Ik hou er al over op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Het is net alsof ik jullie niet meer ken sinds Big Brother is begonnen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch @:buitendam
Die kots was ook niet echt. (goh)
Het bekendste fragment waarop hij door zijn eigen kots rolt, is een grap”, verklapt Van Ballegooy. „Het was geen braaksel, maar slobber, voer voor de paarden dat we uit de stallen haalde. Maar het werkte wel: iedereen dacht dat Jaap dit er écht voor over had.”
Mwoah, jij hebt het überhaupt nergens anders over, dus dat het over BTC gaat als jij aanwezig bent is niet echt een verrassing meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu weet ik hoe jullie je voelen als ik over bitcoin praat hier
wat een aids
Jonger nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij niet 10 of zo ten tijde van die ellende?
Uit de gouden kooi, vpro gids. Ik luister hem op spotify, zijn 3 afleveringen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]hoe heet die podcast en waar kan ik m luisteren?
Één van de drie moet HMF zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, jij hebt het überhaupt nergens anders over, dus dat het over BTC gaat als jij aanwezig bent is niet echt een verrassing meer.
Dat hele Big Brother gedoe is alsof je met 3 grote stoere gasten naar de Kuip gaat, om vervolgens achterom te kijken en je ze alle 3 netjes op een stoeltje een pakje Wicky ziet drinken (met rietje). (true story)
Jonger.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij niet 10 of zo ten tijde van die ellende?
Ergens wel goed daar waar deze SC voor de rest na zijn 11 jarige bestaan wel ietwat oud begint te worden voor de bekkenstootjes.quote:
Ik mocht het ook eigenlijk niet kijken maar mijn zus had toen net boven een teevee en dan mocht ik soms meekijken als ik niet te vervelend was. Later heb ik toen alle fragmenten tot in den treure terug gezien op internet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens wel goed daar waar deze SC voor de rest na zijn 11 jarige bestaan wel ietwat oud begint te worden voor de bekkenstootjes.
sowieso niet toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben nog nooit met iemand van hier naar Feyenoord geweest.
Dat komt omdat jij al 10 jaar lang een seizoenskaart moet halen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij al 10 jaar lang een seizoenskaart moet halen.
Beter gooien ze de stadions eens open, dan kan jij ook eens gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter gooien ze de stadions eens open, dan kan jij ook eens gaan
die hebben we alquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Er heeft trouwens niemand om foto's gevraagd van Maxi zijn zus?
Friesland is een warm bad, je bent altijd welkom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks mis mee @:Maxi-mus Ik zou maar wat graag een keer kerst bij jou en dus de schoonfamilie komen vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |