Oh haha had je niet zo zwaar ingeschat. Ik heb er wel echt de bouw voor inderdaad, loop best snelle tijden als ik wat vaker loop.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh ik zet met elke stap 107kg neer, dat gaat wat minder soepel dan bij die lichtgewichtjes.
Klinkt meer als een gebrekkig motoriek waar F. de Boer het over had.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh ik zet met elke stap 107kg neer, dat gaat wat minder soepel dan bij die lichtgewichtjes.
Het Amerikaanse Capitool, waar momenteel de verkiezingsuitslag bekrachtigd wordt, is in lockdown vanwege gewelddadige protesten buiten. Aanhangers van president Trump hebben het parlementsgebouw bestormd.quote:
Sommige Amerikanen zijn nogal boos dat er verkiezingsfraude is gepleegd.quote:
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het Amerikaanse Capitool, waar momenteel de verkiezingsuitslag bekrachtigd wordt, is in lockdown vanwege gewelddadige protesten buiten. Aanhangers van president Trump hebben het parlementsgebouw bestormd.
Oja dat klopt ook wel, van krachttraining hoe ik het doe krijg je bijna per definitie een gebrekkige motoriek voor bv. voetbal of hardlopen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt meer als een gebrekkig motoriek waar F. de Boer het over had.
Ach joh ik zet een vergelijkbare tijd neer en ik ben een lichtgewicht met prima conditiequote:Op woensdag 6 januari 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je geen prima conditie wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach joh ik zet een vergelijkbare tijd neer en ik ben een lichtgewicht met prima conditie
Dan doe je het lekker
Nou zegquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je geen prima conditie wat mij betreft.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij valt het allemaal reuze mee inmiddels. Iedereen weer naar huis.
Ik denk dat vrijwel iedereen in mijn damesteam een betere conditie heeft. En dat zijn vrouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik zou er inderdaad geen voetbalwedstrijd mee kunnen spelen, maar het is best prima
Ik sla Big Brother er zelfs voor over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een kopje koffie bij deze topshow.
Is Antifa al op weg?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Om het plaatje compleet te maken zouden er nog een paar doden moeten vallen.
Dan moet het wel heel heftig zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla Big Brother er zelfs voor over.
Ook een enorm landquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Wat een achterlijk land is dat toch
Precies wat je zegt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor een kopje koffie bij deze topshow.
Misschien zijn ze nog aan het zoeken!quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij valt het allemaal reuze mee inmiddels. Iedereen weer naar huis.
Voetballen gaat me een stuk beter af, maargoed ik ben dan ook een soort Botteghin die gewoon met zn reet vlak voor de eigen 16 blijft hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik zou er inderdaad geen voetbalwedstrijd mee kunnen spelen, maar het is best prima
Ik sla er haxball niet voor over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, als dit een storm in een glas water blijkt te zijn ben ik woedend.
Dit is een het.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig blijft het bij ons bij een paar gekkies die keukenspullen meenamen naar het Torentje
Dit is niet zo best
Ben jij bereid om je 32 inch TV door het raam te gooien? #dtvquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig blijft het bij ons bij een paar gekkies die keukenspullen meenamen naar het Torentje
Dit is niet zo best
Aan de angstige blik in de ogen is er nog wat mogelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze nog lijken te leven
In GTA had je nu gewoon 5 sterren aan je reet gekregen
Grote kans dat dit allemaal goed christenen zijn dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een voordeel, of nadeel (het is maar hoe je het bekijkt), ze hebben morgen allemaal een snotneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |