inderdaad, helemaal kapot gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:41 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM heeft gelijk, user @:aTypisch zelf trouwens ook, over zijn gebrek aan kunde om inhoudelijk te discussieren.
@:fathank - @:aTypisch 1-0
Nee, jij en Wereldgozer zouden meeten. Schijnbaar in Hillegersberg. Ik zo, maar hij woont toch in Papendrecht.. maar toen kwam jij niet opdagenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waren we een lambo aan het uitkiezen?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Wat een klootzak ben ik tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, jij en Wereldgozer zouden meeten. Schijnbaar in Hillegersberg. Ik zo, maar hij woont toch in Papendrecht.. maar toen kwam jij niet opdagen
Wat een onmeunig (@Lange_Lans) saaie droom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, jij en Wereldgozer zouden meeten. Schijnbaar in Hillegersberg. Ik zo, maar hij woont toch in Papendrecht.. maar toen kwam jij niet opdagen
Het meest interessante uit dit hele verhaal vind ik de jeugdvriendin, pics?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch luister nu een podcast van Huub van DGK over zijn deelname en hoe dat allemaal is gegaan. Gemaakt door de VPRO-gids, met een jeugdvriendin die daar redactrice is. Best boeiend.
Mooie gast was dat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch luister nu een podcast van Huub van DGK over zijn deelname en hoe dat allemaal is gegaan. Gemaakt door de VPRO-gids, met een jeugdvriendin die daar redactrice is. Best boeiend.
sterktequote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vrees echt voor je nu ze de keuken kampioen divisie uitzendingen gaan beperken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zag dat zijn dochter alweer 15 is, je zal al die filmpjes zien van je ouweheer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het meest interessante uit dit hele verhaal vind ik de jeugdvriendin, pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 06-01-2021 20:22:08 ]
Onmeunigquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onmeunig (@:lange_lans) saaie droom.
Als ze alle wedstrijden weer bij elkaar zetten en we zodoende schakelgenot hebben vind ik het nog niet zo heel erg. Van Cambuur zenden ze het meeste ook wel uit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor je nu ze de keuken kampioen divisie uitzendingen gaan beperken.
GTST letsgo!
DGK is mijn gjuiltie pleasjure.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij door @:maxi-mus zeer veilig over mijzelf nadat ik zojuist Boulevard heb gekeken.
nu weet ik hoe jullie je voelen als ik over bitcoin praat hierquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Het is net alsof ik jullie niet meer ken sinds Big Brother is begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |