 schreef Repentless het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat je 70 miljoen Amerikanen collectief als idioot bestempelt omdat ze op een Republikein hebben gestemd.
Is dat echt zo gek? Ze hebben op iemand gestemd die voor de verkiezingen al geweld aan het aanmoedigen was als hij verloor. Dat zou je meteen moeten afschrijven als serieuze kandidaat. Zelfs al zijn de democraten ook geen engelen.
pi_197258798
Arme CNN verslaggever
AFCA!
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:43:17 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258813
Ik had het twitteraccount net bekeken van Trump en wilde het hier nog plaatsen.

De twee verwijderde posts waren:

1 een filmpje waarin hij zegt dat we moeten kiezen voor vrede en dat dit soort dingen gebeuren als de verkiezingen gestolen worden. Dat het als het ware de schuld is van degene die de verkiezingen gestolen heeft.

2 laatste tweet was een berichtje waarin hij de mensen oproept om vredig naar huis te gaan. Maar we moeten deze dag nooit vergeten en het werd veroorzaakt doordat we bestolen zijn. Deze tweet was van 25 minuten terug.
pi_197258821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar ik vond de vraag wel goed, wat is dan het alternatief?
We hebben het over de presidentsverkiezingen. Het gaat dus niet over het Huis, niet over de Senaat, niet over een coalitie, maar over dat ene poppetje dat je de macht wil geven.
Dan zal je dus ook het poppetje moeten beoordelen en niet de partij. Want die partij is niet degene die in het Witte Huis gaat wonen.
pi_197258827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:40 schreef Tengano het volgende:

[..]

Niet iedereen herkent narcisten. Om dat te laten gebeuren is iets waar narcisten goed in zijn.
Het zijn vooral kiezers die verandering willen lijkt me. Nou, dat hebben ze gekregen....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:44:49 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258835
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het zijn vooral kiezers die verandering willen lijkt me. Nou, dat hebben ze gekregen....
Zeker :X
pi_197258838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

We hebben het over de presidentsverkiezingen. Het gaat dus niet over het Huis, niet over de Senaat, niet over een coalitie, maar over dat ene poppetje dat je de macht wil geven.
Dan zal je dus ook het poppetje moeten beoordelen en niet de partij. Want die partij is niet degene die in het Witte Huis gaat wonen.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Voor een heel groot deel van de mensen is het belangrijk om rechters van een bepaalde signatuur te nomineren. Dat kan alleen de president doen. En zo zijn er nog heel veel dingen.
pi_197258847
Maar ik zie dat er niet veel gaat gebeuren. Zelfs die avondklok boeit niemand (want ze willen de vlam niet in de pan gooien). Dus een van mijn oren gaat een kussen voelen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197258873
Maar de republikeinen die vandaag een aanval hebben ingezet op de democratie mogen blij zijn dat dat straks volledig in de vergetelheid raakt omdat ze daarin werden overtroffen door de Trumpioten.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:48:20 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258877
quote:
This Tweet is no longer available. Learn more
Ik kan helemaal geen uitleg van deze melding vinden.....?

Ik vond de tweets zelf niet zo aanstootgevend; wel manipulatief maar ja. Ik snap het niet.
pi_197258887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:30 schreef MoreDakka het volgende: [..] Onzin. Trump heeft meerdere keren dingen gedaan die afzetwaardig zijn.
Is nergens gebeurd of bewijs voor gevonden. Dus op dat vlak niet dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:34 schreef Kansenjongere het volgende: [..] Als je willens en wetens een gevaarlijke gek tot de machtigste man op aarde maakt, dan spoor je inderdaad niet. Als ik dat nog moet uitleggen dan is er echt wat mis met je.
Echt een gek is hij pas na de tweede verkiezingen geworden. Daarvoor was het een rare snuiter die gewoon democratisch gekozen is in 2016. Er is pas was mis met je als je 70mln mensen als basket of deplorables weg zet omdat ze niet bij jouw politieke voorkeur horen. Dan ben je net zo gek als trump op het moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197258893
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik kan helemaal geen uitleg van deze melding vinden.....?

Ik vond de tweets zelf niet zo aanstootgevend; wel manipulatief maar ja. Ik snap het niet.
Dat krijg je met die linkse hippies die dat bedrijf draaiende houden. Snap best dat Trump verre van correct is, maar de censuur die twitter hem oplegt is belachelijk.
pi_197258895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Is nergens gebeurd of bewijs voor gevonden. Dus op dat vlak niet dus.

Er is heel veel bewijs en hij is impeached. Mueller rapport staat vol met bewijs van corruptie. Dus ja.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:50:20 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197258898
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

We hebben het over de presidentsverkiezingen. Het gaat dus niet over het Huis, niet over de Senaat, niet over een coalitie, maar over dat ene poppetje dat je de macht wil geven.
Dan zal je dus ook het poppetje moeten beoordelen en niet de partij. Want die partij is niet degene die in het Witte Huis gaat wonen.
De vraag blijft staan: wat is je alternatief als Republikein op dat moment?
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:50:29 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197258901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:49 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Dat krijg je met die linkse hippies die dat bedrijf draaiende houden. Snap best dat Trump verre van correct is, maar de censuur die twitter hem oplegt is belachelijk.
Ah ja, een hyperkapitalistisch bedrijf dat draaiende wordt gehouden door "linkse hippies". That's a first.

Twitter is gewoon opportunistisch: nadat ze Trump jarenlang de vrije hand gegeven hebben met z'n leugens voelen ze nu ook heel goed aan dat er een andere wind gaat waaien en sorteren daar alvast op voor.
Huilen dan.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:50:32 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:49 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Dat krijg je met die linkse hippies die dat bedrijf draaiende houden. Snap best dat Trump verre van correct is, maar de censuur die twitter hem oplegt is belachelijk.
Dat vind ik van CNN ook. Die zijn ook allesbehalve straight.
pi_197258906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Is nergens gebeurd of bewijs voor gevonden. Dus op dat vlak niet dus.
Er zijn mensen voor naar de gevangenis gegaan.
pi_197258915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:50 schreef Repentless het volgende:

[..]

De vraag blijft staan: wat is je alternatief als Republikein op dat moment?
Zou jij op Holleeder of Lange Frans stemmen als jouw favoriete partij hem als lijsttrekker voordroeg?
pi_197258927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Er zijn mensen voor naar de gevangenis gegaan.
Trump is niet afgezet. Was niet genoeg voor dat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:53:03 #30
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197258932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zou jij op Holleeder of Lange Frans stemmen als jouw favoriete partij hem als lijsttrekker voordroeg?
Je stelt slechts weer een hypothetische vraag terug en geeft geen antwoord.
pi_197258933
Zou trump een nachtje slechter slapen wetende dat een vrouw in het Capitool overleden is door zijn b.s. (waarvan hij echt wel weet dat het b.s. is) ??
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197258934
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:53:26 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zou jij op Holleeder of Lange Frans stemmen als jouw favoriete partij hem als lijsttrekker voordroeg?
Er zijn (in the real world) zelfs mensen die op Albert Verlinde stemmen.... :@
pi_197258941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Trump is niet afgezet. Was niet genoeg voor dat.
Dat hebben zijn vriendjes inderdaad succesvol weten te voorkomen, vandaar ook de opmerkingen over de republikeinen als geheel en dat het niet slechts een paar wappies zijn.
pi_197258942
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, een hyperkapitalistisch bedrijf dat draaiende wordt gehouden door "linkse hippies". That's a first.

Twitter is gewoon opportunistisch: nadat ze Trump de vrije hand gegeven hebben met z'n leugens voelen ze nu ook heel goed aan dat er een andere wind gaat waaien en sorteren daar alvast op voor.
Dat is ook wel weer zo. Oppassen anders verdwijn je net zoals die gozer uit China van alibaba onder de volgende regering.
pi_197258945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:50 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dat vind ik van CNN ook. Die zijn ook allesbehalve straight.
Klopt.

Die hebben ook echt een heel groot aandeel in de polarisatie van dit moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:54:39 #37
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258951
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:53 schreef TLC het volgende:
Zou trump een nachtje slechter slapen wetende dat een vrouw in het Capitool overleden is door zijn b.s. (waarvan hij echt wel weet dat het b.s. is) ??
Nee. Narcisten denken alleen aan hun eigenbelang. En leggen alle schuld altijd bij de ander.
pi_197258952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:53 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je stelt slechts weer een hypothetische vraag terug en geeft geen antwoord.
Je kunt op een andere kandidaat stemmen (en, nee, dat hoeft geen democraat te zijn), je kunt niet stemmen.
Of je kunt in de slachtofferrol vervallen zoals jij lijkt te willen doen. Is dat ook de reden dat je geen antwoord geeft op mijn vraag?
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:54:47 #39
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197258954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:53 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je stelt slechts weer een hypothetische vraag terug en geeft geen antwoord.
https://en.wikipedia.org/wiki/Libertarian_Party_(United_States)
We have always been at war with Eastasia.
pi_197258975
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:58:32 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_197258998
quote:
Kunnen nog een paar spannende laatste dagen worden.... Er zijn nu genoeg mensen die hem nog even een oor aan willen naaien.
pi_197258999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat hebben zijn vriendjes inderdaad succesvol weten te voorkomen, vandaar ook de opmerkingen over de republikeinen als geheel en dat het niet slechts een paar wappies zijn.
Er was gewoon geen voldoende steun voor een afzettingsprocedure en links met pelosi en hun media hebben net zo hard werk geleverd voor een doorzet. Dus dat haalt het weer op.

Niet voldoende bewijs, niet voldoende stemmen. Wishful thinking my friend.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197259003
quote:
Pittige uitspraak. Dat gaat een staartje krijgen
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 00:58:57 #44
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197259006
quote:
_O-

Sensatie!

Maar behalve dat niets dus..
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197259011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er was gewoon geen voldoende steun
Zijn partijgenoten hebben inderdaad hun vingers in hun oren gedaan en heel hard lalala geroepen.
pi_197259022
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 01:02:14 #47
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197259037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je kunt op een andere kandidaat stemmen (en, nee, dat hoeft geen democraat te zijn), je kunt niet stemmen.
Of je kunt in de slachtofferrol vervallen zoals jij lijkt te willen doen. Is dat ook de reden dat je geen antwoord geeft op mijn vraag?
Er was geen andere kandidaat voor de Republikeinse partij. Ah, niet stemmen zodat de Democraten sowieso winnen. Want anders ben je een idioot.

En weer een persoonlijke aantijging als afsluiting.
pi_197259045
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:37 schreef TLC het volgende:
Het verbaast me nog dat het meerendeel uberhaupt Washington heeft kunnen vinden, de meeste zien er nog te dom uit om in een toilet te poepen.
Zou best kunnen dat er een paar zich nu in de staat Washington bevinden
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Het mooie vind ik nog, als je hier zo naar kijkt denk je.. Wat een mongolen bij elkaar, hoe een volk zo dom kan zijn en in alle waanzin kan geloven die iemand ze voorschotelt, dat zou je in Nederland toch nooit kunnen voorstellen.

En vervolgens lees je weer zo'n post van iemand die weigert een mondkapje op te doen want bla bla bla grondrecht en bla bla bla de schuld van rutte :')

zucht
Dus GW art 11 moet niet tellen in Nederland puur omdat we geen constituele toetsing hebben en de VVD bezig is met een wet om rechters niet meer te kunnen laten toetsen aan de wetten van het Europese hof van de rechten van de mens.

Dan snap ik die Amerikanen wel dat ze klaar zijn met hun congres en het verbieden van hun grondrechten waaronder de 2nd amendment en een onconstitutionele verbod op wapens.
pi_197259063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:02 schreef Repentless het volgende:

[..]

Er was geen andere kandidaat voor de Republikeinse partij. Ah, niet stemmen zodat de Democraten sowieso winnen. Want anders ben je een idioot.

En weer een persoonlijke aantijging als afsluiting.
Jij mag mij wel aanspreken op het niet beantwoorden van je vraag, maar omgekeerd niet?
Ik wist niet dat je zo'n sneeuwvlokje was, trek je dan maar veilig terug in je safe space.
pi_197259085
twitter
pi_197259094
rellen en geweld in amerika, is dit 2020?
pi_197259106
quote:
Heftig.
pi_197259149
Ik hoop dat vandaag duidelijk wordt voor iedereen dat de regels voor iedereen zouden moeten gelden. Heb net de livestream van CNN gekeken en het is opeens supererg dat mensen niet luisteren naar een avondklok. Dit is dezelfde organisatie die met een brandende achtergrond beweerde dat BLM vredig was verlopen. Aan de andere kan heb je de zogenaamde politie supporters die vanavond agenten in het nauw hebben gedreven. Genoeg agenten voorbij zien komen die zwarte mensen helemaal doorzeefden om minder en gesteund werden door dezelfde groep.

Ik vrees alleen dat ze dat niet gaan doen en dat er nog heel wat bommen af zullen gaan de komende maand.
pi_197259152
twitter
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  donderdag 7 januari 2021 @ 01:14:43 #55
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197259164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jij mag mij wel aanspreken op het niet beantwoorden van je vraag, maar omgekeerd niet?
Ik wist niet dat je zo'n sneeuwvlokje was, trek je dan maar veilig terug in je safe space.
Ik doel natuurlijk op het 'slachtofferrol'-gedeelte. Maar goed, jouw vraag: ik weet niet of ik op Holleeder of Lange Frans zou stemmen als die lijsttrekker van mijn favoriete partij zouden zijn. Dat ligt aan de omstandigheden, het alternatief, etc.

Maar wil je hiermee een vergelijking trekken? Vind je de keuze op Holleeder of Lange Frans vergelijkbaar met de herkeuze op de huidige president van de VS?
pi_197259186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:14 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik doel natuurlijk op het 'slachtofferrol'-gedeelte. Maar goed, jouw vraag: ik weet niet of ik op Holleeder of Lange Frans zou stemmen als die lijsttrekker van mijn favoriete partij zouden zijn. Dat ligt aan de omstandigheden, het alternatief, etc.

Maar wil je hiermee een vergelijking trekken? Vind je de keuze op Holleeder of Lange Frans vergelijkbaar met de herkeuze op de huidige president van de VS?
Ik vind Holleeder gevaarlijker maar minder gestoord dan Trump.
Ik vind Lange Frans gestoorder maar minder gevaarlijk dan Trump.
Ik zou zelf in ieder geval op geen van drieën stemmen, zelfs als het enige alternatief Johan Vlemmix was.
pi_197259194
twitter
pi_197259207
Het heeft een aantal jaar geduurd maar Pence heeft vandaag gelukkig eindelijk (vice-)presidentieel gehandeld.
pi_197259225
Welke president ook, de chaos is compleet. Enorme werkloosheid, lock-down, oneindig geld printen en de elite vlucht naar goud, zilver en bitcoin en eventueel onroerend goed. De lagere en middenklasse zijn de dupe.

Welkom in 2021.
  donderdag 7 januari 2021 @ 01:21:49 #60
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197259228
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vind Holleeder gevaarlijker maar minder gestoord dan Trump.
Ik vind Lange Frans gestoorder maar minder gevaarlijk dan Trump.
Ik zou zelf in ieder geval op geen van drieën stemmen, zelfs als het enige alternatief Johan Vlemmix was.
Je vertelt steeds wat je niet doet of zou doen. Maar als het alternatief (de andere partij en kanidaat) nog verder van je afstaat, wat doe je dan?
pi_197259230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:21 schreef Cherni het volgende:
Welke president ook. De chaos os compleet. Enorme werkloosheid, lock-down, oneindig geld printen en de elite vlucht naar goud, zilver en bitcoin en eventueel onroerend goed. De lagere en middenklasse zijn de dupe.

Welkom in 2021.
Op corona na is het allemaal hun eigen schuld. Ze voeren daar al jaren een dwaas beleid.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_197259255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:21 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je vertelt steeds wat je niet doet of zou doen. Maar als het alternatief (de andere partij en kanidaat) nog verder van je afstaat, wat doe je dan?
1. Je doet alsof er maar twee kandidaten zijn, dat is niet zo
2. Als er daadwerkelijk maar twee kandidaten zouden zijn, wat dus niet zo is, en ze zouden allebei in mijn ogen een gevaar voor het land zijn, dan zou ik thuisblijven. Iemand als Trump wil je geen mandaat geven, zelfs niet als het alternatief in je ogen nog slechter is, en als je nog niet wist waarom dan heb je dat hoop ik vandaag wel gezien.
pi_197259259
Serieus. Echt. 2020 was een ultra kut jaar.

2021 is 7 dagen oud, en dan dit.

*houd hart vast*
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_197259266
twitter
pi_197259291
Die laatste tweet van Trump staat nog in het NOS liveblog.
pi_197259305
Het enige wat de Democraten en republikeinen hadden moeten doen. Is die zeer evidente stemfraude zorgvuldig onderzoeken. Dan kreeg je deze toestanden niet. Maar dat doen ze niet. Ze hebben vast wat te verbergen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 01:32:39 #67
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197259308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

1. Je doet alsof er maar twee kandidaten zijn, dat is niet zo
2. Als er daadwerkelijk maar twee kandidaten zouden zijn, wat dus niet zo is, en ze zouden allebei in mijn ogen een gevaar voor het land zijn, dan zou ik thuisblijven. Iemand als Trump wil je geen mandaat geven, zelfs niet als het alternatief in je ogen nog slechter is, en als je nog niet wist waarom dan heb je dat hoop ik vandaag wel gezien.
Klopt, er waren vier partijen en vier kandidaten. Waarbij het natuurlijk alleen om de Reps en Dems gaat.

Je blijft dus thuis, waardoor de kans dat het slechtere alternatief wint alleen maar groter wordt.

Vandaag is inderdaad beschamend, daar is geen twijfel over mogelijk. Maar deze discussie begon over de stelling dat alle Republikeinen, zonder uitzondering, idioten zijn. Dat vind ik gewoon zwaar misplaatst.
pi_197259320
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:32 schreef MisterWendel het volgende:
Het enige wat de Democraten en republikeinen hadden moeten doen. Is die zeer evidente stemfraude zorgvuldig onderzoeken. Dan kreeg je deze toestanden niet. Maar dat doen ze niet. Ze hebben vast wat te verbergen.
Daar heb je rechters voor. De tussenstand Trump - democratie is op dit moment 1-62.
En dan zijn de meeste van die rechters ook nog door hemzelf voorgedragen.
Hij heeft vast niet zo'n sterke zaak.
  donderdag 7 januari 2021 @ 01:35:44 #69
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197259333
twitter
pi_197259392
Volgens mij wilden die rechters het gewoon niet behandelen. Dat is wat anders. Hoe dan ook. Ik hoop dat dit het einde betekent voor een groot deel van de republikeinen. Conservatief amerika staat na deze rotzooi niet meer achter ze.
pi_197259412
Natuurlijk is er gefraudeerd, en dat was ook nodig om de idioot Trump weg te krijgen. Dat probleem is nu gelukkig opgelost. Helaas is er een nieuw probleem voor in de plaats gekomen: de idioot Biden. Dat is de prijs die de Amerikanen moeten betalen. De komende vier jaar worden hun zakken leeggeklopt.
pi_197259462
Dat zo’n 30 miljoen mensen überhaupt achter zo’n mongool als trump staan :’) wat een land
pi_197259520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:51 schreef Pap89 het volgende:
Dat zo’n 30 miljoen mensen überhaupt achter zo’n mongool als trump staan :’) wat een land
jij kunt goed tellen
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 02:01:43 #75
8781 crew  Frutsel
pi_197259556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:51 schreef Pap89 het volgende:
Dat zo’n 30 miljoen mensen überhaupt achter zo’n mongool als trump staan :’) wat een land
Dat heet democratie :P
pi_197259678
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:51 schreef Pap89 het volgende:
Dat zo’n 30 miljoen mensen überhaupt achter zo’n mongool als trump staan :’) wat een land
74 miljoen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_197259708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:13 schreef alilami het volgende:
[ twitter ]
Die ene gast staat nog te roepen en te gebaren dat de bewaker zijn pistool trekt. En dan 5 seconden later toch gewoon naar binnen proberen te klimmen.....

Play stupid games win stupid prizes
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_197259729
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 02:24:32 #79
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197259749
quote:
4s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:25 schreef SpaceOddity het volgende:
Serieus. Echt. 2020 was een ultra kut jaar.

2021 is 7 dagen oud, en dan dit.

*houd hart vast*

Dit komt er nog aan:
• Engelse Covid en andere mutaties
• Gratis geld van de overheid stopt wat als kettingreactie geeft:
• Massa bedrijfsfaillisementen
• Massa ontslagen
• Massa huisuitzettingen
• Woningmarkt crisis
• Beurs bubble gaat ploffen
pi_197259762
twitter
  donderdag 7 januari 2021 @ 02:29:23 #81
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197259785
https://www.kusi.com/kusi(...)d-inside-us-capitol/

Doodgeschoten vrouw was een luchtmachtveterane uit San Diego en fanatiek Trump-fan.
We have always been at war with Eastasia.
pi_197259810
twitter
pi_197259841
De verbaasde demonstranten hebben een onverwachte rondleiding gekregen in het Capitool zonder reizigersgids.
pi_197259846
twitter
pi_197259851
I will do what i must !!
pi_197259881
Tja breek ergens in en je kan worden neergeschoten, naar goed amerikaans recht.
  donderdag 7 januari 2021 @ 02:58:41 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197259884
Ik vind het moment van neerschieten erg dubieus. Het eerst zover laten komen en als de rellers dan al lang en breed binnen zijn en eigenlijk al duidelijk is dat ze niet uit zijn op geweld en geen direct gevaar dreigt iemand zonder waarschuwing in de nek schieten.
We have always been at war with Eastasia.
pi_197259905
Uit het liveblog van NU.nl

quote:
Een verslaggever van The New York Times schrijft op Twitter dat Trump meermaals weigerde de Nationale Garde te mobiliseren. Uiteindelijk nam vicepresident Mike Pence de beslissing en kreeg de lokale politie hulp bij het verdrijven van de relschoppers. Het is ongebruikelijk dat een vicepresident die beslissing neemt.
pi_197259913
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 02:16 schreef superniger het volgende:

[..]

74 miljoen
Nee, ik denk ook 30 miljoen, plus nog ruim 40 miljoen anti-Democraatstemmers.
  donderdag 7 januari 2021 @ 03:17:48 #91
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_197259937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 02:58 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind het moment van neerschieten erg dubieus. Het eerst zover laten komen en als de rellers dan al lang en breed binnen zijn en eigenlijk al duidelijk is dat ze niet uit zijn op geweld en geen direct gevaar dreigt iemand zonder waarschuwing in de nek schieten.
Je moet toch ergens een grens trekken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 7 januari 2021 @ 03:22:56 #92
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197259955
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 03:17 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Je moet toch ergens een grens trekken.
Ik vind het nogal boud om dat dan daar te doen zonder waarschuwingsschot in iemands nek. Dit is me weer iets te triggerhappy. Zo extreem gewelddadig ging het er nu allemaal ook weer niet aan toe.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 7 januari 2021 @ 03:34:39 #93
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_197259997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 03:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik vind het nogal boud om dat dan daar te doen zonder waarschuwingsschot in iemands nek. Dit is me weer iets te triggerhappy. Zo extreem gewelddadig ging het er nu allemaal ook weer niet aan toe.
Volgens mij was het toch voor iedereen heel duidelijk dat ze daar niet welkom waren. Valt me mee dat er niet veel meer doden zijn gevallen. Het Capitool bestormen, wat een idioot plan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 7 januari 2021 @ 04:45:28 #94
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
  donderdag 7 januari 2021 @ 05:50:54 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197260332
Ik hoop dat Trump na 20 januari de bak indraait voor al zijn misdaden, en dat hij niet meer vrijkomt.
Resistance is futile.
  donderdag 7 januari 2021 @ 06:15:15 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197260390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 01:51 schreef Pap89 het volgende:
Dat zo'n 30 miljoen mensen überhaupt achter zo'n mongool als trump staan :') wat een land
Zoiets denk ik hier ook zo vaak bij onze eigen alt right-politici & hun aanhang. Dat is ook een aardig percentage van het totale aantal inwoners.
pi_197260391
Zou wat zijn als Biden niet de 46e President wordt. maar de 47e _O-
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  Redactie Frontpage donderdag 7 januari 2021 @ 06:17:12 #98
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_197260396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 03:04 schreef Idisrom het volgende:
Uit het liveblog van NU.nl
[..]

Dat is toch logisch? Trump had de broek vol met kwakjes, want dit was precies wat hij wilde. Waarom zou hij dan vervolgens de nationale garde optrommelen? Valt me mee dat Pence dit deed, eerste keer dat hij echt ballen heeft getoond.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 02:29 schreef -XOR- het volgende:
https://www.kusi.com/kusi(...)d-inside-us-capitol/

Doodgeschoten vrouw was een luchtmachtveterane uit San Diego en fanatiek Trump-fan.
Als veteraan had ze helemaal moeten weten wat de politie daar eventueel zou kunnen doen. Dom dat ze het risico heeft genomen. Helaas heeft ze er duur voor betaald.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 7 januari 2021 @ 06:46:13 #99
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197260506
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:15 schreef Treinhoer het volgende:
Zou wat zijn als Biden niet de 46e President wordt. maar de 47e _O-
hoezo ?
Klopt de telling niet ?

Kamala Harris wordt de 47 president volgend jaar en Hillary vice president
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 7 januari 2021 @ 06:49:53 #100
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197260515
Dat domme mokkel ook dat traangas in haar muil heeft te gekregen en daar verbaasd om is omdat ze maar 'één voet' in het Capitool gezet heeft _O-

Zegt ook effe haar naam en woonplaats tussendoor en dat ze met een revolutie bezig zijn :')

Dit seizoen van Amerika begint alweer uitstekend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 januari 2021 @ 06:51:24 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_197260526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

hoezo ?
Klopt de telling niet ?

Kamala Harris wordt de 47 president volgend jaar en Hillary vice president
Hij bedoelt doordat Pence (de VP) er nog 2 weken tussenzit (na impeachment Trump).
  donderdag 7 januari 2021 @ 07:01:11 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197260565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:49 schreef Dven het volgende:
Dat domme mokkel ook dat traangas in haar muil heeft te gekregen en daar verbaasd om is omdat ze maar 'één voet' in het Capitool gezet heeft _O-

Zegt ook effe haar naam en woonplaats tussendoor en dat ze met een revolutie bezig zijn :')

Dit seizoen van Amerika begint alweer uitstekend.
Die mag blij zijn dat ze die voet nog heeft

Die mensen zijn allemaal gehersenspoeld joh, damn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197260567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hij bedoelt doordat Pence (de VP) er nog 2 weken tussenzit (na impeachment Trump).
Dit. Mocht dat gebeuren. Ik ving vannacht tijdens de nachtdienst op dat sommige kabinetsleden keken of ze het 25e amendement konden bekrachtigen.
Ik moet het zien of het ze gaat lukken. Na de shitshow van gisteren is er echt wel wat voor te zeggen en ook de symbolische waarde is er. Het zet een precedent voor de toekomst. En zo 2 weken voor een sowieso anders rumoerige transitie.
Toch denk ik dat ze de keutel terugtrekken. Het is wel een groot iets en daar is men al zo verdeeld, ik vraag me af of ze dit door zullen zetten. Want de maatschappelijke onrust binnen bepaalde groepen neemt wel toe en zal absoluut extremere vormen aannemen. Is dat die 2 weken waard?
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  donderdag 7 januari 2021 @ 07:16:35 #104
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197260621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hij bedoelt doordat Pence (de VP) er nog 2 weken tussen zit (na impeachment Trump).
ok
had ik ff niet door

Nee , Mike Pence heeft de Trump mob nodig als hij zelf voor president gaat in 2024
Als Pence na Trump komt dan gaan ze Mike Pens de schuld geven
De GOP gaat Trump in het zwijgkamertje stoppen tot 20 januari
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197260637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 03:04 schreef Idisrom het volgende:
Uit het liveblog van NU.nl
[..]

NYT is nu niet echt een objectieve bron
pi_197260639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ok
had ik ff niet door

Nee , Mike Pence heeft de Trump mob nodig als hij zelf voor president gaat in 2024

Gaat niet gebeuren. Pence is TE religieus. Bij sommige doelgroepen zal Pence goed vallen, Amerika blijft een Jezusland. Maar hij is wel in de zwaardere categorie.
Biden maakt zijn 4 jaar niet vol. Je zult zien dat Harris al snel populair gaat zijn en dat gaan ze gebruiken. Omdat Biden niet nog een keer voor een herverkiezing kan gaan (leeftijd en stress/druk van de baan), zal zij ruim een jaar voor de volgende verkiezingen al de eerste vrouwelijke president worden omdat Biden terug gaat treden.
Zet Pence tegenover een latino/vrouw van kleur die al president is, en je wint sowieso niet. En dan ook nog eens behoorlijk religieus zijn, nope. Gaat niet gebeuren over 4 jaar.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_197260650
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:02 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Dit. Mocht dat gebeuren. Ik ving vannacht tijdens de nachtdienst op dat sommige kabinetsleden keken of ze het 25e amendement konden bekrachtigen.
Ik moet het zien of het ze gaat lukken. Na de shitshow van gisteren is er echt wel wat voor te zeggen en ook de symbolische waarde is er. Het zet een precedent voor de toekomst. En zo 2 weken voor een sowieso anders rumoerige transitie.
Toch denk ik dat ze de keutel terugtrekken. Het is wel een groot iets en daar is men al zo verdeeld, ik vraag me af of ze dit door zullen zetten. Want de maatschappelijke onrust binnen bepaalde groepen neemt wel toe en zal absoluut extremere vormen aannemen. Is dat die 2 weken waard?
Je maakt van Trump dan een soort martelaar. Maar zijn groep extremistische aanhangers wordt wel kleiner. Dat laatste zou een reden kunnen zijn om Trump nu eruit te schoppen
  donderdag 7 januari 2021 @ 07:24:25 #108
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197260654
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:20 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. Pence is TE religieus. Bij sommige doelgroepen zal Pence goed vallen, Amerika blijft een Jezusland. Maar hij is wel in de zwaardere categorie.
Biden maakt zijn 4 jaar niet vol. Je zult zien dat Harris al snel populair gaat zijn en dat gaan ze gebruiken. Omdat Biden niet nog een keer voor een herverkiezing kan gaan (leeftijd en stress/druk van de baan), zal zij ruim een jaar voor de volgende verkiezingen al de eerste vrouwelijke president worden omdat Biden terug gaat treden.
Zet Pence tegenover een latino/vrouw van kleur die al president is, en je wint sowieso niet. En dan ook nog eens behoorlijk religieus zijn, nope. Gaat niet gebeuren over 4 jaar.
Obama s kansen om president te worden werden ook op minder dan 1% geschat

met een naam die bijna Osama is en zwart en men zei een Moslim uit Afrika
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Je maakt van Trump dan een soort martelaar. Maar zijn groep extremistische aanhangers wordt wel kleiner. Dat laatste zou een reden kunnen zijn om Trump nu eruit te schoppen
Maar Mike pens zal nooit Donald Trumps plaats innemen, de Trump mob is te groot om te schofferen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197260680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 03:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik vind het nogal boud om dat dan daar te doen zonder waarschuwingsschot in iemands nek. Dit is me weer iets te triggerhappy. Zo extreem gewelddadig ging het er nu allemaal ook weer niet aan toe.
Ik vind het eerlijk gezegd een godswonder dat er niet veel en veel harder opgetreden is. Daar was alle reden toe.
pi_197260694
Wat interviews gezien met die bestormers van gisteren en ik krijg toch niet de indruk dat ze het meest slimme deel van de bevolking zijn (nog zwakjes uitgedrukt)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197260696
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Je maakt van Trump dan een soort martelaar. Maar zijn groep extremistische aanhangers wordt wel kleiner. Dat laatste zou een reden kunnen zijn om Trump nu eruit te schoppen
Er is voor beide wat te zeggen. Ik zou niet graag in hun schoenen willen staan nu. Toch denk ik echt dat ze het maar laten en hem nog 2 weken klein houden zodat Biden het over gaat nemen. Het 'gezeik' zal het ze niet waard zijn.

Nu is de ophef na gisteren nog groot, over een week gaat het over heel iets anders en is die woede.ophef weer gezakt.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Obama s kansen om president te worden werden ook op minder dan 1% geschat

met een naam die bijna Osama is en zwart en men zei een Moslim uit Afrika
[..]

Maar Mike pens zal nooit Donald Trumps plaats innemen, de Trump mob is te groot om te schofferen

Obama was inderdaad ook binnen groepen bepaald niet populair, maar hij speelde het goed voor elkaar. Obama had als eerste kandidaat goed door dat je het internet kon gebruiken om kiezers te bereiken. Dat is een onderdeel van zijn overwinning. Zijn team had het door en zijn tegenstander niet. Dat heeft Obama absoluut geholpen. Wat ook mee heeft gespeeld is dat Bush na 9/11 keuzes heeft moeten maken die op dat moment voor veel amerikanen terecht waren, maar na nog een termijn toch pittig en behoorlijke gevolgen had. Veel gesneuvelde soldaten, Osama bin laden nog niet gedood, veel geld aan defensie, TSA, Patriot act etc.
Dat Obama uiteindelijk veel heeft overgenomen en met het drone programma en de Snowden files etc, ook een hoop 'populariteit van het ambt' heeft vernaggelt.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  donderdag 7 januari 2021 @ 07:34:06 #112
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197260716
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:31 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Er is voor beide wat te zeggen. Ik zou niet graag in hun schoenen willen staan nu. Toch denk ik echt dat ze het maar laten en hem nog 2 weken klein houden zodat Biden het over gaat nemen. Het 'gezeik' zal het ze niet waard zijn.

Nu is de ophef na gisteren nog groot, over een week gaat het over heel iets anders en is die woede.ophef weer gezakt.
[..]

Obama was inderdaad ook binnen groepen bepaald niet populair, maar hij speelde het goed voor elkaar. Obama had als eerste kandidaat goed door dat je het internet kon gebruiken om kiezers te bereiken. Dat is een onderdeel van zijn overwinning. Zijn team had het door en zijn tegenstander niet. Dat heeft Obama absoluut geholpen. Wat ook mee heeft gespeeld is dat Bush na 9/11 keuzes heeft moeten maken die op dat moment voor veel amerikanen terecht waren, maar na nog een termijn toch pittig en behoorlijke gevolgen had. Veel gesneuvelde soldaten, Osama bin laden nog niet gedood, veel geld aan defensie, TSA, Patriot act etc.
Dat Obama uiteindelijk veel heeft overgenomen en met het drone programma en de Snowden files etc, ook een hoop 'populariteit van het ambt' heeft vernaggelt.
Maar zoals Elon Musk zegt , i dont know what the president can do

Ik denk dat zeker op het gebied van defensie , de US president niet ene zak te zeggen heeft

Trump wordt nu monddood gemaakt tot 20 januari , iedereen heeft het nu wel gehad met die lelijke brulaap en zijn mode trutje
Ze gooien hem na 20 januari voor de leeuwen
Die zoon van hem kan het nu ook wel schudden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197260757
Trump is mijn held...1 hele dag geen nieuws over corona, er is maar een persoon die dit kan. Overigens zat ik meteen te denken aan hoe heel Nederland viel over het gefluit door de toespraak van Rutte. Dan is dit toch wel andere koek haha

ps. was het niet verstandiger geweest als de democraten meteen na hun winst hun toon gingen matigen naar de trump aanhangers. Het kleineren, denigreren, het pesten en zelfs kwetsen helpt volgens mij niet echt als je toenadering wilt zoeken met deze enorme groep mensen van 70 miljoen amerikanen.
pi_197260764
Mussolini, Ceausescu, Hoessein, Trump... zou wel een fraai rijtje zijn van leiders die onvrijwillig hun ambt moesten verlaten ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 7 januari 2021 @ 07:41:00 #115
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197260768
Trump is de grootste idioot, die ooit president is geworden
een gevaaarlijke gek dat snapt de USA nu ook
https://www.telegraaf.nl/(...)a-aanval-op-capitool
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197260773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Maar zoals Elon Musk zegt , i dont know what the president can do

Ik denk dat zeker op het gebied van defensie , de US president niet ene zak te zeggen heeft
Interessante gedachtegang inderdaad. De President van de USA is automatisch de commander in chief. Hij/zij heeft dus automatisch het laatste woord als er acties moeten worden uitgevoerd. Ook oefeningen etc kan de President 'gewoon' laten uitvoeren.
Natuurlijk speelt het Pentagon en de CIA mee met hun experts en bieden zij informatie en kansberekeningen voor de President.
Daarnaast spelen vele lobbyisten mee en het feit dat Amerika baat heeft bij een oorlogsindustrie qua banen, geld, subsidies, contracten, macht, status en vooral nog meer geld.

Amerika zal qua economie altijd in oorlog moeten zijn met een land of groepering. En een van de weinige goede dingen die Trump heeft gedaan is laten zien aan de burgers is: We hebben echt geen oorlog nodig. Trump was op heel veel vlakken een dwaas en debiel in zijn beslissingen. Maar hij heeft geen oorlog gestart en laten zien dat je soms alleen woorden nodig hebt. Kijk naar het gezeik met Iran op zijn begin, Noord Korea en zijn standpunten binnen NATO.
4 jaar Trump heeft oook een precedent geschept en op zich is dat interessant om te zien wat voor gevolgen dat gaat hebben de komende tijd.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  donderdag 7 januari 2021 @ 07:49:12 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197260818
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Obama s kansen om president te worden werden ook op minder dan 1% geschat

met een naam die bijna Osama is en zwart en men zei een Moslim uit Afrika
[..]

Maar Mike pens zal nooit Donald Trumps plaats innemen, de Trump mob is te groot om te schofferen

Obama werd al als potentieel president gezien acht jaar voor zijn eerste primaries.
We have always been at war with Eastasia.
pi_197260840
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:41 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Interessante gedachtegang inderdaad. De President van de USA is automatisch de commander in chief. Hij/zij heeft dus automatisch het laatste woord als er acties moeten worden uitgevoerd. Ook oefeningen etc kan de President 'gewoon' laten uitvoeren.
Natuurlijk speelt het Pentagon en de CIA mee met hun experts en bieden zij informatie en kansberekeningen voor de President.
Daarnaast spelen vele lobbyisten mee en het feit dat Amerika baat heeft bij een oorlogsindustrie qua banen, geld, subsidies, contracten, macht, status en vooral nog meer geld.

Amerika zal qua economie altijd in oorlog moeten zijn met een land of groepering. En een van de weinige goede dingen die Trump heeft gedaan is laten zien aan de burgers is: We hebben echt geen oorlog nodig. Trump was op heel veel vlakken een dwaas en debiel in zijn beslissingen. Maar hij heeft geen oorlog gestart en laten zien dat je soms alleen woorden nodig hebt. Kijk naar het gezeik met Iran op zijn begin, Noord Korea en zijn standpunten binnen NATO.
4 jaar Trump heeft oook een precedent geschept en op zich is dat interessant om te zien wat voor gevolgen dat gaat hebben de komende tijd.
Je moet de wapenindustrie niet overschatten, die is groot, namelijk zo een 420 miljard per jaar, maar vergeleken met de olie industrie (86 biljard), is dat dus maar ongeveer een half procentje ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197260849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Obama werd al als potentieel president gezien acht jaar voor zijn eerste primaries.
In Amerika werkt het wel iets anders natuurlijk, in Nederland worden politieke kandidaten vaak al een jaar of 10 op de achtergrond klaargestoomd, zoals bijvoorbeeld geval bij Kaag is, maar feitelijk bij alle grote posities, dat is niet iets waar je voor gaat, maar vooral voor benaderd word. In de VS werkt het iets anders natuurlijk waarbij je je zelf moet presenteren en vooral financieren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197260861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet de wapenindustrie niet overschatten, die is groot, namelijk zo een 420 miljard per jaar, maar vergeleken met de olie industrie (86 biljard), is dat dus maar ongeveer een half procentje ;)
Interessant. Ik was niet op de hoogte van de nummers om het zo te zeggen. Ik wist wel dat beide lobbyisten een aardige vinger in de spreekwoordelijke pap hadden, maar van de precieze bedragen niet.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat je cijfers kloppen (ik heb geen reden om te denken dat je uit je nek kletst en ik kom uit de nachtdienst en heb een paar koude gele rakkers op), maar om eerlijk te zijn had ik zulke grote verschillen niet verwacht.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  donderdag 7 januari 2021 @ 08:01:01 #121
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197260873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

In Amerika werkt het wel iets anders natuurlijk, in Nederland worden politieke kandidaten vaak al een jaar of 10 op de achtergrond klaargestoomd, zoals bijvoorbeeld geval bij Kaag is, maar feitelijk bij alle grote posities, dat is niet iets waar je voor gaat, maar vooral voor benaderd word. In de VS werkt het iets anders natuurlijk waarbij je je zelf moet presenteren en vooral financieren.
Dat ook, maar Obama werd altijd al gezien als echt bijzonder. Ik weet nog dat begin jaren '00 aan amerikadeskundige Ruth Oldenziel werd gevraagd of het denkbaar was dat er binnen afzienbare tijd een nieuwe John F Kennedy zou opstaan waarop ze antwoordde dat er een jonge Democraat uit Chicago was die een zelfde soort charisma had genaamd Barack Obama.
We have always been at war with Eastasia.
pi_197260891
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:58 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Interessant. Ik was niet op de hoogte van de nummers om het zo te zeggen. Ik wist wel dat beide lobbyisten een aardige vinger in de spreekwoordelijke pap hadden, maar van de precieze bedragen niet.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat je cijfers kloppen (ik heb geen reden om te denken dat je uit je nek kletst en ik kom uit de nachtdienst en heb een paar koude gele rakkers op), maar om eerlijk te zijn had ik zulke grote verschillen niet verwacht.
Ik heb een kleine fout gemaakt, de wapenindustrie is ongeveer een 0.5 procent van de totale wereldeconomie, de olie industrie is daar ongeveer dus 4 procent onderdeel van.

"The combined arms-sales of the top 100 largest arms-producing companies and military services companies (excluding China) totaled $420 billion in 2018"

Bron wikipedia: https://en.wikipedia.org/(...)cording%20to%20SIPRI.

"According to market research by IBISWorld, a leading business intelligence firm, the total revenues for the oil and gas drilling sector came to approximately $3.3 trillion in 2019. This sector is composed of companies that explore for, develop, and operate oil and gas fields. It is also sometimes referred to as the oil and gas exploration and production industry, or simply E&P. With 2019 global GDP estimated to be $86 trillion, the oil and gas drilling sector alone makes up around 3.8% of the global economy."

Bron:https://www.investopedia.(...)ydrocarbon%20liquids.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197260926
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat ook, maar Obama werd altijd al gezien als echt bijzonder. Ik weet nog dat begin jaren '00 aan amerikadeskundige Ruth Oldenziel werd gevraagd of het denkbaar was dat er binnen afzienbare tijd een nieuwe John F Kennedy zou opstaan waarop ze antwoordde dat er een jonge Democraat uit Chicago was die een zelfde soort charisma had genaamd Barack Obama.
Ja je hebt natuurlijk altijd super talenten, daarnaast was er natuurlijk ook een perfect storm waarbij de situatie ontstond dat Amerika klaar was voor een donkere president, net zoals dat Amerika ooit klaar was voor de eerste donkere honkballers, acteurs, dominees, burgemeesters. Amerika is qua politiek een beetje gek land, aangezien je maar 2 partijen hebt, heb je ook te maken met een enorm gemixte achterban waardoor je een vreemd allegaartje moet aanspreken. Zo maak je eigenlijk geen kans als je niet gelovig bent, dien je wel enigszins vrouwvriendelijk te zijn, maar ook weer geen feminist. Moet je niet tegen wapens zijn, maar uiteraard wel weer voor guncontrol ;) En ga zo maar door. Als je ook kijkt naar het verschil in "programma" tussen Democraten en Republikeinen, dan is dat feitelijk best dun en komt het toch vooral op hele kleine verschillen in opvattingen over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 7 januari 2021 @ 08:19:23 #124
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197260967
En heel Trumpminnend FOK maar schelden de afgelopen vier jaar als er gezegd werd dat Trump en zijn cultus gevaarlijke fascisten waren.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197260975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En heel Trumpminnend FOK maar schelden de afgelopen vier jaar als er gezegd werd dat Trump een gevaarlijke fascist was.
Ik vrees dat dat niet veranderd is na gisteren hoor. Waarschijnlijk gaan ze volhouden dat het een vreedzaam protest was en dat de MSM het zeer eenzijdig belichten.

Bovendien: Trump heeft toch gevraagd of ze naar huis wilde gaan? 😇
pi_197260987
Het dodelijke slachtoffer is Ashly Babbitt een fervent Trump aanhangster en iemand die tegen de corona regels was.

Alleen al van de naam 'Ashly' krijg ik koude rillingen.
Ach je moet ergens dood aan gaan hé. Is het niet corona, dan maar een kogel in je nek.
U MAD?
pi_197260997
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Het dodelijke slachtoffer is Ashly Babbitt een fervent Trump aanhangster en iemand die tegen de corona regels was.

Alleen al van de naam 'Ashly' krijg ik koude rillingen.
Ach je moet ergens dood aan gaan hé. Is het niet corona, dan maar een kogel in je nek.
Is het nog te vroeg voor grapjes over haar achternaam?
pi_197261007
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Is het nog te vroeg voor grapjes over haar achternaam?
Babbitty bobbitty boem?
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Is het nog te vroeg voor grapjes over haar achternaam?
Ja, dat is het zeker.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet veranderd is na gisteren hoor. Waarschijnlijk gaan ze volhouden dat het een vreedzaam protest was en dat de MSM het zeer eenzijdig belichten.

Bovendien: Trump heeft toch gevraagd of ze naar huis wilde gaan? 😇
Ik persoonlijk ga heel eerlijk kleur bekennen. Ik was tot een half jaar geleden wel 'fan' van Trump. Ik vond de afgelopen jaren politiek wereldwijd allemaal dezelfde saaie kleur en ik zag in hem wel iemand die voor opschudding kon zorgen en de balans weer wat kans zou geven!

Terecht geef ik absoluut toe dat hij sinds de verkiezingen zeer kwalijke dingen heeft laten zien wat verder gaat dan politieke smaak.
Zonde. Simpelweg zonde.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_197261076
Wel een beetje sneu voor die vrouw vind ik. Ga je 4x op uitzending, word je doodgeschoten bij zoiets pietluttig. -O- En echt aanleiding was er ook niet.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197261095
Ach, de eerste 'zwarte mensen waren veel anders behandelt!' berichten zijn ook aanwezig. Genoeg zwarte mensen gezien gister sowieso.

En dat je godverdorie de hele zomer halve steden afgebrand hebt zien worden met minimale weerstand van politie (en dodelijke slachtoffers) doet er dan even niet toe. Hypocriete debielen.
pi_197261097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Als zwarten rellen is het allemaal prima, maar als blanken het doen is het meteen verschrikkelijk. Men strijdt altijd ergens voor, of je het er nou mee eens bent of niet. Hoe groter de groep mensen die weinig te verliezen heeft, hoe gevaarlijker het wordt. In NL hebben we het vrij goed, maximaal een groepje mensen die op pannen slaat en fluit tijdens een toespraak, maar wanneer is men het zat en wordt ook Den Haag bestormd?
Al zijn ze blauw. Met harde hand ingrijpen bij dit soort idioterie. Geweld moet de overheid ook kunnen en mogen beantwoorden met geweld. En ja, het binnendringen van het Capitool is een gewelddadige actie. Dit heeft niets met vreedzaam protesteren te maken.
U MAD?
pi_197261107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wel een beetje sneu voor die vrouw vind ik. Ga je 4x op uitzending, word je doodgeschoten bij zoiets pietluttig. -O- En echt aanleiding was er ook niet.
Het is me nog steeds niet duidelijk wat ze precies deed. Ze ging mee ja... maar als wat ? Je bent al een veteraan als je de plees van de kampementen schoonmaakt op fulltime basis.
U MAD?
  donderdag 7 januari 2021 @ 08:41:05 #134
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197261110
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Wel een beetje sneu voor die vrouw vind ik. Ga je 4x op uitzending, word je doodgeschoten bij zoiets pietluttig. -O- En echt aanleiding was er ook niet.
Ja ze was door god gezonden had ze gezegd voor ze ging
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197261114
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:29 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ja, dat is het zeker.
[..]

Ik persoonlijk ga heel eerlijk kleur bekennen. Ik was tot een half jaar geleden wel 'fan' van Trump. Ik vond de afgelopen jaren politiek wereldwijd allemaal dezelfde saaie kleur en ik zag in hem wel iemand die voor opschudding kon zorgen en de balans weer wat kans zou geven!

Terecht geef ik absoluut toe dat hij sinds de verkiezingen zeer kwalijke dingen heeft laten zien wat verder gaat dan politieke smaak.
Zonde. Simpelweg zonde.
Ik vond het in het begin wel een leuk experiment, mede omdat ik Hillary Clinton echt niet uit kan staan.

Na drie maanden was me wel duidelijk dat Trump totaal ongeschikt was voor het ambt.
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2021 @ 08:42:09 #136
842 Zorro
Z
pi_197261119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja ze was door god gezonden had ze gezegd voor ze ging
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197261135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het is me nog steeds niet duidelijk wat ze precies deed. Ze ging mee ja... maar als wat ? Je bent al een veteraan als je de plees van de kampementen schoonmaakt op fulltime basis.
In de VS maakt dat niet uit. Veteraan is veteraan en dan heb je een heldenstatus tot aan de dood.

Het is vaak erg leuk om te zien bij aanhoudingen in de VS als ze zich beroepen op hun veteraan zijn. Vooral als ze een agent treffen die zelf ook veteraan is en ze er fijntjes op wijst dat de wet ook voor veteranen geldt.
pi_197261168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja ze was door god gezonden had ze gezegd voor ze ging
Dat zeggen andere terroristen ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261199
Zitten ze nu nog steeds in het Capitool, of zijn ze weg?
En in Kansas en Georgia, hoe is het daar (daar hadden ze toch ook gebouwen bezet)?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197261206
Fijn dat ze rekening hebben gehouden met Europeanen door ze nachtrust te gunnen zonder nieuwe ontwikkelingen.
pi_197261219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Al zijn ze blauw. Met harde hand ingrijpen bij dit soort idioterie. Geweld moet de overheid ook kunnen en mogen beantwoorden met geweld. En ja, het binnendringen van het Capitool is een gewelddadige actie. Dit heeft niets met vreedzaam protesteren te maken.
Tja je kan de geschiedenisboeken er op na lezen. Natuurlijk zal de overheid ook geweld gebruiken, maar is dat altijd goed? Je kan inderdaad ook die hele menigte neermaaien, zullen sowieso niet de mensen zijn waar de maatschappij echt heel veel aan heeft. Maar is dat verstandig? Hoe meer geweld de overheid gebruikt, des te groter de kans dat het volk dat ook gaat doen. En in een land als Amerika waar veel mensen wapens bezitten is dat misschien niet verstandig. Uiteindelijk zou het volk de macht moeten hebben in een democratie... als dat blijkbaar niet het geval is (of het volk denkt in ieder geval van niet) dan is een dictatuur of communisme misschien toch de enige juist vorm.
Facts don't care about your feelings
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 08:57:54 #142
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197261221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:55 schreef StateOfMind het volgende:
Zitten ze nu nog steeds in het Capitool, of zijn ze weg?
En in Kansas en Georgia, hoe is het daar (daar hadden ze toch ook gebouwen bezet)?
Ze zijn allang weg

Nu vooral thuis boehoe doen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197261222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:55 schreef StateOfMind het volgende:
Zitten ze nu nog steeds in het Capitool, of zijn ze weg?
En in Kansas en Georgia, hoe is het daar (daar hadden ze toch ook gebouwen bezet)?
Capitool was gisteravond alweer leeg, het grootste deel vertrok met een lach op het gezicht na de rondleiding door het gebouw (zonder toezicht).
pi_197261224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Ach, de eerste 'zwarte mensen waren veel anders behandelt!' berichten zijn ook aanwezig. Genoeg zwarte mensen gezien gister sowieso.

En dat je godverdorie de hele zomer halve steden afgebrand hebt zien worden met minimale weerstand van politie (en dodelijke slachtoffers) doet er dan even niet toe. Hypocriete debielen.
Ik zag in verscheidene App-groepen ook al dit soort berichten circuleren ..

'White privilege is storming the Capitol and not getting shot'
'If BLM would do this, it would be mass murder'

Heel opmerkelijk allemaal weer. Het laat ook duidelijk zien dat dergelijke waanideeën, overgewaaid uit de VS, hier voet aan de grond hebben gekregen.
pi_197261225
3 doden door medische complicaties? +100kg Amerikanen die de excitement niet meer aan konden?
.
pi_197261235
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ze zijn allang weg

Nu vooral thuis boehoe doen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Capitool was gisteravond alweer leeg, het grootste deel vertrok met een lach op het gezicht na de rondleiding door het gebouw (zonder toezicht).
Het was maar lafjes. Ik heb de popcorn op een gegeven moment maar weer opgeborgen.
Dat bestormen kun je beter maar aan de Fransen overlaten 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197261244
quote:
15s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:58 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zag in verscheidene App-groepen ook al dit soort berichten circuleren ..

'White privilege is storming the Capitol and not getting shot'
'If BLM would do this, it would be mass murder'

Heel opmerkelijk allemaal weer. Het laat ook duidelijk zien dat dergelijke waanideeën, overgewaaid uit de VS, hier voet aan de grond hebben gekregen.
Waar het wel zo is dat de beveiliging van het capitool bij BLM enorm verschilde met de beveiliging van het capitool bij deze protesten, kan je daar inderdaad niet zomaar 1 2 3 uit concluderen dat 'als BLM dit gedaan had, er nu tal van dode afro-amerikanen in het capitool zouden liggen'. Dan spring je inderdaad wel een paar bruggetjes te ver over.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261246
Je zult Biden maar zijn: heb je gewonnen, zie je zulke koekwausen die zich hebben laten brainwashen door Trump, en de prachtige social mediakanalen die precies laten zien wat jij wil zien, kortom complottheorieën. In een gameguild van me zit ook een Amerikaan die vanochtend beweert dat er zoveel bewijs van corruptie bij de verkiezingen was maar het allemaal genegeerd werd.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:03:00 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197261249
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:58 schreef Fer het volgende:
3 doden door medische complicaties? +100kg Amerikanen die de excitement niet meer aan konden?
Afgeschoten om de pijn van het traangas te verlichten :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197261252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

Het was maar lafjes. Ik heb de popcorn op een gegeven moment maar weer opgeborgen.
Dat bestormen kun je beter maar aan de Fransen overlaten 8-)
Het stelde allemaal niet veel voor nee. De zo gewenste revolutie door CNN en co kwam er niet, daar balen ze stevig van.
pi_197261255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Waar het wel zo is dat de beveiliging van het capitool bij BLM enorm verschilde met de beveiliging van het capitool bij deze protesten, kan je daar inderdaad niet zomaar 1 2 3 uit concluderen dat 'als BLM dit gedaan had, er nu tal van dode afro-amerikanen in het capitool zouden liggen'. Dan spring je inderdaad wel een paar bruggetjes te ver over.
Maar dat Trump dan a la minuut op de televisie was gesprongen om het te veroordelen is wel vrij zeker. En natuurlijk zijn "fraud, landslide victory" en meer van die kreten, volgens mij zingt hij die nog onder de douche.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197261269
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:03 schreef Pheno het volgende:
Maar dat Trump dan a la minuut op de televisie was gesprongen om het te veroordelen is wel vrij zeker.
Huh wat? Dat was toch juist de kritiek op Trump deze zomer?
pi_197261272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Huh wat? Dat was toch juist de kritiek op Trump deze zomer?
Het is ondertussen winter.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197261306
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar dat Trump dan a la minuut op de televisie was gesprongen om het te veroordelen is wel vrij zeker. En natuurlijk zijn "fraud, landslide victory" en meer van die kreten, volgens mij zingt hij die nog onder de douche.
Dan zou hij het inderdaad al veroordeeld hebben voordat die lui überhaupt voor de trappen stonden. Ipv een filmpje van 1 minuut waarin hij 55 seconden met de daders sympathiseert en keihard 'fraude!' roept, om in de laatste paar seconden te vermelden dat ze toch alsjeblief naar huis moeten gaan.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:11:36 #155
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197261322
Heb het net op nieuws gezien. :)
Echt lachen dit. Sensatie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197261328
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Ach, de eerste 'zwarte mensen waren veel anders behandelt!' berichten zijn ook aanwezig. Genoeg zwarte mensen gezien gister sowieso.

En dat je godverdorie de hele zomer halve steden afgebrand hebt zien worden met minimale weerstand van politie (en dodelijke slachtoffers) doet er dan even niet toe. Hypocriete debielen.
Dit
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197261343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Waar het wel zo is dat de beveiliging van het capitool bij BLM enorm verschilde met de beveiliging van het capitool bij deze protesten
Die vergelijking wordt vaker gemaakt maar klopt niet. BLM protest was bij het Lincoln Memorial. Zelfde stad maar een heel andere plek. Er worden daar veel vaker grote demonstraties gehouden en de beveiliging bij BLM toen was niet anders dan normaal.

Je kunt een betere vergelijking maken met Lafayette Park, toen Trump hoogstpersoonlijk federale troepen inzette om legitieme demonstranten af te voeren. Alleen maar omdat hij een fotomoment bij de kerk wilde.
pi_197261361
Ik vind het vooral pijnlijk. Maar je ziet het niet alleen in Amerika, ook hier worden mensen gehersenspoeld door Twitteraars, vloggers en weet ik wat meer die complottheorieën maar blijven herhalen. Tel daarbij Youtube en co op die je nog meer voer geven als je complottheorieën bekijkt en je gaat het vanzelf geloven. Daarom hebben we hier mensen die op pannen slaan tijdens een mededeling van Rutte of ministers uitmaken voor pedofiel 8)7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:23:49 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197261449
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:25:00 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_197261463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Die hadden in ieder geval niet met dom geweld het Capitool bestormd.
pi_197261468
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het vooral pijnlijk. Maar je ziet het niet alleen in Amerika, ook hier worden mensen gehersenspoeld door Twitteraars, vloggers en weet ik wat meer die complottheorieën maar blijven herhalen. Tel daarbij Youtube en co op die je nog meer voer geven als je complottheorieën bekijkt en je gaat het vanzelf geloven. Daarom hebben we hier mensen die op pannen slaan tijdens een mededeling van Rutte of ministers uitmaken voor pedofiel 8)7
Blijkbaar heel normaal als we de rechtse wappies hier op fok moeten geloven. 8)7
pi_197261472
quote:
Spelers en coaches in de NBA hebben woensdagavond geschokt gereageerd op de bestorming van het Amerikaanse Capitool in Washington. Er heerst met name frustratie over de relatief zachte aanpak van de aanhangers van Donald Trump, in vergelijking met de manier waarop Black Lives Matter-demonstranten recent werden behandeld.
https://www.nu.nl/sport-o(...)tool-bestormers.html

:D :D :D _O-

Compleet losgerukt van de realiteit, deze mensen.
pi_197261474
jongens, dit is beter dan Netflix. Vooral die gozer in dat berepak en met smink op. Iconisch. Hollywood live in het Capitol
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_197261476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Dat is al gebeurd in 2000. Nogal een domme post dit.
pi_197261479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Zoals bij Bush vs Gore?

Edit: Dakka 3 sec sneller in de ochtend ^O^
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261485
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Nee, dan krijg je 4 jaar lang gezeik over Rusland.
pi_197261487
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/sport-o(...)tool-bestormers.html

:D :D :D _O-

Compleet losgerukt van de realiteit, deze mensen.
NBA is echt een belachelijke organisatie ja.
pi_197261503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

NBA is echt een belachelijke organisatie ja.
Lijkt me toch dat dat meer vanuit spelers en coaches komt (zoals ook genoemd in die post) dan door de bazen van de NBA.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:29:10 #169
104871 remlof
Europees federalist
pi_197261522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
jongens, dit is beter dan Netflix. Vooral die gozer in dat berepak en met smink op. Iconisch. Hollywood live in het Capitol
Ik moest meer denken aan de film Idiocracy.
pi_197261545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt me toch dat dat meer vanuit spelers en coaches komt (zoals ook genoemd in die post) dan door de bazen van de NBA.
Die laten het niet alleen toe maar moedigen het ook aan. Allemaal mediacircus natuurlijk.
pi_197261553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Het was natuurlijk wel zo dat poststemmen gepoogd werd onmogelijk te maken. Dus het stelen was wel degelijk aan de hand vind ik.

Maar ik denk echt dat een normaal denkend mens het via de rechter zal uitspelen en als dat niet lukt dan houdt het gewoon op.
pi_197261558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Dit. Er wordt te veel gepolariseerd vanuit de media. Niemand heeft er meer vertrouwen in.
pi_197261574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Die laten het niet alleen toe maar moedigen het ook aan. Allemaal mediacircus natuurlijk.
Wellicht? Is de NBA organisatie niet eenzelfde soort rijke blanke mannen clubje als de NFL? Lijkt me dan sterk dat die zoiets aanmoedigen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet veranderd is na gisteren hoor. Waarschijnlijk gaan ze volhouden dat het een vreedzaam protest was en dat de MSM het zeer eenzijdig belichten.

Bovendien: Trump heeft toch gevraagd of ze naar huis wilde gaan? 😇
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat de Trump aanhang blijft bestaan en dat hij deze doldwaze groep Amerikanen zo weer kan oproepen het senaat te bestormen wetende dat het ze eerder gelukt is.

Ik voorzie voor Biden en al die oude lijken die zich leiders mogen noemen ( bernie, Pelosi, Hillary, en alle senatoren etc. ) hier een heel groot probleem. Hoe zoek je in vredesnaam toenadering, als je alleen maar olie op het vuur gooit. CNN doet hier aan mee, het huis en senaat doet hier aan mee democraten doen hier aan mee en het westen doet hier aan mee. Dit probleem kun je niet en mag je niet onderschatten en het bestaat al decennia.
pi_197261587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:31 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Dit. Er wordt te veel gepolariseerd vanuit de media. Niemand heeft er meer vertrouwen in.
Je bedoeld dat al die rechters allemaal zo anti Trump zijn dat ze elke rechtszaak in zijn nadeel hebben beslist.
pi_197261589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:31 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Dit. Er wordt te veel gepolariseerd vanuit de media. Niemand heeft er meer vertrouwen in.
Er is in 2000 letterlijk eenzelfde gezeik geweest over fraude toen Gore van Bush verloor, en dat is bij gebrek aan bewijs toen ook gewoon massaal en zonder gezeik geaccepteerd door de democraten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Ik denk dat het democratische deel van de bevolking doorgaans wat meer vertrouwen in de democratie heeft.

Toch zouden zij meer een punt hebben, gelet op de wijze waarop Trump echt alles heeft gedaan om de stemming te beïnvloeden. Uiteindelijk is dat trouwens zijn eigen kuil geweest, want als er meer republikeinen in poststemmen hadden geloofd... 😂
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 januari 2021 @ 09:34:50 #178
426493 crew  PippenScottie
pi_197261600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Dat hebben we gezien in 2000.
pi_197261608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet veranderd is na gisteren hoor. Waarschijnlijk gaan ze volhouden dat het een vreedzaam protest was en dat de MSM het zeer eenzijdig belichten.

Bovendien: Trump heeft toch gevraagd of ze naar huis wilde gaan? 😇
In de POL reeks zag je sommige users gisteravond al 'ik zie toch gewoon een vreedzaam proces hoor' posten. Maar het is toch vrij simpel om dat, met de overdaad van beeldmateriaal, meteen naar het rijk der fabelen te verwijzen.

Edit: Ok, door één user.

En als die user vreedzaam echt gelijk stelt met 'de boel met geweld binnendringen en flink slopen' dan hoop ik voor hem dat hij toch nooit thuis een feestje geeft.
"Pools are perfect for holding water"
  User die overal opduikt 2022 donderdag 7 januari 2021 @ 09:35:43 #180
186611 Haags
pi_197261610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
jongens, dit is beter dan Netflix. Vooral die gozer in dat berepak en met smink op. Iconisch. Hollywood live in het Capitol
Ik heb me kostelijk vermaakt ja. Wat een mongolen _O-
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:37:58 #181
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197261649
Dit is echt popcorn waardig geweest
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:38:04 #182
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197261651
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het vooral pijnlijk. Maar je ziet het niet alleen in Amerika, ook hier worden mensen gehersenspoeld door Twitteraars, vloggers en weet ik wat meer die complottheorieën maar blijven herhalen. Tel daarbij Youtube en co op die je nog meer voer geven als je complottheorieën bekijkt en je gaat het vanzelf geloven. Daarom hebben we hier mensen die op pannen slaan tijdens een mededeling van Rutte of ministers uitmaken voor pedofiel 8)7
of dreigen ziekenhuizen te bestormen om te "bewijzen" dat de IC's helemaal niet vol liggen :X
Ik zie dat hier in NL, op kleinere schaal, ook nog wel eens misgaan met al die gekke mensen die iedere scheet op FB voor waarheid aannemen :|W
pi_197261655
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Dit is echt popcorn waardig geweest
Zoet of zout?
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:35 schreef probeer het volgende:

[..]

In de POL reeks zag je sommige users gisteravond al 'ik zie toch gewoon een vreedzaam proces hoor' posten. Maar het is toch vrij simpel om dat, met de overdaad van beeldmateriaal, meteen naar het rijk der fabelen te verwijzen.

Edit: Ok, door één user.

En als die user vreedzaam echt gelijk stelt met 'de boel met geweld binnendringen en flink slopen' dan hoop ik voor hem dat hij toch nooit thuis een feestje geeft.
Mostly peaceful, but fiery was het wel ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 09:38:22 ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:38:55 #185
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197261669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Zoet of zout?
zoute popcorn _O- :r

Ze strooien toch ook geen suiker op de weg bij vorst :')
pi_197261696
twitter


:') peaceful my ass
Brutal. Fucking. Metal.
pi_197261702
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

zoute popcorn _O- :r

Ze strooien toch ook geen suiker op de weg bij vorst :')
Ik deel je verschrikking. Maarja, je hebt nou eenmaal van die mensen ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_197261779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:34 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Je bedoeld dat al die rechters allemaal zo anti Trump zijn dat ze elke rechtszaak in zijn nadeel hebben beslist.
Weet jij hoeveel nutteloze rechtszaken de democraten hebben gevoerd? Daar hebben de media het niet over.
pi_197261820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]

:') peaceful my ass
Andrew heeft wel iets weg van die Holocaust meneer in mindere tijden...
pi_197261829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Weet jij hoeveel nutteloze rechtszaken de democraten hebben gevoerd? Daar hebben de media het niet over.
Weet jij het?
pi_197261832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Weet jij hoeveel nutteloze rechtszaken de democraten hebben gevoerd? Daar hebben de media het niet over.
En waarom hebben de media het daar niet over? Kom maar met dat nieuws. Ik ben benieuwd naar je bron.
pi_197261858
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]

En waarom hebben de media het daar niet over? Kom maar met dat nieuws. Ik ben benieuwd naar je bron.
Je weet er niet eens van? Dat zegt genoeg.
pi_197261870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Weet jij hoeveel nutteloze rechtszaken de democraten hebben gevoerd? Daar hebben de media het niet over.
What about?
pi_197261873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Je weet er niet eens van? Dat zegt genoeg.
We willen aantallen, onderwerpen en uitslagen. Kom, je hebt A gezegd, nu dan ook B.

Sowieso de term 'de media', daar krijg je toch al uitslag van in deze verongelijkte rechtse context...
pi_197261876
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Je weet er niet eens van? Dat zegt genoeg.
Wil je me dan even inlichten aub.
pi_197261887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Wil je me dan even inlichten aub.
Tjongejongejonge.
pi_197261889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Tjongejongejonge.
*O*

:X Een bek vol tanden dus.
pi_197261900
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Tjongejongejonge.
Niet om vervelend te doen, maar je bent een beetje door de mand aan het vallen op dit moment.

Gewoon een waarschuwing, doe er mee wat je wilt.
pi_197261914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:51 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Tjongejongejonge.
:')
  donderdag 7 januari 2021 @ 09:53:48 #200
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197261920
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Die hadden in ieder geval niet met dom geweld het Capitool bestormd.
Nee, die waren de winkels van kleine middenstanders gaan plunderen. Wat dat betreft zijn de Trump-aanhangers toch wel wat oprechter en dapperder.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_197261931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het is me nog steeds niet duidelijk wat ze precies deed. Ze ging mee ja... maar als wat ? Je bent al een veteraan als je de plees van de kampementen schoonmaakt op fulltime basis.
Volgens mij was er niet zoveel aan de hand. Gisteren werd hier een filmpje gepost. Naast haar stond iemand met een AR-15. Misschien mikte een van de ‘trigger happy police’ daarop? Ze was schijnbaar fanatiek Trump aanhanger (maar dat is een open deur :P ).
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197261960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, die waren de winkels van kleine middenstanders gaan plunderen. Wat dat betreft zijn de Trump-aanhangers toch wel wat oprechter en dapperder.
Denk je dat dat zou worden aangemoedigd door de president?
pi_197261970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Volgens mij was er niet zoveel aan de hand. Gisteren werd hier een filmpje gepost. Naast haar stond iemand met een AR-15. Misschien mikte een van de ‘trigger happy police’ daarop? Ze was schijnbaar fanatiek Trump aanhanger (maar dat is een open deur :P ).
Het was een gesloopte deur.
pi_197262032
Ik ben alleen bang dat we de 20e een herhaling van zetten gaan zien, maar dat het dan nog wel eens op een veldslag uit zou kunnen lopen.

Die Trumpers denken nu dat ze een heel eind kunnen komen. Als die zich organiseren en bewapenen dan kan het wel eens heel erg uit de klauwen lopen.
pi_197262055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mostly peaceful, but fiery was het wel ja.
Dit was in vergelijking met een hoop BLM protesten, met brandstichtingen, plunderingen, mishandelingen en lynchpartijen idd een stuk rustiger, objectief gezien.

Maar wat een idioterie 8)7 _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197262071
Ik zat gisteren nog een stream te volgen (RIGHT nogwat met 200k+ viewers. Met een bar slechte cameraman maar dat terzijde), waarin telkens vol verbazing werd gereageerd hoe fel de politie op de Trump aanhangers was, en daarbij telkens vermelde dat de politie bij de BLM protesten nauwelijks tot niets deed. Zet ik vervolgens CNN op waar ze gewoon compleet het tegenovergestelde beweren. Amerikaanse media :') :r Dat CNN zo moest hameren op racisme en zoveel BLM'ers liet spreken is ook zum kotsen. :r Dat land heeft nog een lange weg te gaan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:53 schreef LXIV het volgende:
Nee, die waren de winkels van kleine middenstanders gaan plunderen. Wat dat betreft zijn de Trump-aanhangers toch wel wat oprechter en dapperder.
Als je het andersom spint waren de plunderingen na de BLM uitingen van woede en domme hebzucht. De bestorming van het Capitool is een gerichte poging het democratische proces te ondermijnen: terrorisme dus.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_197262100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ben alleen bang dat we de 20e een herhaling van zetten gaan zien, maar dat het dan nog wel eens op een veldslag uit zou kunnen lopen.

Die Trumpers denken nu dat ze een heel eind kunnen komen. Als die zich organiseren en bewapenen dan kan het wel eens heel erg uit de klauwen lopen.
Ik meen gisteren te hebben gelezen dat er zowel bij de RNC, als het, DNC een bom gevonden zou zijn.
Dit kan in potentie enorm uit de klauwen lopen, helemaal met al dat wapenbezit :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197262127
Haha bij "GeenStijl"

"Ja maar BLM...."
"Ja maar Antifa...."

"Dat krijg je als de linkse media steeds....."

:O
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197262130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik meen gisteren te hebben gelezen dat er zowel bij de RNC, als het, DNC een bom gevonden zou zijn.
Dit kan in potentie enorm uit de klauwen lopen, helemaal met al dat wapenbezit :X
'bommetje' Niets speciaals. Desalniettemin wel verontrustend.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:06:12 #211
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197262134
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:11 schreef Harvest89 het volgende:
Heb het net op nieuws gezien. :)
Echt lachen dit. Sensatie.
4 mensen dood.
Vet lachen dit.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197262145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Haha bij "GeenStijl"

"Ja maar BLM...."
"Ja maar Antifa...."

"Dat krijg je als de linkse media steeds....."

:O
Links en rechts beide. Objectieve media is nog maar moeilijk te vinden.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

'bommetje' Niets speciaals. Desalniettemin wel verontrustend.
Hopelijk loopt het met een sisser (no pun intended O-) ) af.
Eén kutjaar is wel voldoende dacht ik zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197262169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:06 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Links en rechts beide. Objectieve media is nog maar moeilijk te vinden.
Volledig objectieve berichtgeving bestaat niet, maar wat inhoudelijker en wat minder 'ja maar hunnie'-gejank zou al een stap in de goede richting zijn.
pi_197262195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Volledig objectieve berichtgeving bestaat niet, maar wat inhoudelijker en wat minder 'ja maar hunnie'-gejank zou al een stap in de goede richting zijn.
Dat klimaat creëren ze toch wel zelf hoor.
pi_197262204
Ja hunnie weer hè. Helemaal in hun eentje. Het is hunniegejank over en weer voor het geval je dat niet door had.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 10:11:19 ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:11:46 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197262225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Haha bij "GeenStijl"

"Ja maar BLM...."
"Ja maar Antifa...."

"Dat krijg je als de linkse media steeds....."

:O
Alsof er nog iemand in de wereld is die GS serieus neemt behalve dat loedervolk dat daar werkzaam is of de hele dag reageert _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:13:14 #218
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197262248
Hoe kunnen die andere mensen nu overleden zijn door medische toestanden?
Om meer geweld te voorkomen, kan men maar beter eerlijk zijn denk ik. Ik ben geen Trump aanhanger, maar dit kan meer gevoelens van argwaan en woede opwekken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197262288
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

4 mensen dood.
Vet lachen dit.
Amerika met meer dan 350.000 corona door die oranje trol.

Dan is 4 dooie trumpgekkies inderdaad om te lachen.
pi_197262289
Die Amerikanen beginnen langzamerhand op Nederlanders te lijken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_197262307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt me toch dat dat meer vanuit spelers en coaches komt (zoals ook genoemd in die post) dan door de bazen van de NBA.
Alles voor polarisatie!
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:18:36 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197262319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:16 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Amerika met meer dan 350.000 corona door die oranje trol.

Dan is 4 dooie trumpgekkies inderdaad om te lachen.
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2021 @ 10:18:43 #223
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_197262321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:16 schreef HSG het volgende:
Die Amerikanen beginnen langzamerhand op Nederlanders te lijken.
dom en eigenwijs bedoel je ?? ja klopt :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_197262328
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Alsof er nog iemand in de wereld is die GS serieus neemt behalve dat loedervolk dat daar werkzaam is of de hele dag reageert _O-
Vroeger keek ik er nog wel eens op omdat je daar kon doorklikken naar Dumpert. Destijds stonden er ook nog wel een goede stukken op, maar die tijd is wel voorbij. Tegenwoordig is het inderdaad zoals Twentsche Ros zegt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262337
Bij de BLM demonstraties zie ik niet duizenden mensen een winkelpand binnenlopen.
Slechts een aantal.
Hier gaan wel duizenden mensen het Capitool binnen.
Klopt het dat de VS-vlag werd neergehaald en een Trump-vlag werd gehesen.
Mooi is dat. Geen respect dus voor de VS, alleen voor je eigen hachie.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197262345
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kunnen die andere mensen nu overleden zijn door medische toestanden?
Om meer geweld te voorkomen, kan men maar beter eerlijk zijn denk ik. Ik ben geen Trump aanhanger, maar dit kan meer gevoelens van argwaan en woede opwekken.
Verdrukking? Knuppel op je hoofd? Lage suikerspiegel? Kogel in je knar?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:18 schreef byah het volgende:

[..]

Alles voor polarisatie!
Goed voorbeeld doet goed volgen met een trump als leider van dat land die al 4 jaar dit voorbeeld geeft. _O-
pi_197262366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij de BLM demonstraties zie ik niet duizenden mensen een winkelpand binnenlopen.
Slechts een aantal.
Hier gaan wel duizenden mensen het Capitool binnen.
Klopt het dat de VS-vlag werd neergehaald en een Trump-vlag werd gehesen.
Mooi is dat. Geen respect dus voor de VS, alleen voor je eigen hachie.
Is toch aardig wat geplunderd hoor? Zelfs de zaken van hun zwarte broeders moesten er aan geloven.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:18 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

dom en eigenwijs bedoel je ?? ja klopt :)
En racistisch, xenofobisch, islamofobisch,
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_197262377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Vroeger keek ik er nog wel eens op omdat je daar kon doorklikken naar Dumpert. Destijds stonden er ook nog wel een goede stukken op, maar die tijd is wel voorbij. Tegenwoordig is het inderdaad zoals Twentsche Ros zegt.
Vond de draai aangaande Thierry/de FVD van Bartje Nijman wel vermakelijk, maar goed is nogal offtopic.
pi_197262389
twitter


[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 10:24:18 ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:24:30 #232
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197262401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij de BLM demonstraties zie ik niet duizenden mensen een winkelpand binnenlopen.
Slechts een aantal.
Hier gaan wel duizenden mensen het Capitool binnen.
Klopt het dat de VS-vlag werd neergehaald en een Trump-vlag werd gehesen.
Mooi is dat. Geen respect dus voor de VS, alleen voor je eigen hachie.
Nog mooier: Bij de (vreedzame) BLM demonstraties stond de nationale Garde rijen dik op de trappen van het Capitool. Gisteren weigerde het MvD de Nationale grade te laten uitrukken om een staatsgreep te helpen voorkomen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197262435
Nou ja, het 'vreedzaam' bespreken van geschillen is nu wel voorbij. Overal, iedereen boos O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197262445
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

4 mensen dood.
Vet lachen dit.
Terrorists Lifes Matter!
pi_197262451
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bij de (vreedzame) BLM demonstraties stond de nationale Garde rijen dik op de trappen van het Capitool.
Kwam net deze nog tegen. Daar sta je dan met 6 agenten tegen een grote groep MAGA's _O-
Compleet kansloos.

twitter
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_197262459
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nog mooier: Bij de (vreedzame) BLM demonstraties stond de nationale Garde rijen dik op de trappen van het Capitool. Gisteren weigerde het MvD de Nationale grade te laten uitrukken om een staatsgreep te helpen voorkomen.
Omdat het de president is die normaliter de Nationale Garde laat uitrukken....

En laat nou net die meneer het wel prima hebben gevonden.
pi_197262460
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nog mooier: Bij de (vreedzame) BLM demonstraties stond de nationale Garde rijen dik op de trappen van het Capitool. Gisteren weigerde het MvD de Nationale grade te laten uitrukken om een staatsgreep te helpen voorkomen.
Anders was het Capitool in de fik gestoken of geplunderd. Ik begrijp je punt wel, maar je kunt nu niet bepaald spreken van 'vreedzame' BLM protesten.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262464
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nog mooier: Bij de (vreedzame) BLM demonstraties stond de nationale Garde rijen dik op de trappen van het Capitool.
Voor de zoveelste keer, dit is NIET waar. Ze stonden bij het Lincoln Memorial na meerdere dagen van ongeregeldheden.
pi_197262477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:50 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Je weet er niet eens van? Dat zegt genoeg.
Zo ongelofelijk pijnlijk dit
pi_197262491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Anders was het Capitool geplunderd.

twitter


:7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_197262510
Overigens:
Wel een beetje geërgerd aan Maarten van Rossem gisteren.
Bij 9/11 was hij trots dat ie als enige "de zaak niet erger maakte dan het was". En we moeten niet alles wat links en/of moslim is meesleuren in de verantwoordelijkheid.
En nu is hij van mening dat zo'n beetje alle republikeinen dit gewild hebben.

Dit doet toch een beetje denken aan een uitstapje van Plattelanders naar de grote stad.
Net als vroeger bij de Landbouw-RAI, en recentelijk een tractor-uitje naar het Malieveld.
Ook daar had je van die Confederate flags en "fake news"-berichten. Ach ja, het klootjesvolk wil even stoom afblazen. Dit gaat ook wel weer over. De koeien moeten weer gemolken worden. En straks in het voorjaar is er weer volop werk op de boerderi'je.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197262527
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ twitter ]

:7
:D 10 year prison awaiting...

Maar dat tafeltje had natuurlijk allang bij iemand thuis gestaan als de BLM ook binnen was geweest. :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:32:50 #243
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_197262539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:31 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

:D 10 year prison awaiting...

Maar dat tafeltje had natuurlijk allang bij iemand thuis gestaan als de BLM ook binnen was geweest. :P
:') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_197262543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Overigens:
Wel een beetje geërgerd aan Maarten van Rossem gisteren.
Bij 9/11 was hij trots dat ie als enige "de zaak niet erger maakte dan het was". En we moeten niet alles wat links en/of moslim is meesleuren in de verantwoordelijkheid.
En nu is hij van mening dat zo'n beetje alle republikeinen dit gewild hebben.

Dit doet toch een beetje denken aan een uitstapje van Plattelanders naar de grote stad.
Net als vroeger bij de Landbouw-RAI, en recentelijk een tractor-uitje naar het Malieveld.
Ook daar had je van die Confederate flags en "fake news"-berichten. Ach ja, het klootjesvolk wil even stoom afblazen. Dit gaat ook wel weer over. De koeien moeten weer gemolken worden. En straks in het voorjaar is er weer volop werk op de boerderi'je.
Ik geloof dat jij nu degene bent die het een beetje onderschat. Dit is wel van een andere orde dan met wat trekkers naar het Malieveld.
pi_197262585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ twitter ]

:7
Dat schilderij door John Trumbull op de achtergrond maakt het plaatje wel compleet...
pi_197262590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou dat het andersom was geweest en dat Trump had gewonnen maar Democraten er diep van overtuigd waren dat er was gefraudeerd en dat rechtszaken niet hielpen. Wat hadden zij dan gedaan? Zouden ze dan allemaal zeggen "We moeten het accepteren?"
Dat kan niet echt. Democraten kijken niet naar 24/7 propaganda-zenders, dus als er geen bewijs is, dan is er geen bewijs. Zij leven nog enigszins in de realiteit.

en voor er een fake-vergelijking wordt gemaakt met het Mueller rapport: Daar werd gewoon bevestigd door alle veiligheidsdiensten dat Rusland zich gemengd had in de verkiezingen en zijn aardig wat mensen voor opgepakt itt deze situatie
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197262597
quote:
8s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nog mooier: Bij de (vreedzame) BLM demonstraties stond de nationale Garde rijen dik op de trappen van het Capitool. Gisteren weigerde het MvD de Nationale grade te laten uitrukken om een staatsgreep te helpen voorkomen.
To be fair ... National guard wordt toch vaak ingezet na verzoek door gouverneurs, en niet rechtstreeks door het DoD? En ze hebben wel de special forces vanuit fort bragg gestuurd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197262605
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Is toch aardig wat geplunderd hoor? Zelfs de zaken van hun zwarte broeders moesten er aan geloven.
Zal best, maar niet de hele meute BLM-demonstranten.
Kijk eens terug naar de Dam-demonstratie. OK, die Akwasi ging verbaal nogal te keer. Maar iedereen had een mondkapje en bleef op de Dam. Tegenwoordig is Rechts helemaal van het pad. Bommen en granaten in alle dorpen in Nederland. Schermutselingen met de ME, en allemaal Christelijke en Katholieke degelijke "Kameleon/Swiebertje"-dorpen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:36:51 #249
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197262606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:36 schreef probeer het volgende:

[..]

To be fair ... National guard wordt toch vaak ingezet na verzoek door gouverneurs, en niet rechtstreeks door het DoD? En ze hebben wel de special forces vanuit fort bragg gestuurd.
2000 man federal police vlakbij en gaan mens te zien tijdens de bestorming
Je zou haast denken dat Trump ze geadviseerd heeft om weg te blijven

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197262609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij nu degene bent die het een beetje onderschat. Dit is wel van een andere orde dan met wat trekkers naar het Malieveld.
Die trekkers zijn ook een vorm van woede en op ondemocratische wijze met geweld je zin willen doorduwen, dus dat kan ook escaleren. En als het escaleert is dat de schuld van D66 en GroenLinks met hun polarisatie van de agrarische sector. Dus ik zie wel bepaalde gelijkenissen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 10:38:01 ]
pi_197262610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij nu degene bent die het een beetje onderschat. Dit is wel van een andere orde dan met wat trekkers naar het Malieveld.
Inderdaad zeg. Dit is alsof die boeren massaal de Tweede Kamer ingebroken waren en de kamerleden naar alle hoeken van het gebouw hadden moeten vluchten.

Maar dat Twentsche Ros (en dit soort types) dit bagatelliseren maakt het ook zo gevaarlijk. Voor Twentsche Ros is dit allemaal maar gein. Als dit al weggelachen wordt, moet je je de vraag stellen waar volgens hem de grens ligt die dan niet overgestoken mag worden. Een bom laten ontploffen in de 2e kamer? Of mag dat ook nog wel.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_197262616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Intint het volgende:

[..]

Zo ongelofelijk pijnlijk dit
Inderdaad.
pi_197262627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:37 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Inderdaad.
Nou en of
pi_197262628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Overigens:
Wel een beetje geërgerd aan Maarten van Rossem gisteren.
Bij 9/11 was hij trots dat ie als enige "de zaak niet erger maakte dan het was". En we moeten niet alles wat links en/of moslim is meesleuren in de verantwoordelijkheid.
En nu is hij van mening dat zo'n beetje alle republikeinen dit gewild hebben.

Dit doet toch een beetje denken aan een uitstapje van Plattelanders naar de grote stad.
Net als vroeger bij de Landbouw-RAI, en recentelijk een tractor-uitje naar het Malieveld.
Ook daar had je van die Confederate flags en "fake news"-berichten. Ach ja, het klootjesvolk wil even stoom afblazen. Dit gaat ook wel weer over. De koeien moeten weer gemolken worden. En straks in het voorjaar is er weer volop werk op de boerderi'je.
Goh, heb ik denk ik toch gemist dat die boeren in het torentje binnendrongen, hoe beveiligers met getrokken wapens de plenaire zaal van binnen barricadeerden, en hoe de TK leden via vluchttunnels geëvacueerd zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:40:35 #255
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197262659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:27 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Kwam net deze nog tegen. Daar sta je dan met 6 agenten tegen een grote groep MAGA's _O-
Compleet kansloos.

[ twitter ]
Potjandorie zeg, je zou er maar moeten staan.
Respect voor deze agenten, ik was mooi weg geweest. Zoek het maar uit, adios amigos!

Wat een beschamende zooi zeg. Van die blm ellende tot dit....
Hoe een samenleving die zo’n potentie had tot dit is vergaan,

Laten we er een les uit trekken en voorkomen dat dit uitbreid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197262678
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Laten we er een les uit trekken en voorkomen dat dit uitbreid.
Daar is het al te laat voor hoor, al die gekte is hier al. Het komt er alleen nog niet zo uit.
pi_197262680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Goh, heb ik denk ik toch gemist dat die boeren in het torentje binnendrongen.
Dat niet, maar wel met een trekker het provinciehuis in Groningen willen binnendringen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197262684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Goh, heb ik denk ik toch gemist dat die boeren in het torentje binnendrongen, hoe beveiligers met getrokken wapens de plenaire zaal van binnen barricadeerden, en hoe de TK leden via vluchttunnels geëvacueerd zijn.
Wij lopen altijd een beetje achter op Murica hè. Wacht maar tot over 4 jaar!!!
pi_197262687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Goh, heb ik denk ik toch gemist dat die boeren in het torentje binnendrongen, hoe beveiligers met getrokken wapens de plenaire zaal van binnen barricadeerden, en hoe de TK leden via vluchttunnels geëvacueerd zijn.
Komt door de berichtgeving van de NOS :T
pi_197262695
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:27 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Kwam net deze nog tegen. Daar sta je dan met 6 agenten tegen een grote groep MAGA's _O-
Compleet kansloos.

[ twitter ]
Gezien zijn live-stream van binnen het capitool, gaat ook deze twitteraar een poosje zitten voor een federal crime (als we Pence mogen geloven en daadwerkelijk alle binnendringers vervolgd gaan worden). Hoop voor hem dat het de twitter-likes waard was.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197262704
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

2000 man federal police vlakbij en gaan mens te zien tijdens de bestorming
Je zou haast denken dat Trump ze geadviseerd heeft om weg te blijven

[ afbeelding ]
Steensterke tweet. De vraag is inderdaad in hoeverre de inzet van beveiliging en de geweldsinstructie direct toe te schrijven zijn aan Trump of zijn vertrouwelingen. Ik vermoed ook wel dat daar nog wel een onderzoek op gaat volgen.
pi_197262715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Gezien zijn live-stream van binnen het capitool, gaat ook deze twitteraar een poosje zitten voor een federal crime (als we Pence mogen geloven en daadwerkelijk alle binnendringers vervolgd gaan worden). Hoop voor hem dat het de twitter-likes waard was.
"een poosje" :D Staat 20 jaar op! _O- Ik denk niet dat deze mafklappers daar over nagedacht hebben. En degene die mooi op beeld staan gaan zeker bezoek krijgen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 januari 2021 @ 10:45:20 #263
426493 crew  PippenScottie
pi_197262724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Overigens:
Wel een beetje geërgerd aan Maarten van Rossem gisteren.
Bij 9/11 was hij trots dat ie als enige "de zaak niet erger maakte dan het was". En we moeten niet alles wat links en/of moslim is meesleuren in de verantwoordelijkheid.
En nu is hij van mening dat zo'n beetje alle republikeinen dit gewild hebben.

Dit doet toch een beetje denken aan een uitstapje van Plattelanders naar de grote stad.
Net als vroeger bij de Landbouw-RAI, en recentelijk een tractor-uitje naar het Malieveld.
Ook daar had je van die Confederate flags en "fake news"-berichten. Ach ja, het klootjesvolk wil even stoom afblazen. Dit gaat ook wel weer over. De koeien moeten weer gemolken worden. En straks in het voorjaar is er weer volop werk op de boerderi'je.
De VS heeft altijd externe vijanden gehad. 9/11 is de meest duidelijke manifestatie hiervan.

Wat nu gebeurt is het niet respecteren van de wil van het volk en van democratie in het algemeen door een, klaarblijkelijk, significant deel van de bevolking. Dit is wel degelijk een stuk gevaarlijker.
pi_197262731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Gezien zijn live-stream van binnen het capitool, gaat ook deze twitteraar een poosje zitten voor een federal crime (als we Pence mogen geloven en daadwerkelijk alle binnendringers vervolgd gaan worden). Hoop voor hem dat het de twitter-likes waard was.
Zijn alle binnendringers die nog binnen waren toen de National Guard arriveerde netjes opgepakt en afgevoerd dan?
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:46:29 #265
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197262734
Ik vroeg me af waarom die vrouw nou beschoten werd, maar op deze hoek zie je dat ze als eerste door het raampje van de deur probeerde te klimmen

https://www.reddit.com/r/(...)_woman_who_was_shot/

Aan de andere kant stonden 4 man met gerichte pistolen...tsja
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197262749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:44 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

"een poosje" :D Staat 20 jaar op! _O- Ik denk niet dat deze mafklappers daar over nagedacht hebben. En degene die mooi op beeld staan gaan zeker bezoek krijgen.
Hadden ze toch beter wat meer voorbeeld aan Antifa kunnen nemen. Die fuckers doen tenminste bivakmutsen op.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:48:49 #267
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197262753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Steensterke tweet. De vraag is inderdaad in hoeverre de inzet van beveiliging en de geweldsinstructie direct toe te schrijven zijn aan Trump of zijn vertrouwelingen. Ik vermoed ook wel dat daar nog wel een onderzoek op gaat volgen.
Het is volslagen mesjokke

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197262757
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vroeg me af waarom die vrouw nou beschoten werd, maar op deze hoek zie je dat ze als eerste door het raampje van de deur probeerde te klimmen

https://www.reddit.com/r/(...)_woman_who_was_shot/

Aan de andere kant stonden 4 man met gerichte pistolen...tsja
Wat een lompe cowboy om zo de menigte in te schieten. Zeker ook met het gevaar voor 'friendly fire' gezien de agenten erachter? Dom van die vrouw ook om naar binnen te klimmen richting getrokken wapens.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Zijn alle binnendringers die nog binnen waren toen de National Guard arriveerde netjes opgepakt en afgevoerd dan?
Lijkt me niet te doen. Maar deze twitteraar heeft letterlijk meerdere uren van zijn eigen livestream uitgezonden waarbij hij in het gebouw stond met andere terroristen.

Dan wordt het bewijzen toch niet heel lastig.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:49:10 #270
21467 franske19
Hit the deck!
pi_197262760
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vroeg me af waarom die vrouw nou beschoten werd, maar op deze hoek zie je dat ze als eerste door het raampje van de deur probeerde te klimmen

https://www.reddit.com/r/(...)_woman_who_was_shot/

Aan de andere kant stonden 4 man met gerichte pistolen...tsja
Beetje on-Amerikaans dat er maar één keer geschoten werd, denk dat iemand per ongeluk de trekker overhaalde.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_197262766
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vroeg me af waarom die vrouw nou beschoten werd, maar op deze hoek zie je dat ze als eerste door het raampje van de deur probeerde te klimmen

https://www.reddit.com/r/(...)_woman_who_was_shot/

Aan de andere kant stonden 4 man met gerichte pistolen...tsja
En bij diezelfde deur stonden kennelijk ook bewapende Trumpers. Niets meer dan terecht dat er wordt geschoten, hadden ze al veel eerder moeten doen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:50:27 #272
21467 franske19
Hit the deck!
pi_197262774
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En bij diezelfde deur stonden kennelijk ook bewapende Trumpers. Niets meer dan terecht dat er wordt geschoten, hadden ze al veel eerder moeten doen.
Dat is ook politie.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_197262776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En bij diezelfde deur stonden kennelijk ook bewapende Trumpers. Niets meer dan terecht dat er wordt geschoten, hadden ze al veel eerder moeten doen.
Zo te zien is dat politie? Aangezien er POLICE op hun rug staat? ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En bij diezelfde deur stonden kennelijk ook bewapende Trumpers. Niets meer dan terecht dat er wordt geschoten, hadden ze al veel eerder moeten doen.
_O-
pi_197262786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:48 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Wat een lompe cowboy om zo de menigte in te schieten. Zeker ook met het gevaar voor 'friendly fire' gezien de agenten erachter? Dom van die vrouw ook om naar binnen te klimmen richting getrokken wapens.
Je zou denken dat ze met 14 jaar in de luchtmacht toch wel beter zou mogen weten, qua repercussies voor het bestormen van het capitool.

Vind het wel kwalijk dat ze in alle verslaggeving een patriot genoemd wordt. Dat hield op toen ze overging tot terrorisme.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:51:01 #276
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197262788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:48 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Wat een lompe cowboy om zo de menigte in te schieten. Zeker ook met het gevaar voor 'friendly fire' gezien de agenten erachter? Dom van die vrouw ook om naar binnen te klimmen richting getrokken wapens.
Je ziet juist dat ze niet de menigte in schoten, maar juist op die vrouw, op het moment dat haar hoofd door het raampje van de deur kwam. Die foto die eerder voorbij kwam zag je gasten van de secret service (neem ik aan) die aan de zijkanten van de deur stonden, niet er recht voor. Ze hebben dus nooit direct die menigte achter de deur kunnen raken.

Die vrouw was gewoon de eerste die met haar hoofd om het hoekje verscheen. Ik neem niet aan dat die gasten van de secret service per ongeluk schieten (uit schrik ofzo) dus dit was gewoon hun red line.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197262790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Overigens:
Wel een beetje geërgerd aan Maarten van Rossem gisteren.
Bij 9/11 was hij trots dat ie als enige "de zaak niet erger maakte dan het was". En we moeten niet alles wat links en/of moslim is meesleuren in de verantwoordelijkheid.
En nu is hij van mening dat zo'n beetje alle republikeinen dit gewild hebben.

Dit doet toch een beetje denken aan een uitstapje van Plattelanders naar de grote stad.
Net als vroeger bij de Landbouw-RAI, en recentelijk een tractor-uitje naar het Malieveld.
Ook daar had je van die Confederate flags en "fake news"-berichten. Ach ja, het klootjesvolk wil even stoom afblazen. Dit gaat ook wel weer over. De koeien moeten weer gemolken worden. En straks in het voorjaar is er weer volop werk op de boerderi'je.
Het klootjesvolk vindt legitimiteit in de groep republikeinen die hun kop houden of zelfs meegaan in de 'grootste fraude ooit'.

Dat er zoveel mensen op Trump hebben gestemd of op senatoren die hem blindelings steunen, bewijst dat het land failliet is. Dat is ook de schuld van de democraten.
pi_197262793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat klimaat creëren ze toch wel zelf hoor.
Wie is "ze"?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197262804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En bij diezelfde deur stonden kennelijk ook bewapende Trumpers. Niets meer dan terecht dat er wordt geschoten, hadden ze al veel eerder moeten doen.
Ik snap wel dat de capitol police in het gebouw niet meteen de wapens trok. Niet te doen bij zoveel terroristen, zonder een compleet bloedbad (aan beide zijden) aan te richten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197262809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het klootjesvolk vindt legitimiteit in de groep republikeinen die hun kop houden of zelfs meegaan in de 'grootste fraude ooit'.

Dat er zoveel mensen op Trump hebben gestemd of op senatoren die hem blindelings steunen, bewijst dat het land failliet is. Dat is ook de schuld van de democraten.
Wat hadden de democraten anders moeten doen?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197262811
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wie is "ze"?
Media in de breedste zin van het woord. De social media, de reguliere media, links, rechts, alles.
pi_197262812
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wie is "ze"?
Hunnie.
pi_197262813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dit was in vergelijking met een hoop BLM protesten, met brandstichtingen, plunderingen, mishandelingen en lynchpartijen idd een stuk rustiger, objectief gezien.

Maar wat een idioterie 8)7 _O-
Eens dat het qua sféér - vooralsnog - een stuk vredelievender verliep dan menig BLM-protest. Maar qua sétting/cóntext was dit wel kwalijker te noemen, vind ik. Ik denk overigens wel dat de zachte aanpak van de politie daar ook een grote rol in heeft gespeeld (EDIT: dat het nog vrij vreedzaam verliep bedoel ik).

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 07-01-2021 11:00:11 ]
Tails tell tales
pi_197262814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:48 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Wat een lompe cowboy om zo de menigte in te schieten. Zeker ook met het gevaar voor 'friendly fire' gezien de agenten erachter? Dom van die vrouw ook om naar binnen te klimmen richting getrokken wapens.
Hij schoot niet zijn magazijn leeg als één of andere gestoorde straatagent.

Prima schot, over het algemeen zijn dit ook gewoon prima agenten.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:53:21 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197262815
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Die hadden in ieder geval niet met dom geweld het Capitool bestormd.
Nee, hadden waarschijnlijk winkels vernield en geplunderd. Da's meer de stijl van links.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197262821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat hadden de democraten anders moeten doen?
Rechters dwingen om zonder enig bewijs de verkiezingen frauduleus te verklaren, natuurlijk. Duh.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:54:18 #287
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197262828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is al gebeurd in 2000. Nogal een domme post dit.
Dat was toch een hele andere situatie? 537 stemmen verschil in Florida.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197262832
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je ziet juist dat ze niet de menigte in schoten, maar juist op die vrouw, op het moment dat haar hoofd door het raampje van de deur kwam. Die foto die eerder voorbij kwam zag je gasten van de secret service (neem ik aan) die aan de zijkanten van de deur stonden, niet er recht voor. Ze hebben dus nooit direct die menigte achter de deur kunnen raken.

Die vrouw was gewoon de eerste die met haar hoofd om het hoekje verscheen. Ik neem niet aan dat die gasten van de secret service per ongeluk schieten (uit schrik ofzo) dus dit was gewoon hun red line.
Het is wat lastig te zien op de beelden. Ik zou als politieagent toch niet graag aan deze kant van de deur gestaan hebben. Ik vraag me af of dat de secret service wist dat er ook agenten stonden.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat was toch een hele andere situatie? 537 stemmen verschil in Florida.
Precies, toen was er nog iets te klagen. Maar de rechter zei nee en de Democraten accepteerden dat. Dus is jouw vraag beantwoord.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:55:37 #290
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_197262848
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je ziet juist dat ze niet de menigte in schoten, maar juist op die vrouw, op het moment dat haar hoofd door het raampje van de deur kwam. Die foto die eerder voorbij kwam zag je gasten van de secret service (neem ik aan) die aan de zijkanten van de deur stonden, niet er recht voor. Ze hebben dus nooit direct die menigte achter de deur kunnen raken.

Die vrouw was gewoon de eerste die met haar hoofd om het hoekje verscheen. Ik neem niet aan dat die gasten van de secret service per ongeluk schieten (uit schrik ofzo) dus dit was gewoon hun red line.
https://www.reddit.com/r/(...)ry_to_test_the_usss/

Hier zie je precies wat er gebeurde

Gewoon eigen schuld dik gat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_197262850
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Je ziet juist dat ze niet de menigte in schoten, maar juist op die vrouw, op het moment dat haar hoofd door het raampje van de deur kwam. Die foto die eerder voorbij kwam zag je gasten van de secret service (neem ik aan) die aan de zijkanten van de deur stonden, niet er recht voor. Ze hebben dus nooit direct die menigte achter de deur kunnen raken.

Die vrouw was gewoon de eerste die met haar hoofd om het hoekje verscheen. Ik neem niet aan dat die gasten van de secret service per ongeluk schieten (uit schrik ofzo) dus dit was gewoon hun red line.
Die geven inderdaad geen inch.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:55:47 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197262855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik denk dat het democratische deel van de bevolking doorgaans wat meer vertrouwen in de democratie heeft.

[...]
Maar die Russische inmenging bij de verkiezingen van 2016 dan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197262859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Hij schoot niet zijn magazijn leeg als één of andere gestoorde straatagent.

Prima schot, over het algemeen zijn dit ook gewoon prima agenten.
Dat is inderdaad wel een verschil.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar die Russische inmenging bij de verkiezingen van 2016 dan?
Die is bewezen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:56:42 #295
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197262869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)ry_to_test_the_usss/

Hier zie je precies wat er gebeurde

Gewoon eigen schuld dik gat.
Ah, die had ik nog niet gezien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197262874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Precies, toen was er nog iets te klagen. Maar de rechter zei nee en de Democraten accepteerden dat. Dus is ouw vraag beantwoord.
En toen won Bush ook nog eens door een onduidelijk stembiljet waardoor er onevenredig veel mensen per ongeluk voor een 3rd party kandidaat ipv Al Gore stemden...
pi_197262875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dit was in vergelijking met een hoop BLM protesten, met brandstichtingen, plunderingen, mishandelingen en lynchpartijen idd een stuk rustiger, objectief gezien.

Maar wat een idioterie 8)7 _O-
Deze cowboys plunderen ook.
Niet allemaal. Maar bij de BLM protesten ging niet "iedereen" plunderend een winkel binnen. Deze redneck-meute doet dat wel. De BLM demonstratie op de Dam in A'dam bv bleef rustig (muv wat verbaal geweld van Akwasi), maar er waren mondkapjes etc. De rechtse meute is gewoon mbt de Corona-regels al een moordaanslag te noemen
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197262878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar die Russische inmenging bij de verkiezingen van 2016 dan?
Wat is daarmee?
pi_197262883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)ry_to_test_the_usss/

Hier zie je precies wat er gebeurde

Gewoon eigen schuld dik gat.
Wel erg 'trigger happy' hoor... Maargoed. 'play stupid games, win stupid prizes'.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197262907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Deze cowboys plunderen ook.
Niet allemaal. Maar bij de BLM protesten ging niet "iedereen" plunderend een winkel binnen. Deze redneck-meute doet dat wel. De BLM demonstratie op de Dam in A'dam bv bleef rustig (muv wat verbaal geweld van Akwasi), maar er waren mondkapjes etc. De rechtse meute is gewoon mbt de Corona-regels al een moordaanslag te noemen
Mooi hoe corona bij de ene groep een argument is, maar dan met droge ogen de BLM demonstraties een zin ervoor noemen.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:00:07 #301
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_197262914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)ry_to_test_the_usss/

Hier zie je precies wat er gebeurde

Gewoon eigen schuld dik gat.
Lekker dit _O_

Mooi opruimen deze tokkies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')