Je ziet wel dat de jaren bij @Lange_Lans beginnen te tellen want hij had alle tijd van de wereld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Littlerabbit geeft @:Lange_Lans de ruimte, maar daar is de immer zelffeliciterende @:onlogisch om het podium te kapen.
ik was even aan het werken tussendoor. Kutzooi.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet wel dat de jaren bij @:lange_lans beginnen te tellen want hij had alle tijd van de wereld.
Het is wat het is Lans. Doordat je werkt voor je geld hoef jij je tenminste niet bezig te houden met de achterlijke wereld van de huidige ttquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik was even aan het werken tussendoor. Kutzooi.
Als ik nu gewoon had doorgewerkt vanmiddag was ik al klaar geweest en had ik deze geste met beide handen kunnen aannemen. Had @:coco toch gelijk.
Dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg gevoelig voor groepsdruk
Wie ben jij?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij let ook echt helemaal niet op je gewicht he?
@onlogisch post niet meer mee tot post 25 en zit de komende minuten vol spanning op f5 te klikken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg gevoelig voor groepsdruk
Ik zit meer te verzinnen wat ik zo ga eten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch post niet meer mee tot post 25 en zit de komende minuten vol spanning op f5 te klikken.
brocolli, zilvervliesrijst en kipfiletquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit meer te verzinnen wat ik zo ga eten.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Mogelijk moeten we ook weer allemaal beginnen met roken.
Stel softies.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:11 schreef Zipportal het volgende:
@:neef_wuppie ook hier wordt moeilijk gedaan om de TT. Geen warm bad. @:fetx
bewezen nog welquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Een verstokt roker wist vandaag bij hoog en laag vol te houden dat bewezen was dat rokers vrijwel nooit carona krijgen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:51 schreef Anneloos het volgende:
Rare middagdutjes waarbij je over @:Onlogisch droomt.. moet niet gekker worden!
Oei dat is mijn favoriete gerecht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
@:drizzt_dourden Chili con carne op maar het was verre van chili.
Moet je ook niet in Rusland bestellen (lol)quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei dat is mijn favoriete gerecht.
Maar niet als het verre van chili is.
(geen landgrap aub)
Condors zijn machtig indrukwekkende beessiesquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei dat is mijn favoriete gerecht.
Maar niet als het verre van chili is.
(geen landgrap aub)
Waren we een lambo aan het uitkiezen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:51 schreef Anneloos het volgende:
Rare middagdutjes waarbij je over @:Onlogisch droomt.. moet niet gekker worden!
inderdaad, helemaal kapot gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:41 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM heeft gelijk, user @:aTypisch zelf trouwens ook, over zijn gebrek aan kunde om inhoudelijk te discussieren.
@:fathank - @:aTypisch 1-0
Nee, jij en Wereldgozer zouden meeten. Schijnbaar in Hillegersberg. Ik zo, maar hij woont toch in Papendrecht.. maar toen kwam jij niet opdagenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waren we een lambo aan het uitkiezen?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Wat een klootzak ben ik tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, jij en Wereldgozer zouden meeten. Schijnbaar in Hillegersberg. Ik zo, maar hij woont toch in Papendrecht.. maar toen kwam jij niet opdagen
Wat een onmeunig (@Lange_Lans) saaie droom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, jij en Wereldgozer zouden meeten. Schijnbaar in Hillegersberg. Ik zo, maar hij woont toch in Papendrecht.. maar toen kwam jij niet opdagen
Het meest interessante uit dit hele verhaal vind ik de jeugdvriendin, pics?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch luister nu een podcast van Huub van DGK over zijn deelname en hoe dat allemaal is gegaan. Gemaakt door de VPRO-gids, met een jeugdvriendin die daar redactrice is. Best boeiend.
Mooie gast was dat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch luister nu een podcast van Huub van DGK over zijn deelname en hoe dat allemaal is gegaan. Gemaakt door de VPRO-gids, met een jeugdvriendin die daar redactrice is. Best boeiend.
sterktequote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vrees echt voor je nu ze de keuken kampioen divisie uitzendingen gaan beperken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zag dat zijn dochter alweer 15 is, je zal al die filmpjes zien van je ouweheer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het meest interessante uit dit hele verhaal vind ik de jeugdvriendin, pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 06-01-2021 20:22:08 ]
Onmeunigquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onmeunig (@:lange_lans) saaie droom.
Als ze alle wedstrijden weer bij elkaar zetten en we zodoende schakelgenot hebben vind ik het nog niet zo heel erg. Van Cambuur zenden ze het meeste ook wel uit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor je nu ze de keuken kampioen divisie uitzendingen gaan beperken.
GTST letsgo!
DGK is mijn gjuiltie pleasjure.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij door @:maxi-mus zeer veilig over mijzelf nadat ik zojuist Boulevard heb gekeken.
nu weet ik hoe jullie je voelen als ik over bitcoin praat hierquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Het is net alsof ik jullie niet meer ken sinds Big Brother is begonnen.
Ik hou er al over op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Het is net alsof ik jullie niet meer ken sinds Big Brother is begonnen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch @:buitendam
Die kots was ook niet echt. (goh)
Het bekendste fragment waarop hij door zijn eigen kots rolt, is een grap”, verklapt Van Ballegooy. „Het was geen braaksel, maar slobber, voer voor de paarden dat we uit de stallen haalde. Maar het werkte wel: iedereen dacht dat Jaap dit er écht voor over had.”
Mwoah, jij hebt het überhaupt nergens anders over, dus dat het over BTC gaat als jij aanwezig bent is niet echt een verrassing meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu weet ik hoe jullie je voelen als ik over bitcoin praat hier
wat een aids
Jonger nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij niet 10 of zo ten tijde van die ellende?
Uit de gouden kooi, vpro gids. Ik luister hem op spotify, zijn 3 afleveringen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]hoe heet die podcast en waar kan ik m luisteren?
Één van de drie moet HMF zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, jij hebt het überhaupt nergens anders over, dus dat het over BTC gaat als jij aanwezig bent is niet echt een verrassing meer.
Dat hele Big Brother gedoe is alsof je met 3 grote stoere gasten naar de Kuip gaat, om vervolgens achterom te kijken en je ze alle 3 netjes op een stoeltje een pakje Wicky ziet drinken (met rietje). (true story)
Jonger.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij niet 10 of zo ten tijde van die ellende?
Ergens wel goed daar waar deze SC voor de rest na zijn 11 jarige bestaan wel ietwat oud begint te worden voor de bekkenstootjes.quote:
Ik mocht het ook eigenlijk niet kijken maar mijn zus had toen net boven een teevee en dan mocht ik soms meekijken als ik niet te vervelend was. Later heb ik toen alle fragmenten tot in den treure terug gezien op internet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens wel goed daar waar deze SC voor de rest na zijn 11 jarige bestaan wel ietwat oud begint te worden voor de bekkenstootjes.
sowieso niet toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben nog nooit met iemand van hier naar Feyenoord geweest.
Dat komt omdat jij al 10 jaar lang een seizoenskaart moet halen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij al 10 jaar lang een seizoenskaart moet halen.
Beter gooien ze de stadions eens open, dan kan jij ook eens gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter gooien ze de stadions eens open, dan kan jij ook eens gaan
die hebben we alquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Er heeft trouwens niemand om foto's gevraagd van Maxi zijn zus?
Friesland is een warm bad, je bent altijd welkom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks mis mee @:Maxi-mus Ik zou maar wat graag een keer kerst bij jou en dus de schoonfamilie komen vieren.
Hoi, hoe gaat het met je Corona?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 slaps @:onlogisch around a bit with a large trout
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Asymptomatisch tot op heden.
Dan kun je toch evengoed superspreader worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Asymptomatisch tot op heden.
#STOPTHEFRAUDquote:
Beter zelfs dan zien ze het echt niet aankomenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je toch evengoed superspreader worden.
Ja, lekker anti-lockdown demonstraties bezoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter zelfs dan zien ze het echt niet aankomen
De schoonzoon van crazy Nancy mocht er nog wat over zeggen in Boulevard maar had het liever over de scheiding tussen Kanye en Kim. Soms moet je prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, lekker anti-lockdown demonstraties bezoeken.
Ja, er zijn natuurlijk altijd dingen die nog belangrijker zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De schoonzoon van crazy Nancy mocht er nog wat over zeggen in Boulevard maar had het liever over de scheiding tussen Kanye en Kim. Soms moet je prioriteiten stellen.
Lees de tweet boven je eens totaal idioot met je misselijkmakend denigrerende toontje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Mensen die nog (voor de grap) shit als Trumpgod posten zijn echt totaal idioot.
Weer een flinke wandeling gemaakt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:ggmm @:onlogisch
Of eigenlijk een half uurtje, lekker rondje was dat. Heerlijk die kou
Eerste keer onder het half uur en meteen 29.08quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer een flinke wandeling gemaakt?
Lekker maat. Doe je elke keer hetzelfde rondje?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer onder het half uur en meteen 29.08
Keiharde PR.
Hoeveel kilometer?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer onder het half uur en meteen 29.08
Keiharde PR.
Tja, wat is mis.quote:
Nee vaker goffert, dit keer bruggenloop omdat mijn ouders daar wonen en ik toch mee at.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker maat. Doe je elke keer hetzelfde rondje?
Waar?quote:
RTL 4 extra uitzending, maar CNN zal wel beter zijn.quote:
Joh ik zet met elke stap 107kg neer, dat gaat wat minder soepel dan bij die lichtgewichtjes.quote:
Oh haha had je niet zo zwaar ingeschat. Ik heb er wel echt de bouw voor inderdaad, loop best snelle tijden als ik wat vaker loop.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh ik zet met elke stap 107kg neer, dat gaat wat minder soepel dan bij die lichtgewichtjes.
Klinkt meer als een gebrekkig motoriek waar F. de Boer het over had.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh ik zet met elke stap 107kg neer, dat gaat wat minder soepel dan bij die lichtgewichtjes.
Het Amerikaanse Capitool, waar momenteel de verkiezingsuitslag bekrachtigd wordt, is in lockdown vanwege gewelddadige protesten buiten. Aanhangers van president Trump hebben het parlementsgebouw bestormd.quote:
Sommige Amerikanen zijn nogal boos dat er verkiezingsfraude is gepleegd.quote:
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het Amerikaanse Capitool, waar momenteel de verkiezingsuitslag bekrachtigd wordt, is in lockdown vanwege gewelddadige protesten buiten. Aanhangers van president Trump hebben het parlementsgebouw bestormd.
Oja dat klopt ook wel, van krachttraining hoe ik het doe krijg je bijna per definitie een gebrekkige motoriek voor bv. voetbal of hardlopen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt meer als een gebrekkig motoriek waar F. de Boer het over had.
Ach joh ik zet een vergelijkbare tijd neer en ik ben een lichtgewicht met prima conditiequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je geen prima conditie wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach joh ik zet een vergelijkbare tijd neer en ik ben een lichtgewicht met prima conditie
Dan doe je het lekker
Nou zegquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je geen prima conditie wat mij betreft.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij valt het allemaal reuze mee inmiddels. Iedereen weer naar huis.
Ik denk dat vrijwel iedereen in mijn damesteam een betere conditie heeft. En dat zijn vrouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik zou er inderdaad geen voetbalwedstrijd mee kunnen spelen, maar het is best prima
Ik sla Big Brother er zelfs voor over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een kopje koffie bij deze topshow.
Is Antifa al op weg?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Om het plaatje compleet te maken zouden er nog een paar doden moeten vallen.
Dan moet het wel heel heftig zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla Big Brother er zelfs voor over.
Ook een enorm landquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Wat een achterlijk land is dat toch
Precies wat je zegt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een kopje koffie bij deze topshow.
Misschien zijn ze nog aan het zoeken!quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij valt het allemaal reuze mee inmiddels. Iedereen weer naar huis.
Voetballen gaat me een stuk beter af, maargoed ik ben dan ook een soort Botteghin die gewoon met zn reet vlak voor de eigen 16 blijft hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik zou er inderdaad geen voetbalwedstrijd mee kunnen spelen, maar het is best prima
Ik sla er haxball niet voor over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, als dit een storm in een glas water blijkt te zijn ben ik woedend.
Dit is een het.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig blijft het bij ons bij een paar gekkies die keukenspullen meenamen naar het Torentje
Dit is niet zo best
Ben jij bereid om je 32 inch TV door het raam te gooien? #dtvquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig blijft het bij ons bij een paar gekkies die keukenspullen meenamen naar het Torentje
Dit is niet zo best
Aan de angstige blik in de ogen is er nog wat mogelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze nog lijken te leven
In GTA had je nu gewoon 5 sterren aan je reet gekregen
Grote kans dat dit allemaal goed christenen zijn dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een voordeel, of nadeel (het is maar hoe je het bekijkt), ze hebben morgen allemaal een snotneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |