Voetballen gaat me een stuk beter af, maargoed ik ben dan ook een soort Botteghin die gewoon met zn reet vlak voor de eigen 16 blijft hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik zou er inderdaad geen voetbalwedstrijd mee kunnen spelen, maar het is best prima
Ik sla er haxball niet voor over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, als dit een storm in een glas water blijkt te zijn ben ik woedend.
Dit is een het.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig blijft het bij ons bij een paar gekkies die keukenspullen meenamen naar het Torentje
Dit is niet zo best
Ben jij bereid om je 32 inch TV door het raam te gooien? #dtvquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig blijft het bij ons bij een paar gekkies die keukenspullen meenamen naar het Torentje
Dit is niet zo best
Aan de angstige blik in de ogen is er nog wat mogelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze nog lijken te leven
In GTA had je nu gewoon 5 sterren aan je reet gekregen
Grote kans dat dit allemaal goed christenen zijn dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een voordeel, of nadeel (het is maar hoe je het bekijkt), ze hebben morgen allemaal een snotneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |